Kazuun 221 Opublikowano 24 września 2012 Autor Opublikowano 24 września 2012 Uwielbiam was PC-ciarze, w działach konsolowych ludzie piszą o grze i ustawiają się na Coopa, a wy tylko o kto ile ma fpsów i komu chrupie Ja się na nic z nikim nie muszę ustawiać - ja miałem zapewnione towarzystwo do co-opa Bordera 2 nim zapowiedzieli samą grę, więc.... xD Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 Uwielbiam was PC-ciarze, w działach konsolowych ludzie piszą o grze i ustawiają się na Coopa, a wy tylko o kto ile ma fpsów i komu chrupie Ja się na nic z nikim nie muszę ustawiać - ja miałem zapewnione towarzystwo do co-opa Bordera 2 nim zapowiedzieli samą grę, więc.... xD Tak samo ja. Jaki z tego moral ? Console players are lonely and matchmaking sucks Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 (edytowane) Ba i patrząc powoli na tamten temat zaczynają się również posty o optymalizacji. Zapewne kiepskiej jak z jedynką było ; ) Kurde zmarnowałem złoty klucz pre-ordera będąc na lipnym 10 levelu. Da się to jakoś odkręcić ? Patrzę skrzynka i machinalnie podbiegłem i otworzyłem i po kluczu a chciałem to dopiero otworzyć będąc na 50. Mogli jakieś potwierdzenie wprowadzić w tak ważnej sprawie a nie takie szybkie otwieranie jak byle barachła. EDIT : Uważajcie z tym gównem ! Złoty klucz zmarnowany a bronie ze skrzyni wyparowały z ekwipunku! Czyli ani klucza ani broni. Weź ty się Gearbox puknij ; ) Edytowane 24 września 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 (edytowane) Sorry za post pod postem ale chcę by to było osobno. Jak włączyć PhysX jeśli mamy kartę Ati ? Przejdź do Documents/My Games/Borderlands 2/willowgame/config i otwórz willowengine.ini za pomocą notatnika. Poszukaj linii "PhysXLevel=0" Zmień na PhysXLevel=1 dla średniego poziomu fizyki PhysXLevel=2 dla wysokiego poziomu fizyki Działa! Właśnie spróbowałem. Ponoć wtedy odpowiedzialny jest za to CPU więc przydałby się trochę mocniejszy. Edytowane 24 września 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 (edytowane) Ba i patrząc powoli na tamten temat zaczynają się również posty o optymalizacji. Zapewne kiepskiej jak z jedynką było ; ) Kurde zmarnowałem złoty klucz pre-ordera będąc na lipnym 10 levelu. Da się to jakoś odkręcić ? Patrzę skrzynka i machinalnie podbiegłem i otworzyłem i po kluczu a chciałem to dopiero otworzyć będąc na 50. Mogli jakieś potwierdzenie wprowadzić w tak ważnej sprawie a nie takie szybkie otwieranie jak byle barachła. EDIT : Uważajcie z tym gównem ! Złoty klucz zmarnowany a bronie ze skrzyni wyparowały z ekwipunku! Czyli ani klucza ani broni. Weź ty się Gearbox puknij ; ) Wejdz w folder DLC -> Premium Club -> Lic, otworz plik WillowDLC jako dokument tekstowy i w linijce "Num keys" wpisz sobie jaka chcesz wartosc do 255, a taka bedziesz mial ilosc zlotych kluczy. Problemy z glowy . Ja sie zdenerwowalem kiedy dostalem 2 ch*owe mody do granatow (gram snajperem na krytykach jadacych ostro) wiec sobie pomoglem znalezc snajperke i potem skrzyni juz nie ruszalem. Edytowane 24 września 2012 przez Bansai Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 (edytowane) Takie jajca ? Czytałem ,że masa cziterów ale żeby aż tak banalne to było ? No nie , powinni to jakoś zabezpieczyć. Napisałem do pomocy technicznej, ciekawe czy coś odpiszą. Jeśli nie lub ściemnią ,że nie mogą nic zrobić to wtedy wygeneruję ten 1 złoty klucz. Nie chcę oszukiwać : ) Edytowane 24 września 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 Ostatnio sobie kompa sprawiłem, jakiś złozyłem z pomoca kumpla za 2.5k - borderlands śmiga na maksie w full hd bez zająknięć w ogóle nie wiem czy ktoś używa - http://mrhaandi.blogspot.com/p/injectsmaa.html - można spokojnie FXAA wyłaczyć w grze i uzyć tego SMAA - efekt jest świetny przy minimalnym obciążeniu. Swoją drogą gearbox ostro pokpił sprawe z testowaniem trade'a - jak gracie z kimś i ostawiacie się na Trade, to możecie w okienku z kasą wpisać ujemną wartość... Wtedy kasa z konta drugiego gracza przejdzie na wasze konto. Co ciekawe można to też zrobić, jak drugi gracz ma 0$... Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 Ba i patrząc powoli na tamten temat zaczynają się również posty o optymalizacji. Zapewne kiepskiej jak z jedynką było ; ) Kurde zmarnowałem złoty klucz pre-ordera będąc na lipnym 10 levelu. Da się to jakoś odkręcić ? Patrzę skrzynka i machinalnie podbiegłem i otworzyłem i po kluczu a chciałem to dopiero otworzyć będąc na 50. Mogli jakieś potwierdzenie wprowadzić w tak ważnej sprawie a nie takie szybkie otwieranie jak byle barachła. EDIT : Uważajcie z tym gównem ! Złoty klucz zmarnowany a bronie ze skrzyni wyparowały z ekwipunku! Czyli ani klucza ani broni. Weź ty się Gearbox puknij ; ) Wejdz w folder DLC -> Premium Club -> Lic, otworz plik WillowDLC jako dokument tekstowy i w linijce "Num keys" wpisz sobie jaka chcesz wartosc do 255, a taka bedziesz mial ilosc zlotych kluczy. Problemy z glowy . Ja sie zdenerwowalem kiedy dostalem 2 ch*owe mody do granatow (gram snajperem na krytykach jadacych ostro) wiec sobie pomoglem znalezc snajperke i potem skrzyni juz nie ruszalem. Nie działa po patchu już. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 24 września 2012 Opublikowano 24 września 2012 (edytowane) Uwaga na bug w zadaniu "Do not Harm" zaraz na początku w Sanktuarium. Niestety u mnie to wystąpiło. Niedługo ma zostać udostępniony patch. Więcej tutaj : http://forums.gearbo...ad.php?t=148812 Edytowane 24 września 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 Gorszy jest ten bug z resetowaniem Badass ranks/medals - wszystkie zaliczone challenge badass zostają zaliczone, ale tracisz wszystkie punkty jakie za to dostałeś... Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 Swoją drogą gearbox ostro pokpił sprawe z testowaniem trade'a - jak gracie z kimś i ostawiacie się na Trade, to możecie w okienku z kasą wpisać ujemną wartość... Wtedy kasa z konta drugiego gracza przejdzie na wasze konto. Co ciekawe można to też zrobić, jak drugi gracz ma 0$... Dzisiejszy patch to poprawił : ) Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 27 września 2012 Opublikowano 27 września 2012 Takie rzeczy podobno czasami do kupienia są w automatach... Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 27 września 2012 Autor Opublikowano 27 września 2012 Przeglądałem razem z kumplem automaty zawsze jak była okazja. Jeszcze nie widzieliśmy NIC wartego kupna w nich poza ammo xD Przez cały jeden playthrough, od początku gry po end bossa (55h na liczniku) wypadł tylko jeden pomarańczowy item. Crappy w uj Powyższe jest całkiem badass Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 1 października 2012 Opublikowano 1 października 2012 (edytowane) Wszyscy się zachwycają B2 ja tymczasem chciałbym póki co ( jeszcze nie ukończyłem ) napisać co mi się w grze nie podoba. Często to błahostki, preferencje, luźne uwagi ale warte moim zdaniem wspomnienia. Nie grałem w "jedynkę". Gra mi się bardzo dobrze, około 40h już na liczniku i nadal nie mam dość chociaż gram praktycznie samemu. Tak czy siak zadania to przegięcie w kwestii na "jedno kopyto". Rozumiem ,że coop te sprawy jednak naprawdę można było bardziej to urozmaicić a nie 95% zadań to "idź i zabij". Jakieś wyścigi ( chyba ,że będą jeszcze ) , zadania ze specyficznym gameplayem , ochrona karawany ( może będzie jeszcze ? ) , jakieś krótkie logiczne grupowe wstawki na pewno bardziej by urozmaiciły gameplay. Oczywiście nie mówię by poszatkować radosną wyrzynkę ale można by zmienić proporcje z 95 do powiedzmy 75% gdzie 25% to zadania inne niż "idź i zabij ". Spory minus jak dla mnie. Szkoda ,że główny bohater nie rzuca luźnych haseł do kluczowych kwestii fabularnych. Praktycznie gdy coś się dzieje ważnego w opowieści, milczy. W coopie ok ale gdy jesteśmy sami mogli to stworzyć. Dodatkowo bycie taką milczącą , marionetką która robi wszystko na zawołanie nie do końca mi się podoba ; ) Humor kapitalny jednak co za dużo to nie zdrowo i czasem robi się zbyt żałośnie i rozpaczliwie i nie jest to zamierzone : ) Szkoda ,że nie można polatać tym Buzzardem czy jakoś tak. Szkoda ,że nie widać swojego ciała gdy patrzymy w dół, tylko "pustkę". Szkoda, że często ze złotej skrzyni wyciągamy jakieś badziewia gdzie złoty klucz jest naprawdę rzadkim przedmiotem. Urozmaicenie terenów ok ale oczywiście mamy stereotypowe krajobrazy przerabiane po tysiące razy wszędzie. Lodowiec, pustynia, zielone wzgórza. Tylko czekać jeszcze na lawę i dżunglę. Tej ostatniej pewnie nie będzie z przyczyn technicznych. Nic nie zaskakuje. Może ta ostatnia miejscówka bogatej metropolii Jacka zaskoczy przyjemnie. Nie podoba mi się ,że respawn przeciwników w dużej miejscówce odbywa się przez "nadpisywanie". Czyli nie wychodząc z "rejonu" ale zapuszczając się w nim daleko i zabijając za dużo przeciwników "nadpisujesz" jakby i na początku tego rejonu następuje respawn. Zostałbym jednak na respawnie po wyjściu z rejonu. Miałem kilka sytuacji,że miałem na tyle wysoki level ,ze dostawałem już tylko po 1-3exp za przeciwników ale którzy jednocześnie wcale nie byli łatwi do ubicia ! Podsumowując, gra się bardzo dobrze. Mają magnez takie produkcje. Jednak są bardzo specyficzne i nie każdemu mogą przypaść do gustu. Moja wstępna ocena 8/10. Wyżej raczej nie ma mowy. Edytowane 1 października 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 października 2012 Autor Opublikowano 1 października 2012 Respawn mobów po wyjściu z rejonu? Nie. Nie mam ochoty musieć zapierdzielać 10 minut w jedną stronę, a potem wracać tylko po to by zrespił mi się jeden mobek do questa którego mogę zrobić w 2 minuty. Po 40h powinieneś już to 'rozumieć" i "doceniać" Słaba ilość expa za przeciwnika to "Twoja wina". Robisz questy w mało optymalnej kolejności skoro musisz przechodzić przez takie tereny. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 1 października 2012 Opublikowano 1 października 2012 (edytowane) Często i tak się nie respawnują czy masz zadanie czy nie. Pomaga tylko wyjście z rejonu. Widać ,że im nie wyszedł ten respawn. Raz tak raz siak. Po 55 h gry również powinieneś już dostrzec nieścisłości w tym aspekcie. Często się biega długo po miejscówce mniejszej i nic a w większej trochę dłuższej się "zamuli" , poogląda wszystko i już znowu są. Mnie się nie podoba gdy wykonam sobie wszystko i muszę wracać do początki "labiryntu" przebijając się znowu przez identycznych przeciwników których 10 minut wstecz pokonałem na tej samej drodze. Ale jak mówię, raz tak jest raz nie. Zależne o wielkości miejsca i ilości rywali. Niech sobie leci 1exp ale niech wtedy przeciwnicy padają jak muchy. I owszem przeważnie tak jest. Zdarzyły się jednak miejsca gdzie dostawało się 1-3exp a przeciwnicy byli "twardzi" jak ci w nowych miejscówkach. Jakby "system" się pogubił. Na szczęście to marginalna sprawa i zdarzył mi się chyba w 2 miejscach i to na krótko. Robię wszystko co możliwe "po kolei". Nic nie omijam. Edytowane 1 października 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 października 2012 Autor Opublikowano 1 października 2012 Kapitalnym przykładem na to, że system respawn u który proponujesz jest kiepski jest quest od Dr. Zed'a na Bullymongi. Pierw rozwalamy kupki z fekaliami, potem zabijamy kilka z nich, potem testujemy ich odporność na granaty, by wreszcie przejść do strzelania w rzucane przez nie odchody. Jeżeli respawn mobów wymagał by wyjścia z lokacji to ten quest zajął by pewnie 40 minut, a nie 15-20 jak to jest obecnie. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 1 października 2012 Opublikowano 1 października 2012 (edytowane) 40 minut ? Akurat w tym zadaniu wcześniej wyczyściłem całą mapę i by znowu się pojawiły wróciłem do Sanktuarium. Może minuta dłużej wyszła z podjechaniem do Sanktuarium i powrotem. Musiałem to zrobić ponieważ , czekałem, biegałem i nie było respawnu. Więc powtarzam ,raz jest, raz nie ma. Wszystko zależy od wielkości miejsca, ilości wrogów itd. W ogóle na "mapie świata" często sobie "czyściłem" cały teren i póki z niego nie wyszedłem, nie było odradzania rywali. Najbardziej mnie denerwuje respawn podczas drogi powrotnej w "dungeon'ach". Nie jest więc tak jak piszesz. Często trzeba opuścić dany rejon by był respawn. A może w singlu jest trochę inaczej niż w coopie ? Edytowane 1 października 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 października 2012 Autor Opublikowano 1 października 2012 No chyba, bo ja zupełnie się nie spotkałem z tym co opisujesz. Respawn nigdy nie kazał mi opuszczać lokacji, ani nie był męczący. Respawn = więcej expa = coś co grinderzy uwielbiają. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 2 października 2012 Autor Opublikowano 2 października 2012 Jakim cudem masz bańkę dwieście, tyle HP i shielda na lvlu 41 z takim progresem story-wise? O.o Mam lvl 43, 400k kasy i jakies 7k HP. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 2 października 2012 Opublikowano 2 października 2012 Mam grę ze Steam. Też bym sobie wyrobił opinię ale przy walce z wypierdkami Boom czyli praktycznie sam początek gra się zawsze zawiesza. Wtf? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 2 października 2012 Autor Opublikowano 2 października 2012 New game plus? Like..... no shiet? Czytanie całego posta ze zrozumieniem FTW ;p 1 Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 4 października 2012 Opublikowano 4 października 2012 (edytowane) Mam już tego dość. 5-7h mnie cofnęło do tyłu jak nie więcej. Nawet nie mam słów. Jeśli się nie potrafi zrobić stabilnego sejwu to się (pipi) mać nie robi jednego automatycznego który nadpisuje wszystko! Edytowane 4 października 2012 przez Sebastian Ś. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.