Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Oby tylko nie poszli na łatwiznę i wersja na ps4 prezentowała się w nowej jakości (jak swego czasu GT HD - w czasie gdy wyszło to demo (2007 rok!) grafika zwalała z nóg. Do czasu wydania wydania GT5 nie dość, że tamta jakość zdążyła się opatrzeć to jak dowodził Emet, żeby zaimplementować 16 aut musieli pójść na kompromisy w kwestii grafiki i w efekcie GT5 robiło tylko bardzo dobre a nie znakomite wrażenie.

 

Swoją drogą ciekaw jestem ile PD byłoby w stanie wrzucić aut na tor jednocześnie w wersji na PS4?

 

Biorąc pod uwagę przewagę RAMu i samej mocy obliczeniowej myślę, że przy poziomie grafiki z gt6 mogłoby ich być spokojnie z 50 :)

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

Brak opcji społeczności, dołanczania do aktywnych znojomych w grze to rzecz tak praktyczna że jej brak w GT6 jest uwstecznieniem w stosunku do GT5 i na tle innych gier nie utrzymaniem tego praktycznego standardu uważam za policzek w stronę gracza. 230 zł jakie wydałem było by akceptowalne dla nowej, pierwszej gry na konsolę, natomiast jest to kolejna cześć na tę samą platformę, i wydając taką ilość pieniędzy otrzymuję produkt w stosunku do swego starego ( GT5 -który jest obecnie w cenie około 50zł) jedynie w pewnych aspektach lepszy (bądz poprostu inny pod względem choćby graficznym, czy modelu jazdy). Jeszcze kiedy weźmie się pod uwagę że panowie mieli dostepny już opracowany materiał w postaci wcześniejszej gry którą myślę wykorzystali z pewnością, choćby geomteria modeli aut czy tras skracając pracochłonność tym i koszt wykonania gry, to czuję się poprostu po takich zabiegach na konsumencie, na mnie SFRAJERZONY. Poziom kariery jest tak niski że nie miałem problemu przejść  2 pierwszych kategorii licencji wszystkich za pierwszym na razem na złoto autami które mają PO 30-100 mniej niżeli maksymalnie dopuszczane często już na 1 z 3 okrążeń będac pierwszym. Wyrozumiałe by to było żeby zamieszczono punkty A-spec dało by to jakieś odniesienie co do trudności, możliwości wybranego auta do wyścigu. W GT4 pamietam nie było to idealne rozwiązanie bo przy np 180 pkt biorac dwa różne auta do tego samego wyścigu za zbliżone pkt było czuć różnicę nieproporcjonalności możliwości tych aut, mimo ze wyliczeniowo przez grę w pkt stały podobnie. Mimo to miało to sens i dawało satysfakcję, bo był jakiś miarodajny punkt odniesienia. Licencje w GT4 stały na dość wysokim poziomie i trudno było wykręcić złoto za pierwszym razem, natomiast przewrotny postęp dokonał się w GT6 w tej sprawie większość licencji teraz mogę zrobić na złoto za pierwszym razem a czas w którym dostaję złoto za licencję mogę wykręcić o 1-1,5 poniżej ustalonego przez grę w licencjach gdzie złoto jest za czas 15-30 sek. to kasuje satysfakcję , jedynie rekompensuje to ranking znajomych dla licencji! Podsumwując poziom trudności w karierze spadł, przynosząc brak satysfakcji a tym samym zadowolenia z tego trybu gry. Brak opcji społecznościowych jest przeszkodą w umawianiu się na spotkania online. Partactwo.

Edytowane przez exe
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Aha jak ktoś nadal uważa, że szóstka jest na nowym silniku, to auta nadal się kołyszą jak skręcamy kołami stojąc w miejscu :sorcerer:

 

Nowe oświetlenie czasem wręcz uniemożliwia grę, jazda pod słońce na Willow Springs wygląda pięknie, ale jednak próba trafienia Corvettą w trasę na ślepo rzadko się udaje.

Edytowane przez Bartg
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

Moim zdaniem GT6 przydałby się dodatkowy rok developingu, za szybko gra wydana. Mnóstwo rzeczy ma wyjść później w patchu/łatce/DLC itp., wkurza to strasznie i zniechęca do zakupu gry.

I jeszcze jedno - jak chcą pozostać przy tej samej skali zawartości jak obecnie, to niech zatrudnią kilkudziesięciu pracowników, Turn10 ma ich znacznie więcej + pomagają inne studia, a PD wszystko robi samo. Fakt parę nowości się znajdzie, ale jeśli dalej chcą tak pracować i nie wydawać gier co 3 lata to po prostu muszą zwiększyć moc przerobową albo obciąć grę. Innej drogi nie ma.

Odnośnik do komentarza

Mowilem ze to DLC i to jeszcze jak by bylo bez bledow ale to co bylo do zrobienia dalej zostalo nie zrobione.Nie rozumiem nadal jak mogli cos takiego wydac jako gre.Chyba lepiej by bylo jak by to dali jako DLC za 80 zl ze wszystkimi poprawkami i skupili sie na PS4.A tak to sobie zaszkodzili bo to napewno nie jest kompletna gra ale trzeba zaplacic za nia jak za nowosc...

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

Nie powiedziałbym że GT6 to lipa, taki Matterhorn + nowe auta robią duże wrażenie,  po prostu jak się patrzy na DriveCluba czy Forzę to jednak widać ten przeskok generacji na niekorzyść GT ( i to chyba najbardziej z wszystkich gatunków gier, porównajcie wnętrza, oświetlenie ), oczywiście contentu jest od groma i więcej niż w obu ww pozycjach, ale tutaj na dwoje babka wróżyła - jeden powie że jest świetnie a drugi że gorzej niż w GT5/P i w zasadzie nie wiadomo co o tym myśleć, tak samo recenzje - jeden chwali drugi gnoi.

 

Nowości są, poprawili wiele elementów, ale ... sporo też popsuli względem poprzednika, w dodatku te gadanie o comiesięcznym DLC i mikrotransakcjach też nie zachęca ( 40 milionów kredytów - auto za 300 zł ), no i to jest wciąż stara generacja. 

 

 

Moje zdanie jest takie - kupić jak wyjdą wszystkie obiecane patche,łatki, bo raz stanieje, dwa, że pokażesz że nie godzisz się na takie praktyki. I odbiór gry będzie przyjemniejszy. Jeśli ktoś ma PS4/planuje mieć, czekać na wersję na PS4. Mówię o zwykłym graczu, nie fanie. Moim zdaniem nie można tolerować tego że zapowiedziane elementy gry będą później w żadnym przypadku.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

Jestem na 100% przekonany, że chodziło o brak czasu - pamiętacie ile robili GT5? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę - nie mogli przekładać premiery bo chcieli zdążyć przed świętami. Wydajmy grę niedopracowaną, ludzie i tak kupią, a spat(pipi)emy ją w późniejszym czasie...

 

Jak koledzy wyżej mam nadzieję, że już od jakiegoś czasu dłubią przy wersji na PS4 i że studio PD zacznie korzystać z zasobów jakichś trzecich firm przy wykonaniu gry. Teraz mają za mały team do tego aby wykonać wizję Kaza w rozsądnym czasie...

 

No, ale wracam póki co za kierownicę w GT6 bo co jak co, ale ŻADNA inna gra nie daje mi tyle frajdy z samej jazdy wirtualnym autem, a takim "Yellow Birdem" mógłbym fruwać po Nurbie godzinami i by mi się nie znudziło :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Aktualizacje

Te funkcje zostaną dodane w przyszłych aktualizacjach.

 
Wyzwanie Red Bull X [NOWE]
X2010, najszybszy samochód wyścigowy na świecie, zrodzony ze współpracy Gran Turismo i geniusza Red Bull Racing, Adriana Neweya, przejdzie ewolucję, aby stać się nowym X2014.

GT6 oferuje 3 modele, a każdy z nich ce(pipi)e się innymi osiągami. Będzie można znaleźć, przeznaczoną dla początkujących, formułę „Junior”, model „Standard” z konwencjonalnym zawieszeniem i aerodynamiką oraz „Fan Car”, model z aktywnym zawieszeniem i systemem wentylatorowym, charakteryzujący się najlepszymi osiągami i maksymalną siłą docisku.

W GT6, gracze mogą, krok po kroku, nauczyć się prowadzić bolidy formuły, pod okiem mistrza, Sebastiana Vettela, podejmując Wyzwanie Red Bull X.  

 
Społeczność
Gracze mogą tworzyć własne kluby, komunikować się ze sobą za pośrednictwem forów i organizować zawody dla ich członków. Istnieje możliwość wyboru pomiędzy prywatnym klubem wyścigowym a klubem publicznym, dostępnym dla każdego. Opcja ta zostanie dodana w ramach przyszłych aktualizacji.  
 
Szybki wyścig
Tryb ten przeznaczony jest dla tych, którzy chcą jak najszybciej wziąć udział w zawodach sieciowych. Dobieranie odbywa się zgodnie z wybranymi wcześniej ustawieniami, a wyścig rozpoczyna się, gdy zbierze się odpowiednia liczba uczestników. Opcja ta zostanie dodana w ramach przyszłych aktualizacji.  
 
B-Spec
W trybie B-Spec twoim zadaniem jest udzielanie kierowcy precyzyjnych instrukcji. Ta popularna opcja, znana z poprzednich części Gran Turismo, zostanie dodana w ramach późniejszej aktualizacji. Możesz się spodziewać zupełnie nowego, jeszcze lepszego trybu B-Spec.  
 
Kreator tras
Planujemy też udostępnić opcję kreatora tras, która pozwoli na tworzenie własnych układów tras. Dodatkowo wraz z przyszłymi aktualizacjami pojawi się aplikacja mobilna umożliwiająca nagrywanie danych GPS z jazdy prawdziwym samochodem, a następnie odtworzenie przejechanej trasy w grze.  
 
Rejestrator danych
Ta opcja umożliwia analizę zapisanych danych powtórki w celu uzyskania przedstawionych w formie graficznej informacji na temat prędkości, obrotów silnika, położenia pedału gazu, pozycji drążka zmiany biegów, kąta skrętu itp. Opcja ta zostanie dodana w ramach przyszłych aktualizacji.  
 
Wizualizator GPS
W nadchodzącej aktualizacji dodany zostanie Wizualizator GPS. Daje ci on możliwość nie tylko zaimportowania do Gran Turismo 6 Controller Area Network (CAN) używanego do regulacji systemu samochodowego, ale również prawdziwych współrzędnych GPS, które później posłużą do wizualizacji danych w powtórce gry. Możliwość ta ma być kompatybilna z CAN-Gateway ECU z Toyota Motor Corporations.  
 
Urządzenia mobilne
Dostęp do sieciowych opcji społecznościowych można uzyskać za pośrednictwem standardowych przeglądarek systemów iOS Safari oraz Android. Planowana aktualizacja zapewni także dostęp do dodatkowych opcji za pomocą specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne.  
 
Kompatybilność 3D
W ramach planowanej aktualizacji zostanie dodana opcja zgodności z telewizorami 3D.

 

http://www.gran-turismo.com/pl/products/gt6/ (lista na samym dole)

Edytowane przez Emtebe
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

lol :D za jakieś pół roku zatem będzie się dopiero opłacało kupić gt6 jak to wszystko wyjdzie...tragizmem dla branży są te terminy wydawnicze byle tylko kasa się zgadzała....uncharted3,god of war3,gt5,gt6...kilka przykładów z brzegu z tej generacji

 

a co brakowało Uncharted (którejkolwiek części) czy GoW3 na premierę?

 

szkoda niestety że kolejny raz wypuszczają okrojoną wersję, widać nic się nie nauczyli... chociaż z drugiej strony widać taka mentalność japońskich oddziałów Sony (popatrzcie na to co wyprawia Team ICO), i pewnie jakby nie zmuszenie Kaza do obcięcia gry, wydania i łatania to byśmy do dzisiaj nie mieli GT5... jeszcze nowe ficzery z którymi nie zdążyli to spoko, ale najgorsze jest to że w patchu mają dorzucić coś co mieli już dopracowane w GT5, tego kompletnie nie mogę pojąć...

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

uncharted3 - w making of przyznali sie ze z powodu terminu musieli zrezygnowac z kilku pomyslow i nie mieli czasu na takie beta testy czego wynikiem bylo to ze czesto gdzie sie wpadalo pod plansze albo klinowalo, dopiero patchami to łatali. Przy tlou już nie popełnili tego błędu i by wydać doszlifowany produkt przełożyli przemierę.

 

god of war 3 - tutaj to ogrom, wypadła cała lokacja z jakimś bossem o stu oczach i cała końcówka gry z finałową walką miała być całkowicie inna, miało to być kolejne starcie z tytanami + dodatkowo zeus w stylu początkowego posejdona czy atlasa. Ponoć całość była w zaawansowanym stadium i nawet Stig kiedyś pisał, że myśleli żeby dać to w dlc jako alternatywny ending. Z powodu terminów(gra miała zamknąć rok finansowy sony) z pomysłów zrezygnowano i zdecydowano się na inną końcówkę, którą jak sami nazwali była "bardziej kameralna" by pokazać przemianę Kratosa

Odnośnik do komentarza

Watpie ze bedzie stac Polyphony na nastepna wtope.I licze na poprawe na PS4 zeby to juz bylo tak jak ma byc..

Patrząc na to, ile dla Sony gry Poly zarobiły, to akurat Kaz może sobie pozwolić na dużo więcej. Ale niekoniecznie będzie się obijał. Od kiedy do SCE Japan Studios przeszedł założyciel Santa Monica by pełnić rolę ich szefa - zaczął sprzątać i pilnować leni. Dlatego GT6 pojawiło się dużo wcześniej, dlatego Kaz mówi o GT7 nawet za rok (pamiętajcie, Poly to dwie ekipy), dlatego inne projekty ruszyły z miejsca.

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

@Ficuś

co nie zmienia faktu że te gry były genialne, a to że mogły być jeszcze lepsze jakby tylko twórcy mogli zrealizować swoją wizję w 100% to cóż - bywa ;) a mogłoby sie okazać że ta wizja psuje odbiór gry w oczach graczy więc nie ma co narzekać ;) ważne że to co dostaliśmy było na najwyższym poziomie (poza glitchami w U3 które i tak nie były czymś nagminnym, poza tym która gra ich nie ma?), czego w przypadku GT5/6 nie można powiedzieć...

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

Skończyłem gre w 100% pozostało dobić do 12.000 km w grze aby odblokować ostatnie trofeum i platyna wpadnie.

 

Platyna w GT5 tak mnie wymęczyła że nie miałem ochoty więcej dotykać tej gry a bardzo chciałem zacząć grać on line. Zdobyłem ją jako 10 na świecie i pierwszy w polsce. Wiem to zerowe osiągnięcie ale bez patchy ułatwiających gre to było coś się tym jarałem.

 

Tutaj po 4 dniach grania miałem już gre zaliczoną. Brakuje mi trochę tego hardcore i tych wyścigów trudniejszych jak Vettel Challenge i AMG Academy, ale cieszę się z tego że zrezygnowali z trudnych i wymagających długiego czasu grania wyścigów jak 24 godziny albo 6 godzin czy 9 godzin wyścig. 

 

Podoba mi się Gran Turismo od zawsze, jako że jestem przywiązany do Sony to nie mam innej alternatywy jak zamknąć mordę i grać on line :D z ludźmi tak samo lubiącymi serie jak ja. 

 

Krytyka ?? No są drobne rzeczy denerwujące jak wciąż te cienie pod samochodami, nieco przestarzała fizyka jazdy, piski opon też mam ich dość. Ale fuck it :D Dobrze jest. 

 

Czy warto kupić GT6, tylko jeśli masz zamiar grać on line ze znajomymi, tworzyć mistrzostwa ścigać się regularnie, wymieniać autami i co jakiś czas zaliczać zadania dodawane w ramach Seasonal Events. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...