Skocz do zawartości

PSX Extreme #170


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stara szata graficzna ma wrócić?

Jaka stara szata? Była w ogóle taka? :)

Nie rozpieszczaj tak grafika ;).

 

A propos, jeśli już (znowu) o szacie graficznej - macie swoje typy odnośnie złożonych stron w najnowszym numerze? Które robią na Was wrażenie, a które niekoniecznie?

El-Shaddai jest świetnie złożone jak wspominałem wcześniej, Resistance 3 też niczego sobie.

Opublikowano

Na razie mam za sobą kilka stron lektury. Zaciekawiło mnie zdanie z zapowiedzi SoulCalibura V:

 

Postacie w trakcie walki mają pełną dowolność ruchu, nie są niczym ograniczone i mogą swobodnie chodzić lub biegać po całej arenie, niezależnie od tego, czy chcemy iść w głąb ekranu, czy zajść wroga z drugiej strony.

 

O co chodzi jakby? Czy to zdanie ma wyjaśnić, czym jest bijatyka 3D?

Opublikowano

Poki co dobry pomysl z MO. Czytanie "czekamy bo" od kliku miesiecy az wypalalo mi oczy. Widac bylo, ze by "wyrobic" te 3-4 myslniki conajmniej 2 byly wymyslane na sile.

Opublikowano

Szkoda ,że zabrakło recenzji ICO & Shadow of C. HD :(

Chociaż, sprawdzę sam czy te Arcydzieła zestarzały się cokolwiek -odpalając z łezką w oku PS2 i przechodząc obie po raz trzeci w SD :)

Nie ma tego złego....

Opublikowano

Szkoda ,że zabrakło recenzji ICO & Shadow of C. HD :(

Chociaż, sprawdzę sam czy te Arcydzieła zestarzały się cokolwiek -odpalając z łezką w oku PS2 i przechodząc obie po raz trzeci w SD :)

Nie ma tego złego....

Przecież gra ma premierę 30 września...

Opublikowano

A propos, jeśli już (znowu) o szacie graficznej - macie swoje typy odnośnie złożonych stron w najnowszym numerze? Które robią na Was wrażenie, a które niekoniecznie?

Ten artwork stronicowy w recce GoW, jest okej!

Wcześniej chyba przy L.A. Noir takie coś się pojawiło.

Ogólnie gra która jest "wielka", powinna mieć okładkę, sporą recenzję i właśnie ten stronicowy artwork. Poza tym jakieś kółeczko w stylu "gra numeru". :)

Niedawno tyle osób narzekało na grafę, a teraz...:). Podobają mi się duże screeny w reckach. Przecież teraz screeny są w HD i dokładnie wszystko widać.

Hiv w listach polecał, jeżeli ktoś czuje się znudzony grami, żeby zrobić sobie przerwę i oglądać screeny, albo filmiki. No właśnie! Obecny rozmiar screenów jest jak najbardziej ok. Przypominają mi się stare czasy, kiedy z zaciekawieniem patrzyłem na zlepki pikseli np. w '99 roku :). Takim patrzeniem, często można się napalić na grę:)

Aha, w bez tektury dalej jest ten śmieszny "zajawiak". Nie lepiej po prostu "już za miesiąc..."?

Opublikowano (edytowane)

Dobra, ostatnio pisoczylem na wyglad PSX-E ale teraz czas podkulic kite i pochwalic osobe odpowiedzialna za strone graficzna najnowszego numeru. Wielkosc skrinszotow ok, cykl tekstow Dzujo tez przeszedl fajny lifting, jestem absolutnie ZA jesli chodzi o takie praktyki ze strony grafikow. W ogole pismo wyglada lepiej, bardziej, hm, :good: swiezo. Mierzi nieco troche fotka Butcha z petem, taka IMO szczeniacka zagrywka. ;] O samych tekstach wypowiem sie za jakis czas bo przyznam sie, ze poprzedniego numeru dalej nie ogarnalem. Cala strona dla tych lasek cosplayowych to IMO chyba zbyt wiele, proponuje podzielic na pol z tymi lachonami od Hiva z listow i bedzie kacik dla mlodych onanistow. BTW. strona z hostessami, hmm, naprawde tak drastycznie spadl poziom urody na targach?

 

Nie wierzę w ocenę Gears of War 3...

 

A co z nia nie tak? Chciales najwyzsze noty dla sequella w szczytowej formie? o_O EoT

Edytowane przez 2razyjot
Opublikowano (edytowane)

 

Nie wierzę w ocenę Gears of War 3...

 

A co z nia nie tak? Chciales najwyzsze noty dla sequella w szczytowej formie? o_O EoT

 

Raczej nie wiem czemu dostała tą ocenę. Co było nie tak, żeby nie dać tej fajnej oceny. Przyznajcie się, większość osób liczyło na co innego :rolleyes:

 

Dzięki za minusy! :dance2:

 

 

GEARS OF WAR 3!!!!!!111 :banana:

Edytowane przez Norbi13
  • Minusik 6
Opublikowano

Prey 2. str. 17 - "W grze Human Head Studios wcielamy sie w Killiana Samuelsa - bylego space marine, obecnie lowce nagrod, ktory po feralnej katastrofie kosmicznego transportera traci pamiec".

 

Z tego co zdazylem przeczytac w innych branzowych pismach to Samuels jest bylym szeryfem (stad na screenach w necie odznaka) a pamiec traci po katastrofie samolotu na pokladzie ktorego sie znajduje kiedy rozpoczyna sie akcja pierwszego Praya (w dalszych etapach mozna wrak zobaczyc wewnatrz statku obcych) w wyniku wymiany ognia z obcymi i utracie przytomnosci.

Opublikowano

Borderlands 2. str. 18 - "Oprocz zwyklego strzelania, mozemy podniesc dowolna giwere i rzucic nia w przeciwnika. Zaleznie od tego, ile bylo naboi w magazynku, to proporcjonalnie takie zostana zadane obrazenia.

 

To zdanie rozumiem tak, ze kazda bron w B2 ma taka wlasciwosc, ze rzucona z nieoproznionym magazynkiem zadaje wieksze obrazenia. Jednak z tego co wiem to tylko bron producenta Tediore oferuje taka mozliwosc.

Opublikowano

Mam uwagę dotyczącą marginesów wewnętrznych (środkowych), klejenie powoduje że początkowe litery są zbyt blisko środka i nie da się czytać bez solidnego rozprasowania (boję się że klej puści). Większe marginesy byłyby remedium lub zmniejszenie grzbietu klejonych stron. Proszę zróbcie coś z tym, jeśli to wina tylko mojego egzemplarza to zwiększenie odstępu tekstu od środka zapobiegłoby temu na przyszłość.

Opublikowano

Borderlands 2. str. 18 - "Oprocz zwyklego strzelania, mozemy podniesc dowolna giwere i rzucic nia w przeciwnika. Zaleznie od tego, ile bylo naboi w magazynku, to proporcjonalnie takie zostana zadane obrazenia.

 

To zdanie rozumiem tak, ze kazda bron w B2 ma taka wlasciwosc, ze rzucona z nieoproznionym magazynkiem zadaje wieksze obrazenia. Jednak z tego co wiem to tylko bron producenta Tediore oferuje taka mozliwosc.

 

Na pokazie padło zdanie od twórców, że każda bron ma oferować takie właściwości i było to demonstrowane na przykładzie różnych producentów. Jeśli coś się zmieniło w tej kwestii to już po Gamescom, ale to by mnie osobiście dziwiło.

Opublikowano

Nie wiem po co recenzja Mortal Kombat: AK, skoro w Europie gra się nie ukazała :confused: Numer zapowiada się syto!

 

 

Taka postawa sugerowalaby z naszej strony fanbojstwo dla konsoli Sony (co juz nam niejednokrotnie zarzucano), a przeciez gra jest dostepna na polskim Xbox LIVE Arcade...

Opublikowano

Mam uwagę dotyczącą marginesów wewnętrznych (środkowych), klejenie powoduje że początkowe litery są zbyt blisko środka i nie da się czytać bez solidnego rozprasowania (boję się że klej puści). Większe marginesy byłyby remedium lub zmniejszenie grzbietu klejonych stron. Proszę zróbcie coś z tym, jeśli to wina tylko mojego egzemplarza to zwiększenie odstępu tekstu od środka zapobiegłoby temu na przyszłość.

 

 

To wina Twojego egzemplarza ewentualnie przewrażliwienia ;) U mnie wsio ok i nie muszę się jakoś siłować ze stronami żeby przeczytać reckę.

Opublikowano (edytowane)

Mam uwagę dotyczącą marginesów wewnętrznych (środkowych), klejenie powoduje że początkowe litery są zbyt blisko środka i nie da się czytać bez solidnego rozprasowania (boję się że klej puści). Większe marginesy byłyby remedium lub zmniejszenie grzbietu klejonych stron. Proszę zróbcie coś z tym, jeśli to wina tylko mojego egzemplarza to zwiększenie odstępu tekstu od środka zapobiegłoby temu na przyszłość.

 

Myślę , że nie sprawiłoby to zbyt dużego problemu dla redakcji .

 

 

To wina Twojego egzemplarza ewentualnie przewrażliwienia ;) U mnie wsio ok i nie muszę się jakoś siłować ze stronami żeby przeczytać reckę.

Ewidentnie marginesy zewnętrzne są szersze od tych z nr 169 , pokusiłem się na zmierzenie różnica wynosi ok. 2 mm na stronie. W recenzji Fify ,Powrót do Przeszłości, Graczpospolita - wręcz litery po obu stronach się dotykają. W poprzednich numerach było w porządku. Dzisiaj także sprawdziłem w Empiku kilka losowych numerów też tak miało (w trochę mniejszym stopniu). Oby był to jednorazowy problem Chochlika drukarskiego. Jednakże zwiększenie o parę mm marginesów środkowych kosztem zewnętrznych tworzyłoby "margines" bezpieczeństwa powtórzenia się tej nieprzyjemnej sytuacji.

Myślę , że nie sprawiłoby to zbyt dużego problemu dla redakcji .

Edytowane przez Tokugawa1982
Opublikowano

Właśnie nie do końca jest to takie proste, jeśli chodzi o zwiększenie tych zewnętrznych. Projektując stronę mamy niejako nakreślone, za które linie wyjść nie można i te zewnętrzne są nienaruszalne, bo drukarnia potrzebuje miejsca na przycięcie, a sami nie zawsze wiedzą, jak im to wyjdzie :). Jedyną opcją jest odsunięcie od środka, tyle że wtedy miejsce na treść robi się węższe. W każdym razie już nad tym pracujemy i postaramy się dać odrobinę więcej światła przy grzbiecie, żeby nie trzeba było gimnastykować się ze rozkładaniem stron.

Opublikowano

Prey 2. str. 17 - "W grze Human Head Studios wcielamy sie w Killiana Samuelsa - bylego space marine, obecnie lowce nagrod, ktory po feralnej katastrofie kosmicznego transportera traci pamiec".

 

Z tego co zdazylem przeczytac w innych branzowych pismach to Samuels jest bylym szeryfem (stad na screenach w necie odznaka) a pamiec traci po katastrofie samolotu na pokladzie ktorego sie znajduje kiedy rozpoczyna sie akcja pierwszego Praya (w dalszych etapach mozna wrak zobaczyc wewnatrz statku obcych) w wyniku wymiany ognia z obcymi i utracie przytomnosci.

 

Hmmm, bohater określany jest jako U.S. Marshal, co również nie do końca oznacza szeryfa, bo w USA szeryf to sheriff. Ale tu akurat jest mój błąd, bo nie wiem skąd mi się ten space marine wziął :) Co do samolotu, to na prezentacji było "transport plane", więc nie uważam, by nazwanie go transportowcem było nadłużyciem. Zresztą, warto się czepiać szczegółów? Chyba najbardziej liczy się to, że zapowiedź ma sporo konkretnego info na temat gry (gameplayu, arsenału itp.), a nie tłumaczone słowo w słowo nazewnictwo takich pierdół?

  • Plusik 1
  • Minusik 2
Opublikowano

No ale roznica miedzy "transport plane" a "kosmiczny transporter" to chyba jednak jest. Zwlaszcza, ze ten samolot z kosmosem nie ma nic wspolnego.

 

Ja nie czepiam sie slownictwa i tlumaczenia tylko wymienionej przez ciebie wyzej konkretnosci. Skoro na poczatku zapowiedzi dostaje takie kwiatki to potem przez caly tekst podswiadomie pali mi sie lampka "hmm, czy reszta informacji jest rzetelna czy tez wyssana z palca?". Gdybym czytywal tylko was to pewnie by to przeszlo bo uruchamiajac gre juz dawno bym nie pamietal czy napisaliscie space marine czy marshal czy sheriff. Ale moim zdaniem info o bohaterze gry jest tez wazne, zwlaszcza, ze poswiecacie temu miejsce w tekscie. Wiec skoro juz decydujecie sie o tym pisac no to przydaloby sie do tego przylozyc.

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...