des3 1 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 GOW I i II i nadal jest dobre tak jak na ps2 Cytuj
wiki1993 539 Opublikowano 23 lutego 2012 Opublikowano 23 lutego 2012 Killzone 3, czyli kolejny (po pierwszym Resistance) ukończony przeze mnie nudny shooter Ale dziś odpaliłem Uncharted 2 na świetnym sprzęcie i urwało mi du.pę, więc nareszcie w coś naprawdę fajnego sobie gram Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 Crysis 2 na X360, gra zaliczona, do pozbycia się. Jako shooter całkiem fajna, ale uważam, że nie zasługuje na kolejne przejście, a tym bardziej na postawienie na półce. Grafika.. mieszane uczucia, pierwsze wrażenie - tragedia, doczytywanie "na moich oczach" przedmiotów, tekstur, błędy graficzne (choć ich było niewiele), za to plus za płynność gry. Nie zwraca się na doczytywanie uwagi w ogniu walki, ale przy eksploracji naprawdę są problemy. W tej kwestii lepiej prezentuje się Crisis 1 z XBL, niby ten sam silnik, ale wydaje mi się, że dwójkę za bardzo panowie z Crytek chcieli upiększyć. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 2 marca 2012 Opublikowano 2 marca 2012 (edytowane) Shadows of the damned - stosując skalę ocen teraz przyjętą w recenzjach to imo zasługuje na 9. Świetny design, humor i frajda z grania. Polecam. Edytowane 2 marca 2012 przez mate5 Cytuj
kiseki 777 Opublikowano 8 marca 2012 Opublikowano 8 marca 2012 Binary Domain - świetna gra. Nic o niej wcześniej nie słyszałem więc tym bardziej miłe zaskoczenie. Wziąłem na próbę, a skończyło się na kilku godzinach bardzo miłego rozwalania robotów. Klimaty Vanquisha + systemem gry Girsów + dobra fabuła = 8/10. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 (edytowane) Binary Domain - świetna gra. Nic o niej wcześniej nie słyszałem więc tym bardziej miłe zaskoczenie. Wziąłem na próbę, a skończyło się na kilku godzinach bardzo miłego rozwalania robotów. Klimaty Vanquisha + systemem gry Girsów + dobra fabuła = 8/10. Gralem w demo i jak dla mnie gra na max 5/10, ale przegladalem dziś recke w neo i tam też 8 dostała więc nie wiem o co kaman. Takie kiepskie demo czy co? Edytowane 10 marca 2012 przez _Be_ Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 11 marca 2012 Opublikowano 11 marca 2012 Mass Effect 3 - dostalem takiego strzala w ryja jak zobaczylem napisy koncowe i do teraz jestem niepozbierany. Calkowicie wciagniety w swietna przygode na samym koncu poczulem sie jakbym ktos mnie wycisnal jak gabke i nie wiem czemu mialbym znow przejsc od nowa gre... Do finalu 8+/10. Cytuj
kiseki 777 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Binary Domain - świetna gra. Nic o niej wcześniej nie słyszałem więc tym bardziej miłe zaskoczenie. Wziąłem na próbę, a skończyło się na kilku godzinach bardzo miłego rozwalania robotów. Klimaty Vanquisha + systemem gry Girsów + dobra fabuła = 8/10. Gralem w demo i jak dla mnie gra na max 5/10, ale przegladalem dziś recke w neo i tam też 8 dostała więc nie wiem o co kaman. Takie kiepskie demo czy co? Binary Domain - świetna gra. Nic o niej wcześniej nie słyszałem więc tym bardziej miłe zaskoczenie. Wziąłem na próbę, a skończyło się na kilku godzinach bardzo miłego rozwalania robotów. Klimaty Vanquisha + systemem gry Girsów + dobra fabuła = 8/10. Gralem w demo i jak dla mnie gra na max 5/10, ale przegladalem dziś recke w neo i tam też 8 dostała więc nie wiem o co kaman. Takie kiepskie demo czy co? Nie wiem jaki rozdział był w demie ale jeżeli początek to pierwsze 40 minut gry wydawało mi się mizerną kalką girsów + komendy głosowe (wg mnie) wciśnięte na siłę - tak żeby było coś nowego. Później jest już tylko lepiej. Z komend głosowych nie korzystałem i nadal uznaję to za niepotrzebny dodatek. Jeżeli podszedł Tobie Vanquish to tutaj też powinieneś poczuć się jak w domu Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Skończyłem U2 i U3 U2 zawiódł mnie trochę pod względem efekciarstwa - byłem tak nahajpowany, że oczekiwałem po prostu urwanej du.py, czego niestety się nie doczekałem. Niemniej grafika gniecie jajka a gameplay jest po prostu MISTRZOWSKI. Wszystkie elementy są idealnie wyważone - strzelanie, skradanie, skakanie, główkowanie. Poza tym level desing jest rewelacyjny, wszystkie murki, przeszkody i przede wszystkim przeciwnicy są rozstawieni tak, aby można było się poskradać i pokombinować w jakiej kolejności ich zdejmować. Wszystko było dopięte na ostatni guzik. U3 z kolei ma w sobie naprawdę sporo zmian względem dwójeczki. Zaczne od tego co jest na minus - rozstawienie przeciwników i ich ilość - bardzo często, choćbym nie wiem jak chciał nie mogłem się poskradać, bo się po prostu nie dało. Przeciwników jest albo tak dużo, albo są tak rozstawieni, że nie da się do nich podejść bez zauważenia. Druga sprawa, jak już zacznie się strzelanina są momenty, w których jest za dużo przeciwników i po prostu nie ma się gdzie schować, bo zachodzą mnie ze wszystkich stron i zabijają dość szybko. Takich momentów było PARE, ale naprawdę dawały w kość. Idąc dalej mamy większe "pole bitwy" przy strzelaniu, co jest zarówno plusem jak i minusem. Ich level desing pozostawia trochę do życzenia, jak w dwójce każdy murek i skrzynka był przemyślanie postawiony, tak tutaj miałem wrażenie, że powiedzeili sobie "dajmy większą arenę i powciskajcie trochę przeszkód i oslon byle jak". Niby dawało to większe pole do popisu dla nas, abyśmy nie chowali się w jednym miejscu, tylko połazili trochę tu i tam, ale mimo wszystko nie zagrało to do końca jak należy. Kolejny minus to dziwne zbiegi okoliczności w fabule, było ich pare np. to, że akurat drejka wyrzuciło to miasteczka, w którym była Elena i pare takich tam innych. Znowu w dwójeczce było to zrobione perfekcyjne, w 3 momentami raziło. Największą zamianą na + było to, czego brakło mi w 2 - efekciarstwo. Szczena moje latała po pokoju dosłownie co chwile, a scena z samolotem powinna zyskać miano kultowej i na niej powinni się wzorować ludzie, którzy chcą robić dobre gry akcji. A konkretnie na tym, że nie ma tam ani jednej cutscenki. Cała kraksa(to nie spoiler, bo chyba kazdy o tym wie + na okładce macie to pokazane:P) jest pokazana w real-timie i w dodatku cały czas mamy kontrolę nad postacią. TAK powinna wyglądać każda scena akcji i tego brakowało mi w dwójce(np. kraksa pociągu). Gry naprawdę powinno zostawić cutscenki tylko na pogawędki i momenty czy fabularne i emocjonalne, a akcje dać pod KONTROLE graczowi. Także trójeczka, choć wiele gorzej zbalansowana i poziom gorsza na kilku płaszczyznach, dzięki temu, że postawiła na efekciarstwo i akcje jest w moim rankingu troszeczkę wyżej. Za dużo przeciwników, żenujące przywiązanie do skradanego gameplayu, momentami skiepszczony level desing, ale akcja zjada na śniadanie dwójeczke. Cytuj
Karol_1985 17 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Ukonczylem FF XIII-2 Fabuła - w sumie to nawet nie wiem o co chodzi w tej grze. Cos obok czegos ale zeby tak dokładnie opwiedziec to ni hu... Podoba mi sie otoczka. Questy, farming, znajdki, bronie , Aby wymaksowac gre trzeba sie nachodzic. To mi sie bardzo podoba. Fabuła jest do dupy, System walki ok, Wszystko co obok głownej gry mi sie podoba Oceniam na 7/10 (w normalnej skali a nie tej z czasopism) Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 14 marca 2012 Opublikowano 14 marca 2012 Insanely Twisted Shadow Planet - bardzo ciekawa gra logiczno-zręcznościowa (w tej kolejności) która w budowie mocno mi przypomina Shadow Complex. Mamy praktycznie od razu całą mapę odblokowaną, podzieloną na mocno różniące się światy (organiczny, mechaniczny, lodowy, wodny, elektryczny) z tymże żeby dostać się w jakieś ciekawsze miejsca trzeba posiadać nowe zdolności, które zdobywa się po walce z bossami albo rozwiązaniu jakiejś zagadki. Tym samym bardzo często trzeba się wracać w niektóre miejsca, ale to nie przeszkadza bo design leveli jest świetnie zrobiony. Na dodatek gra zaskakuje bardzo często świetnymi pomysłami. Ode mnie 8/10 Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 16 marca 2012 Opublikowano 16 marca 2012 AC II, dużo lepsza od jedynki. Czekamy na trójeczke Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 Mass Effect 2 - podstawka, wszystkie dlc, Odkupienie (przeczytane) wszystko ukończone. Gra jest wyjebana w kosmos, dosłownie i w przenośni. W końcu z czystym sumieniem mogę napisać, że to najlepszy tytuł jaki skończyłem od czasu RDR (wbrew ogromnym pozorom trochę je łączy). "Gwiezdne Wojny gier video", "sci-fi najwyższej półki" z najlepszym uniwersum generacji (jak na razie). Immersja z postaciami, światem (światami), historią jest niesamowita zupełnie jak w grach Rockstar. Do tego, całości dopinają świetne i wciągające dialogi (Legion rulez) a także lojalnościówki (kapitalny pomysł). M'kay ale żeby nie było za słodko to teraz trochę ponarzekam. Jedynka podobała mi się bardziej, z paru względów; w skrócie: fabuła, Mako > skanowanie planet, Liara, "lepsza Cytadela", statsy broni, przegrzewanie. Ponadto jeżeli chodzi o minusy ME2 to: loadingi znowu zabijają długością szczególnie w Normandii, momentami mimika i zachowanie Sheparda w scenkach to WTF (kompletnie nieadekwatne do sytuacji), animacja też mogłaby być lepsza. Jeżeli chodzi o grafikę to jest strasznie nierówno i to mnie wkurza ;] Ogólnie widoki potrafią zachwycić (design!), oświetlenie daje radę, wykonanie (głównych postaci) też czyli wszystko na plus. Ale "srakotekstury z PSX-a" które atakują w ilościach hurtowych już nie :confused: Dobrze, że chociaż spadki animacji trafiają się sporadycznie. Jeszcze słówko o strzelaniu na które wielu narzeka. Mi się tam podoba strzelanie w ME, jest w miarę przyjemne, jest ok chociaż bez szału. Przydałby się większy power pukawek. Staratatata; pocukrowałem, ponarzekałem (eee powiedzmy) a podsumowując dla mnie to 9/10 i 3 razy :wub: Dzięki BioWare...again, pozostaje mi walić się w czoło czemu tak późno sięgnąłem po Dwójeczkę. Z Trójką na pewno tak nie będzie, we flakach mnie skręca jak to się potoczy, skończy Cytuj
Gość Orson Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) wszystko wszystkim- to kwestia gustu- ale design lokacji LEZY własnie. Od KOTORA upłyneło sporo czasu , wzrosły też wymagania i standardy, Banalne , korytarzowe lokacje, zakrety non stop od kielni robione (pod kątem prostym). Jest jeszcze design pomieszczen, konkretnie kwestia dekoracji. W pokojach standardem jest stół + 1 kubek na nim. To prawie wszystko. Od dzisiejszy gier AAA oczekuje się wiecej. Opinia powyższa jest odzielana nawet przez zagorzałych zwolenników ME 2. Moja ocena to 8/10 w skali 1-10 albo 4/6 ___________ Fear 2 - przyjemna gra, do tego do kupienia za kilka paczek fajek (dosłownie). Strzela się fajnie (choc wrogowie w pancerzach wymagają wpompowania wiader ołowiu przez co mamy wrazenie , ze strzelamy z wiatrówek :confused: ) , Al wrogów to wyzyny tej generacji. 3/6 Edytowane 18 marca 2012 przez Orson Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) Nie zgadzam się. Design to nie tylko design lokacji bo tu jest faktycznie średnio słabo. Ale słowo design pisałem w ogólnym rozrachunku; design ras, światów, broni, pojazdów - uniwersum. I to jest DLA MNIE tip top. Znam dużo gier AAA nazywanych AAA a nie oferują tego co oferuje ME2. A, że wymaga się więcej - jasne, zawsze od najlepszych gry i tak będzie wymagało się czegoś więcej. Zdania "Opinia powyższa jest odzielana nawet przez zagorzałych zwolenników ME 2" kompletnie nie rozumiem. Znam zwolenników dla których ME2 to 10/10, lepsza gra od Jedynki a i moja opinia została by potraktowana jako "pojazd". Nie mam pojęcia o Ci chodzi, przecież nie masz wglądu na opinie WSZYSTKICH fanów i nie fanów ME2... No i kończąc moja ocena 9/10 to 9/10 w skali 1-10 a nie żadne 5-10. Wiem do czego pijesz ale nie (nie raz dawałem 6 czy 7 Mafii 2 czy TR: U), Mass Effect 2, 9 się należy jak w mordę strzelił. Oczywiście w mojej skromnej opinii. PS. Kotor, Kotor, Kotor był teraz go nie ma. Teraz jest seria Mass Effect które IMo robi tak samo jak niegdyś Kotor EoT. Edytowane 18 marca 2012 przez SłupekPL 1 Cytuj
Gość Orson Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 ok, w tym aspekcie zgoda. Uniwersum jest bogate. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) Za cel postawilem sobie przejscie dwoch serii - Mass Effect i Assassin's Creed. Zaczalem od tej pierwszej. Mass Effect - swietna gra (chyba pisze tak za kazdym razem xD)! Serio, bawilem sie swietnie. Fabula wciagnela mnie w zasadzie od poczatku. Strzelanie poczatkowo bylo srednie, jednak pozniej, po przyzwyczajeniu sie do systemu oslon, bylo calkiem ok. Zbieranie wlasnej druzyny, rozmawianie z zaloga, poznawanie ich historii pozwolily zzyc mi sie z moja druzyna. Zaluje, ze nie udalo mi sie wyruchac Ashley - zle poprowadzilem dialog i wybralem rozmowe z Jokerem, zamiast igraszek z nia xD . Teraz robilem speed runa, gra zajela mi ponad 11h. Czuje, ze gdybym wykonywal wszystkie zadania poboczne, zwiedzal planety, czas gry wydluzyby sie dwukrotnie. Najwiekszym minusem, jest sterowanie Mako - ile razy musialem powtarzac dany etap, tylko z powodu tego makabrycznego modelu jazdy. Szkoda, ze wczesniej naknalem sie na kilka spoilerow dotyczacych fabuly, czuje, ze wtedy bawilbym sie jeszcze lepiej. Ode mnie - 9+/10. POLCEAM! edit: tak jak Slupka strasznie ciekawi mnie dalszy ciag losow Sheparda, jednak ja mam o tyle lepiej, ze przede mna jeszcze dwie czesci, tej swietnej serii. Edytowane 18 marca 2012 przez Qvstra Cytuj
django 549 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 Nie zgadzam się. Design to nie tylko design lokacji bo tu jest faktycznie średnio słabo. Ale słowo design pisałem w ogólnym rozrachunku; design ras (...) 1. WEZ CZLOWIEKA 2. POMALUJ GO NA DZIWNY KOLOR 3. ???? 4. PROFIT Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) ? Edytowane 18 marca 2012 przez SłupekPL Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) 1.WEŹ KARŁA 2.WSADŹ MU KIJ W PLECY 3.POMALUJ KOLORKAMI 4. ... 5. PROFIT Akurat rasy w Mass Effecie są bardzo różnorodne i ich design jest świetny. Dla mnie i pewnie dla kilku osób Bioware stworzyło znacznie lepsze Uniwersum niż te które jest np. w Gwiezdnych Wojnach. Plus jeszcze.... Edytowane 18 marca 2012 przez MYSZa7 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) No i jeszcze Proteanie (dla tych co nie chca wiedziec jak wyglada to daje w spoiler) Edytowane 18 marca 2012 przez Voytec Cytuj
django 549 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 NO DOBRA POPRAWKA. Weź człowieka, dodaj pare oczu. Jest. Jak w Avatarze yay. i roboty z (nene)kami Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) Sorry Szczurek ale zostałeś oficjalnie z'ownowany heh. Twoją metodą wyliczanki, można większość postaci, designów pojechać w grach i filmach. Nie chcę podnosić ręki na SW ale tam też dużooo ras, to "dodaj, odejmij coś - człowiek lub jakieś zwierzę". Moje "ulubione" Ewoki które PRZECIEŻ odegrały tak ważną rolę w Powrocie. To SZCZYT kunsztu designerskiego nie jest A takich ras w SW jest mnóstwo..... Goddamned miałem nie podnosić ręki Edytowane 18 marca 2012 przez SłupekPL Cytuj
django 549 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 A gdzie ja cos powiedzialem o SW ;f Poprostu mialem nadzieje, ze jezus gier wideo troche zaszaleje z dizajnem. W koncu tyle sie narzekalo na bicie domkow i zelkow, a tu okazuje sie, ze potrzeba tylko ludzi w roznych rozmiarach i z rozna iloscia konczyn. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 (edytowane) Nie no, nigdzie nie napisałeś ale mi chodziło o ogólne porównanie ME do SW. Na tle designu ze względu na tematykę, wiesz o co chodzi Dobra jako BONUS: To jest zły Design panny Lawson? xD Edytowane 18 marca 2012 przez SłupekPL Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.