Siara_iwj 4 138 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 (edytowane) Piątka jest tak słaba. Bo jest pseudo-nowoczesnym wytworem. Edytowane 19 września 2012 przez Siara_iwj Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Piątka jest dobra, a oczekiwania co do niej były ogromne. Czwórce nie dorasta do pięt. Cytuj
Pawel_S5 13 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 re4>>>re5>>>>>>>>>>>>>>>>>re6 2 Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 re4>>>re5>>>>>>>>>>>>>>>>>re6 dobrze że grałeś. Możliwe, że gdybyśmy kiedyś dostali 15 minut dema RE 4 to też początkowo byłyby larumy. Chociaż wtedy to grafika zachwycała. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 (edytowane) Szóstkę oceni się po premierze, ale i tak ma szansę przebić piątkę. Kampanie Leona i Ady powinny wystarczyć. dobrze że grałeś. Możliwe, że gdybyśmy kiedyś dostali 15 minut dema RE 4 to też początkowo byłyby larumy. Chociaż wtedy to grafika zachwycała. No narzekać mogli fanatycy starej konwencji z odgórnie narzuconymi kamerami i lataniem po 10 razy po tych samych miejscówkach za przedmiotami. W końcu czwórka wprowadziła masę zmian. Edytowane 19 września 2012 przez Zwyrodnialec Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Oj narzekałem, narzekałem... Ale należy pamiętać, jak miała wyglądać czwórka z zainfekowanym Leonem, a jak się to wszystko skończyło. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Jest jedna z pierwszych recenzji, wprost od włoskiego OPM. The September issue of the Official PlayStation Magazine Italy has shared its review of Capcom’s highly anti(pipi)ated game of the year, Resident Evil 6.While the publication praised the game describing it as “the glorious return” of the series and survival horror for this generation, the reviewer did have issues with Resident Evil 6′s split-screen feature, citing that it mirrored some of the same problems its predecessor, Resident Evil 5, suffered. Resident Evil 6 was given 9. http://thesilentchief.com/2012/09/13/first-resident-evil-6-review-from-opm-italy/ Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Co tam Włosi wiedzą o graniu - nigdy u nich żadna gra nawet nie powstała :> Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Oj narzekałem, narzekałem... Ale należy pamiętać, jak miała wyglądać czwórka z zainfekowanym Leonem, a jak się to wszystko skończyło. Masz na myśli to? Takim Resem to bym nie pogardził. Wiele razy pisałem, że to mógł być zajebisty pomysł, pójść w klimaty nawiedzonej rezydencji. Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 (edytowane) No no, właśnie. Jak pierwszy raz zobaczyłem to demko pomyślałem - ooo, schizy, zwidy, krwawiące głowy jeleni wiszące na ścianie, będzie moc. I jeszcze te ujęcia kamer - niby stacjonarne, ale lekko ruchome, przesuwające się - tak to powinno wyglądać. A potem wyszła czwórka i seria poszła w dóóóóóół... Edytowane 19 września 2012 przez Siara_iwj Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 (edytowane) Capcom chyba wyczuło, że jak upodobni Residenta 6 do Call of Duty, to podniesie im to sprzedaż. W takim razie życzę im wielkiej porażki finansowej. Niech spotka ich taki lost jak wydawcę Gothica 4, firmę JoWood, która myślała, że jak uprości grę do granic możliwości i pójdzie pod mainstream, to sprzeda się ona w wysokich nakładach. Jak to się skończyło wiemy - firma upadła. A wychodzi takie hardcorowe Demon's Souls i sprzedaje się świetnie. Gdzieś kiedyś czytałem, że twórcy tej gry celowali w sprzedaż na poziomie 200 tysięcy. Gra sprzedała się w liczbie półtora miliona egzemplarzy. Jeśli Resident Evil 6 naprawdę będzie taką kichą, jak w demie, to mam nadzieję, że Capcom odbierze taką lekcję jak JoWood. Niech to będzie analogiczna sytuacja. Edytowane 19 września 2012 przez Lukas_AT 4 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Wczoraj zagralem w demo - epizodzik Leona i niestety szalu nie ma, jest po prostu w miare dobrze. Zaczne od tego, ze gra jest zdecydowanie za ciemna - wiem, ze ma byc klimacik, ale panuja tam zbyt duze ciemnosci. Jasnosc i tak mialem ustawiona wyzej niz sugerowana, pozniej jeszcze bardziej rozjasnilem, ale czarne pozostalo czarne i w zasadzie niewiele to dalo - czasami "zombiaki" calkiem zlewaly sie z otoczeniem i byby widoczne dopiero z bliska. Co do grafiki to tez nie robi wrazenia - widac rozmazane i niezbyt wyrazne tekstury. Za to dzwiek jest na plus - wystrzaly dobrze brzmia, np. fajne echo podczas strzelania za okno w akcji na korytarzu. Probowalem strzelic do jakies puszki czy butelki lezacej na stole - niestety jak stala tak stoi nadal, moze to szczegol, ale takie rzeczy w tych czasach powinny byc przynajmniej troche interaktywne. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Capcom chyba wyczuło, że jak upodobni Residenta 6 do Call of Duty, to podniesie im to sprzedaż. W takim razie życzę im wielkiej porażki finansowej. Niech spotka ich taki lost jak wydawcę Gothica 4, firmę JoWood, która myślała, że jak uprości grę do granic możliwości i pójdzie pod mainstream, to sprzeda się ona w wysokich nakładach. Jak to się skończyło wiemy - firma upadła. A wychodzi takie hardcorowe Demon's Souls i sprzedaje się świetnie. Gdzieś kiedyś czytałem, że twórcy tej gry celowali w sprzedaż na poziomie 200 tysięcy. Gra sprzedała się w liczbie półtora miliona egzemplarzy. Jeśli Resident Evil 6 naprawdę będzie taką kichą, jak w demie, to mam nadzieję, że Capcom odbierze taką lekcję jak JoWood. Niech to będzie analogiczna sytuacja. Właśnie taką karę dostali po śmiesznej sprzedaży RE Remake i RE Zero. Fakt, platforma docelowa miała tutaj znaczenie, ale sami ludzie są winni, bo było o tym wiadomo od dawna. Najlepsze, że tamten Capcom chciał tak jak jedynkę odświeżyć pozostałe części, a wiadomo jak to się skończyło. Co ciekawe ta sama sytuacja spotyka RE Revelations, które również nie osiągnęło jakiegoś świetnego wyniku, choć Capcom był zadowolony, a patrząc na te narzekanie na RE6 jestem pewien, że wielu by przypadła ta część, bo jest najbardziej w stylu starych części, choć zombiaka nie ma tam żadnego. A potem wyszła czwórka i seria poszła w dóóóóóół... Pod względem gameplayu, to czwórka niszczy wszystkie poprzednie części razem wzięte. ;] No jeszcze Remake się broni Crimsonami i po odblokowaniu Forrestem od którego trzeba się trzymać jak najdalej. Zresztą wystarczy spojrzeć jak została ogólnie przyjęta, zmiany w tamtym czasie było tej serii mocno potrzebne. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Jak będą rozkładać się kampanie pod względem długości? Serio, ta Chrisa na tyle mnie odrzuca, że wolałbym nawet jej nie tykać. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Podobno po 10h każda przynajmniej z tych 3, bo nie wiadomo jak będzie z tą Ady, lepiej jednak na tyle się nie nastawiać. Jak wyjdzie tak po 7h to też będzie ok. Z drugiej strony Kali który ogrywał tylko po 2 akty (a wszystkich ma być po 5 dla każdej postaci) z każdej z 3 kampanii pisał, że przez ten czas spokojnie można skończyć RE5, więc jeśli gra utrzyma taki poziom, to rzeczywiście może być długa. Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Właśnie taką karę dostali po śmiesznej sprzedaży RE Remake i RE Zero. Fakt, platforma docelowa miała tutaj znaczenie, ale sami ludzie są winni, bo było o tym wiadomo od dawna. Najlepsze, że tamten Capcom chciał tak jak jedynkę odświeżyć pozostałe części, a wiadomo jak to się skończyło Resident Evil Remake zeszło w 1,4 mln egzemplarzy, a Zero w 1,2 mln. Tak przynajmniej podaje VGChartz. Nie jest to słaby wynik. Liczba osób posiadająca GaCka wówczas była mała i Capcom wiedziało, że sprzedaż nie może być na poziomie 5 mln. Daje sobie rękę odciąć, że gdyby teraz wyszedł remake Resident Evil 2, ale z mechanizmami rozgrywki z czwórki (oczywiście bez takiej ilości akcji/strzelania, tylko na poziomie dwójki), to ludzie by się na to rzucili. Nie wiem czemu Capcom tak się uparło na te Call of Duty. Mam nadzieję, że firma położy się do grobu i już nie wstanie jako zombie. Cytuj
Mantis 1 123 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Dwa dni temu jak przeszedłem z kumplem w coopie całe demko grało mi się dość przyjemnie, niemniej demko Leona najlepsze. Wczoraj już sam przysiadłem i zacząłem się wszystkiemu przyglądać. Faktycznie tekstury są paskudne, wręcz przywodzą na myśl czwórkę, do tego niektóre obiekty są strasznie kanciaste. Gdy po ponownym ograniu demka odpaliłem Uncharted 3, szczęka opadła mi na podłogę. Grę już dawno ograłem, ale dłuższy czas leżała na półeczce. Niemniej jak człowiek tak po demku re6 załączył U3 czuje jakby przeskoczył między generacjami konsol. Nie ma sensu się rozpisywać, W pierwszej chwili gdy przez demko sunąłem miałem wrażenie, że jest lepiej graficznie niż w RE5, ale jednak szóstka ustępuje pola piątce. Bowiem tą ostatnio ogrywałem świeżo po ukończeniu Uncharted 3 i nie było wtedy żadnego zgrzytu. Cytuj
Monac 1 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 (edytowane) Na słabszą grafikę można przymknąć oko, ale nie wybaczę C®apcomowi wycięcia ekwipunku, bo tego co jest w 6 nie można nazwać ekwipunkiem. RE4 przeszedłem kilka razy i jakby policzyć to spędziłem kilka ładnych godzin grzebiąc w ekwipunku, zastanawiając się co wyrzucić, bo nie było miejsca itd. W RE5 ekwipunek to był jakiś żart. Pod względem gameplayu, to czwórka niszczy wszystkie poprzednie części razem wzięte 4 była dobra na swój sposób i dość klimatyczna, dzięki ciekawemu ekwipunkowi zachowała namiastkę survivalu , ale to był jednorazowy hit, Capcom zamiast rozwinąć ten gameplay to okroił go w RE5 i teraz udziwnia i ośmiesza w RE6(karateki, brak ekwipunku, znacznik pokazujący drogę do celu dla dałnów, obowiązek grania z botem, który psuje klimat itp.) Po prostu liniowa sieka jakich wiele. Chyba tylko co-op może to uratować, ale gier z co-opem jest dziś masa. Żeby ktoś nie pomyślał, że wymagam od Capcomu by wpompował grubą kasę w RE w stylu Remake/Zero. Nie, nikt normalny tego nie wymaga, ale gdyby tak pójść drogą Revelation( ale bez bota obok, meh), dodać więcej eksploracji, porządny ekwipunek, od czasu do czasu zagadkę i byłby przyzwoity Resident. Dużo nie trzeba. I nie trzeba by do tego zatrudniać 600 osób jak do RE6, bo zamiast robić 3 kampanie wystarczyłaby jedna z opcjonalnym co-opem, jakieś marcenaries online itp. Edytowane 20 września 2012 przez Monac Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Czy tylko ja mam tak ku@# ciemno w tym demie? Nówka telewizor, powyłączałem cały sprzęt w pokoju żeby mi nie świecił czymkolwiek , zamknąłem żeby z korytarza nic nie wpadało... zasłoniłem okno wielką ciemną zasłoną i nadal było lipnie jakby brakowała tam jakiś tekstór/efektów.... Ogólnie demo Leona fajne, Jake troszkę ruszyłem więc nie mogę się za bardzo wypowiedzieć. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 mam to samo, ciemno jak w historii murzyna w kopalni Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Jaja jak berety a już zużyłem mój kupon -50% na RE6 bo nie było nic innego i sobie mówię.... cóż za 100zł to nawet jak gra będzie słaba to przeboleję, no ale w takiej ciemnicy to nie daje się grać za bardzo Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Ale panowie. O co chodzi, ja rozjaśniłem w opcjach i obraz jest ok. Po tym zabiegu, wszystko jest cacy Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 W jakiej to chodzi rozdzielczości na ps3 ? Na moim Tv każda gra praktycznie ma info, że 720p, a przy re6 wysakuje 576p, ocb ? Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 W jakiej to chodzi rozdzielczości na ps3 ? Na moim Tv każda gra praktycznie ma info, że 720p, a przy re6 wysakuje 576p, ocb ? Wszystko możliwe, bo gra wygląda, jakby chodziła w marnej rozdzielczości. W sieci pojawią się pewnie już niedługo jakieś analizy techniczne. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Przeszedłem wszystkie 3 etapy na spokojnie bo nie wierzyłem w opinie, że ta gra może być słaba. Nie wiem jak gra ale skoro demo doprowadziło mnie do żenującego poziomu zniechęcenia to nie rokuje najlepiej. Jak Kali mógł dać 9- to nie wiem, chyba, że grał 5 minut to rozumiem. Grafika jak na taki kaliber i te czasy słaba. Poza tym ta gra mogłaby się nazywać "Mordowanie zombiaków na szybko 9". Zero tożsamości, zero klimatu i zero "fajności". Ciekawe są ataki melee i to, że gra chodzi płynnie, reszta b.średnio Po kiepskim RE 5 spodziewałem się prawdziwej bomby ale kupić to za 200 zł i po 3h stwierdzić, ze głupio wydałem swoje pieniądze to niestety frustrująca sytuacja. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.