MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) GTTV Nie pokazali za dużo. W sumie to jest misja, której montaż mamy na zwiastunie. Dalej nie wiem czy można liczyć na jakąś interakcję z NPC poza hackowaniem ich chipów. Edytowane 30 września 2011 przez MajorZero64 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Jeśli bedzie to dopracowany i rozbudowany produkt coś jak Deus z tym, że nastawiony na akcję to jestem za. Obawialem się, że zrobia z Syndicate to samo co z nowym Ufo ale po trailerze jestem troszkę uspokojony Trzymam kciuki. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 Może nie będzie to takie złe, ten nowy Syndicate. Design bardzo fajny, muzyczka z trailera jest genialna i licze, że w full wersji również będzie podobna. Cóż będzie trzeba śledzić news'y dotyczące tej produkcji. Cytuj
Suavek 4 806 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Gameplay z komentarzem Idziemy, strzelamy, wciskamy X kiedy trzeba, nawalamy X kiedy jest QTE, idziemy dalej i strzelamy. W dodatku ewidentnie ściąga to to drobne elementy z nowego Deus Exa. Szkoda tylko, że te kosmetyczne... Nawet gdyby nie miało to nazwy Syndicate ( ), to bym się tym ani trochę nie zainteresował. Ot shooter jakich wiele - tym razem sci-fi/cyberpunk. A ni to emocjonujące, ni to oryginalne. Idziemy i strzelamy. Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Kto zrobi reboot serii jako RTSa na konsole? Szanse mają jedynie takie Halo Wars, które bazują na potężnej marce. Syndicate jako RTS nie ma szans na komercyjny sukces.Nikt im nie każe robić strategii na konsole. Broń boże - uprościliby to jeszcze do granic niemożliwości. PC to też dobra platforma do grania i nadająca się znacznie lepiej do pewnych gatunków - gdyby ktoś nie wiedział.A Syndicate jako RTS sukces osiągnęło już lata temu. Teraz tylko eksploatują markę jakimiś potworkami. Ja im każę Kiedyś myślałem że brak skomplikowanych gier na konsolach z elementami strategii, taktyki, ekonomii, rpg itp. jest związany z problemami technicznymi. Teraz już wiem, że nie jest. Dlatego PS3 to moja ostatnia konsola do gier. Wybaczcie, że wyłazi ze mnie taka ilość hejtu, ale to się zwyczajnie robi przykre - kierunek w jakim zmierzają gry. Jak tak dalej pójdzie, to naprawdę wszystko sprowadzi się do szczelanin, eksplozji i liniowych korytarzy "dla mas", podczas gdy miłośnicy niszowych gatunków będą musieli zadowolić się produkcjami Indie, albo mało znanymi tytułami na handheldy (a potem ludzie mi się dziwią, że wolę zainwestować w PSP i NDS, zamiast PS3 czy X360...). Gry nie sprowadzą się do tego o czym piszesz... one już są na tym etapie obecnie i dalej zmierzają w obranym kierunku, więc będzie jeszcze gorzej. Ciekawe jaki wpływ ma na to podbijanie rynku przez konsole... Wydanie Syndicate jako gry FPS wcale nie musi wykluczać elementów znanych z pierwowzoru. Ja chętnie zagrałbym w takiego klimatycznego fpsa, z odrobiną strategii i ekonomii (wynalazki, wydatki, ulepszanie żołnierza, planowanie kolejności misji, albo nawet kontrola drużyny - wypas!) ale po co to komu, skoro wystarczy jakiś bullet time, kopniaki na ryj, wybuchy, tunel fabularny i wszyscy zadowoleni. 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Coś takiego o czym piszesz będzie chyba w Xcomie. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 1 listopada 2011 Opublikowano 1 listopada 2011 (edytowane) [media=''] [/media] Zwiastun co-opa. Tutaj to już shooter pełną gębą, szkoda, że nie pokazali jakiś fajnych akcji. Ciekawe jak z różnorodnością misji. Edytowane 1 listopada 2011 przez MajorZero64 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 17 stycznia 2012 Opublikowano 17 stycznia 2012 Co jak co, ale muzyka to w tej grze będzie prze.za(pipi)ista! 1 Cytuj
_mike 318 Opublikowano 17 stycznia 2012 Opublikowano 17 stycznia 2012 Faktycznie muzyka jest świetna, do tego mega klimat i jeszcze oby gra była FPSem w stylu BS nie CoD = dla mnie absolutny must-have (mimo że nie nie lubię FPSów) Cytuj
Zwyrodnialec 1 723 Opublikowano 17 stycznia 2012 Opublikowano 17 stycznia 2012 Ja jednak wstrzymam się do pierwszych recenzji i opinii po premierze, bo jak na razie to wygląda na efektowną strzelankę, a nie grę skupioną na fabule i różnych wyborach jak w DE. Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 18 stycznia 2012 Opublikowano 18 stycznia 2012 Ja myślę, że to będzie średniak albo będzie porównywany do DE, a to go zniszczy, bo wątpię żeby był lepszy. Już Xcom zapowiada się ciekawiej, tylko to trochę inne klimaty Cytuj
zalef88 53 Opublikowano 31 stycznia 2012 Opublikowano 31 stycznia 2012 Jest demo co-op na amerykańskim PS Store, zajmuje tylko 620 MB. Cytuj
MYSZa7 8 959 Opublikowano 1 lutego 2012 Opublikowano 1 lutego 2012 (edytowane) I gra się w nie bardzo przyjemnie. Bez zgranej ekipy potrafi dawać fun,a co dopiero by było gdyby zebrało się konkretną ekipę. Potencjał w tym trybie jest,choć znając życie to jakiś czas po premierze serwery będą świeciły pustkami. Edytowane 1 lutego 2012 przez MYSZa7 Cytuj
da$io 110 Opublikowano 1 lutego 2012 Opublikowano 1 lutego 2012 Nie ma co biadoilić. Nie spodziewałem się niczego szczególnego ale po ograniu dema gierka zapowiada się świetnie. Fajne upgrade'y, sterowanie i feeling który nie czyni z tej gry kolejnej tępej strzelanki. Mnie przygody Jensena znudziły na śmierć więc czekam na Syndicate mimo, że to bardziej FPP z el. RPG a nie na odwrót. Mi pasuje. 1 1 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 Złota patelnia. Polecacie grę? Myślałem nad zakupem. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 Jak chodzi po 70 zł to tak. Poza tym singiel słaby, multi lepsze. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 A platyna ciężka do osiągnięcia? Cytuj
da$io 110 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 Niestety w tym Ci nie pomogę bo ogólnie platynki mam w nosie:P Musisz sprawdzić gdzieś w necie. Jeśli gra wymaga przejścia na najwyższym poziomie trudności to już zapewniam, ze tona cierpliwości będzie Ci potrzebna. Pojedynki z bossami są przegięte bo twoje bronie maja moc porównywalną z pistoletem na wodę. 1 Cytuj
C-Boy 52 Opublikowano 18 czerwca 2012 Opublikowano 18 czerwca 2012 (edytowane) Nah, dla mnie hard był banalny Ba! Nawet trofik za najwyższy poziom trudności wpada przed walką z ostatnim bossem. Z innej beczki, jakby ktoś chciał pograć w multi to dajcie znać. Mamy 3 osobowy, zgrany Syndykat i brakuje nam jednego człowieka, do wymiatania na expercie. Edytowane 18 czerwca 2012 przez C-Boy Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 12 sierpnia 2012 Opublikowano 12 sierpnia 2012 Jedno wielkie rozczarowanie. Świetny klimat, bardzo dobra muzyka tylko gameplay jakiś taki nijaki. Po 7 rozdziałach dałem sobie spokój. Bronie mają taki rozrzut, że ciężko jest kogoś trafić. Przeciwnicy padają po 3 strzałach w głowę. Możliwości DART6 bawią przez króką chwilę a potem zaczynają irytować. Wkurza mnie, że gra nagradza za jak naszybsze zabijanie przecinwków. Nie ma czasu na zastanowienie i jakiekolwiek planowanie. W pewnym momencie przestałem już nadąrzać nad tym wszystkim. Cały czas brakowało mi adrenaliny, dzięki której możemy zabijać większe grupy przeciwników bo nie otrzymywałem bonusów za headshoty i łańcucy zabójstw. Gra nie jest zła jeśli ktoś lubi bezmózgie FPSy, w których liczy się tylko refleks. Cięzko uwierzyć, że ci sami ludzie byli odpowiedzialni za Kroniki Riddicka, przy których świetnie się bawiłem. Nie tak miało to wyglądać.Twórcy liczyli po prostu na łatwą kasę i nic więcej. Gra zalatuje taką tanią chałupniczą robotą na masową skalę, bez jakiejś finezji i wychodzenia poza określone ramy. Wszystko było jakby wymierzone pod casualowego, nie wymagającego odbiorcę. I coś w tym chyba jest skoro Kroniki przeszedłem na jednym oddechu a z Syndicate męczyłem się ponad miesiąc, ostatecznie i tak nie kończąc. Typowa gra zbierająca kurz bo zawsze jest coś ciekawszego do zrobienia. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Nie do końca się zgodzę odnośnie adresata gry. Mistrzem FPSów nie jestem, bo rzadko gram w ten gatunek ale gra na normalu sprawiła mi problemy. Dlatego nie powiedziałbym, że jest dla casuali. Co do reszty to trochę się zgodzę - akcja, akcja, akcja. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Początek jest prosty. Dopiero w połowie zaczyna być naprawdę trudno. Na easy podobno jedną ręką można grać. Poziom trudności jest s(pipi)y i tyle. Pierwsza walka z bossem to już w ogóle podręcznikowy przykład jak nie robić gier. Na hardzie można z nim walczyć dobre pół godziny bo po każdym strzale robi unik. Cała walka opiera się więc na posyłaniu pojedynczych kul i chowaniu się za zasłony. Pasek energii praktycznie stoi w miejscu. To był moment w którym zmieniłem poziom na normal bo takie granie nie ma sensu. Kto już wcześniej pisał jak mogłoby to wyglądać. Gdzie jest swobodny wybór misji i agentów, który bez problemu możnaby zaimplementować? Dlaczego nie ma możliwości wyboru ekwipunku przed misjami? Dlaczego nie można prowadzić badań nad nowymi technologiami jak w oryginale? Broni jest mało i są one nieskuteczne. Jedynie Gauss Gun i Minigun spełniają swoje zadanie. Gameplay wymusza na graczu cały czas parcie do przodu. Nie ma żadnych wyborów, żadnego myślenia. Cytuj
[InSaNe] 2 491 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Moim zdaniem przesadzasz Chyba trochę tęsknisz do pierwowzoru od Bullfrog, a przy oderwaniu od tamtej gry, nowy Syndicate to całkiem niezła strzelanka. Żadna rewelacja, ale solidny tytuł. Praktycznie wszystko w tej grze jest po prostu solidne (dobre, jak zwał, tak zwał). Mega intensywne strzelanie plus kooperacja. Taka gra na 7, ale nic poza tym. Za tę cenę, za którą teraż można dostać tę grę, można śmiało łykać Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Teraz już pewnie nikt w to nie gra, więc co-op odpada. Takich gier jak Syndicate jest dziesiątki, więc lepiej pograć w coś ciekawszego jak choćby Deus Ex. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Opublikowano 14 sierpnia 2012 Początek jest prosty. Dopiero w połowie zaczyna być naprawdę trudno. Na easy podobno jedną ręką można grać. Poziom trudności jest s(pipi)y i tyle. Pierwsza walka z bossem to już w ogóle podręcznikowy przykład jak nie robić gier. Na hardzie można z nim walczyć dobre pół godziny bo po każdym strzale robi unik. Cała walka opiera się więc na posyłaniu pojedynczych kul i chowaniu się za zasłony. Pasek energii praktycznie stoi w miejscu. To był moment w którym zmieniłem poziom na normal bo takie granie nie ma sensu. No bez jaj Ta gra jest banalna nawet na hardzie, tylko trzeba wiedzieć kiedy i jak używać slow-mo i skillów. Przykładowo łącząc slow-mo i backfire możesz dla takiego bossa zerżnąć ćwierć paska jednym magazynkiem. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.