Opublikowano 22 sierpnia 201113 l jak wygląda zmienna pora dnia w grze http://www.flickr.com/photos/undeadlabs/sets/72157625398564671/ szkice Studio Undead Labs i Microsoft Studio Games oznajmiło współpracę nad projektem o nazwie Class3, grze na XBLA z olbrzymim, otwartym światem i całą masą nieumarłych. Nadszedł koniec. Ludzka rasa została zmieciona z powierzchni ziemi przez zombie. Ci którzy ocaleli muszą połączyć siły aby odbudować cywilizację a wszystko to w grze TPP wypakowanej po brzegi bronią, szybkimi samochodami, walką wręcz i z niezliczonymi zastępami nieumarłych. Gracz wcielając się w jednego z ocalałych będzie musiał zaprojektować i ufortyfikować własny obóz, brać udział w wyprawach po amunicję i żywność oraz pomagać napotkanym osobom. Świat, po którym przyjdzie nam się poruszać kształtował się będzie poprzez nasze dokonania. Tak Undead Labs w skrócie zarysowuje główne założenia gry. Brzmi jak MMO? Trochę tak ale po kolei... W 2009 roku Jeff Strain wraz z paroma innymi osobami otwiera w Seatlle stiudio ArenaNet. Jako pierwszy tytuł ogłaszają MMO z zombie. Od tamtej pory słuch po nich zaginął aż do dzisiaj, kiedy to Undead Labs (tak teraz nazywa się studio) potwierdziło współpracę z Microsoft Game Studios. Sama gra przeszła także sporą metamorfozę. Zrezygnowano z MMO. Class3 będzie miał otwarty świat po którym poruszać będziemy się bez konieczności bycia online. Na czym więc polegać będzie rozgrywka? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć dyrektor projektu Class3, James Phinney: Class3 będzie wyglądać jak inne gry, z którymi zaznajomieni są gracze konsolowi. Jeżeli na swojej drodze spotkamy uwięzionych w budynku ludzi będziemy musieli podjąć decyzję czy ryzykując własne życie pomożemy im w wydostaniu się. Jeżeli ich uratujemy to czy zaproponujemy im schronienie w naszym obozie czy pójdziemy dalej swoją drogą. Phinney wyjaśnia także, że do zadań gracza będą należały takie rzeczy jak rozbudowa obozu, budowa wież snajperskich, mocniejszych murów. Jedzenie będzie również wymaganym elementem w walce o przeżycie. Gracz będzie miał do wyboru uprawiać własne pole lub brać udział w niebezpiecznych rajdach na pobliskie supermarkety. Jak twierdzi Jeff Strain, który pracował m.in. nad World of Warcraft, Class3 to "fundament" pod dalsze projekty. Na bazie świata, postaci, rozgrywki i technologii powstanie w przyszłości Class4, gra typu Online World Game czyli poprostu MMO. Ps. gra na XBLA ale w końcu pora zacząć robić tematy dla tych ciekawszych gier a nie wrzucać wszystko do jednego wora ,,gry arcade na XL''...gdzie takie limbo, bastion, shadow complex, itd. mieszają się z bejeweled czy kinect fruit ninja. Edytowane 22 sierpnia 201113 l przez Daddy
Opublikowano 22 sierpnia 201113 l Bardzo ciekawie brzmi. Pomysł trochę taki jaki zapowiadano w Minecraft'cie (budowa własnej fortecy, wyprawy w głąb niezbadanych kopalni po surowce). Oby nie okazało się, że gra jest mocno ograniczona, żeby była możliwość organizacji obozów gdzie chcemy i jak chcemy, a nie tylko "preset'y".
Opublikowano 22 sierpnia 201113 l Czekam na tę grę od kiedy ją zapowiedzieli szerzej w zeszłym roku. Sandbox z rozsianymi małymi miasteczkami opanowanymi przez zombie przynajmniej jako koncept zapowiada się świetnie Dobrze, że Class3 to nie MMO. Class4 mi lata. Edytowane 22 sierpnia 201113 l przez DonSterydo
Opublikowano 22 sierpnia 201113 l Autor no pomysł jest świetny, zobaczymy jak z wykonaniem Mam już dość zwykłego mielenia zombiaków jak w L4D, zombie apocalypse czy dead nation. Otwarty świat, zdobywanie pożywienia, ratowanie ludzi, pojazdy, budowanie własnej bazy i wybory w grze to jest to
Opublikowano 22 sierpnia 201113 l Też liczą, że spełnią zapowiedzi o prawdziwym elemencie survivalu, który nie ogranicza się do walenia na oślep tylko polega na zbieraniu zasobów i organizowaniu wypadów w kolejne rejony przy jednoczesnym zabezpieczaniu bazy.
Opublikowano 22 sierpnia 201113 l Jeżeli to będzie takie mocno, mocno rozbudowane Stranded 2 to łykam grę bez pytań.
Opublikowano 23 czerwca 201212 l Autor http://undeadlabs.com/2012/06/news/quick-and-dirty-qa/ wywiad, produkcja ma się dobrze, jednak obstawiam premierę w 2013
Opublikowano 23 czerwca 201212 l No na ten rok, to już nie ma co liczyć skoro są w fazie alfa. Liczę na kwiecień 2013.
Opublikowano 21 sierpnia 201212 l Class3 to teraz State of Decay. Z tej okazji trailer w którym są fragmenty z gry: Fajne, tylko animacja kulawa
Opublikowano 21 sierpnia 201212 l Oni są cały czas w fazie pre-alpha z tego co wiem. Dobrze, że w końcu jakieś konkrety Niech utrzymają połowę klimatu w samej grze i z 40% obietnic, a będzie miodzio. Jaram się
Opublikowano 21 sierpnia 201212 l biednie to wyglada jak na cry engine 3... skoro to jest faktycznie pre-alpha to po cholerę robią trailery? ps. zmieniłem nazwe tematu
Opublikowano 21 sierpnia 201212 l To jest sandbox, to raz. Dwa, że było już maksymalne ciśnienie na trailer wśród społeczności skupionej wokół gry. A trzy - gra na XBLA za 15$. Teraz pewnie będzie znowu z pół roku bez materiałów z gry Edytowane 21 sierpnia 201212 l przez DonSterydo
Opublikowano 22 sierpnia 201212 l Będzie co-op ? Co-op + dużżżyyy rozbudowany świat i mają mnie z miejsca : D
Opublikowano 22 sierpnia 201212 l Ja mam tylko nadzieję, że gra faktycznie okaże się survivalem z krwi i kości (troszczenie się o pożywienie, schronienie i każdy nabój amunicji), a nie że po paru godzinach grania amunicji i jedzenia będzie w bród i zamiast my uciekać przed zombie to one będą uciekać przed naszym ostrzałem. Bo przy dobrze zrobionym survivalu to nawet mogę przymknąć oko na tą past-genową animację.
Opublikowano 22 sierpnia 201212 l Autor wszystko wygląda bardzo dobrze, tylko ta animacja podczas strzelania :rofl2: do poprawy.
Opublikowano 22 sierpnia 201212 l Jak dla mnie jest już całkiem spoko. Niektóre portale podają styczeń 2013 jako datę premiery.
Opublikowano 22 sierpnia 201212 l Chyba z pępka Na stronie Undead Labs nie ma nawet roku podanego. Edytowane 22 sierpnia 201212 l przez DonSterydo
Opublikowano 26 sierpnia 201212 l Pimp my garden bitch! http://youtu.be/tYQB1YM0yKI PS. Teren gry ma 16 km kwadratowych. PS2. Informacje na podstawie filmiku: - postacie mogą nieść określoną ilość przedmiotów (wskazuje na to określenie ich wagi) - postacie mają różne specjalizacje - o tym to w sumie już wiadomo, babka z filmiku to lekarz - do postawienia budynku jest wymagana odpowiednia ilość drewna i określona ilość robotników - określone budynki dodają boosty odpowiednim statystykom postaci - podtawowe statystyki postaci to odporność i poziom staminy - jest obecny poziom morale grupy Edytowane 26 sierpnia 201212 l przez DonSterydo
Opublikowano 31 sierpnia 201212 l Coraz bardziej cieszy mnie to co widzę. To będzie to jak powinna wyglądać gra na miarę serialu Walking Dead.
Opublikowano 31 sierpnia 201212 l Tutaj masz obszerne wrażenia z gry i screeny z PAX: http://drinkingcoffeecola.blogspot.com/2012/08/preview-state-of-decay-xbla-pc.html
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.