Skocz do zawartości

State of Decay [Class3]


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Demo to początek gry, chyba z dostępem do pierwszego miasteczka. Tak więc da się zorientować na czym polega gra.

Opublikowano (edytowane)

Trochę drętwa animacja, ale nawet spoko to, jakoś tak, wciąga mocno :] . Pomęczę jeszcze TLOU i pewnie zakupię.

 

Tak swoją drogą, niesamowite jest, że pomimo wysypu gier z zombie itp., gracze ciągle uwielbiają takie gry. To się ciągle sprzedaje, coś te zombiaki w sobie mają ;)

Edytowane przez Moldar
Gość DonSterydo
Opublikowano

Animacja postaci jest akurat bardzo dobra. Co do samych zombiaków, to ile tych gier stricte o zombie wychodzi? Trzy na rok i do tego na różnych platformach? To tak jakby mówić, że ludziom się racery przez te ostatnie 15 lat jeszcze nie znudziły. Dobrze zrobione gry się nie nudzą :)

Opublikowano

można jakoś aktywować misje fabularne? dwóch pajaców zrobiłem, z pozostałymi miałem jednorazową styczność i od dłuższego czasu nic się nie dzieje. same survivalowe pierdoły, zero postępu w fabule.

Opublikowano (edytowane)

Jutro łatka o 9:00 UTC a akurat mi sie gra zbugowała po znalezieniu m249 nie mam misji związanych z wojskiem czyli główny wątek poszedł sie kochać.

Edytowane przez kudlaty88
Gość DonSterydo
Opublikowano

Jutro łatka o 9:00 UTC 

 

Która to ludzkiego czasu :P?

 

Ja dzisiaj biegałem z niewidzialną rurką :P

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jest update i faktycznie nie ma już rwania ekranu. Framerate raczej nie dostał po tyłku.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem, że po updacie znacznie zmniejszyło się natężenie znajdowanych przedmiotów. Teraz co najmniej połowa wszelkiej maści skrytek jest zawsze pusta.

 

Pchnąłem fabułę do przodu i odblokowałem przeprawę przez most, dobrze się to wszystko rozwija :)

 

Już 30h na liczniku w tym jednym przejściu  :P

 

EDYTA: Skończyłem dzisiaj wątek fabularny - 32h się do tego zbierałem :)

Edytowane przez DonSterydo
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wczoraj skończyłem SoD , zawiodłem się srogo na końcu z powodu...końca właśnie. Wyobrażałem sobie że jakaś druga mapka będzie czy coś heh. Giera jest kapitalna i bardzo przemyślana, a to lubię . Na technikalia przestałem zwracać uwagę po jakiś 2 h grania , a właśnie gdzie sprawdzić ile godz się gra ? Dziś zacznę chyba od nowa bo z hangaru przeniosłem się na farmę, a tam bida straszna.Choć oblukam sobie jeszcze na szybko miejscówke Trumbull County Fairgrounds. Ale coś czuję żę Sydney Trucking (hangar) jest najlepszą bazą .Mam nadzieję że przy ponownym przechoidzeniu wytrwam do końca(nie znudzając się) i że nowe specjalności u ocalałych hipków będą . Skończyłem z populacją 20 członków , a o każdego dbałem jak o Marcusa czy Mayę,nikt nie zginął(no kilku żołnierzy niechcąco z granatnika rozwaliłem w przedostatniej misji bodajże :) . I to jest właśnie to przemyślenie tej gry o którym pisałem, chce sie dbać o członków bazy i szukać ocalałych. Pytanie mam o np Wilkersonów i im podobnych ocalałych . Jak zwiekszyć ich pasek "trust" , co się stanie jak go się wymaxi , dołączą do nas czy jak ?

 

 
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Here are the draft patch notes for the upcoming TU3:

You can now ask a community NPC to follow you and watch your back.*
Outposts are now numbered on the map.
NPCs who have been told to leave your community no longer remain in your Journal and take up bed space.
Added Journal log entries for "Memento" mission.
Added Journal log entry for establishing an Outpost.
You can now train members of another Enclave in your Dojo immediately upon construction of the Dojo.
Outpost bonuses to Stockpiles are now retained when the game is restarted.
Changed AI to ensure zombies are present when you get a training mission or a morale mission.
You can no longer move to a Home site that supports fewer Outposts than you currently control.
Fixed an issue where Influence attrition wasn't scaling properly, which led to some Influence exploits.
Fixed Snyder Warehouse not repairing vehicles.
Fixed community NPCs sometimes blocking the door to Snyder Warehouse.
You are now reminded every 15 minutes, starting at 30 minutes, that your progress is not being saved while in a mission.
Fixed bug that allowed save spinner to sometimes display during missions.
Removed references to generators in Fuel description.
Jacob can no longer be selected for a "Mercy Shot" mission before he gives you the “Home Away from Home” mission.
Fixed terrain issue that caused parked vehicles to catch on fire when restarting the game.
Fixed getting “Stockpile maximum exceeded” Journal log entry immediately after leaving Mount Tanner.
Vehicles are no longer teleported to Home parking spaces at 6:00 AM.
Fixed issues that allowed community to exceed the population cap.
Additional polish to "The Law" mission.
Minor improvements to shadows.
Fixed missing subtitles.
Fixed floating bushes and grass.
Fixed typos.
Fixed issues in non-English translations.

 

*tej opcji mi właśnie brakowało :D Omijałem to w ten sposób, że jak szedłem na misję z jakimś kompanem, to po udanej robocie zamiast iść prosto do bazy, to jeszcze kręciłem się z nim po okolicy :)

 

Czekam do Sandbox DLC i można lecieć kolejne 30h :P

Edytowane przez DonSterydo
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Undead Labs podpisało z MS wieloletnią umowę na kilka kolejnych gier, czyli oficjalne potwierdzenie tego co było mówione już wcześniej, że State of Decay zamieni się w większą serię z czego bardzo się cieszę :)

 

Hola fellow survivors,

I wanted to let you know we’ve signed a multi-year, multi-title agreement to extend our development relationship with Microsoft Studios. We’ll be able to share details later this year, but as with State of Decay, we think it’s best if we just keep our heads down and build some prototypes before we talk too much. For now, suffice it to say there are big things going on with State of Decay.

If this were a press release, we’d have a carefully vetted quote from Phil Spencer, head of Microsoft Studios, expressing Microsoft’s excitement as well. But pictures speak louder than words, and we think Phil spoke pretty loudly during the keynote at E3 last year:

Thanks to Phil and everyone on our hard working team at Microsoft Studios for believing in State of Decay!

And most of all, thanks to all of you for your ongoing support, encouragement, and enthusiasm for State of Decay. We know how far we’d have gotten if it hadn’t been for your spreading the word, and it definitely wouldn’t be here. You made this happen.

It’s been a long haul from the original vision to this point, and the road ahead of us will take years to travel. We hope you’re up for the trip, because we can’t do it without you.

http://undeadlabs.com/2014/01/news/the-road-ahead/

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

cieszy mnie to bardzo. jedna z fajniejszych arkejdówek jakie miałem okazje ograć. niby tematyka zombie oklepana ale fajnie podejście mieli, wykonanie też niczego sobie. niech dalej się rozwijają i dostarczają.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Na FB Undead Labs teasują kolejne DLC.

Ah, muszę się wreszcie zabrać za podstawkę. Od Czerwca leży na dysku, ale jakoś nie mogłem się zabrać za ukończenie. Ciekawe w jakim stylu będzie to nowe DLC, może jakaś nowa lokacja?

Gość DonSterydo
Opublikowano

 

Na FB Undead Labs teasują kolejne DLC.

Ah, muszę się wreszcie zabrać za podstawkę. Od Czerwca leży na dysku, ale jakoś nie mogłem się zabrać za ukończenie. Ciekawe w jakim stylu będzie to nowe DLC, może jakaś nowa lokacja?

 

 

No to jest jedyne co przychodzi mi do głowy, ewentualnie coś z co-op'em związanego, ale na to bym nie liczył bo wymaga dużo większego nakładu pracy.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Do co-op i multi trzeba by napisać całą infrastrukturę sieciową, której gra obecnie nie posiada i dlatego wydaje mi się to mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe. 

 

Ja bym jednak wolał jakąś nową lokację.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...