Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pre-order złożony w Ultimie, edycja 15th Anniversary kosztuje tam 289zł. Nie widziałem nigdzie niższej ceny. Cały czas lubię tą serię i mam ochotę znów zmarnować trochę czasu, ale jak patrzę na listę tras miejskich to trafia mnie szlag. Gdzie jest Nowy Jork, Seul, Paryż, gdzie Hong Kong i Seattle? Komu przeszkadzało bogactwo tras z GT4.

Z Seattle byl pewnie problem z gigantycznymi hopami. Niestety,ale czy to Forza czy GT to wszelkie oderwanie 4 kol od powierchni asfaltu ujawnia ulomnosc modelu jazdy. Przypomnijcie sobie co sie dzialo w GT2 jak pojechalismy Seattle "pod prąd" i jakie skoki wykonywaly samochody   :)

 

A jak juz napisalem to marzy mi sie takie GT 2 w nowej odslonie, idealne zaplecze samochodów(poza milionem skajlajnów), trasy i klimacik.

Edytowane przez Pajda
Opublikowano

W dwójce właśnie najfajniesze było całe mnóstwo zwyczajnych aut (potem przenoszonych chamsko do kolejnych części, jak wszelkie Lupo 1.4 itd :D), tylko tak jak mówisz, wtedy same premiumy były :D Swoją drogą jak się popatrzy właśnie na takie badziewiakowate auta jak Lupo i ewolucje jaka przeszły od 2 do 5 części, to wydaje się, ze minęło maks 5 lat, a nie 15.

Opublikowano

Po  wczorajszym seansie w kinie na filmie Wyścig stwierdziłem że gra Gran Turismo będzie u mnie w domu na premierę . A z gier za dwie stówy kupuję tylko piłkę nożną czyli ostatnio Fifę Teraz dojdą wyścigi :) Online mogą zje...ać bo mnie w zasadzie nie interesuje ale kariera ma być tip top . Mogliby pogrupować jakoś samochody na klasy jak to jest u konkurencji bo to co było dotychczas nie zdaje egzaminu .

Opublikowano (edytowane)

Mnie bardziej cieszy cebulowa wersja 15th anniversary :D Zauważyłem ciekawy patent (nie grałem jakoś wybitnie dużo w 5 więc nie bijcie ;) ) w widoku z wnętrza - po prawej stronie ekranu pojawia nam się mała strzałka (niebieska-żółta-czerwona) jak jakieś auto zbliża się i próbuje nas wyprzedzić z tej strony ktorej nie widać, taki system ostrzegania o obiekcie w martwym polu ;)

Edytowane przez Bartg
Opublikowano

Jednak w GT replaye sa swietne, bardzo za nimi tesknie, bo te w Forzie to niezla kiszka. Slabe kamery, widoczne wpadki graficzne, sztycznie podkrecana dynamika. W GT 1-4 spedzilem porownywalny czas przy konsoli zarowno jesli chodzi o wyscigi jak i ogladanie powtorek.

Opublikowano

Po  wczorajszym seansie w kinie na filmie Wyścig stwierdziłem że gra Gran Turismo będzie u mnie w domu na premierę . A z gier za dwie stówy kupuję tylko piłkę nożną czyli ostatnio Fifę Teraz dojdą wyścigi :) Online mogą zje...ać bo mnie w zasadzie nie interesuje ale kariera ma być tip top . Mogliby pogrupować jakoś samochody na klasy jak to jest u konkurencji bo to co było dotychczas nie zdaje egzaminu .

 

Właśnie mnie się podoba pomysł z dzieleniem wyścigów na różne kategorie pojazdów, np. europejski hot hatch, produkcja przed 1970, czy np. tylko japońskie do iluś tam koni. Fajne to jest.

 

Powiem Wam, że łapię zajawkę co raz bardziej, jak fundusze przed świąteczne mi pozwolą, to biorę i będę pykał w święta ;)

Opublikowano

Idealny byłby miks obu kategorii, ale na pewno jeden i drugi ma swoje zalety. Ja też po obejrzeniu gameplayów, poczytaniu o planowanym day 1 patchu, updatow przez przynajmniej rok tez biore, miala byc 15th w pudelku, ale chyba Cebula wygra jednak, zwlaszcza ze kumpel odkad poszlo info, ze bedzie cebula mnie meczy zeby wziac na dwoch :P

Opublikowano

Co jak co, ale GT6 to dla mnie świętość i nawet jakbym już dzisiaj wiedział, że za 3 miesiące będzie w Plusie to bym kupił na premierę w pachnącym świeżością pudełeczku.

Opublikowano (edytowane)

Nie.. tylko nie przenoscie tej bzdury tutaj..

Już wystarczy, że na GT Planet pełno imbecyli, którzy myślą, że to i kilka innych aut z trailera i screenów to standardy (np. ta Toyota, Veyron czy Lotus Europa).

To jest PREMIUM car. Tak samo jak Veyron z 2009, czy Suber Mercedes C9 z trailera (mimo, że nie ma ich na liscie "nowych" aut w GT6). Naprawdę mocno mnie to zaskakuje, ze ludzie nie potrafią odróżnić standarda od premiuma... Zrozumcie tez, ze standardy w GT6 na 100% będą wyglądać tak samo, lub prawie tak samo lipnie jak w GT5.

W sumie to wkleiłem grafiki bez zbytniego patrzenia na nie, znalazłem tylko gdzieś(gtforum?) ktoś napisał to co ja napisałem więc myślałem że to prawda ;) ale jak tak teraz patrze to zgoda z Twoim zdaniem w 100% Edytowane przez eX4cT_PL
Opublikowano

Co tu tak cicho w tym temacie przed premiera nadwyscigowej gry. 

Pytanko mam, posiadam DFGT i mysle nad zakupem G27. Warto zmienic kiere? Mialem okazje zagrac na kierownicy Thrustmaster T500 RS i skrzynia biegow to jest majstersztyk. Jak wypada w G27 skrzynia manualna? Same kolo jest lepsze duzo w sterowaniu i w FF od wersji DFGT? 

Opublikowano (edytowane)

W wykonaniu i precyzji obrotu G27 jest lepsze od DFGT. Skrzynia jest ok, przełożenia są szybkie. Moja opinia jest niestety ukształtowana jedynie na chwili testowania w Saturnie. Póki co, G27, albo DFGT z porządnym stojakiem pozostaje w sferze marzeń ;)

Edytowane przez krupek1
Opublikowano

Co tu tak cicho w tym temacie przed premiera nadwyscigowej gry. 

Pytanko mam, posiadam DFGT i mysle nad zakupem G27. Warto zmienic kiere? Mialem okazje zagrac na kierownicy Thrustmaster T500 RS i skrzynia biegow to jest majstersztyk. Jak wypada w G27 skrzynia manualna? Same kolo jest lepsze duzo w sterowaniu i w FF od wersji DFGT?

 

Jesli dużo grasz w wyścigi to uwierz, ze warto bo G27 to najwyższa liga. Nie ma porównania z DFP czy DFGT, które i tak są juz świetne. G27 + WSP to mega-polaczenie.

Opublikowano

no wlasnie WSP kupuje na dniach tylko mam dylemat czy kupic WSP pod DFGT i zostawic taki setup czy kupic pod G27 i kupic G27 :) Chociaz znajomy kupil sobie WSP pod G27 i zalozyl ja pod DFGT i nie bylo problemow wiec zrobie pewnie tak jak mial moj znajomy. 

Dla mnie DFGT czy G27 sluzy tylko i wylacznie do GT. We wszystkie inne wyscigi typu Grid czy NFS to ta kierownica jest do dupy, nie ma zadnej precyzji. Lepiej sie juz na padzie gra. Prowadzenie w GT to inna liga. 

Przypomnialem sobie ze znajomy ma G27 + WSP wiec ogarne za tydzien u niego i wybor juz wtedy mam nadzieje zapadnie : )

Opublikowano

Pod G27 jest WSP Deluxe (z uchwytem na biegi), ale pasuje tez pod DFGT, wiec nie kupuj zwykłego jak masz w planach G27. Polecam - smigam na takim zestawie prawie 2 lata i jest elegancko.

Opublikowano

Ostatnio mialem okazje poupalac kilka godzin na g27 (od 4 lat upalam na dfgt) i kierownica ta zostala moim glownym priorytetem jesli chodzi o gadzety w 2014 roku, co powoduje u mnie sytuacje tragiczna bo teraz mam dylemat czy ps4 czy g27 ;).

Natomiast co do WSP to nie przekonalo mnie, co prawda jej praktycznosc (mozliwosc szybkiego rozkladania i skladania, chowania praktycznie w kazdym kacie) jest ogromnym atutem to jednak podczas zabawy konstrukcja daje sie we znaki, zaczynajac od tego ze jak jestes za dlugo to niewiele miejsca na nogi, po srednia stabilnosc przy ostrzejszych manewrach (potrafi gonic prawo lewo caly stojak, jesli jeszcze FF jest mocno ustawiony). Planuje sobie wykonac samorobke z jakims fotelem ale rozumiem ze dla niektorych ludzi ciezki temat ze wzgledu na ilosc przestrzeni zajmujacej takie cosl.

Opublikowano

Testowalem WSP z Thrustmasterem T500 RS i bylo super stabilnie nawet jezdzac z FF na 10, wiec napewno go planuje kupic. 

Btw: Jak bedzie wygladac kompatybilnosc kierownic Logitecha z PS4? Rozne opinie krążą i szczerze boje sie zeby nie wyszlo tak ze nie bedzie kompatybilna z PS4 :(

Opublikowano

Jeżdżę na max FF i nie mam problemów z niestabilnością WSP. O kompatybilność bym się nie bał, bez problemu będzie współpracować z PS4, dam sobie łapy odciąć za to. Nawet dla samego GT6 warto się przesiąść z DFGT na G27, a wiem co mówię, bo od 7 lat śmigam na kierownicach Logi.

Opublikowano (edytowane)

Niestety nie mam juz dostepu zeby nakrecic i pokazac o co mi chodzi bo wsp zostalo przemodelowane tak byc naprawic problem z niestabilnoscia ;).

 

E:

Winner, ale nie powiesz mi ze jak podlaczysz kiere do porzadnego biurka albo stolu i na tym ff ustawionym na maxa nie czujesz roznicy. Albo chociaz te standy co kazdego roku sa przy eventach zwiazanych z GT Academy, jest tam ten sam problem co z WSP i kazdy z bioracych udzial na to zwracali uwage ze kierownica goni pare cm w jedna i druga strone. A te standy sa troche masywniejsze niz WSP. To jest po prostu kwestia budowy tych zabawek.

Edytowane przez BoryzPL

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...