Ins 5 757 Opublikowano 6 lipca 2012 Opublikowano 6 lipca 2012 (edytowane) Matko boska, obejrzalem ten filmik z Chrisem, chrupanie (no chyba, ze to wina filmiku) i brak v-syncu to porazka na calej linii. Jezeli chodzi o mnie to cos takiego calkowicie niszczy przyjemnosc z grania. Edytowane 6 lipca 2012 przez Ins Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 No, Chris nie prezentuje się najlepiej. Mi się wydaje, że RE6 to jest robione na silę. Wykorzystują duży nakład ludzi, ale w dość krótkim czasie. Na moje oko to ta gra jest może z niecały rok w produkcji. Przecież RE5 wygląda lepiej i to znacznie. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 No, Chris nie prezentuje się najlepiej. Mi się wydaje, że RE6 to jest robione na silę. Wykorzystują duży nakład ludzi, ale w dość krótkim czasie. Na moje oko to ta gra jest może z niecały rok w produkcji. Przecież RE5 wygląda lepiej i to znacznie. Kolejny, ktory ocenia demo RE6 po filmikach.Litosci! 1 Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 (edytowane) Ciekawe czy kiedyś w Japonii nauczą się robić manualne skoki, wspinanie się, wchodzenie, zeskakiwanie. Czy do końca skok będzie polegał na wciśnięciu X czy tam A............. przy danym obiekcie. PS. Ten HUD jest arcy kurevsko zjebany, tragicznie to wygląda. Edytowane 7 lipca 2012 przez SłupekPL 1 Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 No, Chris nie prezentuje się najlepiej. Mi się wydaje, że RE6 to jest robione na silę. Wykorzystują duży nakład ludzi, ale w dość krótkim czasie. Na moje oko to ta gra jest może z niecały rok w produkcji. Przecież RE5 wygląda lepiej i to znacznie. Kolejny, ktory ocenia demo RE6 po filmikach.Litosci! Jesteś ślepy, zadufany, i mam podejrzenia że jesteś też gburowatym fanbojem do którego nie docierają argumenty innych i ich dowody. Idź do okulisty... Każdy, no 90% ludzi widzi jak ta gra wygląda. Ty próbujesz wmówić im że widzą co innego, że się nie znają i że w ogóle powinni zmienić hobby tudzież zainteresowania. Sorry ale z fanbojami gadać nie będę. RE6 póki co ssie pauke. Bardzo żałuje, no ale... 3 Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 Wiadomo kiedy będzie dostępne demo dla osób nie posiadajacych Dragon Dogma? Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 Akurat Czezare to wyjątkowo zarozumiały i betonowaty partner do dyskusji, olać Cytuj
seb.maz 722 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 (pipi) mać , żal patrzeć jak znowu jeden z moich ulubionych tytułów "schodzi na psy" ! a miałem go wpisany jako musisz kupić ! Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 Akurat Czezare to wyjątkowo zarozumiały i betonowaty partner do dyskusji, olać Z tego co pamietam to demko bedzie 5 sierpnia (X360). Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 (edytowane) @Mazzeo ZTCW to betonem jest wg Ciebie kazdy, kto nie podziela Twojego graniczacego z klinicznym fanbojstwem uwielbienia Battlefielda, a Twoje osobiste wycieczki mozesz sobie wsadzic wiesz gdzie... @marioo Troche mojej w tym winy, ze nie dopowiedzialem wszystkiego do konca, bo z tego co napisalem faktycznie moze wynikac, ze demo RE6 podoba mi sie bezgranicznie. Otoz tak nie jest. Ktos np powyzej napisal, ze kampania Chrisa ssie pauke i ja to zdanie w calej rozciaglosci podzielam, poniewaz najbardziej co poniekad zrozumiale przypomina RE5, ktora to czesc ja osobiscie uwazam za bardzo slaba, zwlaszcza na tle genialnej czworki. Druga rzecz, o ktorej Ty nie napisales czym wzbudziles moje uzasadnione podejrzenia, ze w demo nie grales, a mianowicie tearing ekranu. Wystepuje on w demie w ilosciach hurtowych, co niewatpliwie nieco psuje bardzo dobre wrazenie (to moje zdanie) jakie sprawia grafika. Jesli jednak ktos bedzie mowil, ze 600 osobowy zespol pracujacy nad szostka od czasu premiery piatki spal od sciany i nic nie zrobil w kwestii poprawienia oprawy to bede protestowal, bowiem wg mnie to jest czysty bullshit i robienie ludziom wody z mozgu... Edytowane 8 lipca 2012 przez Czezare Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 (edytowane) Napiszę krótko - mimo archaizmów, naleciałości z poprzedniej części i głupkowatego klimatu i fabuły RE5 bardzo mi się podobał - przeszedłem go dwa razy z kumplem w co-opie i mieliśmy przy tym masę śmiechu i frajdy, na dodatek gra wyglądała naprawdę ładnie. W przypadku RE6 już tego nie łyknę. Gra ssie pod niemal każdym względem i tak naprawdę nie byłem w stanie przebrnąć przez to demo do końca. Kampania Leona jest jeszcze w miarę, ale reszta to kapota totalna - co najgorsze nawet graficznie wygląda gorzej niż poprzednia część, nie mówiąc już o żenującym i totalnie bezpłciowym designie lokacji i przeciwników. Nie oczekiwałem wiele, a i tak się zawiodłem, bo ta gra jest po prostu cienka. EDIT: @Czezare - bullshitem jest pisanie, że ta gra jest ładniejsza od RE5. Nie jest i to jest fakt. Edytowane 8 lipca 2012 przez 44bronx Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 Jak już było tutaj pisane, wystarczy porównać sam model Chrisa z RE5 i RE6. Już nawet w tej jakości z youtube'a widać gdzie jest lepiej i bardziej szczegółowo (m.in ciuchy, włosy ) wykonany. Taki Uncharted z końca 2007 roku wygląda od tego lepiej nie wspominając już o animacji postaci, poza wybuchami bo tam to był poziom PSX'a. ;] Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 Same tekstury w RE5 deklasują to co jest w 6. Obiekty również są bardziej kanciaste, na domiar złego design jest cienki jak siki pająka. Liczyłem chociaż na to, że ta część będzie jeszcze ładniejsza od poprzedniej, która moim zdaniem swojego czasu robiła wrażenie. Niestety - nawet to tu nie wypaliło. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 No w RE5 już sam początek, gdy jeszcze mamy chwilę odpoczynku bez broni wygląda dużo lepiej niż wszystko co pokazali do tej pory z szóstki. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 RE5 to śliczna gra, do tego ostra jak żyleta. Jedna z ładniejszych gier tej generacji dla mnie. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 (edytowane) @Mazzeo ZTCW to betonem jest wg Ciebie kazdy, kto nie podziela Twojego graniczacego z klinicznym fanbojstwem uwielbienia Battlefielda, a Twoje osobiste wycieczki mozesz sobie wsadzic wiesz gdzie... @marioo Troche mojej w tym winy, ze nie dopowiedzialem wszystkiego do konca, bo z tego co napisalem faktycznie moze wynikac, ze demo RE6 podoba mi sie bezgranicznie. Otoz tak nie jest. Ktos np powyzej napisal, ze kampania Chrisa ssie pauke i ja to zdanie w calej rozciaglosci podzielam, poniewaz najbardziej co poniekad zrozumiale przypomina RE5, ktora to czesc ja osobiscie uwazam za bardzo slaba, zwlaszcza na tle genialnej czworki. Druga rzecz, o ktorej Ty nie napisales czym wzbudziles moje uzasadnione podejrzenia, ze w demo nie grales, a mianowicie tearing ekranu. Wystepuje on w demie w ilosciach hurtowych, co niewatpliwie nieco psuje bardzo dobre wrazenie (to moje zdanie) jakie sprawia grafika. Jesli jednak ktos bedzie mowil, ze 600 osobowy zespol pracujacy nad szostka od czasu premiery piatki spal od sciany i nic nie zrobil w kwestii poprawienia oprawy to bede protestowal, bowiem wg mnie to jest czysty bullshit i robienie ludziom wody z mozgu... Ja tylko to stwierdzam to co widzę. Kiedy Capcom zaprezentował pierwszy zwiastun RE6, to mi się to bardzo podobało, bo to w końcu długo wyczekiwany RE6. Jednak w tym przypadku zacząłem się zastanawiać nad paroma kwestiami. Po pierwsze, wcześniej Capcom zawsze miał w zwyczaju puszczać niewiele mówiące teasery, które oglądałem chyba po kilkaset razy, zanim w ogóle pojawił się właściwy zwiastun. Tak było nawet z RE5, pierwszy teaser mieliśmy już w 2005 roku, następnie na E3 2007, na samo info czekało się z wypiekami. Dla mnie RE5 to wspaniała gra, nie przeszkadzają mi archaizmy, fabuła jest bardzo dobra i nie sprawia wrażenie robionej na siłę. Przy tym wciąż funduje świetną oprawę, tutaj chociaż jest widać efekt przynajmniej kilkuletniej pracy. Natomiast RE6 przełamał pewną tradycję, wydawca rzucił wszystkim z grubej rury, tak Capcom wcześniej nie robił (no fakt, chyba tylko z RE3 na początku '99, piękne czasy...). Takie akcje dla mnie zalatują polityką Activision i coroczonym hypem na CoDy, zresztą Capcom sam się do tego otwarcie przyznaje. Wrzucili największych gwiazdorów, czyli bohaterów odsłon generujących ostatnimi laty największe zyski w historii serii. I przy tym jest niestety widać, że RE6 jest robione na szybko, na typowe zbicie kasy i tym samym zadowolenie ortodoksyjnych fanów serii o czym świadczą celowo puszczane w obieg fragmenty rozgrywki Leonem. Graficznie jest niestety lipa i nie ma się co oszukiwać, to ewidentny krok wstecz względem RE5, postacie prezentują się gorzej, usunięcie laserowego celownika to pomyłka, ten obecny zalatuje mi Operacjami Raccoon. Mam nadzieję, że chociaż fabularnie będzie git. Możesz się ze mną nie zgodzić, ale jako wieloletni fan uniwersum i zwolennik nowego wizerunku marki począwszy od RE4 jestem zwyczajnie zawiedziony tym co szykuje Capcom na październik. Do tej pory nie kupiłem Operacji, bo choć jestem fanem to nie dam się nabijać w butelkę kupując z bananem na twarzy produkt ucięty w 50%, bo reszta jest w formie DLC. Capcom od dawna straciło w moich oczach, na szczęście odsłony takie jak Revelations wciąż pokazują, że w marce jest potencjał. Mam nadzieję, że RE6 mnie usatysfakcjonuje, jednak sama polityka wydawcy nie rokuje najlepiej dla RE6. I wcale nie zdziwiłbym się, gdyby to było jedno z rozczarowań roku. Edytowane 8 lipca 2012 przez Nemesis US 4 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 Najgorsze jest to, że wszystkie scenariusze w końcu będą się splatać w tym całym Lianshing, czyli tej lokacji Chrisa. Przecież to wygląda jak jakiś ochłap, tam nawet nie ma po co się zatrzymywać i oglądać otoczenia. Biegamy po jakichś rusztowaniach, ciemna kolorystyka i tak niezbyt dobrze maskująca kiepskie tekstury i te potworki. No kurwa, w MGS3 był człowiek pszczoła, a tutaj będzie człowiek ćma. Detekcja trafień prezentuje się tak jakby ktoś tam do pokrak strzelał kulkami na farbę z paintballa, do tego te dźwięki jak z kapiszonów. Po takim MP3 wyjątkowo to razi. Capcom zamiast iść naprzód, robi jeden kroczek (bieganie i jednoczesne strzelanie, bardziej rozbudowana walka w zwarciu + fikołki) i zaraz cofa się o 3 (strona techniczna gry). Grę mimo wszystko i tak biorę w dniu premiery, choć jest na co już narzekać to jednak liczę na dobrą kampanię Leona i dobre walki z bossami, w czym RE zawsze był dobry. Na piątkę też narzekałem, że to pomyje po genialnej czwórce, co i tak nie zmienia faktu, że grało mi się w to dobrze i kończyłem ją kilka razy. Tutaj raczej będzie tak samo. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 8 lipca 2012 Opublikowano 8 lipca 2012 W premierę biorę, to wiadome ale i tak oczekiwałem więcej na tym etapie produkcji. Oni tą grę powinni mieć już prawie ukończoną, nie ma bata. Łudzę się jeszcze nadzieją, że oprawa zaliczy jakiś lifting do premiery, zobaczymy. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 w nowym PSXie ocena wstępna nowego RE to 9. W takim razie wersja preview musi różnić się od demka diametralnie bo demo zasługiwało na góra 6+ Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Pamiętaj, że grę oceniał Kali, a on lubi się podniecać. Najlepsze jest to, jak pisał o oprawie, że będzie jedna z najładniejszych gier w ogóle. W tym momencie to ja wiedziałem, że on na trzeźwo tego nie pisał. Same screeny w Extreme wyglądają ohydnie. Jak to porównałem z obrazkami z recki RE5 to różnica jest duża. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 no tego typu kwiatki spowodowały, że po prostu przestałem kupować PSXExtreme. Wątpię żeby finalna wersja różniła się od tego co widzieliśmy w demku. Oznacza to, że PSX jest po prostu pismem nierzetelnym, albo ludzie którzy w nim piszą najzwyczajniej w świecie nie znają się na rzeczy. 1 Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 (edytowane) Polecam świetny artykuł Chmielarza w jednym z ostatnich PSX-ów. Adrian pisze, że gra zazwyczaj jest skończona na pół roku przed premierą. A przez te pół roku trwają testy, certyfikacje u Sony, M$. I jeżeli dev na 2-3 miesiące przed wydaniem gry pisze, że fremerate, animacja czy inne większe kwestie poprawi to prawdopodobnie ściemnia ;] Jedynie w patchu może naprawić to i ovo chociaż zapewne nic większego, nic znaczącego od strony technicznej. Także zapewne demo Residenta 6 i to co teraz pokazują to najprawdopodobniej wersja finalna. Śmiać mi się chciało jak to przeczytałem bo przypomniałem sobie ile razy pisaliśmy, że demo to tylko demo, w fullu poprawią fremerate czy coś innego xD <Mafia 2 na Ps3> Edytowane 15 sierpnia 2012 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Dlatego nie ma się co nastawiać na jakieś wodotryski. Mnie już bardziej cieszy, że po playteście gierka zapowiada się na długą, a jeszcze będzie 4 kampania. ;] Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Jak czytałem te podniety Kaliego w nowym PSXe robiło mi się niedobrze. Rozumiem że są gusta i guściki, ale bez przesady. Gra wygląda przeciętnie, a i sam pomysł Capcomu by zadowolić wszystkich też jest mizerny. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. A poziom oprawy graficznej rodem z ORC mnie osobiście odstrasza. Niedługo w sumie premiera i będziemy wiedzieć wszystko, ale po genialnej "czwórce" liczyłem tylko na więcej i lepiej. A nie na więcej i gorzej. Póki co jestem nastawiony sceptycznie, wydaje mi się za dużo sił Capcom ładuje w promocję tej gry zamiast rzeczywiście zając się tym czym powinni. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.