Hum 3 700 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 Prawda jest taka, że ostatnia dobra część RE miała podtytuł "Nemesis", wszystko co wyszło potem powinno mieć inną nazwę... lub w ogóle nie wychodzić. 1 Cytuj
Mani 696 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 Ostatnia dobra część RE miała podtytuł "Code Veronica" jak już. A 4ka była w pyte. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 (edytowane) eee.. polećcie jaką wiki residentową albo coś do poczytania o fabułąch poprzednich części, nie rozumiem paru rzeczy i chce sobie rozwiac watpliwości, rozumiem ze są "zwykłe zombiaki" jak to było powiedzmy w klasycznych residentach i powiedzmy "takie cosie mackowate" jak w res 4 i 5. zombie sa z t-variusa a te drugie to mutują z jakiegoś innego virusa czy to ten sam virus tylko twórcy stwierdzili ze odchodza od zombiaków? Edytowane 24 stycznia 2012 przez Orzeszek87 Cytuj
Gość Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 http://residentevil.wikia.com/Resident_Evil_Zero i lecisz z kolejnymi częściami Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 Prawda jest taka, że ostatnia dobra część RE miała podtytuł "Nemesis", wszystko co wyszło potem powinno mieć inną nazwę... lub w ogóle nie wychodzić. Przecież RE Remake zjada wszystkie klasyczne Residenty. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 Ostatni dobry RE to czwórka. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 (edytowane) RE0 i REmake dawały radę... Code Veronica i RE4, to już nie to samo. Edytowane 24 stycznia 2012 przez Humulin Cytuj
Mani 696 Opublikowano 24 stycznia 2012 Opublikowano 24 stycznia 2012 REmake nie licze. Ale co w CV takiego , że "to już nie to samo" to ja niewiem. Brak tylko Racoon City. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 (edytowane) Zamiast klimatycznego miasta, które było atutem serii dostaliśmy DiCaprio, spedalone rodzeństwo oraz początek udziwnień, które trwają i zmieniają markę do tej pory. Nie twierdze, że to była zła gra. Wprost przeciwnie. Za czasów DC uważałem ją za jedną z najlepszych pozycji. To po prostu inny klimat. Edytowane 25 stycznia 2012 przez Humulin Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 25 stycznia 2012 Opublikowano 25 stycznia 2012 Prawda jest taka, że ostatnia dobra część RE miała podtytuł "Nemesis", wszystko co wyszło potem powinno mieć inną nazwę... lub w ogóle nie wychodzić. Przecież RE Remake zjada wszystkie klasyczne Residenty. Uwielbiam, gdy ktos wyraza swoja opinie i daje na poczatek zdania slowo "przeciez" Ja tam trzymam kciuki i zycze chlopakom z kapkomu, aby bylo takie samo, a nawet i wieksze (pipi)niecie na scene, jak za RE4 Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 31 stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 stycznia 2012 (edytowane) 3 lipca demo RE6 na X360 http://polygamia.pl/...m_dostepem.html Oczywiście kod dostaną posiadaczy Dragon's Dogma ale wiadomo że demo będzie można ściągnąć z neta na pendrive'a i wypróbować. Edytowane 31 stycznia 2012 przez Daddy Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 2 lutego 2012 Autor Opublikowano 2 lutego 2012 dokładniejsza wersja loga re6 i jego przesłania 1 Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 3 lutego 2012 Opublikowano 3 lutego 2012 Sam nie wiem czy mam się śmiać, czy też płakać patrząc na to, co Capcom odwaliło z tym logo... Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 3 lutego 2012 Opublikowano 3 lutego 2012 dokładniejsza wersja loga re6 i jego przesłania Jeszcze dokładniejsza analiza. xD 2 Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 4 lutego 2012 Opublikowano 4 lutego 2012 Najgorsze jest to, że kiedy już to zobaczysz nie możesz odzobaczyć. Cały czas widzę żyrafę kuźźźwa Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 15 lutego 2012 Opublikowano 15 lutego 2012 Info z najnowszego Famitsu: 1. Projekt jest ukończony w połowie. 2. Według Capcom, powrót do korzeni bynajmniej nie oznacza powrotu do konwencji horroru. 3. Gra ma być najwspanialszą z dotychczasowych odsłon serii. 4. Trzecia, nieujawniona jeszcze postać główna, będzie osobą, z którą młodzi ludzie z łatwością się utożsamią. 5. Prezydent widoczny na zwiastunie - ten, który zaatakował Leona, jest prezydentem jaki zastąpił ojca Ashley. 6. Zombie jakie spotkamy w grze nie stały się zombie poprzez "T-Virusa". 7. Grę ma cechować intuicyjna obsługa. W trakcie wymiany ognia będziemy mogli się poruszać, szybko odwracać o 180 stopni, kryć za osłonami czy robić uniki na boki oraz w przód i w tył. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 15 lutego 2012 Autor Opublikowano 15 lutego 2012 1. Trochę to niepokoi jak do premiery 8mc., w dodatku wychodzi na to że gra będzie zrobiona w 1,5roku co jest podejrzanie krótkim czasem. 2. To wiadomo od czasu trailera, szkoda. 3. Zawsze tak mówią, no nic zobaczymy. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 16 lutego 2012 Opublikowano 16 lutego 2012 Ale nad RE6 pracują już 2 lata. Wracając do Żyrafy to będę przez nią miał koszmary xD. Co do samego RE6 cieszy mnie to że Hiroyuki Kobayashi znowu stanął na stanowisku producenta bo niestety pan Takeuchi zrypał ich chyba wszystkie IP za jakie się wziął w ostatnich latach (nie wiem jakim cudem ten facet jeszcze nie wyleciał za swoją głupotę i żałosny syndrom "kopiuj swoich kumpli z firmy po czym wklej wszystko na odwal się"). Niestety widać że 6-tka to już w ogóle fabularna meksykańska telenowela, ewidentnie pokazuje to iż bez pana Mikamiego seria tak się rozdrobni i tak się zatraci że za niedługo ludzie zapomną czym cechował się oryg. Resident Evil. Choć i tak chyba najbardziej to cieszę się z powrotu Leona, bo przynajmniej on w czasie tej tułaczki po świecie nie spotkał Pudziana z którym przy koksował po czym jego dłoń jest większa od jego głowy. Multi mogliby sobie darować bo te deathmach'e czy Raid'y z Revelations to zwykły zapychacz i nic poza tym. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 (edytowane) Ja ostatnio skończyłem 5 ogólnie oceniam na 8/10 - ale co mnie najbardziej irytowało i czego nie chciałbym zobaczyć w 6 - sterowanie - tutaj wylano już morze słów - sterowanie jest koszmarne, kwadratowe i prosze nie pisać, że Residenta się inaczej nie da zrobić. Wystarczy spojrzeć na Dead Space, - ekwipunek - kur.wa tutaj to jest prawdziwy koszmar. Co za debil projektował menu ekwipunku!! /powinien być dostęp do ekwipunku Sheevy jak prowadzi ją SI, opcja move lub exchange powinna być dostępna cały czas - a tu kwiatki typu - mamy wolne miejsce najpierw request - póxniej give - nie mozna od razu exchange, pusty magazynek - naboje leżą i ciu.l nie wexmiemy bo mamy pełny ekwipunek - najpierw wyrzucamy dopiero zbieramy, tak samo z roslinkami - czerwona w kieszeni zielona na ziemi - ekwipunek pełny i dupa nie pokombinujemy. Nieraz w czasie walk z bossami czy innych ostrzejszych momentach więcej problemu sprawiała walka z ekwipunkiem niż z bossem. Tutaj Capcom zatrzymał sie w czasach ps1. Nieintuicyjne, nieporęczne, sięrmiężne gów.no - w RE 5 miałem często uczucie deja vu względem 4 - od cholery podobnych lokacji, bossowie tak samo - ogólnie cała gra fabularnie, lokacje i bossowie to już nie jest zjadanie własnego ogona. To jest wyrzyganie i ponowne zjedzenie praktycznie tego samego z odswieżeniem oprawy. Fabuła - dalej to samo - film klasy B - nic ciekawego dla fanów serii smaczki owszem, lokacje - laboratoria, statek, jezioro. Bossowie - ilez mozna - tan na statku podobny do gostka w zamku w 4, el gigante jest tylko wiekszy. Naprawde seria dawno zżera samą siebie po raz enty - ktoś mi powie kuwa - ile razy ostatni boss w Residentach ginie na końcu od strzału z RPG? Tutaj dostaje dwie rakietki na raz - czyli fajnie? Nie wujowo - to juz było nie raz. (4 - rakieta, tyrant któryś rakieta, może w każdej części) Grało mi się przyjemnie ale mechanika rozgrywki jest o epoke konsol wstecz, ekwipunek lata świetlne wstecz, a fabułarnie ciągle to samo pitu pitu. W szóstce tego już nie strawie. Pozdrawiam Edytowane 8 marca 2012 przez adamst85 Cytuj
kiseki 791 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 czerwona w kieszeni zielona na ziemi - ekwipunek pełny i dupa nie pokombinujemy. Najśmieszniejsze jest to, że w którejś z poprzednich części przy takiej sytuacji pytało nas czy chcemy kombinować czy nie. - ktoś mi powie kuwa - ile razy ostatni boss w Residentach ginie na końcu od strzały z RPG? Tutaj dostaje dwie rakietki na raz - czyli fajnie? Nie wujowo - to juz było nie raz. (4 - rakieta, tyrant któryś rakieta, może w każdej części) Dla mnie to jest smaczek serii Dopóki właściwa walka z bossem będzie "normalnie" prowadzona tak finałowy cios, zwłaszcza w filmiku, niech będzie i po raz 20ty z RPG Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Co do inwentarza to napiszę krótko, idealne było w RE4 (kopiowane ostatnio choćby w DE HR), no ale Capcom swoje wie lepiej i wrzucili jakieś (pipi) do RE5. Mało w nim miejsca i nie można wstrzymać gry. Jeśli chodzi o RPG na końcu, to z tego schematu wyłamał się RE0. ;] Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 Ocena 8/10 a tyle minusów żeś wymienił lol Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 9 marca 2012 Opublikowano 9 marca 2012 (edytowane) Żebyś nie pekł ze smiechu. Poprawić te błędy i zrobić z Residenta znowu hit na miarę 9,5/10 a nie rzemiosło - mimo, że gra się przyjemnie to jednak nieraz bardzo irytująco. A wkurza mnie to - gdyż potencjał w Residencie jest,tylko jakoś Capcom stanął w miejscu. Zauważyłem, że wiele ich gier mogłoby być lepszych - tylko niektóre rozwiązania z mechaniki gry mają debilne. Tutaj menu ekwipunku, a w Dead Rising durne czasówki, które powodują tylko irytację. Nie wiem w Capcomie beta testerów nie mją, żeby stwierzić iż zarządzanie ekwipunkiem to jedna wielka porażka? Niewygodne w użyciu - a oni w tym brną przez parę części już. Edytowane 9 marca 2012 przez adamst85 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 Bardziej mnie dziwi a nie smieszy. Gra z tyloma mankementami zasługuje nie więcej niż 6-7. Czasówka w DR to po prostu taki charakter tej gry (dzieki któremu jest jedyna w swoim rodzaju). Coś co bardziej psuje tą gre to wkurzajace loadingi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.