darkos 4 339 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Akurat licencje to super sprawa i jedna z wizytówek serii. Ja lubię wyzwania. Nigdy w żadnym GT nie zrobiłem złota w licencjach, aż tu nagle kupiłem GT5 i zacząłem używać G27 i ku mojemu zaskoczeniu zrobienie wszystkich licencji na złoto nie było większym problemem. Żadnym tak naprawę. Więc uznałem że co do licencji to poszli na łatwizne. Ale na szczęscie były też wymagajace zadania jak Vettel Challenge, jak Top Gear Challenge i kilka innych wymagających wyścigów. Przed tym jak wprowadzono dużo patchy ułatwiających gre i możliwość zapisu gry w trakcie wyścigu 24 godzinnego platyna była dość wymagająca i czasochłonna. Za to właśnie lubiłem GT5 i chce aby GT6 było tak samo wymagające. Jednak niepokoi mnie lekko fakt że tej grze jakby jest bardzo blisko do GT5. Pomimo to już dziś zaczynam poszukiwania GT6 za 200 zł, Bo więcej za nią nie zapłacę. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Ktos dostal na premiere GT6 w wersji 25th? Nigdzie dzisiaj nie moge jej dorwac, chyba sie w(pipi)ie i kupie w wersji cyfrowej Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 (edytowane) Właśnie co, do cieni... Ludzie narzekali na poszarpane (i mniej szczegółowe niż w GT5:P) cienie w GT5... PD zamiast je naprawić (w Prologu były prawie idealne)... praktycznie całkiem je zlikwidowali. Na zewnątrz tylko część elementów nadwozia (np. spoilery czy lusterka) generuje self-shadowing w niskiej rozdzielczości, a w środku tylko główny zarys bryły (tzn dach i słupki) generuje masakrycznie rozmyty cień, którego rozdzielczości wstydziłby się gry z zeszłego tysiąclecia. Opcja zapisu w 24h wyścigach to bardzo dobra rzecz. Wcześniej wyścig nie był tak naprawdę większym wyzwaniem dla gracza (w końcu istnieje magiczna opcja pauzy), lecz dla samej konsoli, która po takim czasie chodzniea bez przerwy mogła odmówić dalszej współpracy (już pomijam sytuacje nagłego zaniku prądu.. już raz tam miałem w GT4). Jest różnica między faktycznym poziomem trudnosci a durnym uprzykrzaniem życia. Edytowane 6 grudnia 2013 przez Emet 1 1 Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 (edytowane) Pograłem 30 minut wczoraj przed snem, bo po aktywacji o 24 patch ściągnął się w 10 minut, a instalował się 25 :C Pomijając, że sama gra pobiła rekord instalowała się 1h55min. Takie szybkie obserwacje: -muzyka w menu nadal dość upierdliwe pobrzękiwanie -dźwięk kliknięcia klasyk -trzeba kupić Honde Jazz/Fit na początku -tutorial wyścig Clio na brands hatch trzeba przejechać z gazem pod X -wszystkie auta są w jednej "kupie", czyli wchodzimy w markę i mamy razem nowe i używane, stąd np wchodząc w Mazdę mamy 50 MX-5 -oczywiście na start poszedł Mount Panorama (Bathurst) - loading błyskawiczny, od wybrania trasy do pojawienia się opcji wyboru wspomagaczy, opcji trasy, opcji huda itd minęło z 20 sekund, potem do samego grania jakieś 10 -trasa jest piękna, na początek Audi R8 z pakietu precyzji, na dzień dobry dźwięk auta - standardowe niewiadomoco, jak w piątce do 3k obrotów auta brzmią jak normalnie brzmiałoby auto przy 3k rpm, potem standardowe wziuuuuu -dźwięki opon fakt nowe, fakt brzmią imho mniej wkurzająco niż ostatnio, trochę realistyczniej, ale nadal to połowa drogi do tego jak powinno być -jeździ się nawet lepiej niż w Academy latem, to raptem parę kółek mocno jednak przerobionymi autami, ale miód jest i tego się nie da ukryć -na koniec wziąłem sobie Bathurst o najpóźniejszej godzinie jaką sie da wybrać (22:50), maksymalny deszcz, nową Corvette i to była ta magia GT, mimo pozostałych 6 godzin snu zrobiłem 6 czy 7 kółek i wbijam w to, że światła AI się może nie zachowują jak trzeba, że opony piszczą nadal nie tak jak trzeba, że Corvetta brzmi jak Lanos, bo jak na past-gena z mniej ramu niż przeciętny telefon wygląda to fantastycznie - deszczu jest może mniej na szybie, ale gra świateł jest mega, widok rozświetlonego gdzieś daleko w tle miasta (mimo, że to tylko tekstura) przy zjeździe z górskiej partii w kierunku oświetlonej linii start/meta - za to dokładnie kocha się tą serie, albo jej nienawidzi, wnętrze Vetty w nocy jest mega, widać, że obrotomierz i sporo kontrolek to ekran, a nie zwykły zegar, HUD na szybie odwzorowany jest idealnie <3 Podsumowując pierwsze 30 minut nie dałbym na premiere 240 czy 280zł, ale nie kupić tego na cebulę jeśli jesteś fanem wyścigów to grzech, bo to pewnie jedna z ostatnich wielkich gier na ps3. Zgadzam się z recenzjami, że ta gra ukazała się za wcześnie, za pół roku było by akurat, czuć po prostu, że brakuje wielu rzeczy, niedorobione dźwięki itd. Dobra cofam to o dźwiękach opon, widocznie soft slicki brzmią w miarę, ale to ? :O Paznokiec o tablice jak to ktoś na GTP określił, oglądać na własną odpowiedzialność http://www.youtube.com/watch?v=bXM2Rv5FQmQ Edytowane 6 grudnia 2013 przez Bartg 1 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Brzmi jakby ktoś kopnął w jaja Ewoka z Star Wars Cytuj
Silver 167 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 heh.. ciekawe czy w GT7 zostawią też ten obrót kierownicą.. (tylko 90st w lewo/prawo) Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Pewnie zostaną wszystkie naleciałości, nie sądze, że zrobią nowy silnik, bo następna część wyszłaby w 2021. Z dźwiękami to przedziwna sprawa, to musi być kwestia samego silnika gry, którego nie da się jak widać przerobić tak, żeby brzmiało to jak trzeba, przecież nagrać dźwięk auta przy obecnej technice to żaden problem :| Nawet GTA ma fajne, męskie realistyczne dźwięki silnika, piski opon, strzały z wydechu, słychać zmiany biegów. Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 A jak ze standardami? poprawili je chociaż trochę czy nadal smród i kiła jak ta Alfa 147? Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 (edytowane) Poprawili je w swoim stylu, czyli są standardy prawie "premium" jak np Rufy i są standardy jak Alfa 147 czy BMW M3 CSL, czyli PS2 HD. Eurogamer podsumował b. trafnie "Gran Turismo 6 is broken and brilliant all at once, then, which seems destined to always be this series' way." i dał 9/10. Edytowane 6 grudnia 2013 przez Bartg Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Udalo mi sie kupic gre za 199 zl, pieknie ale pewnie nie uda mi sie jej dostac dzisiaj bo kurierzy nie dojechali do sklepu. Mam nadzieje ze ten weeken spedze przy kierownicy Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Dobry challenge jest z zadań specjalnych, przejechać jak najwięcej Nurbugringu na litrze paliwa bodajżę GTR'em Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 zadania ze slupkami sa fajne ale ciezkie, drugie na zloto myslalem ze doprowadzi mnie do pasji. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 coś już wiadomo jak z dostępnością gry w sklepach stacjonarnych? Empik ma na stanie? Staturn/Media Markt/cokolwiek innego? Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Pewnie zostaną wszystkie naleciałości, nie sądze, że zrobią nowy silnik, GT6 działa już na kompletnie nowym silniku robionym pod PS4, dlatego na PS3 jest taki kastrat w jakości obrazu. Ja nadal nie widzę sensu wydawć GT6 na PS3 poza wielką bazą graczy, ale GT7 powinno być znacznie lepsze skoro od 2 lat dłubią nad tym nowym silnikiem. Jeśli nie będzie lepiej, to Kaz powinien zakopać się żywcem. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 (edytowane) Tylko sęk w tym, że standardy z czarnymi plamami zamiast wnętrz, piski zamiast normalnego dźwięku i generalna nierówność GT na PS3 to nie jest kwestia tego, że silnik gry niedomaga, a partactwa zespołu zajmującego się Gran Turismo. Są świetne auta Premium? Są. To niech zrobią ich 400, ale różnorodnych i będzie 10x lepiej niż teraz. Dać mniej lokacji, ale doszlifować je żeby nie odstawały na tle pięknie wymodelowanych aut, dograć na nowo dźwięki (nawet w World of Tanks dźwięki czołgów są zgrywane na oryginałach). To nie są duże oczekiwania względem serii której 5 część miała chyba taki budżet jak wszystkie części Forza Motorsport na X360 razem wzięte. Tym bardziej, że czas PD nie gonił. Edytowane 6 grudnia 2013 przez DonSterydo Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Pewnie zostaną wszystkie naleciałości, nie sądze, że zrobią nowy silnik, GT6 działa już na kompletnie nowym silniku robionym pod PS4, dlatego na PS3 jest taki kastrat w jakości obrazu. Ja nadal nie widzę sensu wydawć GT6 na PS3 poza wielką bazą graczy, ale GT7 powinno być znacznie lepsze skoro od 2 lat dłubią nad tym nowym silnikiem. Jeśli nie będzie lepiej, to Kaz powinien zakopać się żywcem. Musiol...pranie mózgu Ci zrobili w redakcji pssite czy co bo zazwyczaj jako jeden z nielicznych z tej stronki piszesz tu na forum konkretnie? że dodali tą teselację to od razu ma oznaczać całkowicie nowy silnik? tam w silniku zarówno graficznym jak i fizycznym są archaizmy z ps2, a kto wie czy nawet z psx. Jakby mieli robić nowy silnik od podstaw pod ps4 to gt7 najwcześniej w 2020r przy ich tempie prac. Cytuj
Arek_ 21 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Napiszcie jak tam wyglądają (w porównaniu z GT5): -rankingi -mulitiplayer. Bo w GT5: -brak rankingów to był szok, szukałem długo nie mogąc uwierzyć, że nie ma (potem doszły minimalne ilości w Seasonal Events) -multiplayer bazował na prywatnych pokojach (zero matchmakingu, nawet takiego jak w GT5 Prologue). Szukając w necie (w tym gtplanet) wydaje mi się, że zmian nie ma prawie żadnych (jedynie lepsza selekcja pokoi dzięki opcjom bez wchodzenia do pokoju). Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 multi nie jest kompletne, najwczesniej w styczniu ma wyjsc patch Cytuj
malin1976 110 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 No właśnie w Forza można było sobie pykać kółka i pobijać rekordy okrążeń . Tu tego najbardziej brakuje Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Nowy silnik z dźwiękami i modelami z ps2 ? Dobre dobre. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 (edytowane) śmiejcie się ale silnik fizyki jest nowy, albo przynajmniej ostro przy nim pogrzebano - Yaris robiący stoopie na hamowaniu to nowość dla tej serii ale mniejsza z tym glitchem, jeździ się przyjemnie, jedynie DFGT trochę słabuje - po poprzednim Fanatecu odwykłem od ogromnego deadzone i nerwowego FF, o fatalnych pedałach nie wspominając powolutku idę do przodu, już kilka aut w kolekcji, niedługo powinienem odblokować online, więc jakby ktoś chciał to będzie można się pośmigać ogólnie zawodu nie ma - dla mnie gra wygląda przepięknie, ale ja też nie zwracam uwagi na cienie, bo jak spojrzeć na nie bliżej to jest dramat, ale nie rzuca się to w samo oczy więc nie drażni ani nie przeszkadza... jest płynnie i miło dla oka, widać trzeba było zrobić trochę cięć żeby gra działała tak jak należy. tory jak na razie dostawałem same soczyste, auta też wyglądają ładnie - szczerze nawet nie wiem widziałem same premiumy czy też jakieś standardy też się załapały, ale ogólnie jest miło dźwięk wiadomo - padaka, ale w trakcie grania jest mniej irytujący niż na youtube, za to wszelkie efekty dźwiękowe to już typowy powrót do przeszłości - i one potrafią drażnić. ogólnie ta gra zapowiada się na Gran Turismo jakie powinniśmy dostać przy piątce - mamy więc na koniec grę spóźnioną o parę lat, ale trzeba się cieszyć że potrafi ona dalej bawić wracam do grania, do zobaczenia online Edytowane 6 grudnia 2013 przez pawel_k Cytuj
DIRK DIGGLER 4 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Dla mnie ta gra to DLC do GT5 .Najslabsza odslona wzgledem poprzedniczki,na dodatek nie dorobiona.Nie widze roznicy miedzy 5 a 5,5.Za pol produkt chca zeby im zaplacic 200zl chyba ich poj....Jestem w szoku ze tak slaba gre wydali.Wszystkie czesci kupowalem w premiere,ale do tej jakos nie mialem przekonania i oceny graczy jako zeby byla to najslabsza czesc sie potwierdzaja.Jak dlugo pociagna na sile marki?Watpie ze nastepne GT jezeli bedzie tak slabe jak to sie sprzeda.Sam fakt ze wydali to na ps3 swiadczy o slabosci tej gry.Opowiadanie i wmawianie sobie ze ta gra jest dobra nie maja sensu,niedlugo na aleggro i w sklepach bedzie przecena i wysyp za stowke,bo watpie ze ludzie dlugo wytrzymaja te bledy i niedorobki.Jestem bardzo zly i zawiedziony,jak patrze na te filmiki to widze ze polyphony zwyczajnie polecialo w ch..... 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.