Skocz do zawartości

własnie ukonczyłem...


Gość Orson

Rekomendowane odpowiedzi

Ze scen wartych zapamietania to troche tego bylo:

 

- Rikiya i jego poswiecenie dla Kazumy. Mega motyw. Szkoda bylo goscia tym bardziej jak w grze spedzilem z nim sporo czasu "na miescie" i wykonujac misje poboczne z jego niedokonczonym tatuazem.

- Jedna z ostatnich scen jak Haruka skapnela sie, ze Kazuma chce sie z nia pozegnac i to dla tego zabral ja ze soba na "misje".

- I moja ulubiona scena jak Mine przejrzal na oczy po ostatniej walce. Jak ja chcialbym zobaczyc Yakuze z nim w roli glownej. Najlepsza postac zaraz po Majimie.

 

 

Jak 4 okaze sie jeszcze lepsza to chyba bede musial zastanowic sie nad Ishin (czaje sie od premiery ale nie wiem jak to bedzie z przyjemnoscia grania z poradnikiem/tlumaczeniem).

Odnośnik do komentarza

Beyond: Two Souls PS4 - Bardzo interesująca pozycja, zremasterowana na PS4 i wydana teraz również na płycie wraz z Heavy Rain. Ostatecznie bardzo mi się spodobała, chociaż nieco mniej niż wspomniane HR. Niezwykle ambitny projekt, ze świetną grafiką (wyjątkowo bliski prawdziwemu filmowi), grą aktorską i intrygującą fabułą. Twórcy postawili na urozmaicenie rozdziałów, z których jedne stawiają na gameplay i akcję w mocno różniących się lokacjach (szczerze mówiąc podobały mi się mniej), a inne bardziej na eksplorację mniejszych pomieszczeń, dialogi i decyzje. Nie jestem do końca przekonany do nowego w stosunku do HR systemu walki, poza tym praca kamery mogłaby być lepsza. Ale to drobiazgi, całość wypada zdecydowanie dobrze, jeśli nastawić się na interaktywny film o tematyce zjawisk paranormalnych (ale nie horror, tylko połączanie akcji z dramatem).

Odnośnik do komentarza

Podróż (zwane też Journey) - ładna gierka o trzymaniu gałki do przodu przez 2h. Fajna muzyka. 7/10

 

e: przecież gierka jest przetłumaczona, nie wiem o co mi chodziło

Edytowane przez raven_raven
Odnośnik do komentarza

Podróż (nie wiem dlaczego przetłumaczono tylko i wyłącznie tytuł, ale whatever) - ładna gierka o trzymaniu gałki do przodu przez 2h. Fajna muzyka. 7/10

 

To jest jedna z naprawdę garstki gier, przy której na głos, pod wpływem wrażenia nad designem plastycznym, powiedziałem coś w deseń holy fucking shit.

 

 

Chodzi o śmiganie po piasku przy zachodzie z kolumnami w tle.

 

Odnośnik do komentarza

Podróż (nie wiem dlaczego przetłumaczono tylko i wyłącznie tytuł, ale whatever) - ładna gierka o trzymaniu gałki do przodu przez 2h. Fajna muzyka. 7/10

 

zabrzmi to obleśnie pretensjonalnie ale zastanawiałeś się nad zakończeniem, czym właściwie była tytułowa podróż i dlaczego zaimplementowano właśnie tak spotkania z losowymi graczami? 

 

jak dla mnie z jednej strony to tytuł na max 6+ (za sam gameplay) ale z drugiej fajnie jeśli ta każulowa formuła pomogła trafić takiemu produktowi do szerszego grona odbiorców 

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

Jeśli już chcemy trzymać się tych śmiesznych cyferek (a w sumie jakoś trzeba kłaść te gry na skali), to gdybym miał ocenić za gameplay dałbym 4/10. Przeżycia artystyczne to 9/10. Średnia wychodzi nawet niżej niż to co dałem. Było OK, po prostu nie jest to dla mnie produkcja warta większych spustów. Nie rozumiem, dlaczego każdy musi teraz się zachwycać albo "nie ma serca". Nie kupuję tego tłumaczenia, jakoby doznania pozagrowe miałyby robić jakąś produkcję.

Odnośnik do komentarza

nie potrafiłbym wystawić Journey "10" z tak krótkim singlem i gameplayem, pomimo tego że za nazwijmy to "warstwę niegrywalną" jak najbardziej na to zasługuje. tworzenie średniej wypadowej także byłoby niesprawiedliwe (zwłaszcza gdy gameplay srogo ciągnie ocenę w dół). moim zdaniem przy grach nastawionych głównie na fabułę, klimat, doznania artstczne powinny widnieć 2 oceny (tak by każdy odbiorca wiedział na co może liczyć, jeśli jest zbyt leniwy by zajrzeć w samą treść recenzji). 

Odnośnik do komentarza
Gość ragus
Metroid Zero Mission (GBA)

 

Wzięli zamysł jedynki z NESa, w którą nie da się grać i ubrali to w szaty Super Metroida. Wypaliło?

 


 

Tempo rozgrywki niesamowite, projekty map cudowne, sterowanie fenomenalne, epilog mocno mnie zaskoczył. Co nie zagrało? Bossowie trochę słabi, wszystko już było w Super Metroid, tylko lepiej. Nie są źli, ale za mało i za łatwo się ich pokonuje.

Dlatego 9/10 zamiast 10/10.
Odnośnik do komentarza

Jeśli już chcemy trzymać się tych śmiesznych cyferek (a w sumie jakoś trzeba kłaść te gry na skali), to gdybym miał ocenić za gameplay dałbym 4/10. Przeżycia artystyczne to 9/10. Średnia wychodzi nawet niżej niż to co dałem. Było OK, po prostu nie jest to dla mnie produkcja warta większych spustów. Nie rozumiem, dlaczego każdy musi teraz się zachwycać albo "nie ma serca". Nie kupuję tego tłumaczenia, jakoby doznania pozagrowe miałyby robić jakąś produkcję.

 

Ale takie wyciąganie średnich z gier jest trochę bezsensowne. Stare przygodówki nie miały w ogole gameplayu oprócz klikania i szukania przedmiotów to co 1/10?

Odnośnik do komentarza

Ori and the Blind Forest Definitive Edition

 

Przeszedłem oryginał parę miesięcy temu, uważam go za cudowną i piękną grę. Tak samo myślę o Definitive Edition, jednak patrząc przez pryzmat nowości w tym wydaniu, tak też go ocenię:

 

DE dodaje nam 1 (2) nowe lokacje, 2 nowe skille, ulepszone drzewka umiejętności, fast travel, powrót do world eventów, możliwość gry po ukończeniu, inne generalne usprawnienia. Cena to 5 dolców dla tych co już oryginalnego Oriego mają, bądź pełna cena 20 dolców, czyli tyle ile kosztował Ori podstawowy.

 

Osobiście czuję lekki niesmak, bo nowej zawartości jest mimo wszystko mało, a cała reszta powinno być dodana w jakimś normalnym patchu, a nie specjalnej wersji gry.

 

Mimo wszystko Ori pozostaje cudowną grą, świetną metroidvanią z boskimi elementami platformowymi i eksploracyjnymi. Przepięknie wygląda i brzmi, wzrusza i bawi. Ci co nie grali nigdy - brać i grać, bo tytuł jest tego wart. Dla tych co ograli podstawkę, radzę się zastanowić, czy na pewno DE jest dla nich.

 

Ocena samej gry:

9+/10

 

 

Ocena DE przez stosunek zawartości do ceny:

5/10

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 

Ocenianie gry wyłącznie za gameplay, byłoby jak ocenianie filmów wyłącznie za fabułę.

W gry się gra więc gameplay>fabuła>szukanie jakichś wyszukanych doznań w graniu w pixele.

 

 

Spoko jak mialem 15 lat też tak myślałem. 

Odnośnik do komentarza

God of War Wstąpienie

Czy warto zagrać? Jak najbardziej, jest co prawda typowo pompatyczno-epicko-zajebiście, ale to nie byłaby opowieść o Kratosie, gdyby tego zabrakło. Dodatkowe zabawki naszego bohatera , m.in. artefakt sterujący czasem, bardzo urozmaicają i tak nie nudzącą się rozgrywkę. Przejście zajęło mi 10h, także nie jest tragicznie, jak ktoś ma chęć na multi, to ludzie jeszcze grają, ale że mientki bolek jestem w te klocki, to odpuściłem.

Mientki bolek poleca  :lapka: / :lapka:

Edytowane przez Andreal
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 

Ocenianie gry wyłącznie za gameplay, byłoby jak ocenianie filmów wyłącznie za fabułę.

 

W gry się gra więc gameplay>fabuła>szukanie jakichś wyszukanych doznań w graniu w pixele.
Paliodor a to nie ty przypadkiem broniłeś Wieśka 3 "no bo w rpg liczy się nie gameplay a fabuła", oraz uwielbiasz Snejk Itera - grę z gameplayem na max 7=/10? :kaz:
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...