Hal Emmerich 257 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 http://imageshack.us/photo/my-images/809/8740046420e4455b1acdo.jpg/ Na tym screenie widać wyraźnie, że w stosunku do GT5 zmieniono oświetlenie na Autumn Ring. Światło jest teraz dość podobnego do tego, jakie w piątce można uświadczyć na torach ze zmienną porą dnia. Byc może doczekamy się tego ficzera na wszystkich torach w GT6. Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 (edytowane) W czerwcu będzie demko GT Academy na silniku GT6. e: Pomyłka... w lipcu. Edytowane 15 maja 2013 przez Emet Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 ogólnie oświetlenie jest jakieś inne i refleksy na samochodach, na trailerze i fotach to dobrze widać. Nie wiem czy gorsze czy lepsze ale inne. Ewidentnie coś grzebali. Nie piśli też słowem o uszkodzeniach...dużo niewiadomych...ale widzę, że są standy z demem na tym evencie to pewnie na gtplanet szybko napiszą swoje postrzeżenia czy GT6 to większe dlc do piątki czy faktycznie pełnoprawna kontynuacja Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 (edytowane) http://www.gran-turismo.com/images/c/i1aPtVcOJHpPTEc.jpg vshttp://i.imgur.com/kmBgeWR.png Ponoć oba screeny są z Silverstone.. a jak widać są z różnych pór dnia więc może jednak będzie lepiej z tym niż w GT5. W sumie to lokacji będzie "tylko" 33, czyli tylko o 7 więcej niż w GT5.. a to oznacza, że może że część obecnych będzie rozwinięta o wersje dynamiczne. e: Edytowane 15 maja 2013 przez Emet Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 tak jak od gt5 oczekiwałem ŚLADÓW OPON co dla niektórych swego czasu wydawało sie bardzo dziwne w grze typu REAL DRIVING SIMULATOR... tak od gt6 oczekuje: więcej niemieckich aut, lepszej fizyki aut (eliminacji bugów z gt5), lepszej fizyki opon (zużycia, ciśnienia, temp itp), EDYTORA z mozliwoscia ustawienia obiektów typu pachołki, linie, strzałki, beczki, bandy (przesuwne i stałe), mozliwosci zapisu i podzielenia się online.... reszta mnie nie interesuje.... np. grafika Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 http://abload.de/img/i1sabhtacft2k8cb6o2k.jpg Countach jest teraz full premium, więc być może podobny los spotka rzeszę innych standardów z GT5. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 tak jak od gt5 oczekiwałem ŚLADÓW OPON co dla niektórych swego czasu wydawało sie bardzo dziwne w grze typu REAL DRIVING SIMULATOR... tak od gt6 oczekuje: więcej niemieckich aut, lepszej fizyki aut (eliminacji bugów z gt5), lepszej fizyki opon (zużycia, ciśnienia, temp itp), EDYTORA z mozliwoscia ustawienia obiektów typu pachołki, linie, strzałki, beczki, bandy (przesuwne i stałe), mozliwosci zapisu i podzielenia się online.... reszta mnie nie interesuje.... np. grafika to akurat powinno być w GT6. Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 (edytowane) Chyba się skuszę na szóstkę. Nie grałem w ogóle w GT5, więc czeka nam nie masa nowości od czasów GT4. Edytowane 15 maja 2013 przez Lukas_AT Cytuj
Gość Darude Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 (edytowane) Poczekajmy lepiej na GT w wydaniu nextgenowym .Jakoś mi sie nie chce jezdzic już na tych curent genach.Nie jaram się tym potrzebuje rewolucji nie ewolucji . Edytowane 15 maja 2013 przez Darude 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 Zgadzam się z kolegą jakoś nie widzę sensu wypuszczania tego, prawda jest taka że ma to służyć tylko i wyłącznie wyciągnięciu kasy. Zanim wyjdzie GT7 na PS4 minię trochę czasu więc trzeba do tego czasu jeszcze zarobić. Cytuj
winner 183 Opublikowano 15 maja 2013 Autor Opublikowano 15 maja 2013 Ponoć były pogłoski, że kolejne Gran Turismo ma się ukazać dopiero na sprzęcie nowej generacji, aczkolwiek ja bym liczył jeszcze na PS3. Miałem dobre przeczucie. YEAH!!! Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 Za(pipi)iście dobrze, że będzie jeszcze na PS3 Jaram się! Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 (edytowane) GTPlanet wrzuciło gameplay: Edytowane 16 maja 2013 przez SzczurekPB Cytuj
krupek 15 479 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 GT6 łykam bez popity. Jak budżet mi pozwoli to sprawię sobie w końcu kierownicę i stojak Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 Właśnie tak patrzę na tego gifa.... i się zastanawiam.. Czy to, że błotniki i koła poruszają się tutaj niezależnie jest na pewno poprawne? Czy przypadkiem w przeczywistości błotniki w tym aucie nie są na sztywno połączone z kołami (z zawieszeniem)? Cytuj
Sunnyluk 7 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 Wydaje mi się, że nie są "na sztywno" połączone od samego początku widać bardzo dobrze jak błotniki pracują. Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 (edytowane) Nie chodzi o połaczenie na szytwno z nadwoziem tylko z zawieszeniem.. W sumie jestem już na 99,9% pewien, że tak właśnie jest i w GT6 działa to źle. Po prostu koło "skacze" na nierównościach swoją drogą a elementy samochodu (w tym wypadku błotniki) swoją.. Tytaj widać, że w prawdziwym aucie sa one sztwyne względem osi koła. e: Wygląda na to, że w grze działa to po prostu z opóźnieniem. Koła reagują na nierówność na podstawie fizyki a błotniki są później "sztucznie" animowane/poruszane na podstawie ruchu koła (i dzieje się to z opóźnieniem). Edytowane 16 maja 2013 przez Emet Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 Jajco.. Po prostu to zauważyłem i zakłuło mnie to oko. Niestety zwracam uwagę na różne szczegóły w grach.. i ma to też swoja wady.. Akurat ta animacja błotnika to szczegół i nie będzie mi to przeszkadzało jakoś bardzo.. ale chę aby ludzie wiedzieli, że to czym się tam bardzo podniecają.. nie jest takie cudowne jak im się to wydaje. Zresztą 90% populacji np GT Planet uważa, że fizyka w GT5 to ideał, podczas gdy jest ona strasznie padaczna i aż dziw bierze, że udało się na niej stworzyć całkiem dobry model jazdy przynajmniej dla stosunkowo szybkich i sztywnych aut. Teraz liczę na to, że dzięki rzekomej współpracy z tymi producentami opon i zawieszenia w końcu będzie to zrobione faktycznie jak należy. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 Na konsolach i tak nic lepszego nie powstało, więc..... Dla mnie osobiście dyskusje czy błotnik sie rusza z kołem czy osobno, są zwykłym biciem piany. I następnym razem trochę wiecej kultury, bo gimbazą zaleciało. 4 Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 jest dokladnie tak jak pisze Emet, tez mnie to zastanawiało patrząc na tego gifa.... a wspomniana gimbaza pewnych rzeczy nie zauważa a inne ignoruje, nie bez powodu mają własne fora ;p Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 Widać, że udało im się zaimplementować miękkie cienie podczas gry (do tej pory były tylko w zdjęciach z photo-mode). Szkoda tylko, że prawdopodobnie (właściwie to niemal na pewno patrząc na niektóre screeny) kosztem ich rozdzielczość i szczegółowości... ale końcowy efekt będzie można ocenić dopiero na żywo w różnych warunkach. Może taki kompromis koniec końców nie będzie jednak zły. @mattaman Jak nie interesują cię takie szczegóły i się na tym nie znasz/nie wnikasz i nie masz nic konkretnego do powiedzienia to po co się wcinasz z takimi tekstami? Krótka i głupia odpowiedź na głupie pytanie. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 16 maja 2013 Opublikowano 16 maja 2013 Kiepska fizyka w GT5? Lepszej na konsolach obecnej generacji nie znajdzie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.