Gość DonSterydo Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Demo to początek gry, chyba z dostępem do pierwszego miasteczka. Tak więc da się zorientować na czym polega gra. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 czerwca 2013 Opublikowano 25 czerwca 2013 Szczegóły nowej łatki: http://forums.undeadlabs.com/showthread.php?23116-Title-Update-2-Patch-Notes Nie kopiuję tekstu bo dużo tego jest i się porozjeżdża. "Najważniejsze" to - BĘDZIE V-sync Cytuj
Moldar 2 260 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 (edytowane) Trochę drętwa animacja, ale nawet spoko to, jakoś tak, wciąga mocno :] . Pomęczę jeszcze TLOU i pewnie zakupię. Tak swoją drogą, niesamowite jest, że pomimo wysypu gier z zombie itp., gracze ciągle uwielbiają takie gry. To się ciągle sprzedaje, coś te zombiaki w sobie mają Edytowane 26 czerwca 2013 przez Moldar Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Animacja postaci jest akurat bardzo dobra. Co do samych zombiaków, to ile tych gier stricte o zombie wychodzi? Trzy na rok i do tego na różnych platformach? To tak jakby mówić, że ludziom się racery przez te ostatnie 15 lat jeszcze nie znudziły. Dobrze zrobione gry się nie nudzą Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 można jakoś aktywować misje fabularne? dwóch pajaców zrobiłem, z pozostałymi miałem jednorazową styczność i od dłuższego czasu nic się nie dzieje. same survivalowe pierdoły, zero postępu w fabule. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 (edytowane) Jutro łatka o 9:00 UTC a akurat mi sie gra zbugowała po znalezieniu m249 nie mam misji związanych z wojskiem czyli główny wątek poszedł sie kochać. Edytowane 27 czerwca 2013 przez kudlaty88 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 Z różnych dziwnych przyczyn misje fabularne potrafią się zaciąć. Przy kolejnym patchu ma być poprawka do bugów z tym związanych. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 Jutro łatka o 9:00 UTC Która to ludzkiego czasu ? Ja dzisiaj biegałem z niewidzialną rurką Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 @Don chyba o 11 naszego czasu. Widziałem już chyba wszystkie bugi w tej grze i nic mnie nie zaskoczy. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 trochę pograłem, parę dni growych minęło i misje fabularne mam z głowy. teraz ostatnia misja z kampanii i jakieś drobnostki do calaka. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 czerwca 2013 Opublikowano 28 czerwca 2013 Jest update i faktycznie nie ma już rwania ekranu. Framerate raczej nie dostał po tyłku. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 30 czerwca 2013 Opublikowano 30 czerwca 2013 (edytowane) Zauważyłem, że po updacie znacznie zmniejszyło się natężenie znajdowanych przedmiotów. Teraz co najmniej połowa wszelkiej maści skrytek jest zawsze pusta. Pchnąłem fabułę do przodu i odblokowałem przeprawę przez most, dobrze się to wszystko rozwija Już 30h na liczniku w tym jednym przejściu EDYTA: Skończyłem dzisiaj wątek fabularny - 32h się do tego zbierałem Edytowane 2 lipca 2013 przez DonSterydo Cytuj
Zgub4 23 Opublikowano 18 lipca 2013 Opublikowano 18 lipca 2013 Wczoraj skończyłem SoD , zawiodłem się srogo na końcu z powodu...końca właśnie. Wyobrażałem sobie że jakaś druga mapka będzie czy coś heh. Giera jest kapitalna i bardzo przemyślana, a to lubię . Na technikalia przestałem zwracać uwagę po jakiś 2 h grania , a właśnie gdzie sprawdzić ile godz się gra ? Dziś zacznę chyba od nowa bo z hangaru przeniosłem się na farmę, a tam bida straszna.Choć oblukam sobie jeszcze na szybko miejscówke Trumbull County Fairgrounds. Ale coś czuję żę Sydney Trucking (hangar) jest najlepszą bazą .Mam nadzieję że przy ponownym przechoidzeniu wytrwam do końca(nie znudzając się) i że nowe specjalności u ocalałych hipków będą . Skończyłem z populacją 20 członków , a o każdego dbałem jak o Marcusa czy Mayę,nikt nie zginął(no kilku żołnierzy niechcąco z granatnika rozwaliłem w przedostatniej misji bodajże . I to jest właśnie to przemyślenie tej gry o którym pisałem, chce sie dbać o członków bazy i szukać ocalałych. Pytanie mam o np Wilkersonów i im podobnych ocalałych . Jak zwiekszyć ich pasek "trust" , co się stanie jak go się wymaxi , dołączą do nas czy jak ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 lipca 2013 Opublikowano 19 lipca 2013 Pierwsze informacje o Sandbox DLC: http://undeadlabs.com/2013/07/news/enter-sandbox/ Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 lipca 2013 Opublikowano 20 lipca 2013 (edytowane) Here are the draft patch notes for the upcoming TU3:You can now ask a community NPC to follow you and watch your back.*Outposts are now numbered on the map.NPCs who have been told to leave your community no longer remain in your Journal and take up bed space.Added Journal log entries for "Memento" mission.Added Journal log entry for establishing an Outpost.You can now train members of another Enclave in your Dojo immediately upon construction of the Dojo.Outpost bonuses to Stockpiles are now retained when the game is restarted.Changed AI to ensure zombies are present when you get a training mission or a morale mission.You can no longer move to a Home site that supports fewer Outposts than you currently control.Fixed an issue where Influence attrition wasn't scaling properly, which led to some Influence exploits.Fixed Snyder Warehouse not repairing vehicles.Fixed community NPCs sometimes blocking the door to Snyder Warehouse.You are now reminded every 15 minutes, starting at 30 minutes, that your progress is not being saved while in a mission.Fixed bug that allowed save spinner to sometimes display during missions.Removed references to generators in Fuel description.Jacob can no longer be selected for a "Mercy Shot" mission before he gives you the “Home Away from Home” mission.Fixed terrain issue that caused parked vehicles to catch on fire when restarting the game.Fixed getting “Stockpile maximum exceeded” Journal log entry immediately after leaving Mount Tanner.Vehicles are no longer teleported to Home parking spaces at 6:00 AM.Fixed issues that allowed community to exceed the population cap.Additional polish to "The Law" mission.Minor improvements to shadows.Fixed missing subtitles.Fixed floating bushes and grass.Fixed typos.Fixed issues in non-English translations. *tej opcji mi właśnie brakowało Omijałem to w ten sposób, że jak szedłem na misję z jakimś kompanem, to po udanej robocie zamiast iść prosto do bazy, to jeszcze kręciłem się z nim po okolicy Czekam do Sandbox DLC i można lecieć kolejne 30h Edytowane 20 lipca 2013 przez DonSterydo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 sierpnia 2013 Opublikowano 9 sierpnia 2013 Wczoraj gra dostała trzeciego patcha. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 (edytowane) 29 listopada pojawi się DLC w cenie $7 (XBLA/PC): Edytowane 16 listopada 2013 przez Pacquiao Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 stycznia 2014 Opublikowano 11 stycznia 2014 (edytowane) Undead Labs podpisało z MS wieloletnią umowę na kilka kolejnych gier, czyli oficjalne potwierdzenie tego co było mówione już wcześniej, że State of Decay zamieni się w większą serię z czego bardzo się cieszę Hola fellow survivors, I wanted to let you know we’ve signed a multi-year, multi-title agreement to extend our development relationship with Microsoft Studios. We’ll be able to share details later this year, but as with State of Decay, we think it’s best if we just keep our heads down and build some prototypes before we talk too much. For now, suffice it to say there are big things going on with State of Decay. If this were a press release, we’d have a carefully vetted quote from Phil Spencer, head of Microsoft Studios, expressing Microsoft’s excitement as well. But pictures speak louder than words, and we think Phil spoke pretty loudly during the keynote at E3 last year: Thanks to Phil and everyone on our hard working team at Microsoft Studios for believing in State of Decay! And most of all, thanks to all of you for your ongoing support, encouragement, and enthusiasm for State of Decay. We know how far we’d have gotten if it hadn’t been for your spreading the word, and it definitely wouldn’t be here. You made this happen. It’s been a long haul from the original vision to this point, and the road ahead of us will take years to travel. We hope you’re up for the trip, because we can’t do it without you. http://undeadlabs.com/2014/01/news/the-road-ahead/ Edytowane 11 stycznia 2014 przez DonSterydo Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 11 stycznia 2014 Opublikowano 11 stycznia 2014 cieszy mnie to bardzo. jedna z fajniejszych arkejdówek jakie miałem okazje ograć. niby tematyka zombie oklepana ale fajnie podejście mieli, wykonanie też niczego sobie. niech dalej się rozwijają i dostarczają. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Na FB Undead Labs teasują kolejne DLC. Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Na FB Undead Labs teasują kolejne DLC. Ah, muszę się wreszcie zabrać za podstawkę. Od Czerwca leży na dysku, ale jakoś nie mogłem się zabrać za ukończenie. Ciekawe w jakim stylu będzie to nowe DLC, może jakaś nowa lokacja? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Na FB Undead Labs teasują kolejne DLC. Ah, muszę się wreszcie zabrać za podstawkę. Od Czerwca leży na dysku, ale jakoś nie mogłem się zabrać za ukończenie. Ciekawe w jakim stylu będzie to nowe DLC, może jakaś nowa lokacja? No to jest jedyne co przychodzi mi do głowy, ewentualnie coś z co-op'em związanego, ale na to bym nie liczył bo wymaga dużo większego nakładu pracy. Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Co-op byłby świetny, ale z tego co pamiętam, to mówili że go nie będzie. Chociaż, kto wie. Ja osobiście skusiłbym się na dodatek wprowadzający jakiś tryb multiplayer. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Do co-op i multi trzeba by napisać całą infrastrukturę sieciową, której gra obecnie nie posiada i dlatego wydaje mi się to mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe. Ja bym jednak wolał jakąś nową lokację. Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 10 lutego 2014 Opublikowano 10 lutego 2014 Jak będzie fajna, to czemu nie. Przy okazji mogliby naprawić kilka bugów i problemy z optymalizacją, bo jazda samochodem to jest masakra. :\ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.