MaZZeo 14 185 Opublikowano 3 stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 stycznia 2014 Mnie chodziło tylko o to czy zostawiliście grę na normalu czy brniecie dalej na wyższych poziomach. Jak dalej to dobrze. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 3 stycznia 2014 Opublikowano 3 stycznia 2014 No pewnie, jak tylko się dało, to od razu wyżej. Story missions zawsze robiliśmy jakie ostatnie, więc trochę to zajęło. Teraz mamy w planach od razu lecieć do UVHM bez pierdzielenia się side-questami. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 3 stycznia 2014 Opublikowano 3 stycznia 2014 Yap, jaki polecasz granat? Przeglądam sobie Legendy i chyba najsensowniej wypada Rolling Thunder. Wiem, że na roboty świetny jest Pandemic, bo mam wersje 50 lvl. Aktualnie latam z Magic Missile i szukam zamiennika. A może coś z poza legendarych? Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 3 stycznia 2014 Opublikowano 3 stycznia 2014 MM to mój główny mod, ale używam również Sticky Longbow Quasar. Jest świetny. Natomiast Tobie polecam Storm Front, który jest moim skromnym zdaniem tak zaj.ebisty jak MM właśnie. Moje skrzywienie i przywiązanie do samoodnawiających się granatów powstrzymuje mnie przed częstym użytkowaniem, ale sprawdzają się praktycznie na każdym przeciwniku. Spróbuj dorwać egzemplarz z prefixem "Homing". 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Dzisiaj przyatakuje żółwie ninja, to może wpadnie na OP8. Mam za cel zdobyć też Hornet'a, bo tylko jego mi brakuje z Legendarnych pistoletów. Maggie na wysokim poziomie też by się przydała Cytuj
banzai 197 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 (edytowane) Panowie halp me caly czas mi wywala could not connect to host jak proboje coopa grac :c Edytowane 4 stycznia 2014 przez banzai Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 (edytowane) Odpuszczam granie w coopie na jednej konsoli, bo gra chodzi wtedy w max 20fpsach. Tak wiec bede robil swoj pierwszy playthrough sam - robic questy poboczne, czy cisnac tylko watek glowny, a reszte zostawic na drugie i moze trzecie przejscie ta sama postacia? btw. fajnie sie gra Maya? W ktore drzewko inwestowac? Jaki typ broni uzywac? Bo mam ochote sprobowac czegos innego niz Commando, ktorym gralem w obu czesciach ;] Edytowane 4 stycznia 2014 przez Qvstra Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Pierwszy run do ninjasów i wpadły dwie sztuki Storm Fronta OP8 Rubberized i OP6 Lobbed. Fajny granat, ale chyba poszukam czegoś innego @Qvstra Jak dla mnie najlepsza postać, fajny skill do kontroli pola walki oraz do slagowania, bronie nastawione na żywioły. Można idealnie dopasować rozwój pod singla i coop. Jeżeli się zdecydujesz to sprawdź ten filmik. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Maya prócz Axtona ma najlepszy przegląd pola walki, ma skille uwalniające od najgroźniejszych i najbardziej wpieniających skurkowańców, a i potrafi doyebać. Phaselock po rozwinięciu prawego drzewa niszczy otoczenie i przeciwników. Jak sama nazwa ostatniego augmentu mówi - Ruin. Rozwijaj je jako priorytet, ale nie zapomnij o lewym (nie bierz ostatniej pozycji) i uszczypnij coś ze środkowego, głównie pierwsze leczące. Maya to świetna postać, jest przy niej masa zabawy, a pierwsze unieruchomienie jakiegoś porypańca - bezcenne. Maya lubi SMG. Ma nawet legendarny mod Cat, który zwiększa damage zadawany przy użyciu tej broni. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Panowie ja mam pytanie do jedynki, bo gramy z kumplem w coopie. Co oznacza damage przy shotgunach - np. 57x11 = czyli zadaje 627 damagu czy 57 i critical x 11 wtedy?> nigdzie tego nie ma wytłumaczone ani w instrukcji ani nigdzie i nie czaje bazy jak to mam traktować. Cytuj
banzai 197 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 57 damage to jest jedna kulka z pocisku razy 11 czy ile tam trafisz jednym strzałem Cytuj
mortis20 0 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Czy po przejściu gry, dalej gram czy to koniec i musze zaczynać od nowa ? Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Wczorajsze farmienie Bunkra nie skończyło się sukcesem. Ponad 20 prób, a Suki i The Sham ani widu ani słychu Dzisiaj ciąg dalszy. Zdobyłem sobie za to Maggie na OP8 (ok 10 prób) czyli najlepszy rewolwer obok DPUH. Wersja z lunetą bardzo przydatna, bo robi się z tego mała snajperka Ku mojemu zdziwieniu wpadł też Hellfire za pierwszym razem podczas wykonywania misji odblokowującej Scorcha @mortis Grasz dalej, masz dostępne wszystkie plansze i niezrobione misje. Jak zaczniesz na TVHM to w każdej chwili możesz wrócić do Normala. Podobnie jest z UVHM. Najwyższy poziom można dodatkowo resetować. @adamst Tak jak opisał banzai, ale weź pod uwagę, że bronie żywiołowe mogą mieć mniejszy dmg na konkretnych przeciwnikach. Cytuj
mortis20 0 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Czy jak zaczne grać dalej na TVHM i zdobęde jakiś level np.50 i przejde na normala to będę miał tam 50lvl ? I jak szybko i łatwo wydropić dobre bronie ? Chce zdobyć dobry sprzęt na Terramorphous The Invincible. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Tak, poziom postaci nie ulega obniżeniu i jest jednakowy dla każdego stopnia trudności. Nie ma zasady, najszybciej to od kogoś innego zgarnąć. Podstawa to tarcza The Bee, ona wpada dość często. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 57 damage to jest jedna kulka z pocisku razy 11 czy ile tam trafisz jednym strzałem Ile trafię zależne od celności rozumiem danej strzelby. po którymś bosie wpadła świetna strzelba niby tylko celność 0.0% i co z takim fantem niby? 57x11 i celność 0.0 i wali niby dwa pociski naraz czyli byłoby 2 x 11 x 57 niby bajer ale celność 0.0 to po chooooj mi to? Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Sledge's Shotgun . Szotgany z reguły używa się na krótkich dystansach. SS to chyba najlepiej przyłożyć przeciwnikowi do ryja. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Skoro już jesteście obczajeni z Borderami. Męczycie dwójkę a ja jedynkę - wciąga jak bagno. Parę pytań, bo instrukcje to są takie, że hohoho... - Kupuje Moda do Berserkera który dodaje np. +2 Revenge i +2 Juggernauta i wchodzę w Skille a tam bez zmian. Revenge dalej na poziomie 1? O co kaman? czyli mam te Revenge na poziomie 3 czy nie?. Juggernauta miałem dopakowanego na 5 i dalej jest 5. Gdzie sprawdzić czy to działa? Z innych erpegów zawsze w charakterystyce postaci takie zmiany były odnotowywane - innym kolorem czy jak... - Wyrzutnie - jako Berserker inwestuje w wyrzutnie. Wchodzą z niej kritikale? Mam niby wyrzutnie , która ma z moich broni największy damage - 370 i 4x porażenie prądem i co? No (pipi) powiem szczerze. Ze snajperki 190 x 4 więcej ściąga. Czy opłaca się inwestować w wyrzutnie czy olać bo na razie to lecą wolno, trafić kuźwa ciężko coś latającego, kritikale nie wchodzą bo w głowe ciężko trafić - warto dalej w to inwestować? Pozdrawiam i proszę o odpowiedź. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Dzień drugi prób zgarnięcia The Sham również bez powodzenia Ale nie poddam się tak łatwo. Zrobiłem sobie porządek w plecaku i mogę teraz zbierać fanty. @Sledge's Shotgun Nie wiem jak w jedynce, ale w dwójce normalnie da się nim trafiać, w przeciwieństwie do Flakkera @adamst Ja w jedynke grałem Rolandem i praktycznie całą grę przeszedłem używając jakiegoś karabinu na lvl 12 i zdobywanych po drodze snajperek. Nawet na wyższym poziomie trudności, zebrany gdzieś w początkowej lokacji karabin niszczył przeciwników na levelach 30+ Może sprawdź ten filmik Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Rocket Launchery w Borderlands to straszna wujnia. Zrespecuj sobie postać i idź może lepiej w shot guny właśnie bo później znajdziesz niezłe z dobrym fire rate'm i konkretnym damage'm. Prócz tego może jednak warto zająć się berserker mode'm. Jest tam zdaje się drzewo boostujące ten skill, a jest on niezły szczerze powiedziawszy. Reasumując: shot gun'y, ciężkie pistolety (jeśli znajdziesz gdzieś Unforgiven to świetnie), SMG (Hellfire niszczy niemal wszystko, najlepsze SMG w grze) i to tyle. Na jakiej platformie grasz? @Square, mówiłem Ci. Zdobycie The Sham czy Bitch graniczy z cudem jeśli nie masz kompanów do gry. Ja po dwóch tygodniach i niekończących się próbach dałem za wygraną. GBX Forums ułatwiło sprawę. Ostatnio próbowałem z MaZZeo ubić Master Gee. Myślałem, że wyjdę z siebie kiedy lvl 74 Gee rozwalał mojego komandosa na OP8. W końcu wściekłem się i zaprzęgłem do roboty Psycho na OP8 i dopiero wtedy poszło. Z ciekawości zacząłem grać Gunzerkerem (również OP8) i podszedłem do Master Gee na levelu 82. Kolo padł za pierwszym razem, ale tylko dlatego, że w końcu wiedziałem jak z nim walczyć. Końcówka potrafi być intensywna jeśli boss nie przejmie kwasu. 1 Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 9 stycznia 2014 Opublikowano 9 stycznia 2014 Skoro już jesteście obczajeni z Borderami. Męczycie dwójkę a ja jedynkę - wciąga jak bagno. Parę pytań, bo instrukcje to są takie, że hohoho... - Kupuje Moda do Berserkera który dodaje np. +2 Revenge i +2 Juggernauta i wchodzę w Skille a tam bez zmian. Revenge dalej na poziomie 1? O co kaman? czyli mam te Revenge na poziomie 3 czy nie?. Juggernauta miałem dopakowanego na 5 i dalej jest 5. Gdzie sprawdzić czy to działa? Z innych erpegów zawsze w charakterystyce postaci takie zmiany były odnotowywane - innym kolorem czy jak... Mimo iż na drzewku nie jest to odnotowane, poziom skilla wzrasta ci o wartość z class moda. Wystarczy mieć jeden punkt wpakowany w daną umiejętność, a bonus zadziała. W twoim przypadku skill wskoczy oczywiście na poziom 7. 1 Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 9 stycznia 2014 Opublikowano 9 stycznia 2014 O taką odpowiedź mi chodziło!! Dzięki wielkie stoodio. Masz plusika i Pozdrawiam!!! Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 9 stycznia 2014 Opublikowano 9 stycznia 2014 Wczoraj zdobyłem kilka legendarnych fantów. Granat Bonus Package (OP8), tarcza Whisky Tango Foxtrot (OP8) i pistolet Infinity (OP6, trochę dziwne, że taki poziom, ale niech będzie), a na deser perłowy Bearcut Byłem trochę w szoku, bo trzy sztuki zdobyłem w przeciągu 1 minuty (Doc Mercy i Tubby Skag). Bonus Package i Infinity wypadły przy pierwszych próbach, nawet się nie nastawiałem na to. Do odebrania czeka też Flame of the Firehawk (OP8), tak więc liczę na wersje Inflammable. @Master Gee Wczoraj spróbowałem go pokonać (moja druga próba ) i niestety padłem krótko po tym, jak skończyły mi się naboje do pistoletu Zabrałem mu dwie tarcze i trochę życia, ale już wtedy było tyle kwasu, że życie mi ciągle spadało. Próba bardziej jako ciekawostka, bo sprawdzałem czy dalej można oszukać grę na ilość graczy lecąc solo i niestety nie miałem komunikatu przy wejściu do niego. Albo to poprawili, albo nie wiem The Sham oczywiście nie wypadło. Zobaczymy dzisiaj. Może jest ktoś chętny na farmienie, bądź szybkie levelowanie postaci? Cytuj
Pupcio 18 447 Opublikowano 9 stycznia 2014 Opublikowano 9 stycznia 2014 Ja moge zagrać bo właśnie ściągam,ale nie mam pojęcia jak w to się gra i nie powie przydałby się jakiś przewodnik Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 10 stycznia 2014 Opublikowano 10 stycznia 2014 No i padła ta cholera Master Gee po kilkunastu próbach uszczuplając mój budżet z 95 baniek do 15 Nie wyrzucił nic ciekawego (jedynie Patriot) i w najbliższym czasie nie zamierzam do niego wracać. Zdecydowanie najgorszy Raid Boss z jakimi miałem okazje walczyć. Sprawdziłem dokładnie jeszcze raz ten myk z oszukaniem na ilość graczy i ciągle to działa, trzeba wykorzystać na Loot Midgety. Szkoda, żeby pofarmić Bunkier trzeba lecieć całe Thousand Cuts, więc jedynie przy pierwszej próbie sprawdzę czy wyrzuci coś na 4 graczy Na OP8 raczej nie da się przelecieć planszy bez walki w przeciwieństwie do Wildlife. Pierwszy dodatek ograny w 100%, pora dokończyć poboczne misje w drugim Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.