Skocz do zawartości

własnie ukonczyłem...


Gość Orson

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

The Crew

 

Zmarnowany potencjał. Pomysł bardzo dobry, wykonanie pozostawia niestety trochę do życzenia. Grałem przed patchem i teraz. Chociaż poprawił grafikę i zmienił nieco model jazdy, to nadal gra nie jest w stanie osiągnąć poziomu najlepszych.

 

"Całe" USA w grze jest super i ogrom mapy wybacza poziom wykonania otoczenia. Modele samochodów wyglądają niestety średnio i zważywszy na ich niezbyt wielką liczbę, już trudniej to przełknąć. Model jazdy też nie porywa, choć uwzględnia warunki pogodowe i pozwala wyczuć różnicę między różnymi typami napędu. Misje zróżnicowane, autorzy chcieli nie dawać samych wyścigów, ale akurat wyścigi wypadają chyba najlepiej, na pewno lepiej niż niszczenie skrzynek czy pościgi.

 

Niemniej trochę z braku laku, ale grę przeszedłem z przyjemnością. Momentami przypominał mi się NFS, szczególnie kiedy brałem w poślizgu ośnieżone zakręty górskich dróg albo ścigałem się przez tunele wydrążone w pniach sekwoi. Momentami TDU, kiedy testowałem prędkość maksymalną na długich prostych autostrad. Z kolei nocne wyścigi po Los Angeles od razu przywołują na myśl ostatniego Midnight Cluba.

 

Dla mnie takie 7/10 po patchu. Można kupić jeśli cena dobra i nastawić się na mniej więcej kilkanaście godzin grania w singlu i więcej jeśli chce się komuś bawić w multi. Natomiast jestem ciekaw czy kiedyś powstanie sequel. Baza jest. Gdyby zostawić nawet tą samą mapę, ale trochę ją dopracować i upiększyć, do tego dołożyć więcej aut wykonanych jak w topowych dzisiaj wyścigach i dopracować model jazdy, to byłby materiał na hit. Tylko czy Ubi dałoby radę? Mam obawy, że nie.

  • Plusik 1
Opublikowano

Nietaktownie gracza jak debila to żadna zaleta. Gra jest z 1998 roku i wtedy nie było gier łatwych i przyjaznych. Zeldy, to zawsze była wyższa liga, jeżeli idzie o poziom trudności. Oryginalna Majora dodawała jeszcze presję czasu. Zeldy z N64 to bardzo trudne gry.

 

Wiem. Podbijam to na wyrost, patrząc wyłącznie z perspektywy dzisiejszych gier. Na 3DS zacięcie znacznie ograniczają także sheikah stone. Nie są jednak tak nachalne, jak np. dostępny w każdej chwili instynkt przetrwania w rebootach TR. Szanuję taki kompromis. 

Opublikowano

Potwierdzam Pawcio. Jedna z moich gier życia. Propagandaaaaaaa i pub z rekinami do dziś jak sobie o tym przypomnę to wywołuje uśmiech na twarzy.

Opublikowano

Przeszedłem po raz pierwszy ze dwa lata temu i bardzo mi się podobała, a że ostatnio była na nią promocja na psn, to kupiłem, by ukończyć ponownie.

 

Pograłem 15 minut i wyłączyłem. Nie mam ochoty w nią grać, sam nie wiem dlaczego.

Opublikowano

The Crew

 

Natomiast jestem ciekaw czy kiedyś powstanie sequel. Baza jest. Gdyby zostawić nawet tą samą mapę, ale trochę ją dopracować i upiększyć, do tego dołożyć więcej aut wykonanych jak w topowych dzisiaj wyścigach i dopracować model jazdy, to byłby materiał na hit. Tylko czy Ubi dałoby radę? Mam obawy, że nie.

Z tego co pamiętam to gra sprzedała się bardzo dobrze więc zdziwiłbym się, jeśli nie zrobiliby kontynuacji ;)

Opublikowano

Luigi's Mansion ( GameCube )

Jako że ostatnio PS4 zaczęło mnie nudzić, postanowiłem odkurzyć moje Wii i wziąłem się za granie w typowe gry dla Nintendo-zboków. 
Jest to na prawdę niezła przygodówka, jedna z nielicznych gier w ostatnim czasie która mnie wciągnęła ( skończyłem w 3 dni, skończenie zajęło mi ok. 8h ).

Chodzenie Luigi'm po opuszczonej rezydencji nie sprawiało jakiś większych kłopotów, chociaż kilka zagadek sprawiło mi trudność i raz się zaciąłem na dłużej.

 

Ocena jako fan uniwersum Mariana i spółki na 9/10, byłoby 10 gdyby nie to że gra jest stosunkowo łatwa.
 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Bardzo przekonujące argumenty...

 

Ori and the Blind Forest

 

Przepiękna metroidvania ze sporą dozą platformówki na iks klocka pierwszego. Genialny soundtrack dopełnia tylko idealnemu gameplayowi tego tytułu.

 

Co rusz zdobywamy nowe umiejętności, przez co co chwila w starych miejscówkach jesteśmy w stanie dotrzeć do nowych lokacji i ukrytych znajdziek. Latamy z miejsca na miejsce zdobywając nowe możliwości, tradycyjnie ratując świat i przede wszystkim bardzo często ginąc. Gra jest surowa i nie wybacza nawet najmniejszego błędu, ale na szczęście ku pomocy przychodzi możliwość saveowania w zasdzie w dowolnym momencie gry i błyskawiczne wręcz loadingi. 

 

Szkoda mi słów na rozpisywanie się bardziej o tym tytule, bo po co marnować czas na czytanie tego tekstu, jak już teraz powinniście pobierać grę na STEMie albo na Xboxie One? Spodoba się każdemu, fanu porządnych metroidvanii, fanom porządnych platformówek, fanów grafiki, muzyki. Jedyne do czego się mogę przyczepić, to niektóre zglitchowane achievementy oraz brak fast travela. Wszystko inne w grze jest idealne.

 

9/10

 

better? :)

Edytowane przez Lord Astmer
  • Plusik 2
Opublikowano

Chociaż opisywanie czym jest metroidvania też by mógł sobie darować 

Opublikowano (edytowane)

Mad Max

 

Podchodziłem do tej gry bez większego entuzjazmu, raczej na zasadzie 'pogram chwilę i pewnie szybko odstawię'. Utwierdzały mnie w tym przekonaniu kolejne recenzje w sieci. Okazało się jednak, że gra spodobała mi się do tego stopnia, iż zarywałem noce, żeby tylko skończyć kolejną misję, przejąć kolejny obóz czy rozbudować Magnum Opus. Pustkowie wciągnęło mnie bez reszty, co jest tym dziwniejsze, że rzadko zdarza mi się w sandboxach bawić się w powtarzalne z reguły misje poboczne czy nabijać statystyki. Tutaj mi to absolutnie nie przeszkadzało, a wręcz sprawiało niesamowitą frajdę.

Na pewno w odbiorze gry pomaga stojąca na wysokim poziomie grafika. Wrażenie zrobiła na mnie zwłaszcza dynamicznie zmieniająca się pogoda. Tu niewielki minus: na XO zdarzały mi się spadki płynności, szczególnie pod koniec gry. Sam Max może nie jest szczególnie rozmownym i miłym typem, ale taki właśnie bohater idealnie pasuje do przedstawionego świata. Za to pomagający mu Chumbucket jest absolutnie genialnie przedstawiony i dubbingowany, a jego teksty wiele razy wywoływały u mnie uśmiech.

Z minusów należałoby chyba wspomnieć o pewnej monotonii, jeżeli chodzi o zadania główne i poboczne. Scenarzyści zdecydowanie mogli się bardziej postarać.

Gdybym miał wystawić tej grze ocenę, dałbym mocne +8/10. Mad Max nie dorównuje rzecz jasna grze roku, jaką jest dla mnie Wiedźmin 3, ale czas spędzony z Maxem na pewno nie był czasem straconym. Po doskonałym filmie, prawie doskonała gra - czegóż chcieć więcej?

Edytowane przez Atos
  • Plusik 1
Opublikowano

Dla mnie ta gra (Mad Max) to straszna kupa nie licząc designu i grafy. Poziom misji głównych i pobocznych to pierwszy Assasin. Nienawidzę tak schematycznych gier. Pograłem 5 h i oddałem. Może jeszcze bym ją zmęczył jakby nie te monotonne i częste walki z randomowymi furami. Zaorać i zakopać ns tej pustyni. Szybko odpaliłem Banjo Kazooie (Xone) aby poprawić sobie smak, bo dla równowagi jest tam taka kopalnia pomysłów i rożnorodnych misji, ze szybko mnie uleczyło.

  • Plusik 1
Opublikowano

Dla mnie ta gra (Mad Max) to straszna kupa nie licząc designu i grafy. Poziom misji głównych i pobocznych to pierwszy Assasin. Nienawidzę tak schematycznych gier. Pograłem 5 h i oddałem. Może jeszcze bym ją zmęczył jakby nie te monotonne i częste walki z randomowymi furami. Zaorać i zakopać ns tej pustyni. Szybko odpaliłem Banjo Kazooie (Xone) aby poprawić sobie smak, bo dla równowagi jest tam taka kopalnia pomysłów i rożnorodnych misji, ze szybko mnie uleczyło.

The Order nie zmęczył cię monotonią?

Opublikowano (edytowane)

No dokładnie tam po 6 h koniec. Jakbym miał grać z 20h to też pewno bym poległ. No i Order miał chociaż ciekawszą historię i rôżnorodne miejscówki.

 

Z drugiej strony MM pewno też padł trochę ofiarą tego, że grałem zaraz po nowym Tomb Raider, który wiadomo, że był wy (pipi)isty.

Edytowane przez balon
Opublikowano

Piszesz o tej historii, ktora sie urywa i nic nie wyjasnia?

 

No i re roznorodne miejscowki. Korytarz, pokoj, ulica, korytarz.

 

:dafuq:

Opublikowano (edytowane)

Piszesz o tej historii, ktora sie urywa i nic nie wyjasnia?

 

No i re roznorodne miejscowki. Korytarz, pokoj, ulica, korytarz.

 

:dafuq:

Tak o tą historię. Mi się podobała.

 

Miejscówki ciekawe to chodzi o design i klimat. W MM super ale potem rzugałem już tym piachem.

 

ps Mejm tu masz PS4 albo Xone ? Bo widzę, że jesteś często aktywny w tematach o danej grze, a jakoś nie kojarzę sbyß miał te konsole.

Edytowane przez balon
Opublikowano

 

Piszesz o tej historii, ktora sie urywa i nic nie wyjasnia?

 

No i re roznorodne miejscowki. Korytarz, pokoj, ulica, korytarz.

 

:dafuq:

Tak o tą historię. Mi się podobała.

 

Miejscówki ciekawe to chodzi o design i klimat. W MM super ale potem rzugałem już tym piachem.

 

ps Mejm tu masz PS4 albo Xone ? Bo widzę, że jesteś często aktywny w tematach o danej grze, a jakoś nie kojarzę sbyß miał te konsole.

 

Mam info z pierwszej reki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...