Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

W GT5 „japończyki” były dobre, ale za dużo paliły i za szybko zjadały opony. Podejrzewam, że w GT6 może być podobnie. Do Le Mans lepiej wybrać coś z poniższych:

 

- Peugeot 905 '92

- Audi R8 '01

- Sauber C9 '09

- Pescarolo Courage '04

- Mazda 787B '91 (z Japonii, ale tu Andżej nie powinien się czepiać)

 

Osobiście wybrałbym jednak Peugeota 908. W „piątce” dwa razy przejechałem nim pełne LM 24h i w obu przypadkach kopanie tyłka Audi było przyjemnością.

Odnośnik do komentarza

Ktos pisal ze licencja S jest trudna? Wszystko zaliczylem na zloto za pierwszym podejsciem, jedynie troszke sie pomeczylem z Aventadorem. Jestem tez zaskoczony ze jest tak malo wyscigow w klasie S (nie wspominajac o braku jakis dlugodystansowych wyscigow, moze w jakims patchu dodadza klase Endurance), dzisiaj pewnie gra mi peknie na 100% w singlu. 

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

nie wiem jakim cudem tak łatwo Ci poszło, musisz być albo niezłym wymiataczem albo jechałeś ze wspomagaczami typu wspomaganie kierowania ;) dla mnie licencja S nie była trudna ale stawiała wyzwanie o tyle że trzeba musiałem zrobić przynajmniej 3-4 próby (poza właśnie Aventadorem bo to wpadło za pierwszym albo drugim razem ;) ) żeby zrobić pełne okrążenie bo zazwyczaj gdzieś popełniałem błąd i wypadałem (a jechałem od razu na swoim limicie bo miałem już czasy znajomych i widziałem że ich duchy mają czasy z bardzo małym zapasem do złota), ale jak już robiłem pełne okrążenie to wpadało od razu złoto, za to Veronem to pół godziny jeździłem zanim zrobiłem złoto, ale chyba głównie przez to że tor Ascari jechałem pierwszy raz więc musiałem się go nauczyć...

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

Jezdze defaultowo na licencjach z TC 5 i ABS 1 no i Manual. W licencjach a sie ustawic wspomaganie kierowania? Osobiscie nawet nie sprawdzalem jak to dziala ; p No moze udalem troche kozaka bo jadac X-Bowem 3 razy zyebalem pierwsza szykane (wjechalem w slupki) ale jak juz zrobilem cale okrazenie to wpadlo odrazu złotko. Veyronem pierwsze okrazenie zrobilem to brakowalo mi 0,0100 to zlota wiec musialem lekko poprawic i zrobilem czas na 2:13:xxx, ktory pewnie tez mozna byloby poprawic znacznie. Aktualnie robilem specjalne zadanie na S i tam juz sie wiecej pomeczylem i zostal mi tylko Nurb Fordem GT40 - ostatnia dluga prosta i Ford GT wjechal w mi w dupe wywalajac mnie z trasy =/ Wiec narazie podziekowalem. 

Odnośnik do komentarza

Jakieś pomysły na wyścigi NASCAR? Strasznie irytujące, gdy już mi się uda wypracować pierwszą pozycję a potem przeciwnik lekko stuknie w moje auta, a ono już zatacza milion piruetów i spada na sam koniec stawki.

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się że w patchu 1.03 jest już RA menu, więc można zastosować ten sam trik co w GT5 z wyłączeniem kontroli trakcji bo to przed wyścigiem nie pomaga wcale i nie jest już tak łatwo. Najwięcej problemów sprawia oczywiście pierwszy tor bo pozostałe dwa to żart. 

 

Ja zrobiłem tak że dopchałem się do drugiego / trzeciego miejsca w stawce i jak była okazja wyprzedzić to tego nie robiłem, typowa przyczajka, ostatni łuk, prosta, odskok i wyprzedzenie z drafftu. Innej metody nie widzę, mnie też ten pierwszy Nascar wkur....

 

Licencje wcale nie są trudne, nie trzeba być wcale wymiataczem żeby je pozaliczać ze sporym zapasem. Jak ktoś już siedział tyle czasu w GT5 to licencje są dziecinnie łatwe. 

Odnośnik do komentarza

Paranoja :D Kiedy wreszcie udało mi się wygrać ten (pipi)y wyścig NASCAR na torze Daytona, to myślałem, że najgorsze mam już za sobą. Tymczasem pojawiły się wyścigi gokartów w klasie 125 i znowu jest kiła :D Jak ujarzmić te bestie? O ile w niższych klasach dawałem radę, tak tutaj lekko wciśnięty gaz powoduje od razu bączka. To samo przy skręcaniu. Może by zmniejszyć czułość pada w opcjach? Pomogło by?

Odnośnik do komentarza

Nie mam jeszcze GT6, ale obserwując materiały dostępne w sieci zauważyłem, że np. Deep Forest ma real-time'owe cienie na trasie rzucane przez otoczenie. Na terenie za barierkami cienie wciąż są wypalone (w wersji z GT5 wszystkie takie były).

 

Jak dobrze pamiętam z czasem niektóre trasy w GT6 miały dostać upgrade do "w pełni dynamicznych" (pora dnia i pogoda). Widać, że Deep Forest jest już w połowie drogi.

Ciekawy jestem czy takie coś ma miejsce na jeszcze jakichś innych trasach, które nie mają zmiennej pory dnia.

 

Nadal tylko nie mogę przeboleć oświetlenia i cieniowania (a raczej niemalże jego brak) wewnątrz samochodów. Widok ze środka podczas wyścigu wygląda teraz (delikatnie mówiąc) beznadziejnie. Dobrze wygląda to tylko przy zachmurzonej pogodzie. Szkoda, że w tej kwestii nastąpił tak ogromny regres w stosunku do GT5 i tym bardziej Prologa.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Tu nie chodzi tylko o real-time'owe cienie... aby były.. Rzecz w tym, że one są niezbędne do uzyskania zmiennej pory dnia.

Widać, że oprócz "dynamicznych" tras już obecnych w grze, w trakcie "konwersji" są.. lub przynajmniej były też niektóre inne.
Sprawdziłem jescze kilka filmików i np. z Trial Mountain jest podobnie jak z Deep Forest, tylko że.. "dziwniej".
Tam chyba wszystkie cienie na trasie są real-time, a poza trasą wypalone. Na TM z kolei jakieś 70-80% cieni jest real-time, a reszta jest wypalona (i w dodatku "leżą" obok siebie, najlepiej widać to na prostej za drugim tunelem), za to tutaj także część cieni w otoczeniu jest real-time'owa.

Na Eiger też spora część cieni jest real-time. Nie ukrywam, ze z tych wszystkich właśnie Eiger najchętniej zobaczyłbym ze zmiennymi porami dnia (widoki na tej trasie o wschodzie lub zachodzie byłyby pewnie świetne).
Tak w ogóle... dostępna jest tam wciąż (jak w GT5) zmienna pogoda (deszcz)? Pytam, bo wg. strony GT nie ma już opcji pogody na Eiger.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Paranoja :D Kiedy wreszcie udało mi się wygrać ten (pipi)y wyścig NASCAR na torze Daytona, to myślałem, że najgorsze mam już za sobą. Tymczasem pojawiły się wyścigi gokartów w klasie 125 i znowu jest kiła :D Jak ujarzmić te bestie? O ile w niższych klasach dawałem radę, tak tutaj lekko wciśnięty gaz powoduje od razu bączka. To samo przy skręcaniu. Może by zmniejszyć czułość pada w opcjach? Pomogło by?

 

Głupia rzecz, przeciwnicy jadą jak szalenie przez pierwsze trzy okrążenia i jadąc swoim tempem nie ważne jak szybko i tak ich nie dogonisz, zwłaszcza pierwszą dwójkę. Magia zaczyna się na czwartym okrążeniu gdzie nagle przewaga zaczyna topnieć, jadąc tym samym tempem mając te same czasy okrążeń nagle zaczynasz odrabiać stratę ponieważ przeciwnicy zwalniają ! Tylko tak można wygrać gokarty, jadąc równe okrążenia w końcu wygrasz rzutem na taśmę. Na GTplanet też mnóstwo osób to zauważyło. Slowing down opponents. 

Odnośnik do komentarza

Mogli to dekle z Japonii rozwiązać inaczej . Nawet jazda jak po sznurku ale z mniej więcej równymi czasami przejazdów każdego okrążenia wyglądałaby po prostu NORMALNIE . A tak to są szopki ja choooj . Nie ruszałem jeszcze neta bo najpierw całą karierę chcę przejść ale jak tam coś nie gra to miesiąc i gry u mnie nie ma .

 

W Forza 4 była fajna motywacja do gry po skończeniu kariery : kręcenie kółek na czas i ranking online :)

Edytowane przez malin1976
Odnośnik do komentarza

A wkurzyłem się na te gokarty. Dwa pierwsze wyścigi idzie zaliczyć na złoto, ale trzeci w klasie 125, na GT Arena to koszmar. Jadę równym tempem a i tak dojeżdżam 7-8. W (pipi)e z tym, muszę odreagować. Podłączyłem PSX'a pod CRT 26" i odpaliłem pierwsza cześć Gran Turismo. KLASA.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...