Gary 24 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 Prerenderowane lokacje w dzisiejszych czasach już raczej nie przejdą. Może co najwyżej wprowadziliby klasyczne ujęcia kamery w środowisku 3D, z dynamicznym przechodzeniem w tryb celowania znad ramienia, tak jak to wyglądało w prototypie RE4. Też byłoby super. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 To lepiej wyglądało od RE6 ;] Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 Fragmenty z pojazdami w tej grze są dla mnie jednymi z najbardziej żałosnych momentów w jakiejkolwiek grze od dobrych paru lat. 1 Cytuj
Gary 24 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 To lepiej wyglądało od RE6 ;] Bardzo klimatycznie. Ale duchy pasowałyby do tej serii niewiele bardziej niż strusie. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 Duchy przynajmniej były dobrze zaprojektowane, strusie to jest najgorsza chujnia jaka nawiedziła tą serię. Jeden taki RE w stylu Fatal Frame by nie zaszkodził. ;] Cytuj
Gary 24 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 Zgadzam się, te ptakopodobne dziwolągi to największa tragedia w serii od czasu zainfekowanych słoni i innych tygrysów z RE: Outbreak. Ale to przynajmniej łatwo można było wytłumaczyć fabularnie. A widma? Nowy typ wirusa, który czyni ludzi przeźroczystymi i pozwala im wtapiać się w ściany? xD Ja wiem, że RE i tak ma bardzo naciąganą fabułę, ale wtedy oznaczałoby to, że do tej serii można wpakować już kompletnie wszystko, łącznie ze Smerfami i Gumisiami. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 Zgadzam się, te ptakopodobne dziwolągi to największa tragedia w serii od czasu zainfekowanych słoni i innych tygrysów z RE: Outbreak. W końcu ten sam reżyser. Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 Ale jakie te stwory mają genialne nazwy! Polecam lekturę akt. Mój ulubiony to Noga-oklop. Cytuj
Gary 24 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 Czytałem te akta, większość nazw została zapożyczona z języka serbskiego, przez co niektórzy przeciwnicy brzmią co najmniej zabawnie Cytuj
Gość Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 @up: Dokładnie, też nad tym się zastanawiałem i doszedłem do podobnego wniosku. Mi tam z kolei najbardziej wadziły te chore jaszczurki. Kampania Ady. Długa jest? właśnie zaczynam, a mam już troszkę przesyt grą, lecz chciałbym odsprzedać już koledze. Jak Wam się podobał ostatni boss u Leona? W N+ gadali coś o godzinnej walce z bossem, czy to ta? bo chyba trwała najdłużej (chociaż kilka razy krócej niż godz.) i widząc kolejne stadia mutacji Simmonsa łapałem się już z zażenowania za głowę. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Ten boss jest za mocny. Strzela się i strzela, a on nie chce paść. W dodatku mam wrażenie, że jak wraca do pierwotnej postaci to broń palna nie robi mu żadnej krzywdy (poza chwilowym ogłuszeniem) i trzeba od razu wbijać combo z kolanem i serią strzałów po mordzie. Kampania Ady przynajmniej mi zajęła trochę ponad 4h i jak dla mnie obok tej Leona jest najlepsza. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 (edytowane) I tak "najlepsze" starcie w tej grze to Edytowane 11 października 2012 przez Hela 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Była niedawno afera z dodatkami na płycie, no więc będą one za darmo. Żółto-niebiescy podali, iż w najbliższym czasie na Xbox LIVE i PSN pojawią się dwa darmowe rozszerzenia do szóstego Residenta. Pierwsze z nich wrzuca do gry nowy poziom trudności No Hope, który pokaże nam co to znaczy frustracja, drugie zaś pozwoli na rozegranie scenariusza Ady Wong w kooperacji, co wiąże się z wprowadzeniem nowego bohatera. http://www.ppe.pl/news-18459-DLC_do_Resident_Evil_6_za_darmo_.html Cytuj
saptis 620 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 (edytowane) No to sie przynajmniej Capcom zrekompensowal - chyba, ze takie bylo zalozenienie tego DLC i mialo byc za free. Z drugiej strony gdyby mialo byc za darmo to pewnie oglaszaliby to jeszcze przed premiera robiac reklame, wiec moze ich przycisnelo niezadowolenie graczy po poprzednich numerach z RE 5 i Street Fighter X Tekken. Edytowane 11 października 2012 przez saptis Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 (edytowane) @up Gdyby tak bylo to DLC na plytach RE5 i Dragon's Dogmy tez byloby za free, wtedy tez kazdy sie ciskal. Edytowane 11 października 2012 przez Bansai Cytuj
saptis 620 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Tak tylko, ze teraz moze juz nie chcieli juz powtarzac kolejny raz tego samego bo juz i tak zostali zapamietani za tamte numery. Wszystko jedno - wazne, ze dali za free i to sie liczy. Cytuj
Gary 24 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Tia, a niektórym i tak w d*pach źle i narzekają, wystarczy wejść na PPE, żeby poczytać żenujące komentarze co poniektórych. Nie ważne, że za darmo, każda okazja, żeby zgnoić Capcom jest dobra. Śmiech na sali. A walka z Simmonsem mi osobiście bardzo się podobała. Rewelacyjne starcie w pociągu, przywodzące nieco na myśl finał pierwszego filmowego Residenta (sam design bossa przypomina zmutowanego Lickera od Andersona), jeszcze lepsze na łączeniu wieżowców, zaraz po wspinaczce na linie (w tym momencie RE6 osiągnęło wyżyny graficzne, zdecydowanie najładniejszy kawałek w grze), a walka z T-Rexem.... zbyt długie, ale też spoko, dosyć wymagające i bardzo efektowne. Jedynie finalna forma Dereka kompletnie mi się nie podobała, przynajmniej jeżeli chodzi o design, bo walka była spoko - IMO lepsza niż hand-to-hand Jake'a z Ustanakiem czy to co miał do zaoferowania ostatni boss u Chrisa. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Ciekawe jak Capcom chce rozwiązać dodanie bota do scenariusza Ady, przecież tam kompletnie druga postać nie pasuje, nie wspominając już o samym jej sposobie przemieszczania z linką Batmana. Chyba, że to zupełnie nowy fragment gry. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 A ja wczoraj wreszcie dorwałem swój egzemplarz. Zacząłem kampanię Leona i jednocześnie wróciłem się do czasów RE2/RE3. Tradycyjna formuła w nowoczesnym wydaniu, jest po prostu świetnie. Wraca Raccoon, epidemia, klimatyczne lokacje, jestem w drugim rozdziale a jeszcze jest przecież Chrs i Jake (ponoć Ustanak wymiata). To może być jedna z najlepszych odsłon. Jakże się myliłem oceniając całość po jednym demie. Cytuj
darkknight 54 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 (edytowane) Skonczylem Leona. I moim zdaniem jest spoko , chociaz zamiast 5 chapterow powinny byc 4.Dwa ostatnie maja tyle akcji ze powinny byc scalone. W statsach po 4 mialem tylko 15 killi. Teraz zaczynam 3 ch Chrisa i cholera zaczyna mnie martwic. Zawsze konserwuje ostro ammo , ale tutaj ciagle mi go brakuje. Pytanie do tych co skonczyli calosc, w tej grze wogole nie ma Lickerow? Edytowane 11 października 2012 przez darkknight Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Masz odpowiedź w spoilerze nie ma Cytuj
Sig 395 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 mam nadzieję że nie odj.ebali w grze akcji jak z nowego filmu Re typu zombie które jeżdżą na motorach Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Przecież miałeś to już w piątce. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Ale tam nie było zombie, więc fail. Cytuj
Gary 24 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Jest jeden, który kręci korbą xD 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.