Daffy 10 582 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 gt6 na zywo jeszcze nie widzialem(dema akademii nie liczę) ale wszystko wskazuje na to, że graficznie nic prologue'a nie pobije - tam cienie, detale, framerate - wszystko było tiptop. Cytuj
nightrunner 8 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 Osobiście GT6 kupię na premierę z jednego, aczkolwiek cholernie ważnego względu - w żadnej innej grze nie sprawia mi tyle frajdy samo prowadzenie auta (kierownica). W GT5 wystarczyło czasem, że wsiadałem do jakiegoś auta i delektowałem się wszystkimi niuansami jego prowadzenia przekazywanymi mi poprzez kierownicę, zupełnie jak jazda prawdziwym autem (oczywiście odczucia były odpowiednio mniej intensywne z racji małego TV i braku przeciążeń). Jak włączyłem ostatnio darmowego Grida 2 to się załamałem - jak można tak skopsać sterowanie kierownicą w grze traktującej o wyścigach... Co do downgrade'u to widać nie byli w stanie utrzymać tylu detali przy coraz bardziej rozbudowywanej grze (fizyka jazdy itp.). Jak już przy tym jestem to jak ostatnio włączyłem GT5 - strasznie raziła mnie za duża sztywność zawieszeń praktycznie wszystkich aut - liczę że w GT6 fabryczne ustawienia aut będą bardzie realne. Problemem z serią GT jest fakt braku realnej konkurencji. Wiem, że są PCsimy, ale chodzi o to, żeby ktoś wydał w końcu coś konkurencyjnego na konsolę Sony. Kiedy ma ten C.A.R.S. wyjść? Niech już wyjdzie i zgromi serię GT - konkurencja zrobi wszystkim na zdrowie bo niestety są sygnały, że Forza 5 wcale nie jest taka świetna jak powinna być na nextgenie. 1 Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 (edytowane) Po tych screenach z trawą widać dla mnie, że największą przeszkodą w tej grze jest ambicja Kaz'a - chciałby wszystko w grze zawrzeć, ale wtedy czekalibyśmy na każde GT 5 lat. Odkąd nastała Forza i pokazała, że można ( poza 5 częścią, ale to inny przypadek) grę rozwijac i wydawać co 2 lata, Polyphony chciałoby dorównać i jednocześnie mieć 1200 aut, 40 tras, noc, deszcz itd. Wychodzi z tego strasznie nierówna gra, na bank będzie jak z piątką - kombinacja odpowiedniego auta z trasą + np noc będzie fantastyczna, by potem dać nam wyścig standardami po pustej trasie z kartonowymi drzewami. http://www.youtube.com/watch?v=pHG5rfKf-og Świetny komentarz znalazłem na GTPlanet, Real Cloud Simulator Edytowane 1 grudnia 2013 przez Bartg Cytuj
nightrunner 8 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 Akurat jeśli poprawili wygląd nieba to bardzo dobrze bo wyjątkowo mnie wkurzała w GT5 rozmazana plama imitująca niebo strasząca przez cały wyścig. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 Wygląda na to, że chmurkom poświęcili więcej czasu, niż niektórym samochodom Cytuj
nightrunner 8 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 (edytowane) https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1398313_767768206573670_1231839756_o.jpg http://users.gtpla.net/forum/attachments/img_r390_011-jpg.85400/ O dziwo chyba faktycznie poprawili auta standard w GT6 - jeśli większość aut jest tak ładnie odrestaurowana to może nawet będzie się dało ścigać bez krzywienia się na widok mijanych "standardów" Edytowane 1 grudnia 2013 przez nightrunner Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 Tak poprawili, ale nie wszystkie, np M3 E46 CSL (gdzieś jest screen na GTP) wygląda chyba jeszcze gorzej niż w piątce, głównie przez to, że sporo aut poprawili. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 Niektóre standardy poprawili, robiąc z nich jakby pół-premiumy (chociaż podciągnęli to złe określenie, to są całkiem nowe modele). Widać, że są wymodelowane poszczególne częsci nadwozia, jak w premiumach. Pewnie brakuje tylko niektórych detali i wnętrz, ale takie modele mogą już być podstawą do podciągnięcia pod full premium. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=fPwbZg7MDr4 Edytowane 1 grudnia 2013 przez Bartg Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 Nie wiem czy to sprawka filmiku ale niewiele różnic widać. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 (edytowane) Powinni ustawić w GT6 pogodę i porę dnia podobną do tej z FM5, wtedy możnaby było lepiej ocenić. Na pewno na plus w FM5 trawka w 3D na poboczu. W GT6 strasznie bije po oczach aliasing na białych liniach. Edytowane 1 grudnia 2013 przez Emet Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 (edytowane) W koncu w domu mam G27 co prawda pozyczona i moglem sobie troszke potestowac ta kiere. W porownaniu do DFGT jest napewno cichsza, nie stawia tak wielkich oporow i przez to jest bardziej komfortowa. W G27 sa swietne lopatki, (duze i przyjemny skok) tego brakowalo mi w DFGT. Skrzynia i sprzeglo jest fajnym bajerem i micha sama sie usmiecha ale do powaznych wyscigow odpada imo. Obszycie skora G27 nie jest jakies specjalne, z poczatku mialem wrazenie ze to rowniez plastik tak jak w DFGT. Gdyby byla tansza to napewno by u mnie zawitala, albo jakas wersja bez sprzegla i bez skrzyni tansza o kilka stowek A tak nie ma wyboru kierownic w klasie srednio-wyzszej. PS: Kupie G27 za 700zl PS2: Zapomnialbym, jest jeszcze G25. FF i kultura pracy jest taka sama jak w G27? Jedynymi wiekszymi roznicami to jest to ze pedal hamulca nie stawia takich oporow co w G27 i brak diodek pokazujacych obroty? Na plus w G25 skrzynia w ktorej mozemy sobie przestawic z manuala na sekwencje. Bo jezeli tak to chyba tylko za nia bede sie rozgladal : D Edytowane 1 grudnia 2013 przez Redmitsu Cytuj
Sebas 1 577 Opublikowano 1 grudnia 2013 Opublikowano 1 grudnia 2013 W koncu w domu mam G27 co prawda pozyczona i moglem sobie troszke potestowac ta kiere. W porownaniu do DFGT jest napewno cichsza, nie stawia tak wielkich oporow i przez to jest bardziej komfortowa. W G27 sa swietne lopatki, (duze i przyjemny skok) tego brakowalo mi w DFGT. Skrzynia i sprzeglo jest fajnym bajerem i micha sama sie usmiecha ale do powaznych wyscigow odpada imo. Obszycie skora G27 nie jest jakies specjalne, z poczatku mialem wrazenie ze to rowniez plastik tak jak w DFGT. Gdyby byla tansza to napewno by u mnie zawitala, albo jakas wersja bez sprzegla i bez skrzyni tansza o kilka stowek A tak nie ma wyboru kierownic w klasie srednio-wyzszej. PS: Kupie G27 za 700zl PS2: Zapomnialbym, jest jeszcze G25. FF i kultura pracy jest taka sama jak w G27? Jedynymi wiekszymi roznicami to jest to ze pedal hamulca nie stawia takich oporow co w G27 i brak diodek pokazujacych obroty? Na plus w G25 skrzynia w ktorej mozemy sobie przestawic z manuala na sekwencje. Bo jezeli tak to chyba tylko za nia bede sie rozgladal : D IMO G27 wygrywa z GT głównie pedałami i za sam ten fakt warto dopłacić różnicę. Jak obejrzałem oba modele w sklepie to nie miałem wątpliwości co brać. Mam nadzieje, że gry na ps4 będą łykać tą kierę bez problemu bo z zakupu jestem bardzo zadowolony. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 (edytowane) PS2: Zapomnialbym, jest jeszcze G25. FF i kultura pracy jest taka sama jak w G27? Kultura pracy nie jest taka sama. G25 jest pomiędzy DFGT a G27, i chociaż działaniem bliżej jej do G27 to jednak odgłosami pracy przypomina bardziej DFGT. Ale jeśli ktoś chce cichej pracy to nie patrzy na Logitecha tylko na Fanateca, który dodatkowo wyposażony w pedały z load cell jest zestawem lepszym niż G27, ale niestety przy obecnym kursie euro i cenach jakie trzeba za niego dać trochę jednak za drogim - ja swego czasu kupowałem kierownicę GT3 i pedały CSR Elite w cenie minimalnie większej niż zestaw G27 i przy porównywalnych cenach taki zestaw ma sens, ale teraz to inna bajka... A co do pedałów G27 vs DFGT to oczywiście niezaprzeczalnie lepsze są te z G27, ale pomijając wykonanie którego nie przeskoczymy ja przy DFGT stosuję patent taki, że pod pedał hamulca wkładam złożoną gąbkę do naczyń, dodatkowo pedał naciągam gumową linką, taką do mocowania bagażu - efekt jest taki że w działaniu pedał jest podobny do G27, a nawet powiedziałbym że delikatnie lepszy bo za sprawą gąbki (musi być ona sama w sobie dość twarda) mam wymuszony efekt prawie jak z load cell - bo pedał nie stawia równego oporu przez cały skok, ale przez 80% skoku jest progresywny wzrost siły, a ostatnie 20% musimy już dużo mocniej wciskać pedał żeby pokonać gąbkę oczywiście nie jest to prawdziwy load cell i do niego sporo brakuje, ale efekt jest na prawdę fajny Po premierze GT6 wrzucę zdjęcia mojego zestawu jak już będę miał wszystko zamontowane, bo na razie to tylko zamontowałem DFGT na WSP i całość do piątku wylądowała w szafie Edytowane 2 grudnia 2013 przez pawel_k Cytuj
Luqat 968 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Uzywane beda Trasy:http://www.gran-turismo.com/pl/products/gt6/tracks/ Standardów będzie nie wiadomo ile, mają być "lepsze" niż w piatce cokolwiek to oznacza Licencje oczywiście będa, tego nie może zabraknąć. Zniszczenia pewnie takie same jak w 5, czyli wybrane X aut. nie widze nigdzie aut uzywanych ani zadnych zniszczen, chyba ze nadejda pozniej(?). Gra wymiata i bawie sie wybornie. Ale jestem amatorem ktory ostatnio gral w gt3. Dla mnie mocny przeskok. Trial mountain jak wyglada <3 edit: ale z tego co cyztam to fani gt strasznie hejtuja, ponoc zero usprawnien wzgledem 5ki, te same trasy, standardy wyglada identycznie, nadal setki niepotrzebnych samochodow ( to mnie tez rozpier,dolilo, po 3 wyscigach moge juz kupic 300 konnego potwora , a salony oferuja z 300 po(pipi)ek typu ford Ka, kiedy i po co mam to kupic?). Te same bledy, brzydkie cienie. Za to szybsze loadingi i poprawiona fizyka przypominajaca ponoc forze 4 teraz. Można zapytać na jakiej zasadzie już grasz? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Zamknięte beta-testy dla wtajemniczonych. Nie może nic więcej powiedzieć na temat pochodzenia ze względu na NDA. Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Najwieksza roznica miedzy g27 a dfgt (niestety g25 tez) jest zastosowanie przekladni slimakowej a nie standardowej opartej o zebatki. Mocno poteguje to wrazenia z samego grania no i jest duzo cichsza, pedaly zas to jest to praktycznie to samo co w g25. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Snieg wyglada kozacko, tylko pewnie gdyby gif trwal sekunde dluzej to widac by bylo, ze nagle znika z tylu Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Ale po śniegu i szutrze i tak się do dupy jeździ w GT, więc jak dla mnie to takie fajerwerki są bezużyteczne. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Uzywane beda Trasy:http://www.gran-turismo.com/pl/products/gt6/tracks/ Standardów będzie nie wiadomo ile, mają być "lepsze" niż w piatce cokolwiek to oznacza Licencje oczywiście będa, tego nie może zabraknąć. Zniszczenia pewnie takie same jak w 5, czyli wybrane X aut. nie widze nigdzie aut uzywanych ani zadnych zniszczen, chyba ze nadejda pozniej(?). Gra wymiata i bawie sie wybornie. Ale jestem amatorem ktory ostatnio gral w gt3. Dla mnie mocny przeskok. Trial mountain jak wyglada <3 edit: ale z tego co cyztam to fani gt strasznie hejtuja, ponoc zero usprawnien wzgledem 5ki, te same trasy, standardy wyglada identycznie, nadal setki niepotrzebnych samochodow ( to mnie tez rozpier,dolilo, po 3 wyscigach moge juz kupic 300 konnego potwora , a salony oferuja z 300 po(pipi)ek typu ford Ka, kiedy i po co mam to kupic?). Te same bledy, brzydkie cienie. Za to szybsze loadingi i poprawiona fizyka przypominajaca ponoc forze 4 teraz. Można zapytać na jakiej zasadzie już grasz? zatoka panie. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Zamknięte beta-testy dla wtajemniczonych. Nie może nic więcej powiedzieć na temat pochodzenia ze względu na NDA. Bo przypłyną korsarze z zatoki i go poćwiartują Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 (edytowane) troszkę infantylnością bije z tymi komunikatami, durny pomysł z tym że zmuszają do kupna Hondy Fit, no i kolejny raz jedziemy Sunday Cup zapowiada się na na takie GT5 Delux... Edytowane 2 grudnia 2013 przez pawel_k Cytuj
winner 183 Opublikowano 2 grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 grudnia 2013 Dla mnie to może być nawet GT 5.1, a i tak kupię, nawet dla drobnych zmian i poprawek, bo dla mnie to sam feeling i fun z jazdy jest najważniejszy, a nie wygląd trawy na poboczu. Czekam z jęzorem na wierzchu, G27 z WSP już poustawiane i PS3 tylko czeka na połknięcie płytki z grą. 1 Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Winner, mam nadzieje ze jakis wyscig razem sobie zagramy : ) Ja rowniez pomimo kosztow zdecydowalem sie na zakup G27, WSP rowniez juz stoi i czeka na piatkowa premiere Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.