Skocz do zawartości

Resident Evil 6


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tu bardziej chodzi o zobaczenie grafiki u siebie na tv i sprawdzenie własnoręcznie systemu strzelania itd. Ważne tylko żeby demo dali przed premiera gry.

Co do dem Capcom, to te od RE5 było bardzo fajne.

Edytowane przez Square
Opublikowano

Demo to zawsze demo. Faktycznie, z tego co można było już zobaczyć jakościowo gra nie powala. Ale nie można skreślać gry z miejsca, w końcu to jeden z najważniejszych projektów w historii firmy.

 

Bardzo chciałbym zagrać w to demo, mam nadzieję, że i tak do czasu premiery coś ulegnie poprawie. Twórcy stwierdzili, że demo z E3 jest z lekka niedopracowane, więc nie ma co płakać chyba.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam gry nie skreslam , wrecz przeciwnie, mam taka srake na tego RE ze az ciezko to opisac, jednak mimo wszystko to demo to kpina jakas i kazdy z was pozostanie z ogromnym niedosytem. Demo 5tki przeszedlem jakies 50 razy jak nie wiecej (wcale nie wyolbrzymiam) demo 6tki ogralem 2 razy, drugi raz z kumplem bo chcialem sprawdzic jak sie co-op prezentuje i od tamtego czasu lezy bezczynnie na dysku.

 

Graficznie jest bardzo fajnie, gra swiatel etc. prezentuje sie wysmienicie, jedynie tekstury sa slabe, ale tak juz tez bylo w przypadku 5tki, calosciowo prezentuje sie genialnie, zas z bliska jak sie przygladniesz teksturom to juz nie do konca, jednak gwarantuje ze podczas gry strzelania etc nie bedzie tego widac. Samo strzelanie zas nie jest miałkie lecz bardzo przyjemne, i wreszcie strzelajac z karabinu czuje sie jakbym strzelal z karabinu szturmowego a nie z jakiegos chinskiego bubla na kulki (vide re5).

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

Mam nadzieję, że z tym gunplayem jest tak jak mówisz, bo wygląda to bardzo arcade'owo. Właśnie pojawiły się nowe dzienniki developera i przy tym parę nowych fragmentów z gry. Cieszy mnie, że będzie można ustawić sobie laserowy celownik jak w RE4/RE5.

Opublikowano

i wreszcie strzelajac z karabinu czuje sie jakbym strzelal z karabinu szturmowego a nie z jakiegos chinskiego bubla na kulki (vide re5).

 

Zgadzam się, w czwórce już TMP miało większego kopa, niż karabiny w RE5. Zresztą tak było z większością broni. Co jest beznadziejne, to że w RE5 nawet taki gość z piłą po przyjęciu masy naboi na łeb co najwyżej na chwilę przystawał, w czwórce strzelba rzucała nim na ziemię.

Opublikowano (edytowane)

i wreszcie strzelajac z karabinu czuje sie jakbym strzelal z karabinu szturmowego a nie z jakiegos chinskiego bubla na kulki (vide re5).

 

Zgadzam się, w czwórce już TMP miało większego kopa, niż karabiny w RE5. Zresztą tak było z większością broni. Co jest beznadziejne, to że w RE5 nawet taki gość z piłą po przyjęciu masy naboi na łeb co najwyżej na chwilę przystawał, w czwórce strzelba rzucała nim na ziemię.

 

Przykład "worka" z piłą był beznadziejny? 100 razy bardziej wolę RE4 od następcy, ale akurat kwestia rzucania wrednym badassem z piłą spalinową niczym szmacianą lalką za pomocą shotguna jakoś średnio wzbudzała we mnie poczucie zagróżenia przed jego atakiem. Cóż przynajmniej kwestia; jeden atak = utrata głowy działała jak należy.

 

Co innego w RE5, czarny bydlak nie dawał tak łatwo się powstrzymać i (przynajmniej na wyższym poziomie) zmuszał mnie do zapie... po długości całej lokacji.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

jak upchneli jeszcze tą ade, to przeczuwam, że 3 główne kampanie będą po 5h każda. nawet jeśli, to te 15+ godzin fabuły, mercenaries, online, przy wysokim replayability jak w piątce mnie urządza.

Opublikowano

Jak podaje Rely on Horror, w RE6 pojawi się jeszcze jedna kampania pod nazwą "Prelude". Brak jakichkolwiek szczegółów na ten temat, jednak mamy niezbity dowód na istnienie piątej kampanii w grze:

 

prelude2.jpg

Opublikowano (edytowane)

jak upchneli jeszcze tą ade, to przeczuwam, że 3 główne kampanie będą po 5h każda. nawet jeśli, to te 15+ godzin fabuły, mercenaries, online, przy wysokim replayability jak w piątce mnie urządza.

Wywalili by tą śmieszną quasi gearsową kampanię Chrisa i reszta kampanii mogła by spokojnie potrać po 7h :) Przyznam że sam bym się pokusił na takiego RE.

Motywy chińskich gangoli z wielkimi mackami... mutujących w przerośnięte jaszczurki (Really???) to życiowa porażka "dezajnerów" Capcom.

Cóż ta gra nigdy nie była szczególnie "inteligentna", no ale naprawdę nie dałoby się bez takich numerów? ;/

http://www.youtube.com/watch?v=wX3EqUJMSDg

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Jestem pełen podziwu dla skośnookich braci z Capcomu. Nieźle się naprodukowali przy okazji RE6. I jeszcze chyba nie było nic mówione o DLC, więc pewnie coś tam jeszcze będzie schowane na płycie.

Opublikowano

Mam nadzieję, że firma wzięła sobie do serca uwagi niezadowolonych fanów odnośnie chamskiego traktowania klientów w kwestii płatnych dodatków do RE5 i Operacji Raccoon, a zwłaszcza tych drugich. Tam jest pół DLC na płycie. Bardzo nie fair, gorzej niż Activision i EA razem wzięte.

Opublikowano

Jestem pełen podziwu dla skośnookich braci z Capcomu. Nieźle się naprodukowali przy okazji RE6. I jeszcze chyba nie było nic mówione o DLC, więc pewnie coś tam jeszcze będzie schowane na płycie.

Już jest jeden dodatek, Katakumby do Mercenaries. Ja jestem ciekaw jak odbiegać od prawdy będzie czas pojedynczej kampanii. Jak będzie te 10h na jedną, to mamy spokojnie te 35h.

Opublikowano

Pod koniec ubiegłej generacji Capcom też wypuszczał długie gry, jak RE4, Okami, Onimusha DoD. Co do 5 kampanii to najbardziej bym chciał, by miał ją Hunk. Jedna z najciekawszych postaci w uniwersum, a występował tylko w dodatkach.

Opublikowano

Odnośnie długości gry, w playteście w nowym PE Kali pisał, że miał dostęp do 6 rozdziałów, po 2 na każdą z 3 kampanii. Dodał jeszcze, że przez ten czas co je ograł, spokojnie skończyłby RE5. Co daje do myślenia, że gra rzeczywiście może być długa. smile.png

Opublikowano

Czyli można przypuszczać że caly jeden rozdział jest tak samo dlugi jak te w piątce. Pytanie tylko ile jest tych rozdziałów. Jak po 5 na scenariusz to rzeczywiście można liczyć na te 10h w jednym.

Opublikowano

No proszę, nawet w kwestii inteligencji kompanów mamy krok w tył, bo Sheva na pewno by pomagała. ;] Z drugiej strony przynajmniej nie są atakowani, więc nie trzeba się nimi przejmować.

Opublikowano (edytowane)

To ja już wolałem atakowane AI z piątki, bo tutaj to tylko razi w oczy. O wiele lepszy byłby efekt gdyby ich tam po prostu nie było. No chyba że to w demku tak tylko (w co wątpie).

Edytowane przez Square

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...