Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

No tak jest, że im dłużej są na rynku konsole, tym więcej dobrych gier wychodzi. To samo wrażenie mieliście zapewne w 1999 r. czy 1994 r. W 1990 pewnie też, ale nie byłem wtedy full pro graczem.

Edytowane przez ogqozo

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 260,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

a ja Wam napisze tak, na xboxie z 512mb ramu, nawet filmu z trialsow 1nki nie mozna nakrecic... taki GoW3 gdy odpalimy na konsoli dev video recording chodzi moze 15klatek, a to tylko zwykle screen capture...

Wiec jak najwiecej pamieci, ale nie zrobia tego bo to podniesie koszt konsoli o 2$... tak to wyglada globalnie:)

Opublikowano

Niedawno były 3 dolce, teraz 2, kto wie, niedługo się okaże, że producenci dopłacają, żeby mieć mniej RAM-u.

Opublikowano

Co ten zjebany Crapcom zrobił z Onimushy

 

http://www.ppe.pl/ne...chcielismy.html

 

face1292188682bywiltedr.png

 

Chyba nie liczyłeś, że wskrzeszą tę serię? Ostatnie części sprzedały się baaaardzo słabo, a te które się sprzedały to i tak głównie w Japonii.

Opublikowano

No tak jest, że im dłużej są na rynku konsole, tym więcej dobrych gier wychodzi. To samo wrażenie mieliście zapewne w 1999 r. czy 1994 r. W 1990 pewnie też, ale nie byłem wtedy full pro graczem.

 

im dłużej są to więcej odcina się kuponów , tym mniejszy jest progres

 

twój punkt widzenia opiera sie na tym, że lubujesz sie w grach w których wizualia szeroko rozumiane są mało ważne

 

a są tacy, którzy grają np w BF 3 i mają dwie różne gry, BF 3 na konsoli w 24 graczy z dropami fps i tego na pc z opcją 64 graczy, ślicznego

Opublikowano

im dłużej są to więcej odcina się kuponów , tym mniejszy jest progres

 

Jak widać po poprzedniej stronie tematu, nie każdy obserwuje takie zjawisko.

 

 

twój punkt widzenia opiera sie na tym, że lubujesz sie w grach w których wizualia szeroko rozumiane są mało ważne

 

Nie.

 

 

a są tacy, którzy grają np w BF 3 i mają dwie różne gry, BF 3 na konsoli w 24 graczy z dropami fps i tego na pc z opcją 64 graczy, ślicznego

 

No to pewnie fani BF 3 nie odnoszą wrażenia, że obecnie wychodzi dużo dobrych gier.

Opublikowano

Mark Rein z Epic Games powiedział, że to co pokażą z UE4 zmiażdży Samaritana :)

Opublikowano

Znowu 80 % gier będzie podobnych do siebie (UE4) :) jak dobrze, że są 1st party ze swoimi silnikami...

Opublikowano

Mark Rein z Epic Games powiedział, że to co pokażą z UE4 zmiażdży Samaritana :)

 

Dwie strony temu wrzucalem to info :P

Opublikowano
  • Autor

Znowu 80 % gier będzie podobnych do siebie (UE4) :) jak dobrze, że są 1st party ze swoimi silnikami...

 

Różnorodnych nie brakowało (Gearsy, Bioshock, Batman).

Opublikowano

No tak ale jak grałem w Batmana to niestety po budowlach (szczególnie w deszczu, mokrych) widziałem gearsy i na odwrót. Wiadomo design robi swoje, ale kształt brył postacie to na UE są dość podobne.

Opublikowano

No z Mirrors Edge się zgodzę, faktycznie, praktycznie nie czuć tam UE, ale jest to raczej wyjątek.

Opublikowano

Znowu 80 % gier będzie podobnych do siebie (UE4) :) jak dobrze, że są 1st party ze swoimi silnikami...

 

Różnorodnych nie brakowało (Gearsy, Bioshock, Batman).

+ Borderlands, MassE., MirrorsE., Splinter Cell i wiele innych gier.

Jedno demo od Quantic i znowu teksty "kolejna generacja niepotrzebna" xD CO JA CZYTAM

heh, demo z jednym robotem w pokoju które wygląda średnio, coś jak Portal2 z animacją Heavy Rain i teksty że już nie potrzeba next genów, Samaritan się chowa czy udawanie szoku że taka grafika nie jest możliwa na plejsztejszyn 3 xD

Heavy Rain z Madison wygląda znacznie lepiej niż to, mimika twarzy super ale nie grafika, niech Bioware się uczy jak robić animacje :)

Opublikowano

Nie powiem, że nowe demo techniczne od Quantic Dream nie zachwyca ale Samaritan zrobił na mnie większe wrażenie. A co do Batmana, to w końcu silnik Unreal chyba najlepiej się do tego nadawał. Zarówno w kwestii odwzorowania postaci z kart komiksu jak i pod względem designu lokacji.

Opublikowano

Akurat Gearsy, Mass effect, Warhamer to bliźniaki jeżeli chodzi o wygląd, w Conviction też się czuje UE. W sumie najbardziej zmieniony w stosunku do źródła dla mnie jest Bio i Mirrors.

Opublikowano

Bioshock dalej, a Conviction bliżej? Ciekawe... Głównie dlatego, że Conviction nie chodzi nawet na UE3 :P

Opublikowano

Sorry Balon, ale UE2.5 ma tyle wspólnego z UE3 co UE3.5 z UE4.

 

Następnym razem się zasugeruj, że wszystkie gry chodzą na innych silnikach, to nie będziesz widział żadnych podobieństw :)

 

PS. Ciekaw jestem czyją grę tak naprawdę Epic pokazywało przy użyciu UE4 na GDC. Bo jest tylko jedna możliwość by twórcy silnika byli obłożeni klauzulą poufności - pokaz musiał zawierać przynajmniej częściowo urywki z gry jakiegoś wydawcy zewnętrznego.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Bioshock też na UE2.5

Bio 4 na UE4 pod wodą :wub:

Opublikowano

Ciekawe czy UE4 wreszcie zostanie wyposażony w większą możliwość destrukcji otoczenia. Ten element był praktycznie nieobecny w grach na UE.

Opublikowano

Zależy w jakiej grze. Na konsolach praktycznie w żadnej grze nie masz destrukcji otoczenia poza tym co pokazuje Frostbite. Ale to na UE3 właśnie w Gears of War 2 masz takie fajne ficzery jak odpadający kawałkami tynk na niektórych powierzchniach. Devi po prostu z tego nie korzystają.

 

A co do samej destrukcji o toczenia - na co to komu? Ktoś będzie latał i sobie dziury w ścianach robił? W Red Faction była pełna destrukcja i mało kogo to obeszło.

Opublikowano

Zgadzam się z Tobą. W takim Batmanie destrukcja jest w ogóle niepotrzebna. Po prostu ciekaw mnie czy tytuły szykowane już z technologią UE4 zostaną wzbogacone o takie reakcje. To niby faktycznie nie jest rzecz niezbędna ale skoro mowa o nowych technologiach to Epic mogło coś ruszyć także i w tej kwestii.

Opublikowano
A co do samej destrukcji o toczenia - na co to komu? Ktoś będzie latał i sobie dziury w ścianach robił? W Red Faction była pełna destrukcja i mało kogo to obeszło.

 

niech ktoś da do rodzynów

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.