Skocz do zawartości

Resident Evil 6


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dlaczego japonskie gry umieraja technologicznie? Przeciez to wyglada, jak mod Re4 z Icenhancerem. Animacje tworzyl chyba jakis modder z forum neogafa.

 

BTW, nie chcialbym byc zolnierzem jednostek specjalnych w swiecie RE - jak oni zawsze mieli przeyebane, padali czesciej i banalniej niz zwykli zwykly listonosz, czy szewc.

 

Modem to był RE5, tutaj mimo wszystko widać, że postać porusza się bardziej płynnie. Ślizg, sprint, klejenie do ścian.

 

Niestety gorzej jest z otoczeniem, tekstury są dość słabe, nie to co za czasów RE4.

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego japonskie gry umieraja technologicznie? Przeciez to wyglada, jak mod Re4 z Icenhancerem. Animacje tworzyl chyba jakis modder z forum neogafa.

 

BTW, nie chcialbym byc zolnierzem jednostek specjalnych w swiecie RE - jak oni zawsze mieli przeyebane, padali czesciej i banalniej niz zwykli zwykly listonosz, czy szewc.

 

 

Modem to był RE5, tutaj mimo wszystko widać, że postać porusza się bardziej płynnie. Ślizg, sprint, klejenie do ścian.

 

Brak zdecydowania Leona, czy ma trzymac obie rece na broni, czy bron nad ramienien, przy poruszaniu sie przy scianie, wyglada w dzisiejszych czasach tak komicznie, ze wzbudza politowanie. W najlepszym przypadku, wyglada, jakby bansowal jakas dziwke. To nie jest tommorrow never dies z PSXa. Ku.rva, ludzie. Kilka firm pokazalo, ze sie da. A japoncy stoja w miejscu od 2004 roku. Kojima i jemu podobni, znaczy sie...

 

Ten caly trailer zrobilby na mnie wrazenie w czasach, gdy umarl papiez polak.

Edytowane przez komar737
Opublikowano

A propo nowych ruchów, to śmiesznie wygladął rzut Leona do tyłu jak go nikt nie atakował :)

 

To zobacz jeszcze raz początek, że zombiak się na niego rzucił. ;]

Wiem że się zombiak skakał, ale całość jest wyreżyserowana tak, że Leon rzuca się minimalnie wcześniej i nie wygląda to naturalnie. W RE5 takie uniki wymagały QTE, ciekawe jak tutaj będzie.

Opublikowano

Chyba jestem fanbojem. Nie potrafię wskazać co mi się nie podobało w tym fragmencie. Grafika bardzo ładna (to chyba nadal Framework?), ruchy takie jak lubię. Strzelanie do poprawy, ale to na bank nie ostateczna wersja. Cała konstrukcja tego etapu idealnie mi pasuje. Skoro już musi być gra akcji to niech będzie fajna, różnorodna i taki właśnie był ten fragment. Nie padam na kolana jak przed nowym Tombem, ale i złego słowa powiedzieć nie mogę. Co innego ORC który jest tragiczny.

Opublikowano (edytowane)

Kurde...

 

Z jednej strony mi się podobało, to znaczy na plus sama miejscówka. Chociaż to tylko 3,4 minuty pokazu to lepsze niż słoneczna Afryka.

 

A co do reszty to... hmm no nie ma co ściemniać. Już pomijam samą koncepcję (to dalej RE4) to cholera te bieganie czy strzelanie okrutnie wygląda. W sensie negatywnym, po takich grach jak Max czy Uncharted człowiek widzi taką animację czy feeling strzelanie to za głowę się łapie.

 

No nie może Japonia wyzbyć się tych swoich archaizmów, udziwnień i dupa ;/

 

Tak czy srak na 90% kupię i to pewnie na premierę.

 

PS. Bez hejtingu ale czy tylko mi się wydawało, że grafa gorsza niż w RE5?

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Kurde...

 

Z jednej strony mi się podobało, to znaczy na plus sama miejscówka. Chociaż to tylko 3,4 minuty pokazu to lepsze niż słoneczna Afryka.

 

A co do reszty to... hmm no nie ma co ściemniać. Już pomijam samą koncepcję (to dalej RE4) to cholera te bieganie czy strzelanie okrutnie wygląda. W sensie negatywnym, po takich grach jak Max czy Uncharted człowiek widzi taką animację czy feeling strzelanie to za głowę się łapie.

 

No nie może Japonia wyzbyć się tych swoich archaizmów, udziwnień i dupa ;/

 

Tak czy srak na 90% kupię i to pewnie na premierę.

 

PS. Bez hejtingu ale czy tylko mi się wydawało, że grafa gorsza niż w RE5?

 

Nie tylko Tobie, też mi się wydaje, że grafa wygląda jednak trochę gorzej. Może to dlatego, że w RE5 były praktycznie same jasne miejscówki z wieloma detalami? MT Framework też ma już swoje lata i więcej z niego nie wycisną.Tak w ogóle to coś spieprzyli QTE, po cholerę ten irytujący dźwięk i jakieś okręgi jak z Castlevanii gdy poprawnie wciśnie się guziki, czy tam pomacha analogiem, co to w ogóle ma być?

 

 

Nowy trailer

 

Edytowane przez Zwyrodnialec
Opublikowano

Pod względem różnorodności nudy na bank nie będzie. Starcie z tym Javo wygląda fajnie, gdy kilka postaci próbuje sobie z nim radzić, będzie pływanie, jeżdżenie na motorze i skuterze itd. Intensywnością akcji spokojnie przebiją COD. xD

Opublikowano

Tak, QTE jest do poprawienia, ale reszta daje radę. Trailer to czyste ADHD, co tam się wyprawia najlepszego, ktoś tam pewnie zażartował w Capcomie żeby przebić Call of Duty, a twórcy nie złapali że to żarcik ;) Starczy mi już materiałów z RE6. To jest action-horror który chcę mieć w dniu premiery.

Opublikowano

No było na gameplayu, wyglądało to jak jakaś furia albo coś w tym rodzaju. Ma nadzieję że HUD będzie przejrzysty i nie udziwnią go jakimiś dodatkowymi ikonami/paskami. No i QTE do zmiany, te w RE5 się fajnie prezentowały.

Opublikowano

Postać z roślinek będzie teraz łykać jakieś tablety. ;] Jest też widoczny podstawowy hud, jeszcze przydałoby się pokazać ten od zarządzania ekwipunkiem.

 

http://www.capcom.co.jp/bio6/system_herb.html

 

Do poprawki jeszcze jeden element. Jak Leon wyciąga strzelbę, to oczywiście z niewidocznej kieszeni. Powinno być jak w piątce, że jedna giwera trzymana jest na plecach.

Opublikowano

Fajnie że będzie szybki wybór ekwipunku jak w RE5, no i dojdzie możliwość zmiany broni leżąc na plecach.

 

Switching of weapons, can be carried out in the four-way controller.

Fast switching's possible. Can also switch not only standing state, even in the state of his back.

Opublikowano

Tak, QTE jest do poprawienia, ale reszta daje radę. Trailer to czyste ADHD, co tam się wyprawia najlepszego, ktoś tam pewnie zażartował w Capcomie żeby przebić Call of Duty, a twórcy nie złapali że to żarcik ;) Starczy mi już materiałów z RE6. To jest action-horror który chcę mieć w dniu premiery.

 

No właśnie jak dla mnie jest po prostu zbyt intensywnie. Nie jest to złe, ale np. w takim RE4 poziom był idealnie wyważony. Leon co chwila nie uciekał przed wybuchami, itd. Po za tym ten gameplay jest jakiś taki chaotyczny. Może przesadzam bo to chyba przez poziom intensywności w tym materiale. I tak kupuję, wiadomo.

Opublikowano

Co prawda widać sporo archaizmów i debilnych patentów typu czekanie na partnera by razem kopnąć w drzwi, ale podoba mi się walka i uciekanie przed Javo. Z tego co widzę, zrezygnowali też z irytującego patentu gdzie postać schyla się, bądź wystawia rękę by podnieść przedmiot. Niby to było bardziej realistyczne, ale w trakcie większej zadymy tylko irytowało i łatwo było przez to oberwać.

Opublikowano (edytowane)

Na gamezilli pojawił się jeszcze jakiś inny gameplay

 

http://www.youtube.com/watch?v=9OivORtl1J0&feature=player_embedded

 

Ten patent dla niepełnosprawnych umysłowo ze strzałeczką pokazującą jedyną drogę przypomina trochę linię z Dead Space'a. Fajnie, że da się teraz zmienić sposób sterowania (lewy/prawy profil).

 

 

Edit:

 

 

Ok, są jeszcze 2 dema dla Leona i Chrisa.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=_SWshrLp358&feature=player_embedded

 

 

Edytowane przez Zwyrodnialec
Opublikowano

Że ten Japończycy nie potrafią stworzyć bardziej dopracowanego poruszania się. Nie da się ot tak wskoczyć na skrzynię - trzeba nacisnąć przycisk wtedy, gdy pokaże się na ekranie. To samo ze zeskakiwaniem. Ech. Ale poza tym granie na żywo przywraca nadzieję w RE6 (na konferencji wypadło jakoś średnio). Szkoda, że kampanie będą osobne - wolałbym jedną i przeplotkę misji.

Opublikowano

Że ten Japończycy nie potrafią stworzyć bardziej dopracowanego poruszania się. Nie da się ot tak wskoczyć na skrzynię - trzeba nacisnąć przycisk wtedy, gdy pokaże się na ekranie. To samo ze zeskakiwaniem. Ech. Ale poza tym granie na żywo przywraca nadzieję w RE6 (na konferencji wypadło jakoś średnio). Szkoda, że kampanie będą osobne - wolałbym jedną i przeplotkę misji.

I to jest właśnie ta urocza japońska archaiczność :)

Opublikowano

Prawda jest taka że pomimo tych wszystkich archaicznych rozwiązań i usztywnień, na szóstego RE czekam z wywieszonym jęzorem. Jeżeli wciągnie mnie tak jak RE5 to znowu dostanę jedną z najlepszych gier. Tak więc trzymam kciuki za Capcom i odliczam czas do października.

Opublikowano (edytowane)

animation3bbef4.gif

 

iE7n12AL2Dstg.gif

 

Raccoon City z RE2!

 

W ogóle tym demkiem Leona Capcom znowu igra z fanbojami pierwszych części, którzy marzą o powrocie survival horroru, bo ten fragment jest taki w 100%. Ciemne miejscówki rozświetlane latarką, nie za dużo strzelania, nawet scena z kobietą zombiakiem przypomina tą z pierwszym zombie w RE w ogóle. Znowu będzie płacz, że tak powinna wyglądać cała gra. ;]

Edytowane przez Zwyrodnialec

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...