Skocz do zawartości

Resident Evil 6


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podoba mi się ten pomysł z trzema zróżnicowanymi kampaniami - dla każdego coś miłego. chociaż pewne jest to, że najwięcej czasu stracę przy tej klasycznej - leonowej.

Opublikowano (edytowane)

Czemu wszystkie stare i lubiane serie twórcy tak kaleczą? Czy juz serio nie można wymyślić czegoś innego oprócz ciągłej akcji i głupkowatej fabuły... Gdzie te piękne czasy kiedy na takie gry czekało się z wywieszonym jęzorem.

 

Ten trailer RE6 jest tragiczny, przypomina mi Operation Raccon City, a nie pełnoprawego residenta. Nie mogą ich po prostu znowu wsadzić do jakiegoś wielkiego starego domu i tam zacząć gracza od nowa straszyć? Co to za wymysły, by teraz do jednej gry nasrać wszystko co się da i czekać na sprzedaż. Resident Evil 5 miał lepsze zwiastuny, o niebo lepsze...

 

NO HOPE LEFT

Edytowane przez .:marioo:.
Opublikowano

A mnie pomysł z 3 kampaniami kompletnie sie nie podoba. Zakładając, że dziś średni czas na przejście singla plasuje się ok 6h to kurde dawałoby to 2h na każdą kampanie a to juz cacy nie wygląda gdyż nie zdąże jeszcze sie wczuć a tu pyk nowa miejscówka nowi bohaterowie itp

Opublikowano (edytowane)

Przecież było niedawno o tym, że gra będzie długa - Capcom podaje 30h, ale nawet skracając ich gadki o połowę mamy po 5h na parę bohaterów, więc nie wiem skąd sobie uroiłeś te liczby.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

A mnie pomysł z 3 kampaniami kompletnie sie nie podoba. Zakładając, że dziś średni czas na przejście singla plasuje się ok 6h to kurde dawałoby to 2h na każdą kampanie a to juz cacy nie wygląda gdyż nie zdąże jeszcze sie wczuć a tu pyk nowa miejscówka nowi bohaterowie itp

 

Czytałeś w ogóle jakieś newsy o tej grze? Capcom zapowiada, że każda z osobna to 10h. Łączny czas to 30h. Oczywiście przesadzają, ale jak będzie połowa z tego to i tak w tych czasach sporo.

  • Plusik 1
Opublikowano

Czemu wszystkie stare i lubiane serie twórcy tak kaleczą? Czy juz serio nie można wymyślić czegoś innego oprócz ciągłej akcji i głupkowatej fabuły... Gdzie te piękne czasy kiedy na takie gry czekało się z wywieszonym jęzorem.

 

Ten trailer RE6 jest tragiczny, przypomina mi Operation Raccon City, a nie pełnoprawego residenta. Nie mogą ich po prostu znowu wsadzić do jakiegoś wielkiego starego domu i tam zacząć gracza od nowa straszyć? Co to za wymysły, by teraz do jednej gry nasrać wszystko co się da i czekać na sprzedaż. Resident Evil 5 miał lepsze zwiastuny, o niebo lepsze...

 

NO HOPE LEFT

mam podobne zdanie, za bardzo wieje japońskim kiczem i dziwadłami + CODowa akcja. To już trailery z czarnuchami RE5 były znacznie lepsze.

Gra jako kolejna strzelanka/gra akcji może być kozak ale jako RE zapowiada się wielka niewiadoma. W bajki jak 30h i to w takiej formie nie wierzę ale nawet jak będzie z 20h to godny wynik w dzisiejszych czasach.

Opublikowano

Daddy jak chcesz RE w starym stylu (klimat, więcej eksploracji, szukanie dopałek podczas gry itd), to zainteresuj się RE Revelations. Przez fanów starszych części akurat ten Resident jest ceniony.

Opublikowano

tez bym wolal klasycznego residenta, no ale trzeba przywyknac ze serie w dziwny sposob ewoluluja ;)

 

 

w sumie wystarczylo by mi gdyby capcom wrzucil do sieci resident evil & resident evil zero z gamecuba ( szanse zerowe, no chyba ze wydanie w sieci re4 oraz veronica oplacilo sie wiec moze capcom milo fanow zaskoczy ;)

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy tylko mi się nie podoba ten nowy HUD? Moim zdaniem jest jakiś taki...inwazyjny. Ostatnimi czasy zrobił się bardzo fajny trend, który narzucił minimalizowanie elementów HUDu celem zwiększenia immersji. Oczywiście to szczegół i można powiedzieć że się czepiam, ale po prostu mi się nie podoba ;).

A już bardziej o gameplayu to klimatycznie, ciągle patetycznie (cecha rozpoznawcza marki RE), ale mam wrażenie że sama rozgrywka za bardzo poszła na akcje, gdzieś ulatuje klimat walki o przetrwanie i tej 'straszności' zombie kiedy bohater wali headshoty strzelając z pod pachy i robi salta na lewo i prawo i jeszcze "wali z karata" podgniłego gostka który chce zeżreć mu mózg.

Jestem średnio przekonany do RE6. Lubię Residenty w starym wydaniu, podobały mi się też części 4 i 5, ale teraz idą już chyba za daleko. Pewnie skuszę się, może nawet na pre-order, ale nie oczekuję od tego tytułu za wiele, chociaż może okaże się miłą niespodzianką

I ostania rzecz jaka mnie strasznie rozbawiła to Leon mówiący do prezydenta z nadzieją że ten nie jest zombie...Kurde po tylu doświadczeniach chyba już powinien rozpoznać że zombie to zombie i od razu walić mu w łeb, a ten jakby pierwszy raz na oczy widział zombiaka. Leon w tej części mógłby już być przedstawiony jako swoisty weteran w tych tematach.

Opublikowano (edytowane)

Czy tylko mi się nie podoba ten nowy HUD? Moim zdaniem jest jakiś taki...inwazyjny. Ostatnimi czasy zrobił się bardzo fajny trend, który narzucił minimalizowanie elementów HUDu celem zwiększenia immersji. Oczywiście to szczegół i można powiedzieć że się czepiam, ale po prostu mi się nie podoba ;).

A już bardziej o gameplayu to klimatycznie, ciągle patetycznie (cecha rozpoznawcza marki RE), ale mam wrażenie że sama rozgrywka za bardzo poszła na akcje, gdzieś ulatuje klimat walki o przetrwanie i tej 'straszności' zombie kiedy bohater wali headshoty strzelając z pod pachy i robi salta na lewo i prawo i jeszcze "wali z karata" podgniłego gostka który chce zeżreć mu mózg.

Jestem średnio przekonany do RE6. Lubię Residenty w starym wydaniu, podobały mi się też części 4 i 5, ale teraz idą już chyba za daleko. Pewnie skuszę się, może nawet na pre-order, ale nie oczekuję od tego tytułu za wiele, chociaż może okaże się miłą niespodzianką

I ostania rzecz jaka mnie strasznie rozbawiła to Leon mówiący do prezydenta z nadzieją że ten nie jest zombie...Kurde po tylu doświadczeniach chyba już powinien rozpoznać że zombie to zombie i od razu walić mu w łeb, a ten jakby pierwszy raz na oczy widział zombiaka. Leon w tej części mógłby już być przedstawiony jako swoisty weteran w tych tematach.

 

Jaka walka o przetrwanie ? W starych RE polegala ona chyba tylko na tym, ze postacie nie potrafily sie poruszac, ani strzelac :sleep:

Edytowane przez komar737
Opublikowano

Jaka walka o przetrwanie ? W starych RE polegala ona chyba tylko na tym, ze postacie nie potrafily sie poruszac, ani strzelac :sleep:

 

Amunicji było zawsze za mało do wystrzelania wszystkiego, a jeszcze w takim Remake'u trzeba było palić zabite zombiaki, lub odstrzelić im łeb, bo wstawały nieporównywalnie groźniejsze i szybsze crimson heady.

Opublikowano

RE: Revelations doskonale pokazal ze mozna polaczyc obie rzeczy, dac akcje i survival. Raz amunicji jest duzo, a raz jak na lekarstwo i co gorsza, na plecach mamy stado hunterow.

 

Jesli tutaj bedzie podobnie to mi wiecej do szczescia nie potrzeba. A sadze ze bedzie po szczatkowych informacjach (chris akcja, leon survival a junior amunicji nie potrzebuje xD).

Opublikowano

Właśnie grając w Revelations stwierdziłem, że mniej więcej wiem jaki może być RE6. Podobnie jak w grze na 3DSa, tak i w RE6 widać sztywny podział na sekcje klimatyczne i shooterowe. Spodziewam się, że tak właśnie będzie to wyglądało, a czy to dobrze czy nie okaże się w październiku.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...