kudlaty88 494 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 (edytowane) Na początku rażą niedoróbki techniczne ale da sie przyzwyczaić. Gra nadrabia klimatem,ciekawą rozgrywką. 1600 msp troszke za drogo ale nie żałuję zakupu( zwłaszcza że miałem zabunkrowaną zdrapkę 1800 kupioną za 39 pln), czuję że spędzę z 50h przy SoD bo wciąga jak bagno . Edytowane 6 czerwca 2013 przez kudlaty88 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 W drodze jest jakaś łatka naprawiająca część glitchy z gry. Cały czas są też aktualne plany dodania co-op'a. Cytuj
Sydney 38 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Ktoś już rozkminił skąd wziąć materiały do budowy/przenosin naszej bazy na inny teren? Jakaś konkretna miejscówka gdzie one występują? Btw gra jest mega i wciąga niczym bagno. Na początkowym odludziu jest łatwo i przyjemnie a w mieście odchodzą już konkretne akcje z hordami i dużą ilością truposzy pojawiających się znikąd. Im więcej uratowanych ocalałych w bazie tym trudniej to wszystko ogarnąć Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opowiem wam co mnie dzisiaj spotkało. Miałem 14 ludzi w obozie,wybrałem się po trochę sprzętu i wezwałem jednego chłopka żeby pomógł mi pozbierać fanty. Jak mi się wydawało wszystko szło dobrze,koleś wracał z lekami,mój plecak też prawie pełny,udane łowy. Po drodze odwiedziłem jeszcze sklep z bronią i radośnie wracałem do bazy a tam mała niespodzianka. Imbecyla który mi pomagał ścigała horda i zaprowadził ja prosto do bazy,sieczka straszliwa,złaziły się nowe zombiaki zwabione strzałami,środek nocy,wrzaski,mózgi pod nogami i zaciekła walka o przeżycie. Po wszystkim zostałem z 7 ludźmi z czego 3 zaginionych,2 rannych,1 chory,2 morfinami,bez żarcia,bez ammo i musiałem pochować mojego ulubionego białasa w czarnej kurtce ze statystykami na maxa:( Nie wiem czy to był skrypt czy randomowa akcja ale jestem zachwycony. 3 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 (edytowane) Poszedłem na misję pomóc innej grupie - non stop fala zombie, jeszcze obok horda przechodziła, usłyszała szum i wtedy się zaczęło, jak już rozwaliłem maczetę, dusiłem baseballa, kończyła mi się amunicja, a oni ciągle nadbiegali, to powiedziałem - sorry chłopaki, ale ta meta jest spalona i uciekłem Pytanie, kiedy mogę zacząć coś budować? Znalazłem jakieś materiały do budowy. I jak zwiększyć pojemność szafki? Edytowane 7 czerwca 2013 przez DonSterydo Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Wiadomo kiedy ma wyjsc wersja PC? Koncept gry bardzo mi sie podoba ale slideshow i pop up odstraszaja. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 (edytowane) A ja mam pytanko, jak to wyglada w terenie kiedy walczymy z ziombalami, czy halas sprowadza nieustanie niekonczonce sie fale zombiakow, czy moze przyciaga garstke, po ktorej wybiciu mozemy spokojnie eksplorowac miejsce bez obaw ? Nie ukrywam ze obok TLoU jest to premiera na ktora bardzo czekam jeszcze w tym roku, jednakze na PC bo niestaly framerate jest juz dla mnie nie do przelkniecia . Edytowane 7 czerwca 2013 przez Bansai Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 To zależy ile jest zombie w okolicy, każda twoja akcja wywołuje hałas, którego promień widać na minimapce, np. jak znajdziesz duże zasoby żarcia i się załadujesz takim ogromnym plecakiem to automatycznie jesteś dużo cięższy i twoje kroki słychać z dużo większej odległości niż normalnie. 1 Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Kurde konsolowe DayZ Kudlaty lub Don jak duży jest świat gry? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 (edytowane) To zależy ile jest zombie w okolicy, każda twoja akcja wywołuje hałas, którego promień widać na minimapce, np. jak znajdziesz duże zasoby żarcia i się załadujesz takim ogromnym plecakiem to automatycznie jesteś dużo cięższy i twoje kroki słychać z dużo większej odległości niż normalnie. To jeszcze powiedz mi, czy jak sie zleca i je wyrzne w pien, to czy magicznie nowe sie pojawia, czy moze bedzie spokoj na jakis czas (kilka minut) w okolicy . @down Dzieki za info, jutro zaplusuje Edytowane 7 czerwca 2013 przez Bansai Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 (edytowane) Podobno 16km2. Wie ktoś jak się dostać na tamę? Jestem już chyba dość daleko w fabule ale nadal wszystkie mosty zablokowane. @Bansai Odradzają sie po kilku-kilkunastu minutach. Edytowane 7 czerwca 2013 przez kudlaty88 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Miałem dzisiaj dwa razy śmiesznego glitcha - rozbiłem zombiakowi głowę o ścianę, a ten dalej biegał... ale już bez głowy Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Tez to miałem chociaż tylko jeden raz Co do gry to jest to najlepiej wydane 1600msp gra jest rewelacyjna i cieżko jest sie oderwać, pop up jest duży ale spadki framerate do 5fps jak ktoś pisał to mega kłamstwo nawet przy jeździe samochodem i szczerze to slidshow az takiego nie uswiadczylem Jak można uleczyc ranne osoby ? Czy to sie robi samo z czasem ? Co do budowy to narazie powiekszylem slepping area a teraz pozbieram na bibliotekę, Warto zbudować basic workshop? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 (edytowane) Ranni są leczeni z czasem jak ich nie tykasz, można chyba jakiś punkt medyczny zbudować co przyśpiesza proces. Nie jestem pewien, ale z tego co zrozumiałem, to wcale nie jest pewne, że każdego da się uleczyć Zmęczenie wywołane brakiem snu to chyba też jeszcze inna kategoria "choroby". Sporo do rozkminienia jest. Ale ręki sobie za to uciąć nie dam A co do tego warsztatu, to tam automatycznie naprawiają broń, wiem, że można też robić ładunki wybuchowe. Edytowane 7 czerwca 2013 przez DonSterydo Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) Zmęczenie można zlikwidować wypijajac energy drink kurde mam nadzieje ze marcusa uda mi sie wyleczyć mam punkt medyczny i coś było ze muszę zlokalizować doktora, pewnie bedzie jakiś quest odnośnie tego Acha questy jak sie wyświetlaja to sa cały czas ? Nie ma limitu czasu jak w dead rising ? Jak skończę przygodę z state of decay to muszę nadrobić dr2 Edytowane 8 czerwca 2013 przez kubson Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) Ale to chyba tylko na krótką metę, każdy musi normalnie odpoczywać bo jak tylko będzie się go kofeiną szprycować to padnie. Tak przynajmniej wykminiłem z tego co na gaffie pisali, ale chyba będzie trzeba obczaić jakieś FAQ na stronie developera bo grać w ciemno i na domysłach trochę ciężko. Edyta: questy fabularne, te do pchania fabuły dalej, nie mają limitu czasu kiedy trzeba je podjąć. Edytowane 8 czerwca 2013 przez DonSterydo Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 Tez to czytałem, ale póki co energy drink działa na 12 osób mogę kierować tylko 3 z czego jedna jest ranna a druga na misji więc pozostaje mi póki co tylko laska Cytuj
wrog 640 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 Całkowicie kogoś zajechać to się chyba nie da - po prostu stamina robi się coraz mniejsza póki się nie odpocznie, a pasek energii skróci się jeśli zostaniemy ranni. Co do leczenia, to budujesz „przychodnię”, dbasz o to, by nie brakowało środków leczniczych i reszta sama się zrobi wraz z upływem czasu. Workshop z kolei naprawi Ci bronie i samochody (musi upłynąć jeden rzeczywisty dzień - w patchu zmienią to na dzień gry). Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) Pierwsza łatka powinna być w przyszłym tygodniu: Here is what we've fixed:NEW: Playable characters can no longer be killed by the simulationWorkshop now repairs weapons and vehicles at game dawn rather than the next real-world day.Reduced cooldown times of commands in the Radio Menu, notably Words of Encouragement, Words of Inspiration, and Medical Advice.NPCs no longer get stuck behind the counter or on the stairs at the gun shop in Spencer's Mill.The "Too many infestations!" event will now only occur when there are too many infestations within 500m of your Home, rather than anywhere in the world.UPDATED: The "Too many infestations" to-do item is now cleared when there is only one remaining infestation within 500m of your Home, rather than anywhere in the world.You must now be close to the ranger station for the Memento mission scene to play. Previously you would be teleported to the station if you left before the end of the mission.Community members will properly interact with Facilities in your home. Previously they would stop after a period of time.Feral zombie now properly dodges vehicles approaching at an angle.NPCs will now reliably reach warehouse between Mt. Tanner and Spencer's Mill when called to gather supplies.You can now punch out through the windshield of a vehicle if both doors are blocked.Zombies and NPCs no longer get stuck behind the grocery store in Marshall.NPCs now properly move to the proper location during cinematic scenes.Zombies no longer fall through floor in the Marshall courthouse.Zombies can no longer get under porch or floor at the Wilkerson's farmhouse.Fixed a few rare crash bugs.Fixed various translations bugs. I informacje odnośnie popularności gry (ze wsparciem ze strony developera nie powinno być problemów): We have sold more than a quarter million copies since we released the game two days ago. State of Decay has smashed all kinds of records. The only game that ever sold more on XBLA this fast was Minecraft…an already hugely popular game EDYTA: Zero litości : Edytowane 8 czerwca 2013 przez DonSterydo Cytuj
hooki 194 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 <ok> dałem 2gą szanse grze - kupiłem Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) Ranni się leczą w punkcie medycznym, który trzeba wybudować. Nie wiem czy to normalne czy to element jakiegoś skryptu czy tak się dzieje z czasem, ale zauważyłem, że jeżeli damy się pogryźć to któreś z ugryzień może być tym ostatnim i osoba ma status "sick". Tak mi zmarła jedna z grywalnych postaci (na szczęście nie Marcus, ani Maya). Co jest nawet fajne, bo niby ugryzienia nie są śmiertelne bo mamy pasek życia ale zbytnie narażanie się na pogryzienia może prowadzić do śmierci. Co do warsztatu, to basic workshop pozwala robić tłumiki, petardy i molotovy i naprawia podstawowe uszkodzenia (chyba wgniecenia o ile dobrze zrozumiałem) i na pewno opony. Workshop naprawia uszkodzenia karoserii (urwany zderzak, drzwi itp o ile dobrze rozumiem), natomiast żeby naprawić silnik potrzebny jest warsztat i mechanik i za cholerę nie mogę znaleźć nigdzie mechanika. Ciężko znaleźć specjalistów. Edytowane 8 czerwca 2013 przez MierzejX Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 Nie jestem pewny, ale chyba mi nie ucina dziennie zgromadzonych materiałów jeśli nic nie buduję? Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) Wszystko jest wliczane do dziennego zapotrzebowania. Materiały budowlane też. Skończyłem te grę. Nie sprawdziłem wszystkiego, zaczekam na update'y i zacznę wszystko od nowa. Końcówka trochę słaba. Bardzo ciężko znaleźć specjalistów (lekarza, kucharza, ogrodnika, chemika, mechanika itd.). Nie próbowałem wojaży w nieznane. Bardzo podobają mi się lasy. Edytowane 8 czerwca 2013 przez MierzejX Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 Teraz to mam problem.Przeprowadziłem sie do nowej bazy,przestały pojawiać mi sie misje z fabuły i każdy nowy ludek prawie natychmiast staje sie zaginionym. Chyba będzie trzeba new game Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 Zrestartuj grę parę razy, może załapie. Ewentualnie poczekaj na patch, który ma wyjść w przyszłym tygodniu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.