_mike 318 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Opublikowano 15 sierpnia 2011 (edytowane) Nowa gra od: Sudy 51 i Grasshopper Manufacture Strona: http://lollipopchainsaw.co.uk/ Tworzona na: PS3 i X360 Grę wydaje: WB Games Za niezgrani.pl W Lollipop Chainsaw wcielimy się w osiemnastoletnią cheerleaderkę imieniem Juliet Starling, która zapragnęła odwiedzić swego chłopaka uczącego się w San Romero High School. Miejsce okazuje się jednak opanowane przez zombie (znowu te zombie!), więc nasza bohaterka musi wykazać się zręcznością w obsługiwaniu… piły łańcuchowej. Pomyślelibyście, że będzie brutalnie i krwawo, ale to by było zbyt proste. Zamiast tego Suda wymyślił, że zamiast flaków z zombiaków wylewać się będzie… różowe światło. Jak tłumaczy Suda: "Chciałem zrobić grę akcji z elementami horroru z akcją osadzoną w szkole już od jakiegoś czasu. Coś, gdzie klasy, korytarze, sale gimnastyczne nagle zamienią się w coś zupełnie innego. Pracowałem też nad pomysłem zrobienia z piły łańcuchowej głównej broni, a gdy pomysł na Juliet zaczął się formować, byłem przekonany, że będzie to do siebie pasować idealnie. Jedak zamiast rozprysków krwi nasze zombie emitują rozbłyski różowego światła. Moglibyśmy iść w kierunku gore, ale chcieliśmy nadać grze bardziej popowego wrażenia." Walka nie będzie jednak polegać tylko na wycinaniu kolejny fal nieumarłych, w końcu Juliet jest cheerleaderką. Jak dodaje Yoshimi Yasuda: "Będą oczywiście ruchy, które będą wykorzystywały gimnastyczne umiejętności Juliet. Można walczyć innymi sposobami niż tylko piłą i dobrą zabawą będzie zrozumienie, kiedy użyć danego ataku." Suda powiedział też parę słów o powstawaniu ścieżki dźwiękowej: "Zdecydowanie wkładamy wiele wysiłku w dobre udźwiękowianie gry. Jednym z powodów, dla których założyliśmy Grasshopper był fakt, że mogliśmy zająć się wszystkim na miejscu, a dźwięk ma u nas zapewnione specjalne traktowanie. Zespół dźwiękowców prowadzony jest przez Akirę Yamaokę, obecnie pracują nad całym szeregiem popowych utworów. Dźwięk może być częścią rozgrywki, ale na razie nie chcemy mówić, w jaki dokładnie sposób miałoby się to odbywać." Na koniec na prawdę świetny trailer: http://www.youtube.com/watch?v=zUUg3Sk_688 Po filmiku jestem na prawdę pozytywnie nastrojony. To takie NMH z laską jako główną bohaterką. Gra pewnie będzie wporzo bo to w końcu Suda Edytowane 15 sierpnia 2011 przez the_m Cytuj
wendiego 11 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Opublikowano 15 sierpnia 2011 WTF? Blondynka, cycki, tyłek, zombie i piła mechaniczna? Co oni sobie myśleli jak robili tą grę? Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Opublikowano 15 sierpnia 2011 to co wszyscy reżyserzy kina klasy c i d. 1 Cytuj
Aki PL 3 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Typowa gra dla amerykancow. Hamburgery beda wniebowziete. Swoja droga co-op w multi samymi laseczkami moglby byc ciekawy Cytuj
Dante 432 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Pewnie będzie z tego coś jak Onechanbara ale Suda ma mój pełny kredyt zaufania. Mam tylko nadzieję, że tym razem sprzeda się dobrze i ekipa zabierze się za Killer9. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 WTF? Blondynka, cycki, tyłek, zombie i piła mechaniczna? Co oni sobie myśleli jak robili tą grę? To samo co przy Bayonetta, chociaż w tej grze widzę więcej sensu. Takie zestawie kompletnie dwóch różnych światów może być ciekawe. Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Suda i spółka to jednak mają głowę pełną pomysłów, czasem dosyć mocno odjechanych. No ale grunt, że nie popadają w schematy jak większość obecnych developerów. Aż strach pomyśleć, co jeszcze tkwi w ich głowach Cytuj
_mike 318 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 sierpnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0FMqN0hd2co&feature=player_embedded gameplay z PAX Cytuj
_mike 318 Opublikowano 31 października 2011 Autor Opublikowano 31 października 2011 (edytowane) Co jak co ale trailery ta gra ma świetne Edytowane 31 października 2011 przez the_m 1 Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 31 października 2011 Opublikowano 31 października 2011 Halloween trailer wyszedł im świetnie. Jak tylko cena gry spadnie poniżej 100zł to z pewnością się zaopatrzę. Fajnie będzie kasować piłą te zombiaki. Cytuj
_mike 318 Opublikowano 10 lutego 2012 Autor Opublikowano 10 lutego 2012 nowy trailer fajnie, fajnie Cytuj
zalef88 53 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 (edytowane) Do premiery jakieś 3 tygodnie. Ktoś kupuję czy to tylko ja czekam na słodką Juliet? :* Gameplay Edytowane 27 maja 2012 przez zalef88 Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 (edytowane) Kupię na pewno ale raczej w późniejszym okresie bo budżet mam napięty i niektóre gierki muszą poczekać. Ale na pewno zabawa będzie przednia i pokręcona co widać po trailerach. Edytowane 27 maja 2012 przez Paliodor Cytuj
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Dead Rising to przypomina, tylko z bardziej rozbudowaną walką. Shadows of the Damned bardzo mi się podobało, to też raczej sprawdzę, ale jak stanieje. 1 Cytuj
_mike 318 Opublikowano 1 czerwca 2012 Autor Opublikowano 1 czerwca 2012 Nie wiem co jest w tej grze ale ciągnie mnie żeby ją kupić zaraz po premierze. Już od pierwszego i drugiego trailera jestem mocno zaciekawiony. Swoją drogą Grasshopperzy się nieźle "rozskakali" w tej generacji jako jedni z nielicznych japońskich devsów , zaraz obok Platinum, wypluwają gry jedna po drugiej i to dobre gry. Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 Gra ma taki zwariowany klimat, że z pewnością będzie się przy niej fajnie bawiło.Oby tylko system walki był dość rozwinięty, a będzie spoko. Plejada bad guy'ów również jest niczego sobie. Będzie ubaw przy graniu to pewne. Cytuj
lothronik 254 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Wczoraj zacząłem grać. Lekko zwariowana pozycja, choć przyjemna. Na początku używam w sumie tylko jednego przycisku (piły) i skoku, ale lista zablokowanych kombosów jest długa, więc pewnie się rozkręci. Podoba mi się poczucie humoru, a bohaterka... ma fajne cycuszki i ogólnie nieźle ją wykreowano - taki połączenie przesłodzonej cheerleaderki z bezwzględnym łowcą nieumarłych ;-D Cytuj
zalef88 53 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 Trochę screenów z E3 - http://www.gamersyde.com/news_e3_plenty_of_screens_for_lollipop-12976_en.html Do premiery kilka dni, ja już zamówiłem Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 Jak ktoś lubi klimaty Sudy, to kupować, to jego najlepsza i najbardziej poryta gra. Pastisz popkultury, kicz wylewa się hektolitrami, a walki z bossami i oni sami niszczą kompletnie. Cytuj
Bojan_Zaw 4 Opublikowano 13 czerwca 2012 Opublikowano 13 czerwca 2012 (edytowane) Ogólnie gra wygląda ciekawie, jednak wydaje mi się, że na dłuższą metę może się znudzić. Jakieś demo jest? Edytowane 13 czerwca 2012 przez Bojan_Zaw Cytuj
Figaro 8 206 Opublikowano 13 czerwca 2012 Opublikowano 13 czerwca 2012 Nie ma. Oceny recenzentów są dosyć pozytywne... Cytuj
_mike 318 Opublikowano 13 czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 czerwca 2012 Trailer jak zwykle fajny Szkoda tylko, że gra niby wystarcza tylko na 4h, a replayability jest ponoć żadne. Nawet jeżeli te 4h to przesada to i tak gra na mniej niż 10h to trochę słabo... Cytuj
zalef88 53 Opublikowano 17 czerwca 2012 Opublikowano 17 czerwca 2012 Gram na hardzie i jak na razie nie jest łatwo. Nie raz zginąłem ale na szczęście checkpointy są dobrze "rozstawione" więc nie trzeba powtarzać za dużo w razie śmierci. Jestem aktualnie przed drugim bossem (w sumie chyba 6), a na liczniku mam jakieś 3 godziny także komentarze typu "gra na 4h" to NIE PRAWDA. Co do samej gry to jestem pozytywnie zaskoczony, fajnie się w to gra i należy się twórcom WIELKI + za pomysły, humor i świetną muzykę. Jak przejdę to napiszę coś więcej 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.