Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem pewien ze na PS4 to bedzie nowa jakosc,i gra nie bedzie ciagnela na tym przestarzalym silniku graficznym.Bo to juz wieje nie powiem czym.Kopiuj wklej i tak od GT4 wiec nie widze innej mozliwosci.Ze to bedzie pelnoprawny produkt zreszta jak by dali d... tak jak teraz to juz ludzie by napewno ich zjedli zywcem.Patrzac na Forze 5 bede szczesliwy jak bedzie tak wygladalo GT obym sie nie mylil.

Opublikowano (edytowane)

Akurat silnik graficzny przestarzały nie jest (właściwie to mogę śmiało zaryzykować stwierdzenie, ze odstawia wręcz wiele innych silników graficznych, wliczając w to ten z nowej Forzy). Nie jest tylko odpowiednieo zoptymalizowany pod PS3.

To nie on jest tu problemem.

Problemem jest przestarzały, pamiętający czasy GT4 silnik fizyczny, dziadowsto PD, bo nie chcą zatrudnić nowych ludzi do pomocy w modelowaniu 3D (samochody i trasy) i tworzeniu silnika fizycznego oraz.... Kaz.

Edytowane przez Emet
  • Plusik 1
Opublikowano

Cześć. Nie mogę się narazie przyzwyczaić (chyba te słowo, bo myślę że będzie lepiej) do grafiki, jest jak dla mnie za bardzo pastelowa i ciemniejsza w stosunku do GT5. Trochę żenujące jest przechodzenie od nowa licencji, i traktowanie gracza z miejsca jako nowicjusza, myślałem ze pomyślą o "savie" z GT5(może wychodzą z takiego podejścia ze na ich nowym modelu jazdy to trzeba sie od nowa uczyć :)) Narazie pierwsze wrażenia mówią mi "na co ja wydał tyle pieniędzy", pograłem zaledwie godzinę no ale pierwsze wrażenia mają największą wagę, ciekawe jak tam online wygląda. Fajnie jakby wstawili wiecej filtrów wyszukiwania/stawiania serwerów chyćby szukanie pokoi po rodzaju opon, ilości PO, samochody drogowe. Brak takich filtrów powoduje że szuka się długo ręcznie chcianego pokoju co nie raz trwa, w moim przypadku nawet 5-10 min.

  • Plusik 1
Gość pawel_k
Opublikowano (edytowane)

 

Od siebie dodam jeszcze kolejne wrażenia z kolejnych dwóch godzinach:

- od wyższych wyścigów w końcu dochodzi więcej przeciwników (przy 10-12 już zdarza się że animacja nie trzyma płynności)

- wyścigi dalej też są proste, chociaż zdarzyło mi się już kilka powtórzyć, głównie przez moją głupotę i zabawę, ale też np. wyścigi z serii aut MR mogą dać w kość (musiałem swoją Hondę NSX '91 dość mocno podrasować żeby wygrać krótki wyścig w Mardycie, ale też miałem za przeciwnika Forda GT40)

- licencje banał, nie było żadnej której po max kilku próbach nie zaliczyłbym na złoto, do tego mamy bardzo małe zróżnicowanie samych licencji, jest ich mało, i ogólnie nie ma w nich jakiejś myśli przewodniej - typu teraz uczymy się przyśpieszać i hamować, potem uczymy się różnych zakrętów, w następnej licencji mamy już serię zakrętów, żeby potem zaliczać całe okrążenia... troszkę szkoda, za bardzo to spłycili.

- fajnie że zrezygnowali z durnego levelowania

- szkoda że tak mało jest zadań specjalnych - takie jeżdżenie ogórkiem w GT5 miało swój urok mimo że to była zwykła odskocznia... chyba że tych zadań jest więcej, ale jest to związane z następną uwagą:

- szkoda że nie ma podglądu na wyścigi do których nie mamy jeszcze dostępu, byłaby lepsza motywacja jakbym wiedział że mam przed sobą wyścigi długodystansowe, jakieś fajne wyzwania specjalne albo seria Formula GT ;)

 

ogólnie jest fajnie :)

Edytowane przez pawel_k
Opublikowano

Długodystansowych pewnie nie ma i dodadzą kiedyś tam. Zestaw pewnie z 10k zł +, masz tam na ich kanale testy różnych customowych rzeczy do kierownic, pedałów itd, wheel stand pro to nie jest :D

Gość pawel_k
Opublikowano

Jakie 10k - kierownica z pedałami to Thrustmaster T500RS, cena to 2-2.5k, skrzynia to TH8 RS (też Thrustmastera) za mniej więc 700zł, do tego dochodzi siedzisko 300-600 euro ;) Generalnie w 5k jesteś w stanie się zamknąć z godziwym sprzętem ;)

Opublikowano

Kubełek zależy jaki, można i taki za 5k kupić ;) Oni i tak za darmo dostali na pewno :P

 

Co do samej gry kupiłem sobie Toyke GT86, włożyłem z 50k i fantastycznie miodnie lata się bokiem <3 Co prawda jak leszcz na padzie gram, ale chyba trzeba będzie kupić jakąś kierownice od razu z myślą o PS4.

Opublikowano

Were you disappointed at all that you couldn’t launch GT6 on the PlayStation 4?


 


“We are eventually going to do that anyway, and we really don’t think it’s a hindrance or a bad thing to release on the PS3. We say that because the performance of consoles today are sort of reaching their saturation point, where we’re not jumping up in performance as much as we used to with each new generation.


“And, the data that we use today for the PS3 is the data that we will take directly into the PS4. We created GT6 with that assumption that things are going to be carried over into the future; we’re not in a rush.”


 


Źródło: http://www.gtplanet.net/kazunori-yamauchi-gt6-launch-interview/


 


Czy Kaz nie zaprzeczał ze GT6 wyjdzie na PS4 ?


Opublikowano

Zamiast siedziska polecam wheel stand pro - nawet przy t500rs jest mega stabilnie. Do tego idealnie pasuje najtańszy fotel poang z ikei (na podparciu którego, można bez problemów zamontować tę skrzynię th8 rs. 

 

Koszt kiery i skrzyni zaporowy, ale frajdy tyle, że zaraz się zapomina o dużym wydatku ;) Jak ktoś ma akurat taką możliwość - polecam :)

Opublikowano

 

Were you disappointed at all that you couldn’t launch GT6 on the PlayStation 4?

 

“We are eventually going to do that anyway, and we really don’t think it’s a hindrance or a bad thing to release on the PS3. We say that because the performance of consoles today are sort of reaching their saturation point, where we’re not jumping up in performance as much as we used to with each new generation.

“And, the data that we use today for the PS3 is the data that we will take directly into the PS4. We created GT6 with that assumption that things are going to be carried over into the future; we’re not in a rush.”

 

Źródło: http://www.gtplanet.net/kazunori-yamauchi-gt6-launch-interview/

 

Czy Kaz nie zaprzeczał ze GT6 wyjdzie na PS4 ?

 

 

Hyhy to dobrze wróży na całkiem nowe, next genowe, pozbawione archaizmów GT7 :teehee:

 

Właśnie tak się nosiłem z zamiarem kupna już do Xboxa i Forzy kółka, ale patrząc na politykę MS i fakt, że takie kolko pewnie i tak by z Xone nie działało odpuściłem. Na Thrustmastera to mi szkoda $, bo zawsze jest tysiąc pomysłów co jeszcze zrobić w samochodzie, ale jakieś G25 używane może :) Mam 2 fotele ze swojego auta zostały mi po wymianie, co prawda nie kubły ale zawsze coś, dospawać stelaż i ogień :D Tu fajny zestaw http://allegro.pl/kierownica-logitech-g25-kubel-bimarco-stand-i3762439495.html

Opublikowano

Pytanie do posiadaczy:

To jak to jest naprawdę z tym framerate'em ? Przy normalnej, = 12sztuk, ilości samochodów na torze ?

Bo pamiętam demo GT6 wydane latem 2013 i przy widoku z kokpitu ja nie mogłem jeździć - tak rwało. I to przy tylko 6 autach.

I ogólnie grafika w moim subiektywnym odbiorze była słabsza niż GT5 (jakaś taka rozmazana - jak pierwsze gry na PS3 - niesławny Quincunx AA)

Jeżeli w finalnym GT6 jest podobnie, to słabo bardzo...Zresztą patrząc na sprzedaż i opinie, myślę że na wiosnę będzie można wyrwać za 100 nówkę :P

  • Plusik 1
Gość pawel_k
Opublikowano (edytowane)

z framerate nie jest dobrze niestety - przy 6 autach nie widziałem zwolnień, przy 12 już niestety nie jest idealnie, ale też nie można powiedzieć że źle jest cały czas, po prostu zdarzają się incydenty w których widać że przy większej liczbie aut widocznych na raz, gra nie trzyma tych 60 klatek tylko powiedzmy 40, więc nie jest to pokaz slajdów ale widać że to nie jest ta płynność jaką byśmy oczekiwali. aha - gram z widoku ze zderzaka, nie wiem czy przy widoku z wnętrza jest gorzej/lepiej.

 

co do grafiki to jak już pisałem sprawia lepsze wrażenie, ale pewnie z technicznego punktu widzenia pewnie jest słabsza, bo moim zdaniem robią kilka sztuczek żeby oszukać wzrok (co dla mnie jest pozytywne bo gra nie wali po oczach badziewiem jak to się zdarzało w GT5, ale przyglądając się szczegółowm dopatrzymy się sporo uproszczeń, szczególnie względem GT5: Prologue)

Edytowane przez pawel_k
Opublikowano

A, no właśnie, w tym demie, ze zderzaka dało się nawet grać. Ale w kokpicie to spadało chyba do 30 kl/sek, jeżeli nie mniej.

A ja zawsze gram z kokpitu. Ze zderzaka to dla mnie jest era PS1 i PS2... :(. A w HD chcę się delektować "pełniejszymi" wrażeniami z jazdy i widzieć że jadę tym lub innym autem. Widok z tyłu to jedynie Burnout i NFS (który zaczynał serię z kokpitami - żeby kiedyś wróciły).

Opublikowano

Kubełek zależy jaki, można i taki za 5k kupić ;) Oni i tak za darmo dostali na pewno :P

 

Co do samej gry kupiłem sobie Toyke GT86, włożyłem z 50k i fantastycznie miodnie lata się bokiem <3 Co prawda jak leszcz na padzie gram, ale chyba trzeba będzie kupić jakąś kierownice od razu z myślą o PS4.

 

No tak, nic nie szkodzi na przeszkodzie by kupic kubelek z homologacja FIA do jezdzenia w GT6 ;)

Opublikowano

Z plynnoscia jest tak,ze narzekaja na nia ci ktorzy graja w 1080p,w 720p jest ok,podobno duza roznica.Gram w 720 i na razie jest lepiej niz w gt5+zero screen tearingu,ale gralem w maksymalnie 12-tu to moze przy 16-tu byc gorzej

Opublikowano (edytowane)

Dobra, dorwałem się do swojego egzemplarza GT6. Jak na razie mi się podoba. Gram od pierwszej częsci, ale nie jestem jakimś wymiataczem/hardkorem, może dlatego nie zwracam za bardzo uwagii na takie rzeczy jak zwracają inni. Ogólnie, jak na razie GT6 mi podpasowało.

 

Dziwi mnie tylko jedno. Czemu w GT6 nie ma takich rzeczy, które były już w poprzedniej częsci? Wyścigów wytrzymałościowych, testów na prędkośc i przyspieszenie itp. Czemu to wykastrowali? Nie dało się po prostu przenieśc tego z poprzednich częsci, skoro tam już to było?

 

Druga rzecz. Nie ma już podziału na auta premium i standard? Teraz wszystko jest wymieszane? Naprawdę nie ma żadnej możliwości by oddzielić/posortować premiumy od standardów? By dało się łatwiej wybierać?

 

Szkoda też, że w szybkim wyścigu mamy teraz raptem kilka aut, które są dopasowane do danego wyścigu. W poprzedniej częsci w takim trybie była cała masa aut do wyboru - a teraz dużo mniej. Przez co trzeba inne auta zakupić i dodać ewentualnie do ulubionych, by były dostępne w tym trybie.

 

Duży za to plus za akcję z Vision GT. Już nie mogę doczekać się kolejnych aut jakie tam zaprezentują. Auto od Nike lub Jordana pewnie będzie interesujące. Do tego mamy filmiki z tworzenia i garść szkiców koncepcyjnych. Miły dodatek. Pewnie takie zastępstwo "albumu" ze zdjęciami z poprzedniej częsci.

 

Ogólnie to czekam na kolejne update'y z nową zawartością. Jest nieźle.

 

PS. Czy da się gdzieś zainstalować grę "na raz"/od razu w całości? A nie tak, żeby mi instalowało automatycznie w miarę klikania w różne opcje/tryby?

Edytowane przez Emtebe
  • Plusik 1
Opublikowano

Im więcej gram tym więcej widzę niedoróbek i niedokończonej gry.

 

Ewidentnie PD kończyli tę częśc na kolanie, a by tylko zdążyć na zapowiedzianą premierę - mniejszych czy większych bugów jest cała masa. Co prawda nie robią one z gt6 produktu niegrywalnego, ale ciągle mam wrażenie jazdy w wersję beta...

 

Mógłbym wymienić całą masę takowych, które pewnie będą (albo i nie :thumbsup:) poprawione w kolejnych patchach, ale jak mam czekać  na nie niewiadomo ile to mnie krew zalewa...  Mam nadzieję, że śpieszyli się dlatego że chcą wydać grę konkretnie przypakowaną na PS4, ale kogo ja oszukuję... pewnie wcisną nam kolejny raz Standrady, trasy brzydkie od siedmiu boleści (przykładowo te nowe trasy są wręcz nextgenowe, ale Trial Mountain wygląda jak kupa).

 

Całą grę ratuje model jazdy - to on mnie trzyma przy tej produkcji i sprawia że siedzę przed tv po kilka godzin dziennie z bananem na twarzy.

 

Obawiam się, że jeśli nie podciągną reszty składowych gry tak aby gra była "równiejsza" w odbiorze to na nastepną część już nie będę czekał z wywieszonym jęzorem jak to było dotychczas... 

 

GT6 jest pełne przeciwieństw - czasem widok fotorealistycznej trasy z pięknymi autami, realnie pomrukującymi spod masek potrafi nam odebrać dech w piersi by zaraz pokazać więlką śmierdzącą kupę w postaci niepoprawionych standardów z generycznym dźwiękiem ich silników jadących po trasie rodem z ps2...

 

Na razie dla mnie jak na 3 lata od premiery GT5 poprawili o wiele za mało.

 

P.S. Nie wiecie jak jest z Xone i obsługą kierownic? Zostawili takie głupie ograniczenia jak w x360 czy da się normalnie podlączyć każda kierownicę na USB?

Opublikowano

Zgadzam się, że model jazdy i trasy ratują grę i to na tyle, że wracasz do domu codziennie i odpalasz z automatu, nie patrząc na inne czekające w kolejce. Widać, że spora część zespołu siedziała nad wersją na PS4 i oby byli w stanie zrehabilitować się regularnymi i rzeczywiście dużymi patchami. 

 

Jeśli chodzi o xboxone i kierownice (za neogaf)

 

 

 

- XboxOne will not support any of the Xbox360 wheels, including any of the Fanatec, Logitech or Microsoft models
- XboxOne will have new FFB Xinput standard and new wheel models from Thrustmaster and MadCatz
- Fanatec has announced they are working on the new XboxOne wheel
Opublikowano

Widać, że spora część zespołu siedziała nad wersją na PS4 i oby byli w stanie zrehabilitować się regularnymi i rzeczywiście dużymi patchami. 

 

Potwierdzili gdzies, ze dlubia nad wersja na PS4, czy tylko domysly?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...