Gość DonSterydo Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 Po materiałach widać, że poszli po najmniejszej linii oporu - wrzucili tekstury bez jakiejkolwiek faktury i olali efekty. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 A ja narzekałem na RE4 HD... Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 RE4 może nie był aż tak odpicowany jak mógłby być gdyby się postarali, ale i tak wyglądał lepiej od oryginału. Tutaj jest inaczej, zepsuć wizualnie taką grę jak SH2 to trzeba mieć talent. Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 Wina PS3? Niech się lepiej od razu przyznają, że zwyczajnie nie radzą sobie z opanowaniem tej konsoli. Bullshit i tyle. Gościu nie miał nic wspólnego z kolekcją, bo od jakiegoś czasu siedzi w SONY bodajże (to on robił Siren: Blood Curse? Nie pamiękam). Co nie zmienia faktu, że jak ktoś w komentarzach wspomniał, można było to zrobić innymi sposobami niż w oryginale i pewnie byłoby git. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 Koleś plecie coś o braku przeźroczystych teł na PS3, ale jakoś w takim Heavy Rain mamy obecną mgłe i jest spoko. To tylko takie usprawiedliwianie dawnych kolegów. Na X360 ta kolekcja wygląda chyba tak samo więc to czyste (pipi)enie. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 Koleś plecie coś o braku przeźroczystych teł na PS3, ale jakoś w takim Heavy Rain mamy obecną mgłe i jest spoko. To tylko takie usprawiedliwianie dawnych kolegów. Na X360 ta kolekcja wygląda chyba tak samo więc to czyste (pipi)enie. O ile mi wiadomo to za kolekcję nie odpowiadają Japończycy, więc nie sądzę, by Ito miał kogo bronić. Ostatnie dwa Silenty na duże konsole wyglądają kiepsko i nijak mają się do ich odpowiedników na ps1/2 (SH1,2,3,4), które graficznie były czołówką gier w swoich czasach. Wniosek prosty - zabrać serię czeskim i amerykańskim partaczom, reaktywować Team Silent i problem z głowy. 2 Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 zabrać serię czeskim i amerykańskim partaczom, reaktywować Team Silent i problem z głowy. nie wiem, jak reszta, ale mi sie ten pomysl osobiscie bardzo podoba. podpisuje sie pod tym, a poty co przemysle jeszcze kupno SHHDC. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 25 marca 2012 Opublikowano 25 marca 2012 Cholera jasna, miałem nadzieję że jednak coś z tego wyjdzie.... za takie coś to ja dziękuję. Po Amy kolejna pozycja, która mnie strolowała! ale przynajmniej tej nie kupię.... Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 O ile mi wiadomo to za kolekcję nie odpowiadają Japończycy, więc nie sądzę, by Ito miał kogo bronić. Ostatnie dwa Silenty na duże konsole wyglądają kiepsko i nijak mają się do ich odpowiedników na ps1/2 (SH1,2,3,4), które graficznie były czołówką gier w swoich czasach. Wniosek prosty - zabrać serię czeskim i amerykańskim partaczom, reaktywować Team Silent i problem z głowy. Team Silent odpowiadali za SH4 The Room, a ta gra choć fabularnie była niezła, to miała najsłabszy gameplay w całej serii. Brak radia, latarki z tego co pamiętam też nie było. Ograniczony inwentarz, ciągły backtracking, irytujące duchy które dało się zatrzymać tylko na jakiś czas, beznadziejne bronie typu kije golfowe, które zupełnie nie były do niczego potrzebne, a po zniszczeniu nie dało się ich automatycznie wywalić i trzeba było wracać do pokoju. Jak dla mnie to ta część była już gwoździem do trumny. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 O ile mi wiadomo to za kolekcję nie odpowiadają Japończycy, więc nie sądzę, by Ito miał kogo bronić. Ostatnie dwa Silenty na duże konsole wyglądają kiepsko i nijak mają się do ich odpowiedników na ps1/2 (SH1,2,3,4), które graficznie były czołówką gier w swoich czasach. Wniosek prosty - zabrać serię czeskim i amerykańskim partaczom, reaktywować Team Silent i problem z głowy. Team Silent odpowiadali za SH4 The Room, a ta gra choć fabularnie była niezła, to miała najsłabszy gameplay w całej serii. Brak radia, latarki z tego co pamiętam też nie było. Ograniczony inwentarz, ciągły backtracking, irytujące duchy które dało się zatrzymać tylko na jakiś czas, beznadziejne bronie typu kije golfowe, które zupełnie nie były do niczego potrzebne, a po zniszczeniu nie dało się ich automatycznie wywalić i trzeba było wracać do pokoju. Jak dla mnie to ta część była już gwoździem do trumny. Zaraz, zaraz. Przecież dyskutowaliśmy o grafice. Chociaż i tak nie zgadzam się z tobą co do SH4. Dla mnie to bardzo dobry SH, dużo lepszy od ostatnch wynalazków. A brak latarki (moim zdaniem to żaden argument przeciw SH4), radia, pomysł z pokojem tylko jest dowodem na to, że w przeciwieństwie do Double Helix czy Vatra games, Team Silent miało jaja i nie poszło ze zmianami po najmniejszej lini oporu. Cytuj
KOMODO 67 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 Nie wiem czy ktoś pamięta, ale wizerunek SH4 zawdzięczamy w dużej mierze faktowi, żę SH4 miało być inną grą, a dopiero później dostosowano ją do realiów Cichego Wzgórza. Tym samym wyszło inaczej, ale wciąż bardzo dobrze, klimatycznie i strasznie - motyw z mieszkaniem uznaje w osobistym rankingu za najstraszniejszą rzecz w historii gier. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 Oprawa w SH4 też ogólnie była gorsza niż w SH3, jedyny moment który robił wrażenie to las, ale tak to jest jak się grę robi w rok. Trzeba jednak przyznać, że Silent Hill jeszcze wtedy utrzymywał wysokie standardy wizualne., kolejne części przy topowych grach już mocno odstawały. Co do zmian zdania nie zmienię, dla mnie to był krok w tył. W poprzednich częściach nie było tyle backtrackingu i ograniczonego ekwipunku. Usunięcie radia to największa pomyłka, które mocno budowało klimat niepokoju, gdy słyszało się coś w oddali, ale jeszcze tego nie widziało. Tutaj dochodzimy do kolejnej wspaniałej nowości jaką były same jasne lokacje. Z późniejszych części SH, takie Shattered Memories zjada czwórkę bez problemu. Cytuj
Mani 686 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 http://www.destructoid.com/review-silent-hill-hd-collection-224478.phtml Z tego co tu piszecie to chyba należy zgodzić się z recenzją na destructoidzie. Słabo to wyszło. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 Ten screen, ha ha ha! Co to ma być? Emulują tą grę na PSXie? Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 Ale lipa. Jeśli to naprawdę tak ma się prezentować w HD, to ja podziękuję. Serio. Cytuj
Brik 0 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 Wstydziliby się w ogóle coś takiego wydawać. Jestem tylko ciekaw ilu desperatów faktycznie skusi się na tą kolekcję. Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 ku.rwa jakos mgsy dalo sie przeniesc w hd w dobrym stylu, a tu takie problemy Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 26 marca 2012 Opublikowano 26 marca 2012 Niezłe jaja, Amazon wycofał tą kupę ze sprzedaży. Szkoda że wyszło jak wyszło, wątpię by wszystko naprawili w patchach. Kaskę na SHHDC przeznaczę na DMC HD który z tego co widziałem wygląda i chodzi dobrze. Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 czy na iksboksie to tak samo źle wygląda ? stestuje wieczorem lub jutro to zedytuję.ale teraz chciałbym wiedzieć Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 Na gamersyde pojawiło się trochę filmów z obu części. Katastrofalnie to wygląda, mgła to teraz jakieś szare tło. Efekt jak z PSX-a. http://www.gamersyde.com/stream_26429_en.html http://www.gamersyde.com/news_our_videos_of_silent_hill_hd-12662_en.html Cytuj
haloogen 5 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 czy na iksboksie to tak samo źle wygląda ? stestuje wieczorem lub jutro to zedytuję.ale teraz chciałbym wiedzieć Tak, na X360 wygląda tak samo. Nie przycina jednak tak długo jak na PS3, z tego co widziałem - freeze trwa góra 0,5 sekundy i leci dalej. Najgorzej gra wygląda podczas płynięcia łódką - tak jak na screen'ie od Zwyrodnialca. Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 29 marca 2012 Opublikowano 29 marca 2012 ...eh tam, panowie. Odpalamy PS2/X-kloca, podłączamy do starego CRT i cieszymy się prawdziwym, zasyfionym Silentem, a nie takie coś jak tu. Cytuj
gmeru 297 Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 Dokładnie... tylko tego crtka u wielu ciężko już odszukać ; ) Ale to kolejny przykład, że dla starych konsol warto mieć... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 Ja mam 32' CRT z płaskim kineskopem, tylko szkopuł w tym, że... nie pamiętam gdzie go położyłem Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 Dokładnie... tylko tego crtka u wielu ciężko już odszukać ; ) Ale to kolejny przykład, że dla starych konsol warto mieć... To jest idealne rozwiązanie dla gier z poprzedniej generacji, tylko kto ma miejsce na trzymanie wszystkich gratów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.