Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście GT6 kupię na premierę z jednego, aczkolwiek cholernie ważnego względu - w żadnej innej grze nie sprawia mi tyle frajdy samo prowadzenie auta (kierownica).

W GT5 wystarczyło czasem, że wsiadałem do jakiegoś auta i delektowałem się wszystkimi niuansami jego prowadzenia przekazywanymi mi poprzez kierownicę, zupełnie jak jazda prawdziwym autem (oczywiście odczucia były odpowiednio mniej intensywne z racji małego TV i braku przeciążeń).

Jak włączyłem ostatnio darmowego Grida 2 to się załamałem - jak można tak skopsać sterowanie kierownicą w grze traktującej o wyścigach...

 

Co do downgrade'u to widać nie byli w stanie utrzymać tylu detali przy coraz bardziej rozbudowywanej grze (fizyka jazdy itp.). Jak już przy tym jestem to jak ostatnio włączyłem GT5 - strasznie raziła mnie za duża sztywność zawieszeń praktycznie wszystkich aut - liczę że w GT6 fabryczne ustawienia aut będą bardzie realne. 

 

Problemem z serią GT jest fakt braku realnej konkurencji. Wiem, że są PCsimy, ale chodzi o to, żeby ktoś wydał w końcu coś konkurencyjnego na konsolę Sony.

Kiedy ma ten C.A.R.S. wyjść? Niech już wyjdzie i zgromi serię GT - konkurencja zrobi wszystkim na zdrowie bo niestety są sygnały, że Forza 5 wcale nie jest taka świetna jak powinna być na nextgenie.
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Po tych screenach z trawą widać dla mnie, że największą przeszkodą w tej grze jest ambicja Kaz'a - chciałby wszystko w grze zawrzeć, ale wtedy czekalibyśmy na każde GT 5 lat. Odkąd nastała Forza i pokazała, że można ( poza 5 częścią, ale to inny przypadek) grę rozwijac i wydawać co 2 lata, Polyphony chciałoby dorównać i jednocześnie mieć 1200 aut, 40 tras, noc, deszcz itd. Wychodzi z tego strasznie nierówna gra, na bank będzie jak z piątką - kombinacja odpowiedniego auta z trasą + np noc będzie fantastyczna, by potem dać nam wyścig standardami po pustej trasie z kartonowymi drzewami.

 

http://www.youtube.com/watch?v=pHG5rfKf-og

 

Świetny komentarz znalazłem na GTPlanet, Real Cloud Simulator :D

 

is7EgDHKH98JR.png

Edytowane przez Bartg
Odnośnik do komentarza

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1398313_767768206573670_1231839756_o.jpg

 

http://users.gtpla.net/forum/attachments/img_r390_011-jpg.85400/

 

O dziwo chyba faktycznie poprawili auta standard w GT6 - jeśli większość aut jest tak ładnie odrestaurowana to może nawet będzie się dało ścigać bez krzywienia się na widok mijanych "standardów"  :thumbsup:

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

Niektóre standardy poprawili, robiąc z nich jakby pół-premiumy (chociaż podciągnęli to złe określenie, to są całkiem nowe modele). Widać, że są wymodelowane poszczególne częsci nadwozia, jak w premiumach. Pewnie brakuje tylko niektórych detali i wnętrz, ale takie modele mogą już być podstawą do podciągnięcia pod full premium.

Odnośnik do komentarza

W koncu w domu mam G27 co prawda pozyczona i moglem sobie troszke potestowac ta kiere. W porownaniu do DFGT jest napewno cichsza, nie stawia tak wielkich oporow i przez to jest bardziej komfortowa. W G27 sa swietne lopatki, (duze i przyjemny skok) tego brakowalo mi w DFGT. Skrzynia i sprzeglo jest fajnym bajerem i micha sama sie usmiecha ale do powaznych wyscigow odpada imo. Obszycie skora G27 nie jest jakies specjalne, z poczatku mialem wrazenie ze to rowniez plastik tak jak w DFGT. Gdyby byla tansza to napewno by u mnie zawitala, albo jakas wersja bez sprzegla i bez skrzyni tansza o kilka stowek :D A tak nie ma wyboru kierownic w klasie srednio-wyzszej. 

PS: Kupie G27 za 700zl :)

PS2: Zapomnialbym, jest jeszcze G25. FF i kultura pracy jest taka sama jak w G27? Jedynymi wiekszymi roznicami to jest to ze pedal hamulca nie stawia takich oporow co w G27 i brak diodek pokazujacych obroty? Na plus w G25 skrzynia w ktorej mozemy sobie przestawic z manuala na sekwencje. Bo jezeli tak to chyba tylko za nia bede sie rozgladal : D

Edytowane przez Redmitsu
Odnośnik do komentarza

W koncu w domu mam G27 co prawda pozyczona i moglem sobie troszke potestowac ta kiere. W porownaniu do DFGT jest napewno cichsza, nie stawia tak wielkich oporow i przez to jest bardziej komfortowa. W G27 sa swietne lopatki, (duze i przyjemny skok) tego brakowalo mi w DFGT. Skrzynia i sprzeglo jest fajnym bajerem i micha sama sie usmiecha ale do powaznych wyscigow odpada imo. Obszycie skora G27 nie jest jakies specjalne, z poczatku mialem wrazenie ze to rowniez plastik tak jak w DFGT. Gdyby byla tansza to napewno by u mnie zawitala, albo jakas wersja bez sprzegla i bez skrzyni tansza o kilka stowek :D A tak nie ma wyboru kierownic w klasie srednio-wyzszej. 

PS: Kupie G27 za 700zl :)

PS2: Zapomnialbym, jest jeszcze G25. FF i kultura pracy jest taka sama jak w G27? Jedynymi wiekszymi roznicami to jest to ze pedal hamulca nie stawia takich oporow co w G27 i brak diodek pokazujacych obroty? Na plus w G25 skrzynia w ktorej mozemy sobie przestawic z manuala na sekwencje. Bo jezeli tak to chyba tylko za nia bede sie rozgladal : D

IMO G27 wygrywa z GT głównie pedałami i za sam ten fakt warto dopłacić różnicę. Jak obejrzałem oba modele w sklepie to nie miałem wątpliwości co brać. Mam nadzieje, że gry na ps4 będą łykać tą kierę bez problemu bo z zakupu jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

PS2: Zapomnialbym, jest jeszcze G25. FF i kultura pracy jest taka sama jak w G27?

Kultura pracy nie jest taka sama. G25 jest pomiędzy DFGT a G27, i chociaż działaniem bliżej jej do G27 to jednak odgłosami pracy przypomina bardziej DFGT. Ale jeśli ktoś chce cichej pracy to nie patrzy na Logitecha tylko na Fanateca, który dodatkowo wyposażony w pedały z load cell jest zestawem lepszym niż G27, ale niestety przy obecnym kursie euro i cenach jakie trzeba za niego dać trochę jednak za drogim - ja swego czasu kupowałem kierownicę GT3 i pedały CSR Elite w cenie minimalnie większej niż zestaw G27 i przy porównywalnych cenach taki zestaw ma sens, ale teraz to inna bajka...

 

A co do pedałów G27 vs DFGT to oczywiście niezaprzeczalnie lepsze są te z G27, ale pomijając wykonanie którego nie przeskoczymy ja przy DFGT stosuję patent taki, że pod pedał hamulca wkładam złożoną gąbkę do naczyń, dodatkowo pedał naciągam gumową linką, taką do mocowania bagażu - efekt jest taki że w działaniu pedał jest podobny do G27, a nawet powiedziałbym że delikatnie lepszy bo za sprawą gąbki (musi być ona sama w sobie dość twarda) mam wymuszony efekt prawie jak z load cell - bo pedał nie stawia równego oporu przez cały skok, ale przez 80% skoku jest progresywny wzrost siły, a ostatnie 20% musimy już dużo mocniej wciskać pedał żeby pokonać gąbkę :) oczywiście nie jest to prawdziwy load cell i do niego sporo brakuje, ale efekt jest na prawdę fajny :) Po premierze GT6 wrzucę zdjęcia mojego zestawu jak już będę miał wszystko zamontowane, bo na razie to tylko zamontowałem DFGT na WSP i całość do piątku wylądowała w szafie ;)

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

 

Uzywane beda

Trasy:http://www.gran-turismo.com/pl/products/gt6/tracks/

Standardów będzie nie wiadomo ile, mają być "lepsze" niż w piatce cokolwiek to oznacza ;)

Licencje oczywiście będa, tego nie może zabraknąć.

Zniszczenia pewnie takie same jak w 5, czyli wybrane X aut.

 

nie widze nigdzie aut uzywanych ani zadnych zniszczen, chyba ze nadejda pozniej(?).

Gra wymiata i bawie sie wybornie. Ale jestem amatorem ktory ostatnio gral w gt3. Dla mnie mocny przeskok. Trial mountain jak wyglada <3

 

edit: ale z tego co cyztam to fani gt strasznie hejtuja, ponoc zero usprawnien wzgledem 5ki, te same trasy, standardy wyglada identycznie, nadal setki niepotrzebnych samochodow ( to mnie tez rozpier,dolilo, po 3 wyscigach moge juz kupic 300 konnego potwora , a salony oferuja z 300 po(pipi)ek typu ford Ka, kiedy i po co mam to kupic?). Te same bledy, brzydkie cienie. Za to szybsze loadingi i  poprawiona fizyka przypominajaca ponoc forze 4 teraz.

 

 

Można zapytać na jakiej zasadzie już grasz?  :ninja:

Odnośnik do komentarza

 

 

Uzywane beda

Trasy:http://www.gran-turismo.com/pl/products/gt6/tracks/

Standardów będzie nie wiadomo ile, mają być "lepsze" niż w piatce cokolwiek to oznacza ;)

Licencje oczywiście będa, tego nie może zabraknąć.

Zniszczenia pewnie takie same jak w 5, czyli wybrane X aut.

 

nie widze nigdzie aut uzywanych ani zadnych zniszczen, chyba ze nadejda pozniej(?).

Gra wymiata i bawie sie wybornie. Ale jestem amatorem ktory ostatnio gral w gt3. Dla mnie mocny przeskok. Trial mountain jak wyglada <3

 

edit: ale z tego co cyztam to fani gt strasznie hejtuja, ponoc zero usprawnien wzgledem 5ki, te same trasy, standardy wyglada identycznie, nadal setki niepotrzebnych samochodow ( to mnie tez rozpier,dolilo, po 3 wyscigach moge juz kupic 300 konnego potwora , a salony oferuja z 300 po(pipi)ek typu ford Ka, kiedy i po co mam to kupic?). Te same bledy, brzydkie cienie. Za to szybsze loadingi i  poprawiona fizyka przypominajaca ponoc forze 4 teraz.

 

 

Można zapytać na jakiej zasadzie już grasz?  :ninja:

 

zatoka panie.

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

 

troszkę infantylnością bije z tymi komunikatami, durny pomysł z tym że zmuszają do kupna Hondy Fit, no i kolejny raz jedziemy Sunday Cup ;) zapowiada się na na takie GT5 Delux...

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...