Skocz do zawartości

Resident Evil 6


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Gdyby twórcy CoD po wydaniu MW3 zapowiedzieli nowy, rewolucyjny silnik w BO2, po czym wydali tę grę w obecnej formie, raczej byłby to poważny powód do zaniżenia ocen w recenzjach.

Serio wierzysz w to co tu napisałeś ? Edytowane przez Karas
Opublikowano (edytowane)

Gra cierpi na zbyt duży dynamizm. Dlatego kamera wariuje, a grafika nie domaga. (Jednak "piątka" wciąż stoi na jednym z najwyższych poziomów graficznych obecnych konsol)

Te wszystkie sprinty, beztroskie rozdawanie kopniaków na lewo i prawo, rzucanie się na glebę i prowadzenie ostrzału ( swoją drogą czołganie się przodem na tyłku przy równoczesnym strzelaniu z Magnum, czy innego shotguna/ karabinu szturmowego to niezła groteska).

Nic dziwnego że tak przeciętnie to wygląda.

(pipi)ica mnie z lekka bierzę że Capcom dysponując niemalże gotowym materiałem źródłowym:

http://www.youtube.com/watch?v=ppyNrlgSb_o&feature=relmfu

na silę decyduje się tak komercjalizować na modłę amerykańskich produkcji.

A wystarczyło by do tego jeszcze dodać możliwość powolnego poruszania się podczas strzelania t.j. ma to miejsce w tej serii:

http://www.youtube.com/watch?v=zP8szo_4_Vc

I niech mi ktoś k%$#@! powie że nie dało by się połączyć dzisiejszych standardów z klimatem starych dobrych części. :)

 

Oczywiście bez solidnego przemodelowania rozgrywki jak:

- odpowiednio dopakowani przeciwnicy (6-8 strzałów na początek, 8-10 w ostatnich godzinach na korpus standardowych zombie)

- ograniczona liczba noszonej i znajdowanej broni oraz amunicji

- oraz przede wszystkim akcje typu; My, ciemny korytarz rozświetlany błyskawicami i tuzin napierających żwawszym krokiem zombie z dwóch stron jednocześnie, doberman skaczący nam do gardła po otwarciu drzwi itp

całe przedsięwzięcie mogło by iść do kosza.

 

Wilk byłby syty i owca cała.

No chyba że większość obecnych fanów bardziej jarają absurdalne potwory, cover system & wymiany ogniowe.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Gdyby twórcy CoD po wydaniu MW3 zapowiedzieli nowy, rewolucyjny silnik w BO2, po czym wydali tę grę w obecnej formie, raczej byłby to poważny powód do zaniżenia ocen w recenzjach.

Serio wierzysz w to co tu napisałeś ?

Masz na myśli teorię o "kupowaniu" recenzji?

Opublikowano

Gra cierpi na zbyt duży dynamizm. Dlatego kamera wariuje, a grafika nie domaga. (Jednak "piątka" wciąż stoi na jednym z najwyższych poziomów graficznych obecnych konsol)

Te wszystkie sprinty, beztroskie rozdawanie kopniaków na lewo i prawo, rzucanie się na glebę i prowadzenie ostrzału ( swoją drogą czołganie się przodem na tyłku przy równoczesnym strzelaniu z Magnum, czy innego shotguna/ karabinu szturmowego to niezła groteska).

Nic dziwnego że tak przeciętnie to wygląda.

(pipi)ica mnie z lekka bierzę że Capcom dysponując niemalże gotowym materiałem źródłowym:

http://www.youtube.com/watch?v=ppyNrlgSb_o&feature=relmfu

na silę decyduje się tak komercjalizować na modłę amerykańskich produkcji.

I niech mi ktoś k%$#@! powie że nie dało by się połączyć dzisiejszych standardów z klimatem starych dobrych części. :)

 

Oczywiście bez solidnego przemodelowania rozgrywki jak:

- odpowiednio dopakowani przeciwnicy (6-8 strzałów na początek, 8-10 w ostatnich godzinach na korpus standardowych zombie)

- ograniczona liczba noszonej i znajdowanej broni oraz amunicji

- oraz przede wszystkim akcje typu; My, ciemny korytarz rozświetlany błyskawicami i tuzin napierających żwawszym krokiem zombie z dwóch stron jednocześnie, doberman skaczący nam do gardła po otwarciu drzwi itp

całe przedsięwzięcie mogło by iść do kosza.

 

Wilk byłby syty i owca cała.

No chyba że większość obecnych fanów bardziej jarają absurdalne potwory, cover system & wymiany ogniowe.

 

Przytoczyłeś przykład Lost In Nightmares i to tylko pokazuje, że jakby kitajce chcieli to nie ma większego problemu z przywróceniem dawnej atmosfery. Ten dodatek był niezłym szokiem po jasnej, strzelankowej piątce. Już mniejsza o to, że tam poza jednym (z Weskerem drugim) rodzajem przeciwnika nie ma nic więcej i był krótki, na jakieś 2h. W pewnym momencie było sobie trzeba nawet radzić bez broni. A przecież gdzieś jeszcze jako dobry materiał źródłowy jest stare demo RE4.

 

Jeszcze odniosę się do tych dopakowanych przeciwników. Nie wiem co by dało strzelanie po 8-10 razy w korpus, skoro wystarczyłby strzał w łeb i nie przeszedłby tutaj patent ze starych odsłon gdzie nie dano nam większego wyboru w celowaniu, a headshot z pistoletu to była loteria. Pozostaje jedynie mocno przyspieszyć przeciwników by utrudnić celowanie, coś jak crimson head. Zresztą na pierwszym trailerze RE5 gdzie atakuje całe stado murzynów, znacznie bardziej agresywnych niż finalnie też dobrze zostało to ukazane.

 

Opublikowano

Capcom chciał zadowolić wszystkich graczy, którzy oczekują od RE czego innego. Jeśli jedna z kampanii naprawdę będzie miała coś wspólnego z powrotem do dawnych założeń gry (survival horror), to nie widzę powodu, aby krytykować ją za całość, tzn. wytykać jej widowiskowość, akcję, bo właśnie ta część może się spodobać reszcie.

 

Podoba się recenzentom z gram.pl, gamezilla.pl i cdaction.pl. Grubo przesadzona jest ocena Destructoid, która niesprawiedliwie zaniża średnią.

 

http://gamezilla.komputerswiat.pl/recenzje/2012/10/recenzja-resident-evil-6

 

http://www.gram.pl/art_9QveJO6_Resident_Evil_6_recenzja.html

 

http://www.cdaction.pl/artykul-29076/resident-evil-6--recenzja.html

Opublikowano (edytowane)

Capcom chciał zadowolić wszystkich graczy, którzy oczekują od RE czego innego. Jeśli jedna z kampanii naprawdę będzie miała coś wspólnego z powrotem do dawnych założeń gry (survival horror), to nie widzę powodu, aby krytykować ją za całość, tzn. wytykać jej widowiskowość, akcję, bo właśnie ta część może się spodobać reszcie.

 

Podoba się recenzentom z gram.pl, gamezilla.pl i cdaction.pl. Grubo przesadzona jest ocena Destructoid, która niesprawiedliwie zaniża średnią.

 

http://gamezilla.kom...resident-evil-6

 

http://www.gram.pl/a...6_recenzja.html

 

http://www.cdaction....--recenzja.html

Niesprawiedliwie?

 

 

@Figaro - od razu poczułem ten klimat pierwszych części.

Edytowane przez Hela
Opublikowano (edytowane)

Kopulacja z pandą, tego jeszcze nie było. Trzeba to wysłać do PETY, że gra propaguje zoofilię. Teraz widać, że blowjob z żyrafą to nie był żaden przypadek.

Edytowane przez Zwyrodnialec
Opublikowano (edytowane)

Capcom chciał zadowolić wszystkich graczy, którzy oczekują od RE czego innego. Jeśli jedna z kampanii naprawdę będzie miała coś wspólnego z powrotem do dawnych założeń gry (survival horror), to nie widzę powodu, aby krytykować ją za całość, tzn. wytykać jej widowiskowość, akcję, bo właśnie ta część może się spodobać reszcie.

 

Podoba się recenzentom z gram.pl, gamezilla.pl i cdaction.pl. Grubo przesadzona jest ocena Destructoid, która niesprawiedliwie zaniża średnią.

 

http://gamezilla.kom...resident-evil-6

 

http://www.gram.pl/a...6_recenzja.html

 

http://www.cdaction....--recenzja.html

Niesprawiedliwie?

 

 

@Figaro - od razu poczułem ten klimat pierwszych części.

Ocena 3.0 jest odpowiednikiem 30/100, right? Jasne, można się czepiać tego, co napisałem. Brakuje jeszcze oceny 20/100 i 10/100.

 

Słowo "niesprawiedliwe" rzeczywiście jest średnio trafne, ale raczej łatwo się domyślić, co miałem na myśli. Każdy ma prawo do własnej opinii, ale ten cały system ocen jest moim zdaniem głupi.

Edytowane przez Vesper
Opublikowano

Przecież Destructoid to ci co ocenili Deadly Premonition na 10/10. :P Nie wiem czy ktoś to kojarzy jeszcze, ale pod względem grywalności i graficznie to była jedna z gorszych gier tej generacji.

 

Resident Evil: Operation Raccoon City.

 

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/resident-evil-operation-raccoon-city/critic-reviews

 

3 pozytywne recenzje, w tym jedna od Destructoid.

 

 

RE: ORC - średnia 52 - ocena Destructoid jest najwyższa (łącznie z pozostałymi dwoma pozytywnymi)

 

RE6 - średnia 68 - ocena Destructoid jest najniższa

Opublikowano

Tylko ja się właśnie do tych numerków chciałem odwołać. To jest właśnie bezsens zestawiania ze sobą tych ocen i wyciągania z nich średniej.

Opublikowano

Gdyby ta gra rozdawana była za darmo to ja rozumiem ale dać 200 zł za grę nie wiadomo czym będącą, bo na pewno nie Resident Evil, to brak szacunku dla swojej ciężkiej pracy.

Być może część graczy nie pamięta poprzednich odsłon serii i dlatego niektóre oceny są euforyczne 8 lub 9/10. Ja tego nie jestem w stanie zrozumieć.

Opublikowano

Ja daje se na wstrzymanie z kupowaniem extrima. RE6 i PES13 dostały wręcz nieprawdopodobnie wysokie noty

9

. Według ocen Rogerów i innych Soqów są to jedne z najlepszych gier na obecną generację. Grałem w demo jednej i drugiej gry - jakby któraś z tych gier byłą hitem to bym to odczuł, bo jak coś jest dobre, to widać to już po wersji demonstracyjnej. Jak można oceniać tak wysoko gry z którymi ewidentnie jest coś nie tak i gdy są lepsze pozycje na rynku? W ogóle sam fakt, że rozmawia się o tym czy RE6 jest grą dobrą czy nie świadczy o tym, że z ostatnią grą o nieumarłych jest problem.

Gość Albert Wesker
Opublikowano

Zdaje się, że hejtujący recenzenci nie oceniają gry, a swoje wyobrażenia pt. "Mój idealny Resident Evil" konfrontują z rzeczywistością. Jak przy Fable

Opublikowano

Przed chwilą było mówione, że każdy ma prawo do swojego zdania. Recenzje w PE od zawsze były subiektywne, więc o co chodzi? Skoro taki Sterling z Destructoida mógł sobie pozwolić wystawić ocenę 3/10 (czyli notę przeznaczoną dla totalnego crapa, którym RE6 na pewno nie jest), to czemu teraz krytykować redaktora PE za przesadnie wysoką notę?

 

Osobiście wszytkim polecałbym się troszkę ogarnąć i nie decydować o jakości gry na podstawie ocen w prasie/serwisach internetowych. Jasne, po to są właśnie recenzje, żeby mniej-więcej poznać grę, ale nic nie zastąpi własnoręcznego przetestowania produktu. Totalnie krew mnie zalewa natomiast kiedy czytam opinie "specjalistów", którzy tej gry nawet nie musnęli palcem (ew. pograli w trwające niecałą godzinę demko), ale już wszystko wiedzą co i jak i z lekkością stwierdzają - CRAP.

 

Wnioskując z recek problem z RE6 wynika ze zbyt dużego natężenia akcji. Cóż, Resident Evil już dawno stało się czystej krwi strzelanką, więc jeżeli ktoś spodziewał się czegoś innego niż efektownego pokazu fajerwerek, to gratuluję wyobraźni. Ja w każdym razie dzisiaj planuję ostro przewałkować ten tytuł i SAMEMU ocenić czy mam do czynienia z crapem, średniakiem czy hitem.

Opublikowano (edytowane)

Przed chwilą było mówione, że każdy ma prawo do swojego zdania. Recenzje w PE od zawsze były subiektywne, więc o co chodzi? Skoro taki Sterling z Destructoida mógł sobie pozwolić wystawić ocenę 3/10 (czyli notę przeznaczoną dla totalnego crapa, którym RE6 na pewno nie jest), to czemu teraz krytykować redaktora PE za przesadnie wysoką notę?

 

Osobiście wszytkim polecałbym się troszkę ogarnąć i nie decydować o jakości gry na podstawie ocen w prasie/serwisach internetowych. Jasne, po to są właśnie recenzje, żeby mniej-więcej poznać grę, ale nic nie zastąpi własnoręcznego przetestowania produktu. Totalnie krew mnie zalewa natomiast kiedy czytam opinie "specjalistów", którzy tej gry nawet nie musnęli palcem (ew. pograli w trwające niecałą godzinę demko), ale już wszystko wiedzą co i jak i z lekkością stwierdzają - CRAP.

 

Wnioskując z recek problem z RE6 wynika ze zbyt dużego natężenia akcji. Cóż, Resident Evil już dawno stało się czystej krwi strzelanką, więc jeżeli ktoś spodziewał się czegoś innego niż efektownego pokazu fajerwerek, to gratuluję wyobraźni. Ja w każdym razie dzisiaj planuję ostro przewałkować ten tytuł i SAMEMU ocenić czy mam do czynienia z crapem, średniakiem czy hitem.

 

RE6 wyszedł jako gra... (gatunek)? Tylko oficjalnie, bo różne źródła podają różne informacje. Na Metacritic przykładowo jest to action-adventure.

 

Bo np. Eurogamer Italy ocenia grę tak:

 

Leon's campaign is the real star of the game and the only one that really deserves the Resident Evil label.

 

The Escapist:

 

The action sequences and boss fights can be fun, and even challenging on rare occasion, but the whole experience blends together far too easily, feeling more like a generic action shooter than a classic Resident Evil game.

Edytowane przez Vesper

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...