winner 183 Opublikowano 2 grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 grudnia 2013 Jasne, że zagramy, ale mam można powiedzieć wielki ból du.py, bo tydzień po premierze wyjeżdżam za granicę na miesiąc i nie będę mógł ciupać Przez ten tydzień będę grał pewnie prawie non-stop. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 (edytowane) Hmm, jakiś event o GT 6 był niedawno, coś było mówione o tych DLC i jakieś fotki, zaraz poszukam. Red Bull X2014, X2014 Standard (no fan) and X2014 Junior cars revealed along with “X Challenge” game mode. “Simulating Everything” feature theme detailing atmospheric changes: time, temperature, humidity, clouds, dispersion of the atmosphere. New Vision Gran Turismo concepts teased: Subaru, Nike, SRT (Dodge), Peugeot. New intro movie presented, shows Ayrton Senna’s karting on his old track, Silver DeltaWing. New Community Club features will not go live until January. Dedication to improved DLC support and “Continued Updates” restated; new cars, tracks, features, seasonals will steadily become available for download in GT6. Red Bull X series Following on from the popular collaboration with Red Bull revealed at the launch of GT5 that spawned the Adrian Newey-designed ultimate race car, the Red Bull X2010, Gran Turismo 6 will go even further by featuring three new Red Bull cars: the Red Bull X2014 Fan car (X2014/F), the Red Bull X2014 Standard car (X2014/S) and the Red Bull X2014 Junior car (X2014/J). These three cars were designed by Polyphony Digital Inc. in collaboration with Adrian Newey, Chief Technical Officer of four-time F1 champions Red Bull Racing. Mercedes M4 Coupe Present at Ronda and Ascari Race Resort for the launch of Gran Turismo 6 was a camouflaged version of the yet-to-be-launched BMW M4 Coupé. The stunning new car – shown publicly only as a concept until now - will go on sale in 2014. Thanks to an innovative collaboration with BMW "M" GmbH, Polyphony Digital enjoyed unprecedented early access to the car during its development phase in order to meticulously recreate the M4 Coupé for Gran Turismo 6. It will be made available through a free update shortly after the release of GT6, allowing car enthusiasts around the world to drive it before it arrives in BMW showrooms. More news on the unveiling is expected soon! http://www.gran-turismo.com/us/news/00_1155354.html In the release, 11 new Vision Gran Turismo collaborating designers and manufacturers have been added to the already impressive roster of car makers and dreamers: Daihatsu Ford Hyundai Giugiaro Automobili Lamborghini Lexus Mazda Mitsubishi Subaru Tesla Toyota Edytowane 3 grudnia 2013 przez aphromo Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Jedno trzeba tej grze oddać... ma "całkiem nieźle" odwzorowane trasy. http://media.vandalimg.com/m/15232/gran-turismo-6-2013122192132_5.jpg http://media.vandalimg.com/m/15232/gran-turismo-6-2013122192132_3.jpg http://media.vandalimg.com/m/15232/gran-turismo-6-2013122192132_1.jpg 3 Cytuj
nightrunner 8 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 (edytowane) Już teraz wiadomo jak nagrywali wszystkie te dźwięki w serii GT http://www.youtube.com/watch?v=1rX2Eu9DUEI Edytowane 3 grudnia 2013 przez nightrunner Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 ja tam w te shooty porownacze nie wierze...od gt4 to prawie jak fotoreal wyglada na tych obrazkach z photo mode...w praktyce od razu widac slabe tekstury, proste obiekty itp Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Bo obiekty i tekstury poza samą drogą są na ogól dosyć słabe, szczególnie roślinność (co nie przeszkadza przeszkadza temu aby w odpowiednich warunkach trasy wyglądały fotorealistycznie). W tym elemencie mają akurat najwięcej do poprawy przy przesiadce na PS4. Dobrej jakości trawka w 3D na wszystkich trasach i wymiana płaskich modeli drzew na bardziej złożone (na niektórych trasach takie są już w GT5 i GT6.. a nawet w GT4, ale teraz wypadałoby w końcu aby było tak ze wszystkimi trasami). Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 ja po gt7 oczekuje przede wszystkim ze wszystkie auta to beda premiumy. Jak Kaz wyskoczy znowu ze standardami z ps2 to już większej żenady nie jestem w stanie sobie wyobrazic. A najgorsze jest to, że jakaś część mnie jest pewna, że standardy dalej w siódemce będą... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 (edytowane) ja po gt7 oczekuje przede wszystkim ze wszystkie auta to beda premiumy. Jak Kaz wyskoczy znowu ze standardami z ps2 to już większej żenady nie jestem w stanie sobie wyobrazic. A najgorsze jest to, że jakaś część mnie jest pewna, że standardy dalej w siódemce będą... Oczywiście, że będą. Umieszczenie ich w GT5 i teraz w GT6 jak widać nie odbija się negatywnie na przychodach ze sprzedaży serii, więc będą to ciągnąć nadal. Dla PD to prosty rachunek ekonomiczny - zrobić 500 aut premium czy kolejne 200 i połowę aut standard - skoro w obu przypadkach sprzedaż gry będzie taka sama, to po co mają sobie dokładać "niepotrzebnych" kosztów. Edytowane 3 grudnia 2013 przez DonSterydo Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 nie wierzę, że na potrzeby części na ps4 wymodelują nagle 700 aut premium, nie wierzę, też, że zdecydują się na grę gdzie będzie tylko 300 aut ale za to każde premium. Wniosek jest zatem jeden.... Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 tym bardziej ze chyba Polyphony uważa że jest głębszy sens w tym dodawaniu samochodów w wersji standard, bo lepiej miec 1200 samochodów niz 300. Jak sie beda tego trzymac to gt8 bedzie mialo 10 000 samochodow. Co nie zmienia faktu ze gram i czuje ten czar, walka o setne sekudny, idealne przejezdzanie zakretu, maly blad i restart po raz setny bo dalsza jazda nie ma sensu, piekne. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 jest aby milan z sensem poprowadzona kampania?tzn jakies wyscigi przy zmiennej pogodzie, deszczu, nocą, kilka wariankow jakiejs trasy itp? w gt5 jak mnie pamiec nie myli np eiger przy zmiennej pogodzie byl do ogrania jedynie w multi i arcade Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 (edytowane) nie wiem Ficus, zrobilem licencje A , całą kampanie N, i połowe B i A, plus dodatkowe zadania i wyprawe na ksiezyc. Ale niestety dotąd miałem tylko jeden wyscig o zmierzchu, i jeden w nocy przy licencji, no i na ksiezycu było ciemno ;] Dziwne, gra powinna jakos na poczatku mi dac po mordzie warunkami pogodowymi, ale widocznie albo ich nie bedzie albo poczekam. Na stronce oficjalnej podaja ktore trasy jakie maja opcje, nie wiem czy dotyczy to tez kampanii. Edytowane 3 grudnia 2013 przez _Milan_ Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 czyli znowu to samo....ja mam nawet kumpla z roboty, ktory newsow w necie nie czyta, po sieci tez nie gra i choc duzo gral w gt5 to byl pewny sie ze mna zalozyc ze warunkow pogodowych nie ma w tej grze i sobie uroilem ze w ogole takie cos w gt5 istnieje. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 widzialem na filmikach z 5ki te okropne piksele "w spalinach", niestety tutaj nadal to jest, wyglada strasznie, podobnie jak cien samochodu na asfalcie, juz mogli nie robic tych budynkow w oddali, zamiast tego kamera przed kazdym wyscigiem pokazuje te zabki na drodze ;/ pewnie gdybym gral w gt5 to po godzinie bym odlozyl, czuc ze ktos sie tu obijal. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 dalej jest ten rozpikselowany dym przy paleniu opon i w jezdzie w deszczu? bez jaj.......dalej takie cienie??? Emet co Ty na to bo jestes specjalista jesli chodzi o techniczne sprawy serii gt i pewnie czytasz gtplanet...mi sie wydawalo ze w demku akademii bylo lepiej niz w piątce ale demka serii gt mają w zwyczaju wyglądać lepiej niż fulle Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Nie wiem czy to kwestia "bez jaj" czy tego, że więcej nie wycisną z PS3 i poprawiając jeden element muszą poświęcic inny. Standardy na PS4 to na bank, będą to pewnie premiumy z 5 i 6 delikatnie podciągnięte, przy tempie prac Polyphony wymodelowanie 500 aut na Ps4 to jakies 10 lat :potter: Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 (edytowane) Hehe jaki tam ze mne specjalista W demku GT Academy nie było "pikselozy" z dymem bo zmienili sposób jego renderowania. Byłoby nielogiczne gdyby w pełnej wersji baranina z piątki wróciła.. ale tak jak piszesz, to nie pierwszy przypadek w serii, że demo wygląda lepiej niż pełna wersja. Cienie mają jeszcze niższą (DUŻO niższą) rozdzielczość i są mniej (DUŻO mniej) szczegółowe niż w GT5, tylko że niektóre z nich są rozmyte więc z jednej str tak nie rażą.. z drugiej przez to np. wewnątrz samochodów prawie nie ma self-shadowingu. Znowu GT5:P >>> GT5 >>>>>>> GT6 Ogólnie od czasu, kiedy ostatecznie potwierdziła się lipa z listą samochodów, mniej tam zaglądam bo opadł mi hype na GT6 i nie chcę się tylko dalej w(pipi)iać e: Co, do standardów na PS4 to myślę, że jednak w końcu z nich zrezygnują i zostaną same premiumy. Akurat modele robione pod GT6 są "future-proof" bo mają wymodelowane już wszystko, co trzeba (raczej nie będą się bawić w modelowanie wnętrz bagażników itp.). Tesselacja załatwia w ich przypadku kwesie ilosćy polygonów. Będą musieli jedynie podmienić niektóre tekstury i zrobic nowe shadery dla faktury lakiery, plastików itp (trochę coś, jak w nowej Forzy). Klocki z GT4 raczej już pójdą w niepamięć. Zresztą.. dla mnie ważniejsze jest to aby tym razem zadbali o porządny zestaw premiumów, a co sie stanie z pozostałymi standardami mnie w sumi wali. Edytowane 3 grudnia 2013 przez Emet 1 Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Presja wydania tego jeszcze na PS3 jak widać była zbyt duża, w sumie też nie można było oczekiwać cudów, skoro minęło tak mało czasu (jak na ich standardy) od wydania piątki, którą przecież też długo łatali i uaktualniali. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Biorąc pod uwagę fakt, że PS3 z gumy nie jest i ma mniej RAM niż telefon, trzeba docenić zmiany jakie wprowadzają w GT6 : nowy wygląd nieba, znakomity cykl dzień/noc, nowe dźwięki ( to w patchu ) nową fizykę opon, ten cały Visualizer/robienie tras, wymodelowanie Standardów i wreszcie skrócenie loadingów/lepsze menusy. Takie rzeczy jak cienie, dym, światła, rozdzielczość, trawa itp. to już na PS4, przy czym Kazunori mówił że najlepszy scenariusz to 2014 i jeśli te elementy mieli już w Prologue na PS3, to powinno pójść bardzo szybko. Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Mogli zrobić GT6:P na Ps4 a nie GT5 Vol.2 z tymi samymi błedami na ps3 2 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Biorąc pod uwagę fakt, że PS3 z gumy nie jest i ma mniej RAM niż telefon, trzeba docenić zmiany jakie wprowadzają w GT6 : nowy wygląd nieba, znakomity cykl dzień/noc, nowe dźwięki ( to w patchu ) nową fizykę opon, ten cały Visualizer/robienie tras, wymodelowanie Standardów i wreszcie skrócenie loadingów/lepsze menusy. Takie rzeczy jak cienie, dym, światła, rozdzielczość, trawa itp. to już na PS4, przy czym Kazunori mówił że najlepszy scenariusz to 2014 i jeśli te elementy mieli już w Prologue na PS3, to powinno pójść bardzo szybko. ja taki pewny swietnej siodemki na ps4 nie bym byl taki pewien. Osobiscie przez pierwsze trzy części miałem Kaza za guru. Czerwona lampka zaświeciła mi się po trójce kiedy premierę miała tokio - genewa, od tego momentu seria zbaczać zaczęła w dziwną stronę. Nadzieje przywróciła mi genialna czwórka, moja ulubiona część serii. W ogóle to odsłony na psx i ps2 były bardziej hmm "szyte na miarę" możliwości sprzętu. Na ps3 taką szytą na miarę częścią o dziwo był Prologue, widać, że cały engine byl pisany pod taki typ rozgrywki i oprawy jaki dostaliśmy w tej części. Niestety po Prologue znowu Kaz zaczął odrywać się od rzeczywistości, w jego mózgu uroiła się tak nierealna wizja przekraczająca możliwości ps3, że do dziś widzimy skutki w cięciach w oprawie byle tylko to wszystko chodziło w miarę stabilnie. Dostajemy produkt tak nierealnie nierówny jeśli chodzi o aspekty techniczne, że chyba drugiego takiego w branży nie ma. Trzymam kciuki za to by części na ps4 to równowały do wizji jaką miał na ps3 bo moc ps4 jest w stanie tego dokonać (czyli dalsze szlifowanie premiumow, poprawa cieni, tesktur, drzew, trawy, wprowadznie cyklu dnia i nocy do wszystkich tras itp) i oby znowu nie odpłynął i nie przesunął poprzeczki jeszcze wyżej i kolejna generacja sprzętu sony temu nie podobała. Jak czytam jego wizje (już przy okazji gt5), że chciał stworzyć zamiast menu jedno wielkie miasto z prawdziwym ruchem ulicznym i przepisami i gracz miał sam jeździć autem by odwiedzać sklepy i dealerów albo gdy patrzę na trasę na księżycu i łazik to aż włos jeży mi się na rękach co ten człowiek jest w stanie jeszcze wymyśleć zamiast po ludzku w tym samym czasie doszlifować kilka standardów na premiumy 2 Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Ale powiedzcie, na cholerę tyle tych aut? 1200? do GT7 nie trzeba przerabiać je wszystkie na premiumy. Poważnie jeździcie w GT Hondą Fit? Nissanem Skyline z każdego rocznika? Toną innych aut, na które nie zwracacie uwagę na ulicy jak stoją na parkingu? Mogliby obciąć tą ilość o połowę i byłoby dobrze. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Powiem więcej, w takich seriach jak GT i Forza wystarczy 300 aut, pod warunkiem, że to będą zupełnie różne modele, a nie po 10 fur różniących się spoilerem. Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Dokładnie, ktoś pewnie jak przy każdym GT policzy unikalne auta i wyjdzie pewnie 400-450. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 4 grudnia 2013 Opublikowano 4 grudnia 2013 Niestety po Prologue znowu Kaz zaczął odrywać się od rzeczywistości, w jego mózgu uroiła się tak nierealna wizja przekraczająca możliwości ps3, że do dziś widzimy skutki w cięciach w oprawie byle tylko to wszystko chodziło w miarę stabilnie. Dostajemy produkt tak nierealnie nierówny jeśli chodzi o aspekty techniczne, że chyba drugiego takiego w branży nie ma. Moim zdaniem shitstorm po premierze GT5 sprowadził Kazunoriego na Ziemię. Piątka była niemiłosiernie długo łatana i dokonano sporych poprawek w zakresie loadingu,menu itp., także o to jestem spokojny. Odnośnie nierówności, moim zdaniem moc PS4 pozwoli na to by tym razem obyło się bez tego, po prostu skoro zapas mocy jest tak duży, a technologię już mają, to co stoi na przeszkodzie by tego nie umieścić ? Co do szalonych pomysłów Kaza, wydaje mi się że Sony jakoś je utemperuje, z drugiej strony - Polyphony na PS3 udało się sporo, i jestem ostatnim kto skrytykuje twórcę który chce wprowadzić nowość. Zwłaszcza jak patrzę na kolejne numerowane części Forzy. Do odważnych świat należy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.