Square 8 550 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) Tu bardziej chodzi o zobaczenie grafiki u siebie na tv i sprawdzenie własnoręcznie systemu strzelania itd. Ważne tylko żeby demo dali przed premiera gry. Co do dem Capcom, to te od RE5 było bardzo fajne. Edytowane 2 sierpnia 2012 przez Square Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2012 Z tą grafiką w demach to bywa różnie więc nie brałbym takich rzeczy jako wyznacznika grafy w full wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2012 Demo to zawsze demo. Faktycznie, z tego co można było już zobaczyć jakościowo gra nie powala. Ale nie można skreślać gry z miejsca, w końcu to jeden z najważniejszych projektów w historii firmy. Bardzo chciałbym zagrać w to demo, mam nadzieję, że i tak do czasu premiery coś ulegnie poprawie. Twórcy stwierdzili, że demo z E3 jest z lekka niedopracowane, więc nie ma co płakać chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) Ja tam gry nie skreslam , wrecz przeciwnie, mam taka srake na tego RE ze az ciezko to opisac, jednak mimo wszystko to demo to kpina jakas i kazdy z was pozostanie z ogromnym niedosytem. Demo 5tki przeszedlem jakies 50 razy jak nie wiecej (wcale nie wyolbrzymiam) demo 6tki ogralem 2 razy, drugi raz z kumplem bo chcialem sprawdzic jak sie co-op prezentuje i od tamtego czasu lezy bezczynnie na dysku. Graficznie jest bardzo fajnie, gra swiatel etc. prezentuje sie wysmienicie, jedynie tekstury sa slabe, ale tak juz tez bylo w przypadku 5tki, calosciowo prezentuje sie genialnie, zas z bliska jak sie przygladniesz teksturom to juz nie do konca, jednak gwarantuje ze podczas gry strzelania etc nie bedzie tego widac. Samo strzelanie zas nie jest miałkie lecz bardzo przyjemne, i wreszcie strzelajac z karabinu czuje sie jakbym strzelal z karabinu szturmowego a nie z jakiegos chinskiego bubla na kulki (vide re5). Edytowane 2 sierpnia 2012 przez Bansai Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2012 Mam nadzieję, że z tym gunplayem jest tak jak mówisz, bo wygląda to bardzo arcade'owo. Właśnie pojawiły się nowe dzienniki developera i przy tym parę nowych fragmentów z gry. Cieszy mnie, że będzie można ustawić sobie laserowy celownik jak w RE4/RE5. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2012 i wreszcie strzelajac z karabinu czuje sie jakbym strzelal z karabinu szturmowego a nie z jakiegos chinskiego bubla na kulki (vide re5). Zgadzam się, w czwórce już TMP miało większego kopa, niż karabiny w RE5. Zresztą tak było z większością broni. Co jest beznadziejne, to że w RE5 nawet taki gość z piłą po przyjęciu masy naboi na łeb co najwyżej na chwilę przystawał, w czwórce strzelba rzucała nim na ziemię. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) i wreszcie strzelajac z karabinu czuje sie jakbym strzelal z karabinu szturmowego a nie z jakiegos chinskiego bubla na kulki (vide re5). Zgadzam się, w czwórce już TMP miało większego kopa, niż karabiny w RE5. Zresztą tak było z większością broni. Co jest beznadziejne, to że w RE5 nawet taki gość z piłą po przyjęciu masy naboi na łeb co najwyżej na chwilę przystawał, w czwórce strzelba rzucała nim na ziemię. Przykład "worka" z piłą był beznadziejny? 100 razy bardziej wolę RE4 od następcy, ale akurat kwestia rzucania wrednym badassem z piłą spalinową niczym szmacianą lalką za pomocą shotguna jakoś średnio wzbudzała we mnie poczucie zagróżenia przed jego atakiem. Cóż przynajmniej kwestia; jeden atak = utrata głowy działała jak należy. Co innego w RE5, czarny bydlak nie dawał tak łatwo się powstrzymać i (przynajmniej na wyższym poziomie) zmuszał mnie do zapie... po długości całej lokacji. Edytowane 2 sierpnia 2012 przez nobodylikeyou Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 3 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2012 jak upchneli jeszcze tą ade, to przeczuwam, że 3 główne kampanie będą po 5h każda. nawet jeśli, to te 15+ godzin fabuły, mercenaries, online, przy wysokim replayability jak w piątce mnie urządza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 5 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2012 Jak podaje Rely on Horror, w RE6 pojawi się jeszcze jedna kampania pod nazwą "Prelude". Brak jakichkolwiek szczegółów na ten temat, jednak mamy niezbity dowód na istnienie piątej kampanii w grze: Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 5 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2012 (edytowane) jak upchneli jeszcze tą ade, to przeczuwam, że 3 główne kampanie będą po 5h każda. nawet jeśli, to te 15+ godzin fabuły, mercenaries, online, przy wysokim replayability jak w piątce mnie urządza. Wywalili by tą śmieszną quasi gearsową kampanię Chrisa i reszta kampanii mogła by spokojnie potrać po 7h Przyznam że sam bym się pokusił na takiego RE. Motywy chińskich gangoli z wielkimi mackami... mutujących w przerośnięte jaszczurki (Really???) to życiowa porażka "dezajnerów" Capcom. Cóż ta gra nigdy nie była szczególnie "inteligentna", no ale naprawdę nie dałoby się bez takich numerów? ;/ http://www.youtube.com/watch?v=wX3EqUJMSDg Edytowane 5 sierpnia 2012 przez nobodylikeyou Cytuj Odnośnik do komentarza
aux 3 784 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2012 Jestem pełen podziwu dla skośnookich braci z Capcomu. Nieźle się naprodukowali przy okazji RE6. I jeszcze chyba nie było nic mówione o DLC, więc pewnie coś tam jeszcze będzie schowane na płycie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2012 Mam nadzieję, że firma wzięła sobie do serca uwagi niezadowolonych fanów odnośnie chamskiego traktowania klientów w kwestii płatnych dodatków do RE5 i Operacji Raccoon, a zwłaszcza tych drugich. Tam jest pół DLC na płycie. Bardzo nie fair, gorzej niż Activision i EA razem wzięte. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 550 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2012 Jestem pełen podziwu dla skośnookich braci z Capcomu. Nieźle się naprodukowali przy okazji RE6. I jeszcze chyba nie było nic mówione o DLC, więc pewnie coś tam jeszcze będzie schowane na płycie. Już jest jeden dodatek, Katakumby do Mercenaries. Ja jestem ciekaw jak odbiegać od prawdy będzie czas pojedynczej kampanii. Jak będzie te 10h na jedną, to mamy spokojnie te 35h. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2012 Mielibyśmy tak długiego RE jak czwórka i piątka razem wzięte. Nice! Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2012 Pod koniec ubiegłej generacji Capcom też wypuszczał długie gry, jak RE4, Okami, Onimusha DoD. Co do 5 kampanii to najbardziej bym chciał, by miał ją Hunk. Jedna z najciekawszych postaci w uniwersum, a występował tylko w dodatkach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 550 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2012 No Hunkiem się świetnie grało w Mercenaries w czwórce więc chętnie go przygarnę, ale mam cichą nadzieję na ponowne spotkanie z Shevą Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 12 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2012 Odnośnie długości gry, w playteście w nowym PE Kali pisał, że miał dostęp do 6 rozdziałów, po 2 na każdą z 3 kampanii. Dodał jeszcze, że przez ten czas co je ograł, spokojnie skończyłby RE5. Co daje do myślenia, że gra rzeczywiście może być długa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 550 Opublikowano 12 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2012 Czyli można przypuszczać że caly jeden rozdział jest tak samo dlugi jak te w piątce. Pytanie tylko ile jest tych rozdziałów. Jak po 5 na scenariusz to rzeczywiście można liczyć na te 10h w jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2012 Nowy gameplay Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 19 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2012 Trailer z Gamescom. Widać trochę nowych ujęć, jednak jakość obrazu i dźwięku jest słaba. http://www.youtube.com/watch?v=KRAWiV1jVLA Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 550 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 Walka Chrisa z bossem. Czekam z niecierpliwością, zapowiada się świetnie. Genialny patent z dymiącą lufą shotguna po strzale, tylko dlaczego do (pipi)a nasi kompani stoją i nic nie robią ? http://www.youtube.com/watch?v=VIqqqxVPGOc&hd=1 Oraz zwiastun strony ResidentEvil.net Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 No proszę, nawet w kwestii inteligencji kompanów mamy krok w tył, bo Sheva na pewno by pomagała. ;] Z drugiej strony przynajmniej nie są atakowani, więc nie trzeba się nimi przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 550 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 (edytowane) To ja już wolałem atakowane AI z piątki, bo tutaj to tylko razi w oczy. O wiele lepszy byłby efekt gdyby ich tam po prostu nie było. No chyba że to w demku tak tylko (w co wątpie). Edytowane 23 sierpnia 2012 przez Square Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 (edytowane) Gdyby ich nie było, Chris nie miałby komu pokazać swojej siły, gdzie bez problemu zrzuca z siebie 2 razy szerszego węża. Edytowane 23 sierpnia 2012 przez Zwyrodnialec Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 Ja mam pytanie... Po ch.uj ci pomocnicy? Już lepiej zabija się takie stwory samemu... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.