Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Komu nie styknie, temu nie styknie. Nie można robić konsoli pod takim kątem, żeby fani gigaherców terabajtów byli zadowoleni, bo to się po prostu nie opłaca.

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 260,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

oqozoo wystarczy...sprzedawac joypady o 3 dolary drozej (powiedzmy) - i odbiją sobie cenę ramów.

 

 

pady latają po pokojach, niszcza się na potege a jak wiadomo to na nich koncern "odrabia" kase - bo cena 160 zł za pada do PS3 to na zdrowy rozum porazka.

 

 

dlatego mówię- odrobine droższy pad i maja na lepsze bebechy

 

 

 

ps nie mówcie takich rzeczy, z 4 prawie lata temu kupowałem nowego pc- mam 4 gb ramu. Czteroletni niemal sprzęt.

 

Kaman, wiadome, ze w konsolach to inaczej trochę działa ale pamiec to pamiec- jest gdzie ładowac piękne tekstury. Nie po to kupiłem wyje.bany w 6 kosmosów tv by oglądac krowie placki zamiast oczoje.bnych teksturek :P

Edytowane przez Orson

Opublikowano

Kiedy w tym temacie padnie wyrażenie "jak wiadomo", to zawsze można się spodziewać czegoś ciekawego.

 

Mniejsza o samo założenie, że faktycznie te pady lecą non stop. Ja tam nie znam żadnej osoby, która by rozwaliła pada do PS3, ale może za mała próbka. To założenie nie ma sensu, bo przecież, wiesz, równie dobrze można podnieść cenę pada o 3 dolce i dalej zrobić mniej RAM-u. Tadam, więcej kasy, proste nie?

 

 

Nie jestem specjalistą, ale gdyby zrobienie z czterech GB RAM-u ośmiu było kosztem rzędu 3 dol., to mam wrażenie, że by jednak wszyscy dawali osiem. Sęk w tym, że nie wierzę za bardzo w to, że za trzy dolary można wprowadzić w konsoli zmianę, które będzie miała tak kolosalne znaczenie. Coś mi tu nie pasi.

 

 

 

Osobiście jestem naprawdę zadziwiony, że po 30 latach istnienia konsol dalej niektórzy stawiają im jakieś wymagania co do gigaherców terabajtów i od nich uzależniają cokolwiek. Można by pomyśleć, że po tak długim czasie da się kapnąć, że tacy ludzie nie są docelowym klientem konsol.

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

nie znasz osoby ktora rozwalila pada? SAM rozwaliłem 3 :P

Opublikowano

nie znasz osoby ktora rozwalila pada? SAM rozwaliłem 3 :P

 

Twoja teoria o magicznych trzech dolarach może i by się sprawdzała gdyby kazdy był niezrównoważony.

Opublikowano

Jakim trzeba byc leszczem w gierki, zeby ze złosci rozwalić pada?

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

nooby, nie zepsuli nigdy pada, z kim ja rozmawiam

Opublikowano

Hehe jestem graczem już dość długi czas ,posiadam mnóstwo padów i jeszcze żadnego nie rozwaliłem,w bijatykach często nieźle się katuje ,ale ,żeby je rozwalić?

A propo ramu ,ludzie z Cryteka mówili ,że 8GB to minimum i to mi się podoba.

Opublikowano

Kolesie z Dice i Crytek znaja juz specyfikacje gdzie widnieje pewnie 2GB i dlatego cisna ostro o 8GB i wysmiewaja 2GB, zeby MS i Sony chociaz 4GB wrzucili.

 

4GB to i tak za malo jak na sprzet na 8 lat, a co dopiero 2GB ... zanim te konsole wyjda z taka iloscia ramu to juz smartfony beda mialy wiecej xD

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Ile razy trzeba powtarzać, że ram z konsol ma mało wspólnego z tym montowanym w PC?

 

 

Ile razy trzeba powtarzać że w kĄsolach jest ZAWSZE 2x za mało RAMu?

Opublikowano

A dla mojej ciotki Zofii to nawet 20x za mało. Jakoś dla większości graczy świat się toczy normalnie od tych parudziesięciu lat.

Opublikowano

Pozdrów ciotkę. Dla większości graczy świat toczyłby się normalnie nawet gdyby musieli grać do teraz na PSXie.

Opublikowano

Ja gram do teraz na PSX-ie,coś wygrałem?

Opublikowano

Pozdrów ciotkę. Dla większości graczy świat toczyłby się normalnie nawet gdyby musieli grać do teraz na PSXie.

 

Wiesz, to pewnie prawda, ale chyba jakoś nie pomaga to stwierdzeniu, że wiecznie jest ZA MAŁO RAMUUUUU!!!!

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

Dyskusja o RAMie już się tutaj przetoczyła kiedyś. Podawałem [nie tylko ja z resztą] argumenty, ceny, specyfikacje itp. Nie będę teraz dla jednej sierotki marysi bawił się w archeologa. Zgrywasz inteligentnego faceta, więc sprawdź sobie specyfikację kĄsolek na wikipedii.

Opublikowano

4GB to i tak za malo jak na sprzet na 8 lat, a co dopiero 2GB ... zanim te konsole wyjda z taka iloscia ramu to juz smartfony beda mialy wiecej xD

 

Tyle, że smartfony z większą ilością ramów i 1000 innych bajerów. Raczej nigdy nie dostaną takich gier co stacjonarki, nawet gdyby stacjonarki miały mieć x4 mniej ramu.

Trochę głupio byłoby kupować sprzęt do grania bez gier ale grunt, że lepszy technicznie ;)

 

Daleko szukać tak właśnie wygląda sprawa z pecetami i konsolami. Konsole mają niby zawsze za mało ramu (i w ogóle) ale to one dostają najlepsze gry od xx lat i wiodą prym heh.

Opublikowano

Trzeba miec slaba wyobraznie twierdzac, ze 2GB RAMu starczy. Wyobrazacie sobie jakby 360tka miala 256MB RAMu, gdyby EPIC nie interweniowalo ? ...

 

PS. Jezeli MS i Sony chca brnac w te spolecznosciowe goowna, to im wiecej RAMu tym lepiej. Chcesz grac i np. jednoczescie miec mozliwosc odpalenia sobie przegladarki, miec voice chat i cholera wie co tam przyszle updaty przyniosa - wrzucasz jak najwiecej RAMu, zeby pozniej nie bylo takich sytuacji jak z PS3 i voice chatem.

,

Opublikowano

 

PS. Jezeli MS i Sony chca brnac w te spolecznosciowe goowna, to im wiecej RAMu tym lepiej. Chcesz grac i np. jednoczescie miec mozliwosc odpalenia sobie przegladarki, miec voice chat i cholera wie co tam przyszle updaty przyniosa - wrzucasz jak najwiecej RAMu, zeby pozniej nie bylo takich sytuacji jak z PS3 i voice chatem.

,

 

No niestety, niektórym tutaj nie przetłumaczysz, bo PS2 z 32MB ramu miała przecież najlepsze gry. Ehe

Opublikowano

Trochę głupio byłoby kupować sprzęt do grania bez gier ale grunt, że lepszy technicznie ;)

 

Dla większości osób tak.

 

 

 

Daleko szukać tak właśnie wygląda sprawa z pecetami i konsolami. Konsole mają niby zawsze za mało ramu (i w ogóle) ale to one dostają najlepsze gry od xx lat i wiodą prym heh.

 

Jak widać niektórzy odczuwają jednak potrzebę odczuwania jakiegoś wątu do faktu, że konsole są robione raczej właśnie po to, by wieść prym, a nie żeby parę hobbystów było zadowolnych z ilości tetragigaherców.

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

Czyli wg Ciebie nie byloby roznicy gdyby obecne konsole mialy 256MB, a nie 512MB RAMu ?

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Tak, dokładnie to napisałem, piątka z logiki.

 

Uważam, że obojętnie ile by obecne konsole miały RAM-u, ktoś tam by uważał, że to za mało. Albo nawet nie, wszyscy by uważali, że jest go w sam raz, pytanie brzmi, co poza tym poczuciem komfortu miałoby z tego konkretnie wyniknąć.

 

Patrząc np. na to, że arcydzieła powstawały na konsole mające 128 kb RAM-u, mogę wypuścić niezwykle odważną tezę, że przy 256 MB też by jakieś tam gry powstawały i chyba dało by się w nie grać i chyba ludzie by je kupowali i generalnie życie by się toczyło.

 

Osobiście mam w domu superkomputer Storm Worm z 10 mln PB pamięci na pokładzie i w sumie chciałbym dostać jakąś grę, która by w pełni wykorzystywała każdy ostatni bajcik tego RAM-u, ale cóż, liczę się z tym, że potencjalni developerzy nie będą robić gry tylko dla mnie, ale generalnie dla ludzkości.

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

'Patrząc np. na to, że arcydzieła powstawały na konsole mające 128 kb RAM-u, mogę wypuścić niezwykle odważną tezę, że przy 256 MB też by jakieś tam gry powstawały i chyba dało by się w nie grać i chyba ludzie by je kupowali i generalnie życie by się toczyło.'

 

 

i7faQ.gif

 

Właśnie podważasz sens rozwoju technologicznego kĄsol.

Opublikowano

facepalm.jpg

 

Dlugie posty piszesz ale moglbys rownie dobrze zmienic tresc tego wywodu na "nie wiem jak Ci odpisac".

 

EDIT:

 

Ja wysiadam. Juz nie raz widzialem w jaki sposob ten typ dyskutuje i nawet nie mam zamiaru wciagac sie w to bagno.

 

EDIT 2:

 

Mark Rein z EPIC twierdzi, ze Samaritan wyglada jak crap przy mozliwosciach Unreal Engine 4. Twierdzi rowniez, ze Samaritan za rok moglby smigac na laptopach, a za dwa lata na smartfonach.

 

This year's Samaritan demo, however, was highly optimized and according to Epic's Mark Rein, it could be running on a laptop next year or a smartphone the year after. This is where Rein pointed out that the UE4 demo will make the Samaritan look feeble by comparison and will generally be crap next to what they show off for the next generation engine, saying "Imagine if that were a piece of crap, what would the next thing look like?"

 

Nom na smartfonach pojdzie, ale pewnie nie na konsolach "nastepnej generacji" xD

Edytowane przez Ins

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.