Skocz do zawartości

Resident Evil 6


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zwyrol, maglowaliśmy DOKŁADNIE to samo na pierwszej stronie tego tematu, ponad rok temu. Nawet posty dałoby się przepisać - obczaj :)

Czytałem ją. Haha

 

@ Zwyrodnialec

Ze swej strony na podsumowanie naszej dyskusji chciałbym tylko dodać iż pociesza mnie Twoja świadomość totalnej porażki designerskiej większości monstrów w RE6 ;) - choć jak już wspominałem zasmuca fakt że każdy kolejny sprzedany legalnie egzemplarz RE6 napełnia sakwy i przede wszystkim tragiczne pomysły ekipy od ostatnich rezydentów - do czego sam, nawet mimowolnie się wkrótce przyczynisz...

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Wesker to był po prostu prawie idealny projekt badawczy (bo jednak wirus nie był do końca stabilny), więc rozwinął zdolności niedostępne dla innych. Jeśli inni potrafią się rozrastać w kilka w sekund, czy mają nadludzką siłę, to on do kompletu dostał mega szybkość. Krauser w czwórce był przecież niewiele wolniejszy. Co do Saddlera to on też przeszedł przemianę po czasie, najpierw walczyła z nim Ada.

Opublikowano

Famitsu to od dawna najmniej wiarygodne growe medium. Popatrz sobie na listę jakim oni gównom wrzucali w ostatnim czasie podobne oceny, albo 40/40. To już RE4 zgarnęło tam tylko 38/40, a że grą było bardziej przełomową w swoim czasie to chyba sprawa oczywista.

 

 

  1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998, Nintendo, for Nintendo 64)[9]
  2. Soulcalibur (1999, Namco, for Dreamcast)[10]
  3. Vagrant Story (2000, Square Co., for PlayStation)[10]
  4. The Legend of Zelda: The Wind Waker (2003, Nintendo, for Nintendo GameCube)[10]
  5. Nintendogs (2005, Nintendo, for Nintendo DS)[10]
  6. Final Fantasy XII (2006, Square Enix, for PlayStation 2)[10]
  7. Super Smash Bros. Brawl (2008, Nintendo, for Wii)[11]
  8. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (2008, Konami, for PlayStation 3)[12]
  9. 428: Fūsa Sareta Shibuya de (2008, Sega, for Wii)[13]
  10. Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies (2009, Square Enix, for Nintendo DS)[14]
  11. Monster Hunter Tri (2009, Capcom, for Wii)[15]
  12. Bayonetta (2009, Sega, for Xbox 360)[16]
  13. New Super Mario Bros. Wii (2009, Nintendo, for Wii)[17]
  14. Metal Gear Solid: Peace Walker (2010, Konami, for PlayStation Portable)[18]
  15. Pokémon Black and White (2010, Nintendo, for Nintendo DS)[19]
  16. The Legend of Zelda: Skyward Sword (2011, Nintendo, for Wii)[20]
  17. The Elder Scrolls V: Skyrim (2011, Bethesda Softworks, for Xbox 360 & PlayStation 3) - the first non-Japanese game to receive a perfect score.[21]
  18. Final Fantasy XIII-2 (2011, Square Enix, for Xbox 360 & PlayStation 3)[22]
  19. Kid Icarus: Uprising (2012, Nintendo, for Nintendo 3DS)[23]

39/40

  1. The Legend of Zelda: A Link to the Past (1991, Nintendo, for Super Famicom)[24]
  2. Virtua Fighter 2 (1995, Sega, for Sega Saturn)[24]
  3. Ridge Racer Revolution (1995, Namco, for PlayStation)[24]
  4. Super Mario 64 (1996, Nintendo, for Nintendo 64)[24]
  5. Tekken 3 (1998, Namco, for PlayStation)[24]
  6. Cyber Troopers Virtual-On Oratorio Tangram (1999, Sega, for Dreamcast)[24]
  7. Final Fantasy X (2001, Square Co., for PlayStation 2)[24]
  8. Gran Turismo 3: A-Spec (2001, Sony Computer Entertainment, for PlayStation 2)[24]
  9. Resident Evil (2002, Capcom, for Nintendo GameCube)[24]
  10. Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King (2004, Square Enix, for PlayStation 2)[25]
  11. Gran Turismo 4 (2004, Sony Computer Entertainment, for PlayStation 2)[24]
  12. Kingdom Hearts II (2005, Square Enix, for PlayStation 2)[26]
  13. Metal Gear Solid 3: Subsistence (2005, Konami, for PlayStation 2)[24]
  14. Dead or Alive 4 (2005, Tecmo, for Xbox 360)[27]
  15. Ōkami (2006, Capcom, for PlayStation 2)[28]
  16. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (2007, Nintendo, for Nintendo DS)[29]
  17. Grand Theft Auto IV (2008, Rockstar Games, for Xbox 360 and PlayStation 3)[30]
  18. Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009, Activision, for Xbox 360 and PlayStation 3)[31]
  19. Final Fantasy XIII (2009, Square Enix, for PlayStation 3)[32]
  20. Red Dead Redemption (2010, Rockstar Games, for Xbox 360 and PlayStation 3)[33]
  21. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 (2010, Namco Bandai Games, for Xbox 360 and PlayStation 3)[34]
  22. Call of Duty: Black Ops (2010, Activision, for Xbox 360 and PlayStation 3)[35]
  23. Monster Hunter Portable 3rd (2010, Capcom, for PlayStation Portable)[36]
  24. L.A. Noire (2011, Rockstar Games, for Xbox 360 and PlayStation 3)[37]
  25. Tales of Xillia (2011, Namco Bandai, for PlayStation 3)[38]
  26. Gears of War 3 (2011, Epic Games, for Xbox 360)[39]
  27. FIFA 12 (2011, EA Canada, for Xbox 360 and PlayStation 3)[40]
  28. Final Fantasy Type-0 (2011, Square Enix, for PSP)[41]
  29. Metal Gear Solid: Peace Walker HD Collection (2011, Kojima Productions, for PS3)[42]
  30. Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011, Infinity Ward, Sledgehammer Games, for Xbox 360 and PlayStation 3)[43]
  31. Resident Evil Revelations (2012, Capcom, for Nintendo 3DS)[44]
  32. Tekken Tag Tournament 2 (2012, Namco, for Playstation 3 and Xbox 360)[45]

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Wesker to był po prostu prawie idealny projekt badawczy (bo jednak wirus nie był do końca stabilny), więc rozwinął zdolności niedostępne dla innych. Jeśli inni potrafią się rozrastać w kilka w sekund, czy mają nadludzką siłę, to on do kompletu dostał mega szybkość. Krauser w czwórce był przecież niewiele wolniejszy. Co do Saddlera to on też przeszedł przemianę po czasie, najpierw walczyła z nim Ada.

Z tego co się orientuję najszybszym zwierzęciem świata jest obecnie gepard (do 120 km/h). Pocisk z kałacha to jakieś 700m... na sekundę. Aby więc móc skutecznie omijać choćby pojedyńcze strzały nasz pupilek wininen niemalże "widzieć" kulę. Tego nie da się kupić żadnym wirem i kolejny raz potwierdza że w RE1-3 (i ledwo, ledwo w RE4) twórcy starali się jednak zachować jako takie pozory wiarygodności (szczególnie w 2 i 3), a dziś... hmm, Jak już mówiłem każdy ma swój limit tolerancji na ludzką głupotę. Dla jednych będzie nią ponaddźwiękowy facet. Dla innych osiągający prędkość światła. (No zakładam że sam być wykrzyknął wtedy; "Ku*wa, basta!") :D

Dodam jeszcze że to prawdopodobnie na Weskerze z Code Veronica wzorowali się scenarzyści filmowego RE: Apokalipsy "dopalając" Alice.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Uczepiłeś się tego Weskera jak rzep psiego ogona. Dla twojej informacji, RE nigdy nie próbował być nawet w najmniejszym stopniu realistyczny (nie wiem po co to porównanie do geparda, no chyba że powstał on ze zwykłego kota domowego po zarażeniu wirusem). Co więcej seria skupia się na żyjących trupach, a ty oczekujesz nie wiadomo czego. Poza tym to nie temat na taką dyskusję, bo co będzie w RE6 to nie wiesz, a na temat przepakowania Weskera to zapraszam do tematu poprzedniczki.

 

Odnośnie samej gry to ja jestem pewien, że się nie zawiodę, bo dokładnie wiem czego oczekiwać (tak, biorę grę na premierę).

Opublikowano

Udało mi się anulować zamówienie, doszedłem do wniosku, że w demie za bardzo wkurzała mnie ta ciemnica, żebym mógł grać w RE komfortowo, a to dla mnie jest najważniejsze.

 

Przebolałbym wszystko, ale tych ciemności już nie :/ zobaczę filmy i relację graczy po premierze zanim spojrzę jeszcze raz na RE, może tylko demo było takie, ale ja nie chce ryzykować :S

Opublikowano (edytowane)

Uczepiłeś się tego Weskera jak rzep psiego ogona. Dla twojej informacji, RE nigdy nie próbował być nawet w najmniejszym stopniu realistyczny (nie wiem po co to porównanie do geparda, no chyba że powstał on ze zwykłego kota domowego po zarażeniu wirusem). Co więcej seria skupia się na żyjących trupach, a ty oczekujesz nie wiadomo czego. Poza tym to nie temat na taką dyskusję, bo co będzie w RE6 to nie wiesz, a na temat przepakowania Weskera to zapraszam do tematu poprzedniczki.

 

Odnośnie samej gry to ja jestem pewien, że się nie zawiodę, bo dokładnie wiem czego oczekiwać (tak, biorę grę na premierę).

 

Ależ oczywiście że próbował, co bardzo łatwo wskazałem choćby na przykładzie zestawienia stopniowych mutacji Nemesisa/Birkina oraz Irvinga.

Począwszy od Code Veronica a kończąc na "piątcę", gdzie twórcy zapomnieli o jako takich pozorach wiarygodności (vide; Gargantuiczne podziały komórkowe "na pstrykniecie palcem") magiczna bariera kiczu została najzwyczajniej w świecie przekroczona.

To już nie jest intrygujące i obrzydliwe zarazem, a zwyczajnie Debilne.

Jest pewna granica która pozwala nam odróżniać nie urągające ludzkiej inteligencji filmy s-f jak np. Alien i Aliens (gdzie taki rozwój od pędraka do humanoidalnego bydlaka zajmuję mniej niż dobę), a szmirami pokroju "Powrót Gigantycznego Kraba cz.3" nie sądzisz?

 

Ps I nie, nie oczekuję nie wiadomo czego, ale trochę więcej szacunku dla osób z minimum przeciętnym IQ przy wymyślaniu kolejnych pomysłów na jedną z moich ulubionych serii.

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Plusik 3
Opublikowano

Ograłem demo i jestem pozytywnie zaskoczony. Zacząłem od Leona, klimat super, świetna grafika i doskonała miejscówka - czułem się jak na moim Uniwerku;p i jest strasznie, naprawdę jestem zachwycony. Potem niestety już trochę gorzej, tzn dwa pozostałe scenariusze. Podobne jeśli chodzi o rozwałkę, ale chyba Chris mnie bardziej wkręcił... Gdyby cała gra była Leonem to dla mnie mógłby byc to najlepszy Resident od lat.

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

7 minuta - "hmm korytarz idzie prosto i skręca tylko w lewo, lepiej sprawdzę gdzie mam iść" :confused:

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Skopiowali plebejskie rozwiązanie z Dead Space z wyznaczoną linią. Jak dla mnie trochę tutaj za dużo QTE. Ta akcja np w helikopterze, gdzie Leon celuje w zombiaka, w takim Uncharted w tym momencie sami byśmy mieli kontrolę nad bronią, a tutaj wystarczy wcisnąć trigger.

Opublikowano (edytowane)

Fakt ze to tylko demo, ale jakies zdanie mozna sobie juz wyrobic, i dla mnie to totalna pomyłka, zmuszałem sie aby pograc w to demo, wszystko jest przesadzone zaczynajac od podejscia do samej rozgrywki jak i takie detale jak umiejscowienie kamery za postacia co mnie zwyczajnie denerwowało (za blisko pleców), jak RE4 przechodziłem kilknascie razy, RE5 przeszedłem tylko raz, tak RE6 nie wiem czy nawet sie podejme... Łudziłem sie ze twórcy gry pojdą troche w strone RE4 ale ta seria skreca w zupełnie innym kierunku niz bym tego oczekiwał

Edytowane przez killdante
Opublikowano

Jest Co-op?

Jest New game+?

Nic wiecej mi nie trzeba, jesli gra trzyma poziom RE5(a trzyma napewno)

To bioro w ciemno.

Powiedzcie ile takich gier jest ?

(procz borderlands 2, bo to kolejny Must have)

  • Minusik 4
Opublikowano

Czemu tak mowisz? Chodzi mi o gry na split screen. Jest to wymarly gatunek,a a Ty marudzisz. Moze RE6 nie ma nic wspolnego z RE, ale trzeba sie z tym pogodzic.

 

Przecież split-screen jest w wielu współczesnych produkcjach...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...