Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano
Bardzo ciekawe, jakoś gry Rockstara tyle błędów nie mają a podejrzewam że mają bardziej złożone światy niż to co jest w Skyrim.

 

Haha, ale bzdura. Nie chce mi się nawet zaczynać tłumaczyć, gdzie to stwierdzenie zaczęło być g.ówno warte.

Dokladnie, porownywac swiat Skyrim do gier Rocstar? Mazzeo, troche umiarkowania w piciu podczas swiat!

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 260,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Pamiętam jak na neogafie ludzie, którzy mieli obie konsole i kupili Skyrim na PS3 pluli jadem na deva, że ich wmanewrował w (pipi).

 

A z tą optymalizacją na PC przez modderów to już jakiś cyrk, rozumiem jakieś małe usprawnienia czy poprawki, ale 40% lepsza wydajność :D

 

Ale podobnie było z Rage, gdzie jedyną udaną wersją była gra na X360. Kumpel grał na wypaśnym PC i też mówił, że w ogóle nie zoptymalizowali pod PC gdzie nawet były iście konsolowe problemy, jak doczytywanie tekstur z tonami ramu na pokładzie.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ale tak zawsze było, że gry Bughesty musieli naprawiać modderzy za pomocą kolejnych edytorów jakie były dodawane do ich gier.Najbardziej przydało się to Oblivion'owi, gdzie wywalono/naprawiono system levelowania, dodano konkretną obsługę DX10, nie mówiąc już o lepszych efektach czarów,teksturach i modelach postaci bo te w Obku wyglądały choćby były zrobione z budyniu.

 

Sam co prawda nie gram w Skyrim, bo jakoś wrażenia po tym co zobaczyłem u brata i kumpla nie było. A za interfejs na pc to powinni oni wszyscy w tej firmie dostać konkretny wpi.erdol.

 

Mam takie samo podejście. W Obliviona na serio zacząłem grać dopiero jak wyszły do tego mody na lvl i tweaki. Teraz z zakupem Skyrima czekam do tego samego momentu :)

Opublikowano

Dobra, niech będzie że gry bethesdy to najbardziej rozbudowane gry ever, ale to i tak nie usprawiedliwia ich.

 

Trzymają się tego samego silnika już od Obliviona, efekt jest taki że każda kolejna ich produkcja jest festiwalem bugów, a na dodatek wyglądają one szkaradnie już od czasów Fallouta 3.

Opublikowano

Rage był robiony na innym silniku niż Oblivion ,czy Fallout 3.

Opublikowano

Dobra, niech będzie że gry bethesdy to najbardziej rozbudowane gry ever, ale to i tak nie usprawiedliwia ich.

 

Trzymają się tego samego silnika już od Obliviona, efekt jest taki że każda kolejna ich produkcja jest festiwalem bugów, a na dodatek wyglądają one szkaradnie już od czasów Fallouta 3.

Kolejna gra w ktora nie grales a ja jedziesz? Typical.

 

Oblivion tudzież Fallout 3 działają na Gamebryo, natomiast Skyrim na Creation Engine.

 

Poza tym, Skyrim jest kurevsko rozbudowany i mnie bugi nie dziwią w ogóle. Jednak jak to przy każdej grze Bethesdy, niektóre są tak komiczne, że stały się obiektem mnóstwa filmików, gifów i innych pierdól, dzięki temu tacy jak Ty mają pożywkę.

 

Przypomnij sobie co było z RDR. Rockstar też nie uniknął błędów. Nawet oni, więc to, że Bethesda nie dala rady w ogóle mnie nie dziwi.

Opublikowano

Pomijam juz fakt, ze Skyrim jest bardzo ladny graficznie, architektura, swiat, nawet w jaskiniach potrafi cieszyc oko!

Edytowane przez easye

Opublikowano

easye, ty uważasz że MW3 wygląda nieźle, także ;) Gry Bethesdy sprawiają wrażenie jakby w ogóle oświetlenia nie miały.

 

Kolejna gra w ktora nie grales a ja jedziesz? Typical.

 

Nie trzeba grać by wiedzieć jak ta gra wygląda i jak jest zasyfiona. Jak tam, save na PS3 się jeszcze nie zyebał ci?

 

Sam chyba pożyczę Skyrima gdzieś po nowym roku, ale cały czas mnie odrzuca ta szkaradna grafika.

Opublikowano

Zapewniam, że skyrim ma oświetlenie, cokolwiek miałoby to znaczyć. Gra na pewno nie wygląda jak Fallout 3, a tym bardziej jak Oblivion, który prezentuje się śmiesznie przy Skyrim. Z ciekawości odpaliłem dwie gry jedną po drugiej i różnica jest wielka.

Opublikowano

Lol, szkaradna grafika? Nie wierze w co czytam, no ale tak jest jak sie gry na oczy nie widzialo. A MW 3 wyglada dobrze, jak dla Ciebie jest tragiczny, to co powiesz o niektorych misjach w Battlefieldzie, ala ta z ruskimi, wyjeta niczym z PS2?

 

Bez kitu Mazz, piszesz tak, jakby dla Ciebie tylko tekstury w grach sie liczyly! Raga tez nie przejdziesz, bo sie rozmywaja. Dziwie sie, ze w Halo w ogole umiales grac i dziwne, ze po PS3 jedziesz. Przeciez tam wlasnie sa gry dla Ciebie, z mega wy(pipi)ana grafika!

Edytowane przez easye

Opublikowano

Skyrim graficznie daje radę i to bardzo, tak jak pisze easye...nawet w jaskiniach poziom graficzny i wykonanie lokacji zaskakuje.

Opublikowano

mazzeo chyba zapominasz ile lat mają konsole..... ps Uncharted ma swietną grafę gdybyś szukał czegoś takiego :P

Opublikowano

Rage jest ładny a MW 3 jest ok- bierzemy jednak korektę co do mocy sprzętu a zwłaszcza karastrofalnie małej pamięci , gdzie te tekstury poładować niby?

Opublikowano

Crytek też narzekał na zbyt małą ilość RAM w PS3/X360. W Crysis 2 odbiło się to najbardziej na AI.

Opublikowano

A co niby ma AI do pamięci RAM :P Po prostu olali AI i tyle. Większość developerów olewa ten element gier i nie ma co się zasłaniać ograniczeniami sprzętowymi. W Halo na pierwszego X'a jest lepsze AI, a ramem konsola nie grzeszyła w porównaniu do dzisiejszych.

Opublikowano

W Halo to jest podobno jedno z bardziej zaawansowanych AI. Z tym nie najgorzej radzi sobie także Killzone2/3.

Opublikowano

A Wii najlepszego exclusive'a

 

deal_with_it.jpeg

Opublikowano

no i ma też zalew "great games" w ilości dwóch :)

Opublikowano

:blum1:

 

 

meri krismes szczurek, ty myślisz pewnie, ze cie nie lubię a to nie prawda i ci nawet wesołych świąt życzę :P

Edytowane przez Orson

Opublikowano

Nie trzeba grać by wiedzieć jak ta gra wygląda i jak jest zasyfiona. Jak tam, save na PS3 się jeszcze nie zyebał ci?

Nie, trzyma się całkiem nieźle. Pewnie jak przekroczy 10 mega to cos bedzie sie sypac, ale do tego jeszcze troche.

 

Sam chyba pożyczę Skyrima gdzieś po nowym roku, ale cały czas mnie odrzuca ta szkaradna grafika.

z10750647Q,I-don-t-want-to-live-on-this-planet-anymore.jpg

 

 

 

Na to co prezentuje soba Skyrim to ciezko mi sobie wyobrazic, ze gra moglaby na tych konsolach wygladac jeszcze lepiej. Moze troche ostrzejsze tekstury na PS3, bo na X360 jest niestety (dla mnie) lepiej.

 

Czyli kiedy to wygodne to grafika jest zaje.biscie wazna, w przeciwienstwie do gameplayu/historii/designu. A kiedy jestes za tym drugim, jak przy Halo, to grafika schodzi na drugi plan. Bo z tego co pamietam to najlepszy argument Halo-loversów to słabsza grafika ze względu na skale jak na FPS. No, ok. Teraz weź do tego Skyrima i zobacz, która gra wygląda blado.

Opublikowano

No ale ja się nie wypowiadam o niczym innym tylko o grafice, która jest szkaradna IMO. Tylko tyle i aż tyle. Ja jarałem się Falloutem 3 póki go nie zobaczyłem w akcji, zainteresowanie spadło do 0%. Skyrim jest niewiele ładniejszy. Wiedźmin na X360 robi sporo lepsze wrażenie, no ale już kończę bo na RPGach to się w ogóle nie znam :)

Edytowane przez MaZZeo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.