Bartg 5 476 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Dokładnie tak samo miałem od razu po instalacji updatu, twardy reset był potrzebny i odbudowa systemu plików. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 21 grudnia 2013 Opublikowano 21 grudnia 2013 Może to zabrzmi śmiesznie, ale GT6 pobiło metascore FM5. A wy tutaj piszecie o freezach konsoli po patchu xD Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 grudnia 2013 Opublikowano 21 grudnia 2013 Ja nie rozumiem jak można porównywać GT6 do FM5 na NEXTGENa i marudzić, że na PS3 jest gorsza grafika śmieszą mnie te komentarze a to, że GT6 ma wyższą ocenę jakoś specjalnie mnie nie dziwi. Kupuję konsolę za 600zł, kierownicę za 400, grę za 200 i mnie jako fana wyścigów nie ma przez wiele tygodni. W FM5 bym baaaaardzo chętnie pograł, bo to świetna gra, ale niestety xboxa nie da się kupić w Polsce HAHAHAHAAH a jakby się dało to kosztowałby 2000zł, do tego kierownica za 300$, gra za ~250zł i xbox live Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 21 grudnia 2013 Opublikowano 21 grudnia 2013 Może to zabrzmi śmiesznie, ale GT6 pobiło metascore FM5. A wy tutaj piszecie o freezach konsoli po patchu xD Tylko co ma piernik do wiatraka? Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 21 grudnia 2013 Opublikowano 21 grudnia 2013 (edytowane) Ja nie rozumiem jak można porównywać GT6 do FM5 na NEXTGENa i marudzić, że na PS3 jest gorsza grafika śmieszą mnie te komentarze a to, że GT6 ma wyższą ocenę jakoś specjalnie mnie nie dziwi. Kupuję konsolę za 600zł, kierownicę za 400, grę za 200 i mnie jako fana wyścigów nie ma przez wiele tygodni. W FM5 bym baaaaardzo chętnie pograł, bo to świetna gra, ale niestety xboxa nie da się kupić w Polsce HAHAHAHAAH a jakby się dało to kosztowałby 2000zł, do tego kierownica za 300$, gra za ~250zł i xbox live No ale z Forza 4 porównać przecież możesz Edytowane 21 grudnia 2013 przez malin1976 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 grudnia 2013 Opublikowano 21 grudnia 2013 No to jak najbardziej GT6 wygrywa starcie z FM4, jak tylko wyjdzie patch poprawiający dźwięki Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 Chyba żartujesz. Grałeś chociaż w forze 4? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 Grałem. Okej, Forza wygrywa jeszcze w jednym aspekcie - garaż samochodów, w GT jest naj,ebane Japończyków a w FM jest cała gama świetnych samochodów. 1 Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 Forza ma przede wszystkim dobre to że jest podział samochodów na klasy a nie tak jak tu że trzeba sobie samemu na czuja dopasowywać wóz do wyścigu . Tracę na tym masę czasu . Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 Na prawdę? Przecież są te śmieszne PO i tak dalej. Chociazby po tym bardzo szybko sie ogarnia co i jak. Jak zawsze z resztą. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 W historycznym wyścigu Chapparal'a a było ich 4 w stawce pokonałem znów Toyotą 7, pomimo że mam kilka Chapparali. Już aut mam ponad 300 w garażu. (wszystko dzięki 2055 glitch). Druga sprawa jest taka że dość szybko teraz można kase zarobić na zadaniach sezonowych więc gra wraca tam gdzie zostawiło nas GT5. To bardzo dobrze że polyphony słucha krytyki graczy i idzie im na rękę dodając ułatwienia. Przez co więcej ludzi może zdobyć upragnione platynowe trofeum. Wyobrażacie sobie co by było gdyby np. wyscigi 24 godzinne nie miały opcji save game?? Albo gdyby nie ułatwiono w końcu zadań Vettel Challenge (w którymś patchu X2010 w końcu jechał szybciej, sprawiał mniej problemów i dzięki temu można już było łatwiej zdobyć złota w Vettel Challenge, tak samo w innych zadaniach specjalnych. To chyba po zmianie fizyki w patchu 2.0) Tak samo jak z grindowaniem punktów. Bez zadań sezonowych i wielu zmian ta platyna była by piekłem dla graczy. Cytuj
DIRK DIGGLER 4 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 Ludzie juz dawno platyny powbijali,rzeczywiscie gra musi byc latwa...Szkoda bo GT zawsze bylo wyzwaniem jezeli chodzi o pewne trofea.Na PS3 site zachwalaja GT wrecz maniakalnie,tu widze jednak wiecej obiektywizmu.Mniej gimusow moze. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 Jest gdzieś opcja modyfikacji wyścigowej czy tam rajdowej, jak to miało miejsce w GT5? Kupiłem Imprezę i nie mogę się doszukać takiej opcji nigdzie. Cytuj
DIRK DIGGLER 4 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 polyphony skok na kase czesci 2.Po zrobieniu kotleta teraz w maju zamykaja GT5 i zmuszaja ludzi do kupna,slabo sprzedajacej sie gt5,5.Co za chamstwo.....Widocznie obawiaja sie konkurencji wlasnej gry,no tak jak jest tak podobna do 5 to ludzie wola zaplacic 50zl niz 200 za DLC. Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 polyphony skok na kase czesci 2.Po zrobieniu kotleta teraz w maju zamykaja GT5 i zmuszaja ludzi do kupna,slabo sprzedajacej sie gt5,5.Co za chamstwo.....Widocznie obawiaja sie konkurencji wlasnej gry,no tak jak jest tak podobna do 5 to ludzie wola zaplacic 50zl niz 200 za DLC. No ja miałem kupić szóstkę po sprzedaży Fify 14 za 140 zeta ale jak czytam komenty to coraz bardziej myślę o powrocie do GT5 lub spróbowania F1 2013 . Bo jak nie gram w piłkę to chociaż pojeździć samochodem muszę Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 Tylko, że szóstka to lepsza gra niż piątka (grafika minimalnie, model jazdy znacznie, więcej tras), tylko wydana za wcześnie i nie tyle niedorobiona, co po prostu pozbawiona wielu rzeczy na chwilę obecną. Czystą frajdą z jazdy dla mnie szóstka przebija poprzednika o kilka długości. Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 No ale jak czytam że przeciwnicy zwalniają na ostatnim okrążeniu i czekają aż ich minę to co to ma wspólnego z wyścigami ? Nawet rankingów nie ma żeby sobie kółka pokręcić to po co ta cała jazda ? Dla przyjemności ? Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 Tu jest podobny problem co w Forzach - sami sobie tak naprawde dyktujemy jak fajna będzie kariera dobierając auta do wyścigu - jak weźmiemy za mocne to wiadomo, że łatwo wygramy. Zwalnianie irytuje, ale to daje nam możliwość wygrania wyścigu z ostatniej pozycji, moze next geny dadza nam przeciwników z prawdziwego zdarzenia, którzy w uczciwej walce stanowić będą wyzwanie. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 (edytowane) Jest gdzieś opcja modyfikacji wyścigowej czy tam rajdowej, jak to miało miejsce w GT5? Kupiłem Imprezę i nie mogę się doszukać takiej opcji nigdzie. Też nie znalazłem a szukałem tej opcji jak chciałem wbić trofeum za wydanie 2.000.000 cr za tunning i maintenance. Widać pozbyli się, albo czasu nie mieli wsadzić. Zwalniający przeciwnicy to nie tylko problem samochodów. W gokartach to najlepiej widać. Gdy przeciwnicy uciekają i nie ma szans ich dogonić bo starasz się nie wykręcić bączka na zakrętach o utrzymać tego gokarta jakoś w ryzach patrząc ze łzami w oczach jak twoja strata tylko robi się większa i większa przez dwa pierwsze okrążenia z pięciu. Po czym na ostatnich dwóch już widać wyraźnie że mając takie same czasy okrążeń nagle przewaga gdzieś stopniała i jej nie ma. Byle tylko utrzymać to samo tempo do mety i wygramy. Co bardziej niecierpliwi gracze mogą po pierwszych dwóch okrążeniach wyłączyć wyścig. Edytowane 27 grudnia 2013 przez ussr Cytuj
DIRK DIGGLER 4 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 polyphony skok na kase czesci 2.Po zrobieniu kotleta teraz w maju zamykaja GT5 i zmuszaja ludzi do kupna,slabo sprzedajacej sie gt5,5.Co za chamstwo.....Widocznie obawiaja sie konkurencji wlasnej gry,no tak jak jest tak podobna do 5 to ludzie wola zaplacic 50zl niz 200 za DLC. No ja miałem kupić szóstkę po sprzedaży Fify 14 za 140 zeta ale jak czytam komenty to coraz bardziej myślę o powrocie do GT5 lub spróbowania F1 2013 . Bo jak nie gram w piłkę to chociaż pojeździć samochodem muszę Ja wolalem kupic sobie WRC3 w promocji za 29 zl:)Niz przeplacac za GT5.5 i dobrze zrobilem swietna gra i nie czuje sie wydymany. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 Racing modsów nie ma, zamiast tego można od razu kupić w salonie wyścigowe wersje większości aut, które miały racing mod w poprzedniej części. Trofka za 2mln wydane na tuning wpadła mi jakoś na luzie w trakcie wyścigów International A, a specjalnie nie liczyłem po drodze ile wydaje. Cytuj
pawel3569 20 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 No ale jak czytam że przeciwnicy zwalniają na ostatnim okrążeniu i czekają aż ich minę to co to ma wspólnego z wyścigami ? Nawet rankingów nie ma żeby sobie kółka pokręcić to po co ta cała jazda ? Dla przyjemności ? A dla czego gra się w gry? Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 Teraz gra się dla trofeów/aczików Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 Kazda scigalka powinna miec mozliwosc sztywnego ustawienia poziomu trudnosci. Albo najlepiej suwaki determinujace predkosc, agresywnosc, umiejetnosc obrony itp. AI "dostosowujace sie" do gracza to komletna pomylka. Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 Teraz gra się dla trofeów/aczików Góra 10 procent graczy zwraca na te acziki uwagę . Reszta ma to w piź...e . Wyścigi to jakby nie patrzeć rywalizacja której w GT brakuje . Pierwszy Grid miał to coś . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.