Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ogólnie oświetlenie jest jakieś inne i refleksy na samochodach, na trailerze i fotach to dobrze widać. Nie wiem czy gorsze czy lepsze ale inne. Ewidentnie coś grzebali. Nie piśli też słowem o uszkodzeniach...dużo niewiadomych...ale widzę, że są standy z demem na tym evencie to pewnie na gtplanet szybko napiszą swoje postrzeżenia czy GT6 to większe dlc do piątki czy faktycznie pełnoprawna kontynuacja

Opublikowano (edytowane)

http://www.gran-turismo.com/images/c/i1aPtVcOJHpPTEc.jpg
                       vs
http://i.imgur.com/kmBgeWR.png

 

Ponoć oba screeny są z Silverstone.. a jak widać są z różnych pór dnia więc może jednak będzie lepiej z tym niż w GT5.

W sumie to lokacji będzie "tylko" 33, czyli tylko o 7 więcej niż w GT5.. a to oznacza, że może że część obecnych będzie rozwinięta o wersje dynamiczne.

 

e:

BKUaRWnCAAAghEn.jpg

BKUa6IiCcAARlPJ.jpg

Edytowane przez Emet
Opublikowano

tak jak od gt5 oczekiwałem ŚLADÓW OPON co dla niektórych swego czasu wydawało sie bardzo dziwne w grze typu REAL DRIVING SIMULATOR...

 

tak od gt6 oczekuje: więcej niemieckich aut, lepszej fizyki aut (eliminacji bugów z gt5), lepszej fizyki opon (zużycia, ciśnienia, temp itp), EDYTORA z mozliwoscia ustawienia obiektów typu pachołki, linie, strzałki, beczki, bandy (przesuwne i stałe), mozliwosci zapisu i podzielenia się online....

reszta mnie nie interesuje.... np. grafika

Gość aphromo
Opublikowano

tak jak od gt5 oczekiwałem ŚLADÓW OPON co dla niektórych swego czasu wydawało sie bardzo dziwne w grze typu REAL DRIVING SIMULATOR...

 

tak od gt6 oczekuje: więcej niemieckich aut, lepszej fizyki aut (eliminacji bugów z gt5), lepszej fizyki opon (zużycia, ciśnienia, temp itp), EDYTORA z mozliwoscia ustawienia obiektów typu pachołki, linie, strzałki, beczki, bandy (przesuwne i stałe), mozliwosci zapisu i podzielenia się online....

reszta mnie nie interesuje.... np. grafika

to akurat powinno być w GT6.

Gość Darude
Opublikowano (edytowane)

Poczekajmy lepiej na GT w wydaniu nextgenowym .Jakoś mi sie nie chce jezdzic już na tych curent genach.Nie jaram się  tym potrzebuje rewolucji nie ewolucji . :P

Edytowane przez Darude
  • Plusik 1
Opublikowano

Zgadzam się z kolegą jakoś nie widzę sensu wypuszczania tego, prawda jest taka że ma to służyć tylko i wyłącznie wyciągnięciu kasy. Zanim wyjdzie GT7 na PS4 minię trochę czasu więc trzeba do tego czasu jeszcze zarobić.

Opublikowano

Ponoć były pogłoski, że kolejne Gran Turismo ma się ukazać dopiero na sprzęcie nowej generacji, aczkolwiek ja bym liczył jeszcze na PS3.

 

 

Miałem dobre przeczucie.

 

YEAH!!!

Opublikowano

Właśnie tak patrzę na tego gifa.... i się zastanawiam.. Czy to, że błotniki i koła poruszają się tutaj niezależnie jest na pewno poprawne? Czy przypadkiem w przeczywistości błotniki w tym aucie nie są na sztywno połączone z kołami (z zawieszeniem)?

Opublikowano (edytowane)

Nie chodzi o połaczenie na szytwno z nadwoziem tylko z zawieszeniem.. 

W sumie jestem już na 99,9% pewien, że tak właśnie jest i w GT6 działa to źle. Po prostu koło "skacze" na nierównościach swoją drogą a elementy samochodu (w tym wypadku błotniki) swoją..

Tytaj widać, że w prawdziwym aucie sa one sztwyne względem osi koła.

 

e: Wygląda na to, że w grze działa to po prostu z opóźnieniem. Koła reagują na nierówność na podstawie fizyki a błotniki są później "sztucznie" animowane/poruszane na podstawie ruchu koła (i dzieje się to z opóźnieniem).

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Jajco..

 

Po prostu to zauważyłem i zakłuło mnie to oko. Niestety zwracam uwagę na różne szczegóły w grach.. i ma to też swoja wady..

Akurat ta animacja błotnika to szczegół i nie będzie mi to przeszkadzało jakoś bardzo.. ale chę aby ludzie wiedzieli, że to czym się tam bardzo podniecają.. nie jest takie cudowne jak im się to wydaje.

Zresztą 90% populacji np GT Planet uważa, że fizyka w GT5 to ideał, podczas gdy jest ona strasznie padaczna i aż dziw bierze, że udało się na niej stworzyć całkiem dobry model jazdy przynajmniej dla stosunkowo szybkich i sztywnych aut.

 

Teraz liczę na to, że dzięki rzekomej współpracy z tymi producentami opon i zawieszenia w końcu będzie to zrobione faktycznie jak należy.

Opublikowano

Na konsolach i tak nic lepszego nie powstało, więc.....

 

Dla mnie osobiście dyskusje czy błotnik sie rusza z kołem czy osobno, są zwykłym biciem piany.

 

I następnym razem trochę wiecej kultury, bo gimbazą zaleciało.

  • Minusik 4
Opublikowano

jest dokladnie tak jak pisze Emet, tez mnie to zastanawiało patrząc na tego gifa....

 

a wspomniana gimbaza pewnych rzeczy nie zauważa a inne ignoruje, nie bez powodu mają własne fora  ;p

Opublikowano

imagekesze.jpg

 

Widać, że udało im się zaimplementować miękkie cienie podczas gry (do tej pory były tylko w zdjęciach z photo-mode). Szkoda tylko, że prawdopodobnie (właściwie to niemal na pewno patrząc na niektóre screeny) kosztem ich rozdzielczość i szczegółowości... ale końcowy efekt będzie można ocenić dopiero na żywo w różnych warunkach. Może taki kompromis koniec końców nie będzie jednak zły.

 

@mattaman

Jak nie interesują cię takie szczegóły i się na tym nie znasz/nie wnikasz i nie masz nic konkretnego do powiedzienia to po co się wcinasz z takimi tekstami? Krótka i głupia odpowiedź na głupie pytanie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...