Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Wg neogafa model jazdy jest poprawiony i blizszy rzeczywistosci, ale 2 najbardziej wkurzajace elementy przynajmniej dla mnie pozostaly - auta nadal brzmia jak rakietowe odkurzacze, a dzwiek kolizji od GT1 sie nie zmienil ;] Wiem, że to tylko demo, ale nie wróży to najlepiej. A no i framerate z kamery w kokpicie albo za autem ponoc spada dramatycznie..

Edytowane przez Bartg
Opublikowano (edytowane)

Przetestowałem demko więc opiszę wrażenia...

Wspomnę tylko, ze ciekwy jestem z kiedy jest kod tego demka? W XMB pokazana jest ważność od 31.09.2012 do 31.08.2013.

Ale wracając do wrażeń..

 

Graficznie jest i lepiej i gorzej. Oświetlenie wydaje się lepsze, doszły nowe efekty podczas gry i wyższej jakości motion-blur na replayach.

Autumn Ring wygląda miloion razy lepiej niż w GT5 (ma też w pełni dynamiczne oświetlenie i wszystkie real-timeowe cienie). Suzuka wygląda deszczowa wersja z GT5, przy czym część cieni na otoczeniu jest wypalona a część jest real-time. Tak samo Grand Valley.

Poprawili model Nissana 370Z, który w GT5 podczas gry i na replayu miał spore niedobory polygonów (tylne nadkole wyglądało jak z pierwszych gier na PS2), ale w demku tej niby tesselacji nie ma na pewno, bo Leaf na zblizeniach nadal ma trochę kanciaste nadkola.

Dym nie generuje już pikselizacji na krawędziach, ale jest chyba nieco niższej jakości.

Niestety.. liczyłem na powrót jakości cieni z GT5: Prologue.. a te są jeszcze gorsze niż w GT5 :confused: Tzn na zewnątrz nie jest w sumie tak źle.. ale wewnątrz cienie są znacznie mniej szczegółowe niż w GT5 i mają tragicznie niską rozdzielczosć (do Prologa nawet nie ma co przyrównywać).

Dodatkowo framerate jest jeszcze mniej stabilny niż w GT5 (nie ma za to chyba screen-tearingu), szczególnie na Autumn Ring. To tyle w kwestii grafiki.. pewne rzeczy pewnie do czasu premiery ulegną poprawie.

 

Interfejs - faktycznie pracuje wyraźnie szybciej niż w GT5 i jest chyba bardziej przejżysty. Brakuje kilku opcji z Gt5 ale jest za to dostęp do garażu z różnych miejsc gry (pod przyciskiej Start rozwija się dodatkowe podręczne menu).

 

Na koniec chyba najważniejsze, czyli fizyka.

Jeździ się podobnie jak w GT5, ale jednak trochę przyjemniej, głównie ze względu na zdecydowanie żywszą pracę zawieszenia oraz lepiej wyczuwalne i widoczne transfery masy.

NIESTETY na tym muszę zakończyć pochwały bo w tej chwili tracę nadzieję w serię GT dopóki nie zmieni się ekipa odpowiedzialna za silnik fizyczny :confused:

Historyjki o nowym silniku fizycznym można definitywnie włożyć między bajki. To nadal ten sam silnik, pamiętający czasy GT4 i GT5.

Auta nadal, jak w GT5 przechylają się na boki jak skręcami kołą stojąc w miejscu.

Torque steer? Nieobecny.

Zachowanie auta i kół podczas ruszania z małą ilością gazu nadal nie mają nic wspólnego z rzeczywistością i wyglądają komicznie. Na zboczu auto nadal się ześlizguje, jak w GT4-GT5.

Koniec końców - ocena taka sama jak w GT5 - moedl jazdy przy pewnych prędkościach jest bardzo dobry.. ale fizyka na którym jest on oparty to parodia.

 

Niestety dla mnie to srogi zawód bo miałem nadzieję, że w końcu faktycznie stworzyli nowy silnik fizyczny.. :confused:

 

Oni MUSZĄ zatrudnić kogoś nowego do działu odpowiedzialnego za fizykę, bo inaczej na PS4 nadal będziemy lecieć na silniku z PS2 <_<

Edytowane przez Emet
  • Plusik 5
Opublikowano (edytowane)

No to lipa, chyba nikt nie spodziewal sie rewolucji bo zawsze parzyste GT byly rozwinieciem poprzednika, jednak wyglada na to, ze taki proceder sie juz przejadl. BTW Forza 4 tez ma dziwne akcje z fizyka, z tego co pamietam to palac laka RWD i krecac bączki to przednie koła dymiły ;)

 

Fakt, że obecne "sim" racery na konsolach pokazuja swoja ulomnosc przy malych predkosciach, ciut lepiej jest z Forza moim zdaniem, jednak ciagle to nie jest to. Chcialbym w koncu czuc,ze samochod turla sie czterema oponami po asfalcie, a nie,ze jest ladnie wymodelowana bryla

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Chcialbym w koncu czuc,ze samochod turla sie czterema oponami po asfalcie, a nie,ze jest ladnie wymodelowana bryla

Właśnie o to chodzi.. tego najbardziej w GT brakuje. Edytowane przez Emet
Opublikowano

obczaiłem na super szybko - framerate !!! oby to poprawili bo GT z czasów ps2 to przecież pomimo genialnej oprawy to była żyleta w 60fps

Opublikowano

Jeszcze nie grałem ale z tego co czytałem czuć w końcu bardziej że jedziemy samochodem a nie łodzią. Z tym, że nadal nie da się nazwać GT symulatorem, zbyt dużo mankamentów jeśli chodzi o fizyke o których kilka postów wcześniej pisał Emet. Osobiście widziałem grę tylko na filmikach i nie chce sam oceniać póki nie zagram.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...