Skocz do zawartości

Borderlands 2


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Nie może być łatwo, w końcu UVHM to najwyższy poziom trudności (nie licząc OP). Fajnie szybko nabija się expa na tym poziomie. Kalkulator bardzo przydatny, korzystałem nie raz, tworząc jakieś buildy na 50 czy też 72lvl sam mając jeszcze np 30 :D

Narazie na kilka godzin gry na tym poziomie trudności nie zdobyłem pukawki, która przewyższała by te z poprzednich przejść, co mnie trochę dziwi, ale może w późniejszych etapach gry się uda.

Odnośnik do komentarza

Jaką grasz postacią? Skorzystaj może z tych kalkulatorów - http://www.bl2skills.com/ . Pomagają dobrać skille tak by dopasować do gry w singlu i co-op'ie. Jeśli zaś potrzebujesz określonego sprzętu napisz jaki masz styl (melee, dłuższy czy krótszy dystans) i jakie bronie preferujesz. Podpowiem ile będę mógł i gdzie najlepiej farmić dobry stuff. Jeśli nie będzie Ci się chciało z tym męczyć zawsze możesz zapytać tych kolesi - http://forums.gearboxsoftware.com/forumdisplay.php?f=158 . Na pewno znajdzie się jakiś, który podratuje Cię bezinteresownie.

 

Dzięki za odzew, Yap. Kalkulatory znam, ale są IMO zbyteczne - respec w grze kosztuje grosze, a daje możliwość sprawdzenie builda w praktyce (z uwzględnieniem Class Moda). Co od sprzętu mam tak, że sam sobie muszę wszystko znaleźć, do tego preferuje grę w samotnośći (własne tempo, większe wyzwanie). Dorwałem się wreszcie do przyzwoitego SMG i teraz jest z górki - właśnie udaję się na pierwsze spotkanie z Lily.

 

@Square patrzę na Twój build i widzę, że nasze Syrenki są bardzo podobne - jedynie Helios to kupa IMO na tym poziomie.

Odnośnik do komentarza

Dobrze jest od czasu do czasu respec'ować postać na potrzeby określonego starcia czy nawet etapu. Najlepszym bossem do farmienia stuffu wydaje się być Pyrocaustic Pete the Ultra Invincible czy jak on tam się zwie. Zrzuca legendarne bronie jak wariat, a są one różne różniste. Można od niego wyhaczyć Inflammable/Grounded/Alkaline the Bee czy nawet tarczę Sham z 94%ową zdolnością do wchłaniania ammo. Obłędna rzecz, a The Bee w połączeniu z Sand Hawk czy Shredifier'em to rzeźnia o ile uda się utrzymać 100% shield. Nie wspomnę o Double Penetrating Unkept Harold, który jest na pewno najlepszym pistoletem w grze, a wręcz wymarzoną bronią na raid boss'ów i większych przeciwników. Można go dorwać w Torgue vending machines wraz z innymi ciekawymi pukawkami, ale prefiks Double Penetrating jest najważniejszy. Bolączką jest, że trzeba zebrać 613 tokenów od badass'ów w Pyro Pete's Bar. Normal i farmić do znudzenia.

Dobrze jest zebrać ekipę 3-4ech osób i pofarmić Vermivorous'a The Invincible. Ten przerośnięty robal rzuca Norfleet'y (obłędne rocket launcher'y) oraz legendary class mods dające +5 do wszystkich górnych skilli prócz jednego. Niesłychanie pomocne na UVHM. Tubby enemies rzucają również takowe, ale w szerszych wariacjach podbijającymi skille ze środka drzew rozwoju. Jeśli czterech zawodników ma takie mody ze specjalnym skill'em Team health/ammo regenaration albo podwyższającymi fire rate/gun damage to wyobraźcie sobie co taka ekipa może. Wszystko lata i ginie z wrzaskiem agonii.

Dodatek Tiny Tina's AoDK daje nam możliwość dorwania Florentine, smg z podwójnym elementalem (slag+shock). Świetna broń, pochłania dwa naboje na strzał, ale damage jest obłędny. W tym dodatku można również dorwać Magic Missile - samoregenreujące się i samonaprowadzające granaty slag'owe! Są również takowe w wersji shock, ale polecam te pierwsze dla wszystkich postaci prócz Mayi i Salvador'a, którzy mają swoje sposoby na slagowanie przeciwników. A mówiąc o Gunzerker'ze właśnie trzeba wspomnieć, że jego skill specjalny w połączeniu z odpowiednią bronią/broniami sprawi, że możemy po prostu przelecieć przez UVHM. Tarcze dla niego to Antagonist, 94% Sham, Blokade i Hoplite. Na różne okazje. Granat dowolny, jakiś legendarny class mod lub (lepszy niż legendarne) Chaotic Evil Monk, który ma +6 do skilla Money Shot co sprawi, że ostatni strzał z jakiejkolwiek giwery da nam 800% damage, o ile dobrze pamiętam. Należy pakować w fire rate i szybkość przeładowania. Jeśli chodzi o relikt to warto pofarmić panią szeryf w Lynchwood i dorwać jej Sheriff's Badge dający 20-parę % do gun damage, ale też 50-parę % do fire rate oraz wydłuża Fight for your Life. Bardzo pomocna rzecz. Pistolety, które są wręcz niezbędne do mocnej rozwałki to wspomniany już Double Penetrating Unkept Harold oraz Grog Nozzle z dodatku Tiny Tina's. Jest to niestety tylko spluwa dostępna w misji więc nie należy jej po prostu kończyć. Co w niej jednak takiego specjalnego? Po pierwsze nie używa się jej do zadania damage'u. DPUH zrobi to znacznie lepiej. Grog ma zdolność leczenia postaci na poziomie 67%. Co więcej nie trzeba z niego strzelać! Wystarczy, że zadajesz damage granatem bądź inną bronią i jesteś nieśmiertelny jeśli wiesz jak umiejętnie wykorzystywać gunzerking. Prócz tego jest to również broń slagująca.

Osobiście gram teraz Psycholem z Grog Nozzle + Inflammable Flame of the Firehawk. Zbijam tarczę, opóźniam jej recharge ile się da i pozwalam mnie trafiać. Jest to istna fiesta wybuchów ogniowych i nawet roboty czy odporni przeciwnicy nie maja nic do powiedzenia. W ogóle nie strzelam z Grog'a bo eksplozje tarczy trafiając przeciwników leczą mnie bardzo szybko.

 

Kuźwa, rozklikałem się, a i tak nikt tego nie będzie czytał. To tylko moje zdanie. Jeśli ktoś ma inne rozwiązania do innych buildów chętnie poczytam.

 

@Stoodio

No tak, samemu jest łatwiej moim zdaniem, a postać którą grasz jest wręcz stworzona do gry w singlu. Maya ma najlepszy przegląd pola walki.

Edytowane przez Yap
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Ja aktualnie biegam z pojedyńczym Haroldem (mam też podwójnego, ale jakoś nie przypadł mi do gustu), do tego jakiś mocny shotgun (Butcher albo Conference Call), snajpa Morningstar (uwielbiam jej teksty po CH, albo przy przeładowywaniu :D) i Infinity.

Odkąd zdobyłem to używam Bee, ale szukam jakiegoś odporniejszego zamiennika. Próbowałem pofarmić The Sham, ale po kilku razach znudziła mi się walka z BNK-3Rem. Jako relic to Blood of Terramorphous, bo regeneracja się zawsze przyda (przy finalnym buildzie będę zmieniał). Próbowałem zdobyć klasę Legendary Siren, ale Vermivorous się nie chciał zrespić. Marzy mi się też Legendary Binder dodający m.in. +5 do Reapera.

Finalny build z Legendary Binder ma wyglądać mniej więcej tak. W drzewku Cataclysm, Ruin jest obowiązkowe, do ewentualnej zmiany będzie Backdraft. Sam Reaper przy tej klasie będzie dawał 80% dmg. Drzewko Motion, to wydłużony do 10s Phaselock, przeskakujacy po przeciwnikach. Przy używaniu skilla dodatkowe 60% dmg dzięki Wreck, i olbrzymia regenarcja zdrowia (9pkt w Sweet Release).

Takie plany mam od dłuższego czasu, ale możliwe, że jeszcze się coś zmieni zanim dobije do tego 72lvl. Najprawdopodobniej stanie na Legendary Siren i takim buildzie, bo dodaje duży dmg i przyśpiesza użycie Phaselock'a.

Kurde za mało tych pkt, aby mieć wszystkie fajne skille :D

 

No i jakby co zapraszam do wspólnej gry, kompani się przydadzą.

Odnośnik do komentarza

Bardzo dobrze rozprowadzone punkty. Pomyśl nad Kinetic Reflection zamiast Backdraft. Melee u syren niewiele daje, a dodatkowe kill skille zawsze jakoś pomogą. Ja wpakowałem wolne punkty we fleet bo czasem zdarza się, że ucieczka jest konieczna.

Jeśli ktoś chce pofarmić legendary loot midgets to jest świetne miejsce gdzie jest 100%owe prawdopodobieństwo, że wyskoczą 4. W Wildlife Exploitation Preserve musimy mieć aktywną misję Doctor's Orders. Jeśli nie zbierzemy żadnego nagrania to z pudeł gdzie znajduje się drugie z nich wyskoczą albo ludzkie bądź robotic karły. Często rzucają ciekawe relikty, zdarzają się bronie (Hellfire, Conference Calls, Pearlscent Weapons). Jedynym mankamentem jest dojście do nich. Jeśli ktoś nie posiada dodatku z areną do rozwałki zwierzaków to niestety musi drałować od początku i przebijać się przez duże pole pełne robotów i stalker'ów. Na końcu wychodzi Badass madafaka, a zaraz za nim są pestilance stalkers (strasznie wkurzające ustrojstwo). Najlepszą postacią do farmienia karłów jest właśnie Maya bo jej phaselock pozwala zrobić z nich sieczkę w try miga.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Niestety gdzieś muszę te trzy punkty dać aby odblokować Ruin, wiec albo Backdraft, Helios (na UVHM za duzo nie daje jak zauwazyl Stoodio), Flicker bądż Phoenix.

Kinetic Reflection używałem przez 2 pierwsze przejścia gry (Normal i TVHM), chętnie bym dał tam punkty, ale wtedy braknie na uleczanie bądż dodatkowy dmg. Przy Legendary Siren mógłbym dać mniej w Mind's Eye bądź Wreck, bo sama klasa oferuje spory dmg no ale najpierw trzeba ją zdobyć :D

 

Edytka:

Nie wiem jak Sub-Sequence się spisze na UVHM bądź wyżej. Jak nie będzie przydatne to będzie można te 5pkt przekazać na Kinetic Reflections. Suspension też wtedy będzie dyskusyjne.

Odnośnik do komentarza

Zacząłem grać co-opa ze znajomymi i gra jest po prostu obłędna, tak ciężko się oderwać od ekranu :D! Mam tylko jedną wątpliwość: Zazwyczaj to ja hostuję grę i dołącza do mnie kumpel, raz on kliknął "Continue" i wywaliło nas do pierwszej misji... Czy to znaczy, że postęp wszystkich zapisuje się tylko dla mojej postaci?

Odnośnik do komentarza

Zacząłem grać co-opa ze znajomymi i gra jest po prostu obłędna, tak ciężko się oderwać od ekranu :D! Mam tylko jedną wątpliwość: Zazwyczaj to ja hostuję grę i dołącza do mnie kumpel, raz on kliknął "Continue" i wywaliło nas do pierwszej misji... Czy to znaczy, że postęp wszystkich zapisuje się tylko dla mojej postaci?

Story check point jest tylko dla hosta, ale grając razem całą grę wszystkim zlicza expa z misji jak i same misje. Co więcej jeśli kompani rozpoczną własne playthrough na tym samym poziomie gra zapyta ich czy chcą powtarzać misje zrobione z kimś innym.

Edytowane przez Yap
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mocno odczuwalny to jest wzrost DPS (teraz mam już Wreck na 11 poziomie, madness). Wiadomo - nie jest to opcja na bossów, których phaselock nie unosi, ale na przemierzanie Pandory jest to obecnie dla mnie najlepszy wybór. Mogę w moment wyeliminować większą ilość mobków, przez co walka stała się łatwiejsza - stawiam obecnie na zmasowany atak, po czym dobijam "resztki". Wczoraj przypadkiem znalazłem ten Legendary Class Mod i wygląda naprawdę kusząco - dzisiaj go przetestuję.

 

Kurczę, jaka ta gierka jest osom :D

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Zagrałem dziś w T.K. Baha's Bloody Harvest...Jezu, jak oni mogą za to pieniądze pobierać? Lepiej wyrzucić w błoto, serio. Najgorszy dodatek jaki kiedykolwiek wyszedł do gry video.

Nie wiem jak na PS3, ale na Xie skoczyło zdaje się prawdopodobieństwo zdobycia Legendary Weapons. Wczoraj zdobyłem Purging Infinity x2 (fire i non-elemental) oraz dwie wersje Mad House'a (jedna z +50% melee, więc dla Psychola w sam raz).

Próbowaliście The Bitch? Naprawdę niezły SMG, jednak głównie z The Bee no i...ya wanna get the Bitch remember she's a bitch to get. BNK-3R rzuca The Sham i Sukę niezwykle rzadko.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak na PS3, ale na Xie skoczyło zdaje się prawdopodobieństwo zdobycia Legendary Weapons. Wczoraj zdobyłem Purging Infinity x2 (fire i non-elemental) oraz dwie wersje Mad House'a (jedna z +50% melee, więc dla Psychola w sam raz).

Próbowaliście The Bitch? Naprawdę niezły SMG, jednak głównie z The Bee no i...ya wanna get the Bitch remember she's a bitch to get. BNK-3R rzuca The Sham i Sukę niezwykle rzadko.

 

Jakoś specjalnie nie odczułem zmian w kwestii dropu Legend. Latam co jakiś czas po Storm Front i leci raczej rzadko. Muszę się wziać za Savage Lee - może farmiąc go, zauważe jakieś zmiany.

 

Do Bitch mam daleko - ledwo doczłapałem do Wildlife Exploitation Reserve. Rabid Stalkers - co to, kufa, jest?! Znów dostaję po (pipi)e... ;_; :D

Odnośnik do komentarza

Wersje Rabid (zarówno Stalker i Skag) to najbardziej wkurzający przeciwnicy wg mnie. Są strasznie szybkie, ciężko je złapać Phaselockiem w wirze walki (najlepiej na odległość), i do tego dość wytrzymałe. Występują już na poziomie TVHM.

 

Co do Bitch, to niestety nie miałem okazji. BNK3R nie jest bossem, którego chciałbym farmić, pomimo tego, że jest dość prosty do pokonania.

 

Wyżej wspomniałem o Good Touch, to smg jest o tyle ciekawe, że oprócz +70% dmg do CH, leczy naszą postać podczas trafiania w przeciwników (2,5% ataku, więc bardzo duża wartość jeżeli chodzi o regeneracje zdrowia).

Odnośnik do komentarza

Chyba w ogóle nie będę otwierał tej skrzynki, bo teraz mi żal sprzedać (w końcu za klucze), ale używać też nie za bardzo, bo albo wpierdziela ammo jak porąbane (each shot consumes 4 ammo), albo "fires as fast as you pull the trigger", albo w ogóle pistolet. Meh ;/.

Odnośnik do komentarza

W tym dodatku są nowe trofea? 

Nie ma, i całe szczęście. Tylko dodatki w ramach Season Pass'a zawierają pucharki.

 

 

Nie wiem jak na PS3, ale na Xie skoczyło zdaje się prawdopodobieństwo zdobycia Legendary Weapons. Wczoraj zdobyłem Purging Infinity x2 (fire i non-elemental) oraz dwie wersje Mad House'a (jedna z +50% melee, więc dla Psychola w sam raz).

Próbowaliście The Bitch? Naprawdę niezły SMG, jednak głównie z The Bee no i...ya wanna get the Bitch remember she's a bitch to get. BNK-3R rzuca The Sham i Sukę niezwykle rzadko.

 

Jakoś specjalnie nie odczułem zmian w kwestii dropu Legend. Latam co jakiś czas po Storm Front i leci raczej rzadko. Muszę się wziać za Savage Lee - może farmiąc go, zauważe jakieś zmiany.

 

Do Bitch mam daleko - ledwo doczłapałem do Wildlife Exploitation Reserve. Rabid Stalkers - co to, kufa, jest?! Znów dostaję po (pipi)e... ;_; :D

 

Odmiany Rabid-przeciwników są tak wkuźwiające, że czasem wyłączałem z nerwów grę. Chapią raz i już jesteś w trybie Fight for your Life. Ubić je na klęczkach można tylko jeśli są zeslagowane, a używa się DPUH. No może czasem i Norfleet pomoże. Ja omijam je szerokim łukiem choć dają masę EXP'a. Uważaj na Loot Midgets bo możesz trafić nawet na 6 takich przy jednym przejściu Wildlife Exploitation Preserve. Grasz Mayą więc jest łatwiej.

 

Jak to jest ze złotymi kluczami? Właśnie 14 zużyłem, zanim jakiś fajny karabin mi wypadł, to domyślam się, że chyba lepiej poczekać do wyższych leveli (aktualnie 14)?

Im więcej ludzi w grze tym lepszy loot. To samo tyczy się skrzyni w Sanctuary. Dlatego właśnie grając trójką bądź czwórką kompanów częściej można napotkać rzadkie odmiany przeciwników jak Chubby/Tubby enemies czy przywołać Vermivorous'a The Invincible. Jest jakiś myk na to by gra "myślała", że jest czterech zawodników, ale nie wiem jak go zrobić. Na YT na pewno jest. Myślę, że warto bo jest większe prawdopodobieństwo, że bossowie czy Loot Midgets zrzucą coś ciekawego.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A jak to jest z kasą w tej grze? Przydaje się na coś konkretnego, czy mogę ją spokojnie przepuszczać na automatach (co nagminnie robię :D)? Jak na razie może ze dwa razy widziałem w sklepie coś wartego zakupu, cała reszta to okropny szrot.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...