Skocz do zawartości

State of Decay [Class3]

Featured Replies

Opublikowano

jak wygląda zmienna pora dnia w grze

 

http://www.flickr.com/photos/undeadlabs/sets/72157625398564671/

szkice

 

Studio Undead Labs i Microsoft Studio Games oznajmiło współpracę nad projektem o nazwie Class3, grze na XBLA z olbrzymim, otwartym światem i całą masą nieumarłych.

 

 

Nadszedł koniec. Ludzka rasa została zmieciona z powierzchni ziemi przez zombie. Ci którzy ocaleli muszą połączyć siły aby odbudować cywilizację a wszystko to w grze TPP wypakowanej po brzegi bronią, szybkimi samochodami, walką wręcz i z niezliczonymi zastępami nieumarłych. Gracz wcielając się w jednego z ocalałych będzie musiał zaprojektować i ufortyfikować własny obóz, brać udział w wyprawach po amunicję i żywność oraz pomagać napotkanym osobom. Świat, po którym przyjdzie nam się poruszać kształtował się będzie poprzez nasze dokonania.

 

 

Tak Undead Labs w skrócie zarysowuje główne założenia gry. Brzmi jak MMO? Trochę tak ale po kolei...

 

W 2009 roku Jeff Strain wraz z paroma innymi osobami otwiera w Seatlle stiudio ArenaNet. Jako pierwszy tytuł ogłaszają MMO z zombie. Od tamtej pory słuch po nich zaginął aż do dzisiaj, kiedy to Undead Labs (tak teraz nazywa się studio) potwierdziło współpracę z Microsoft Game Studios. Sama gra przeszła także sporą metamorfozę. Zrezygnowano z MMO. Class3 będzie miał otwarty świat po którym poruszać będziemy się bez konieczności bycia online. Na czym więc polegać będzie rozgrywka? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć dyrektor projektu Class3, James Phinney:

 

Class3 będzie wyglądać jak inne gry, z którymi zaznajomieni są gracze konsolowi. Jeżeli na swojej drodze spotkamy uwięzionych w budynku ludzi będziemy musieli podjąć decyzję czy ryzykując własne życie pomożemy im w wydostaniu się. Jeżeli ich uratujemy to czy zaproponujemy im schronienie w naszym obozie czy pójdziemy dalej swoją drogą.

 

Phinney wyjaśnia także, że do zadań gracza będą należały takie rzeczy jak rozbudowa obozu, budowa wież snajperskich, mocniejszych murów. Jedzenie będzie również wymaganym elementem w walce o przeżycie. Gracz będzie miał do wyboru uprawiać własne pole lub brać udział w niebezpiecznych rajdach na pobliskie supermarkety.

 

Jak twierdzi Jeff Strain, który pracował m.in. nad World of Warcraft, Class3 to "fundament" pod dalsze projekty. Na bazie świata, postaci, rozgrywki i technologii powstanie w przyszłości Class4, gra typu Online World Game czyli poprostu MMO.

 

Ps. gra na XBLA ale w końcu pora zacząć robić tematy dla tych ciekawszych gier a nie wrzucać wszystko do jednego wora ,,gry arcade na XL''...gdzie takie limbo, bastion, shadow complex, itd. mieszają się z bejeweled czy kinect fruit ninja.

Edytowane przez Daddy

  • Odpowiedzi 238
  • Wyświetleń 39,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Przesadzasz i to ostro.

  • Opowiem wam co mnie dzisiaj spotkało. Miałem 14 ludzi w obozie,wybrałem się po trochę sprzętu i wezwałem jednego chłopka żeby pomógł mi pozbierać fanty. Jak mi się wydawało wszystko szło dobrze,kole

Opublikowano

Bardzo ciekawie brzmi. Pomysł trochę taki jaki zapowiadano w Minecraft'cie (budowa własnej fortecy, wyprawy w głąb niezbadanych kopalni po surowce). Oby nie okazało się, że gra jest mocno ograniczona, żeby była możliwość organizacji obozów gdzie chcemy i jak chcemy, a nie tylko "preset'y".

Opublikowano

Czekam na tę grę od kiedy ją zapowiedzieli szerzej w zeszłym roku. Sandbox z rozsianymi małymi miasteczkami opanowanymi przez zombie przynajmniej jako koncept zapowiada się świetnie :)

 

Dobrze, że Class3 to nie MMO. Class4 mi lata.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano
  • Autor

no pomysł jest świetny, zobaczymy jak z wykonaniem

 

Mam już dość zwykłego mielenia zombiaków jak w L4D, zombie apocalypse czy dead nation. Otwarty świat, zdobywanie pożywienia, ratowanie ludzi, pojazdy, budowanie własnej bazy i wybory w grze to jest to :D

Opublikowano

Też liczą, że spełnią zapowiedzi o prawdziwym elemencie survivalu, który nie ogranicza się do walenia na oślep tylko polega na zbieraniu zasobów i organizowaniu wypadów w kolejne rejony przy jednoczesnym zabezpieczaniu bazy.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
  • Autor

można zobaczyć trochę gry w akcji

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

No na ten rok, to już nie ma co liczyć skoro są w fazie alfa. Liczę na kwiecień 2013.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Oni są cały czas w fazie pre-alpha z tego co wiem. Dobrze, że w końcu jakieś konkrety :) Niech utrzymają połowę klimatu w samej grze i z 40% obietnic, a będzie miodzio. Jaram się :D

Opublikowano

biednie to wyglada jak na cry engine 3... skoro to jest faktycznie pre-alpha to po cholerę robią trailery?

 

ps. zmieniłem nazwe tematu

Opublikowano

To jest sandbox, to raz. Dwa, że było już maksymalne ciśnienie na trailer wśród społeczności skupionej wokół gry. A trzy - gra na XBLA za 15$.

 

Teraz pewnie będzie znowu z pół roku bez materiałów z gry :D

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nie będzie co-op'a. Może dodadzą po premierze.

Opublikowano

Ja mam tylko nadzieję, że gra faktycznie okaże się survivalem z krwi i kości (troszczenie się o pożywienie, schronienie i każdy nabój amunicji), a nie że po paru godzinach grania amunicji i jedzenia będzie w bród i zamiast my uciekać przed zombie to one będą uciekać przed naszym ostrzałem. Bo przy dobrze zrobionym survivalu to nawet mogę przymknąć oko na tą past-genową animację.

Opublikowano
  • Autor

wszystko wygląda bardzo dobrze, tylko ta animacja podczas strzelania :rofl2: do poprawy.

Opublikowano

Jak dla mnie jest już całkiem spoko. Niektóre portale podają styczeń 2013 jako datę premiery.

Opublikowano

Chyba z pępka :P Na stronie Undead Labs nie ma nawet roku podanego.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Pimp my garden bitch! ;)

 

http://youtu.be/tYQB1YM0yKI

 

PS. Teren gry ma 16 km kwadratowych.

 

PS2. Informacje na podstawie filmiku:

 

- postacie mogą nieść określoną ilość przedmiotów (wskazuje na to określenie ich wagi)

- postacie mają różne specjalizacje - o tym to w sumie już wiadomo, babka z filmiku to lekarz

- do postawienia budynku jest wymagana odpowiednia ilość drewna i określona ilość robotników

- określone budynki dodają boosty odpowiednim statystykom postaci

- podtawowe statystyki postaci to odporność i poziom staminy

- jest obecny poziom morale grupy

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

557494_10150237440009943_319151016_n.jpg

 

Każda broń m określony poziom wydawanego hałasu w decybelach.

Opublikowano

Coraz bardziej cieszy mnie to co widzę. To będzie to jak powinna wyglądać gra na miarę serialu Walking Dead.

Opublikowano

Tym razem strzelby :)

 

539330_10150237525129943_901248768_n.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.