Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Ja ff-x2 tym razem przejde kiedys po prostu z braku czasu przestalem, ale podobala mi sie ta czesc i system klas postaci. Chetnie wymasteruje wszystkie klasy

  • Odpowiedzi 727
  • Wyświetleń 111,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Niewidoczny
    Niewidoczny

    Gram od wczoraj, Kiedys na PS2 skonczyłem te gre z 10 razy.     Wszystkie Finale po FFX to kupa. To ostatni przejaw geniuszu w SE

  • Nikt tak nie uważa.

  • Wersja długa "dlaczego nie lubię FFX", do lektury jeśli masz za dużo wolnego czasu - http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=724057&n=19   Wersja tl;dr - grindu nie ma, bo gra jest tak do bólu linio

Opublikowano
  • Autor

system walki to jedyny plus ffx-2 - bardzo fajne byly

Opublikowano

dokładnie dlatego nigdy się nie zebrałem w sobie na tyle żeby skończyć ale teraz będe dzielny i (chyba) dam rade

Opublikowano

Orientuje sie ktos czy w finalu x-2 tez sa jakies 'missable' jesli chodzi o trofki?

Opublikowano

jeśli jest trofik za perfect ending, to jest tego w trzy du.py i bez poradnika się nie obejdzie, aby wbić 100%

Opublikowano

jeśli jest trofik za perfect ending, to jest tego w trzy du.py i bez poradnika się nie obejdzie, aby wbić 100%

Nie ma. Jedyna rzecz, którą można pominąć to słowniki al bhed za które jest osiągnięcie.

Opublikowano

Odpalilem wlasnie FFX2 tak zeby zobaczyc jak wyglada w nowej oprawie i po ogladnieciu Intra wiem juz ze bede strasznie cierpial grajac :D

 

Ale system Active daje strasznie rade :D

Opublikowano

 

jeśli jest trofik za perfect ending, to jest tego w trzy du.py i bez poradnika się nie obejdzie, aby wbić 100%

Nie ma. Jedyna rzecz, którą można pominąć to słowniki al bhed za które jest osiągnięcie.

 

 

Ale my mowilismy o ff x-2 czy tam jest cos do pominiecia.

Opublikowano

A to sorry :D No właśnie coś mi nie pasowało gdzie w FFX perfect ending ;]

Opublikowano
  • Autor

faceoff digital foundry

 


 

 

Barring the tease of its infamous Final Fantasy 7 tech demo, this duo of releases marks the first time a 3D entry in the series gets the full remaster treatment. To throw adequate muscle behind the project, 
Square Enix enlists Shanghai-based studio Virtuos Games to tackle the bulk of the optimisation work, with the PS3 version targeting a resolution of 1280x720 - and delivering precisely that with post-process anti-aliasing to suit.
 Meanwhile the original team in Tokyo delves into its archives to salvage any texture and FMV assets it can from the original production, while a majority of the soundtrack - originally orchestrated via the PS2's on-board sound chip - gets a remix for the update.


As a result, both Vita and PS3 are very close indeed and stand apart vividly from the PS2 side of the equation. 
One concession for the handheld release that bears mention is the need to run at a sub-qHD 720x408 resolution
, causing minor upscale artefacts on hair and plants - but regardless the game is beautifully presented on Vita. Post-processing AA once again helps here, and in terms of overall pixel rate it still impressively stands above the PS2's original 512x416 output.

Back to the small screen, and the Vita version compares very favourably to PS3 in the visual sense. All geometry is identically presented, while textures and plants are based on the same fundamental designs as PS3's remaster effort. 
These are dialled back in resolution to suit the handheld's limits alas - as is the quality of water shaders - but the difference is only apparent once blown up to a likewise scale and not much of an issue on the portable's screen. 
When playing Final Fantasy X at the Vita screen's fixed pixel density, the game deserves to be held in the same esteem as the home console release, and crucially, outranks the PS2 version in image quality and asset-work.

 

 

całość : http://www.eurogamer.net/articles/di...aster-face-off

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

jeśli jest trofik za perfect ending, to jest tego w trzy du.py i bez poradnika się nie obejdzie, aby wbić 100%

To prawda. Musisz, m.in. udzielać konkretnych odpowiedzi w dialogach; niektórych scenek nie wolno skipować; no i ten koszmarny chapter 4.

Kiedyś robiłem z poradnikiem i tak mi się za pierwszym nie udało, bo zapomniałem przespać się w inn, w jednym z rozdziałów (całe szczęscie jest New Game+) a co najśmieszniejsze cały ten perfect ending, nie był wart tego wysiłku.

Opublikowano

Miałem to samo, grałem z poradnikiem a i tak nie dobiłem 100%. Ktokolwiek wymyślił te rzeczy zaliczające się do % jest chory :D Co ma przespanie się w gospodzie to masterowania gry? eh :D

Opublikowano

No właśnie kur** nic nie ma wspólnego - chyba, że w tej gospodzie wydarzyło się coś (np: pomiędzy Rikku i Yuną) czego nie mogli pokazać w grze ;]

Opublikowano

Wreszcie na calm lands znowu nie mialem czasu porzadnie przysiasc moze dzis sie uda i arene juz bede meczyl troche;)

Opublikowano
  • Autor

ja dopiero guadosalam :( nie mialem ostatnio czasu na granie :(

Opublikowano

Mi z fabuły został tylko Sin, ale najpierw dużo blitzballowałem. Wczoraj też wbiłem na Calm Lands - o dziwo tylko 30minut zajęło mi zdobycie Sun Sigila :)

Opublikowano

ja już mam monster arene zrobioną i strenght i def na 255 dzisiaj już skończe trenować i zajme się dark aeonami i penancem a potem zajme się piorunami

Opublikowano

Blitza jakos nie mialem fazy zaczynac jeszcze.

Opublikowano
  • Autor

famitsu podrzuca ponoc bardzo wiarygodna plotke, ze po sukcesie redycji ruszyly wlasnieprace nad FFX-3 - co wg mnie bylo tylko kwestia czasu majac na uwadze, ze reedycja przynosi ze soba

audio log, ktorym pada stwierdzenie "new sins was born" oraz arty przedstawiajace tidusa i yune o wiele starszych niz sa w wlasciwej grze

 

 

ten sam numer podrzuca tez plote ze ryszyly prace nad kolejna wersja dissidii

Opublikowano

Przez te pioruny cos czuje ze DS 3 moze sie roz(pipi)ic o sciane w drobny mak ...

 

Wie ktos dlaczego kamienie w Thunder Plains nie chca sie zaswiecic? Pomodlilem sie do jednego i zaden z pozostalych 4 nie chce sie zapalic

Opublikowano

Przez te pioruny cos czuje ze DS 3 moze sie roz(pipi)ic o sciane w drobny mak ...

 

Wie ktos dlaczego kamienie w Thunder Plains nie chca sie zaswiecic? Pomodlilem sie do jednego i zaden z pozostalych 4 nie chce sie zapalic

 

bo one muszą świecić na zielono żeby można sie było pomodlić. ja pioruny zostawiam jako ostatnie trofeum przed platyną bo chwilowo ubijam uber bossów :) wczoraj padł nemesis a dzisiaj padnie penance.

Opublikowano

No wiem ze maja sie swiecic chodzi o to ze sie wlasnie nie zapalaja

 

Ja Blitzball zostawiam na koniec bo nienawidze tego (pipi) :/

Opublikowano

a ja blitzball miałem najwcześniej jak to tylko możliwe jakoś mi się spodobał,a spróboj kawałek dalej stanąć bo ja miałem tak że chwile czekałem zanim się zaświeciły, ewentualnie na enc-none przeleć sie po thunder plains i obczai czy gdzieś indziej nie świecą

Edytowane przez kaz1115

Opublikowano

No tak wlasnie robie bo robie tez pioruny ( padlem na 117 >< ) i zaden z 6 kamieni ktore znalazlem nie chce sie zapalic, strasznie mnie to irytuje bo zaliczylem juz gowniane motylki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.