Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Nie dość że nie znasz torów to jeszcze nie potrafisz poprawnie użyć mema z bachelor frogiem, idź już spać bo jutro w gimbazie kartkówka z przyry :<

 

btw

 

Battlefield 3 już na torrentach. O dziwo nie jest to ani wersja na X360 ani PS3 tylko... na PC

 

http://www.dsogaming...ficial-release/

 

singla ponoć już można przejść

 

Wersja ruska ....

 

 

 

Nie można przejść, bo z tego co piszą na warezach nie ma [jeszcze] cracka. Wersję językową można zmienić dwoma wpisami w rejestrze.

Ofkoz ruskie wypuściły. Dziwne że wydawcy jakoś nie potrafią zareagować na to, że ogromna większość gier wycieka właśnie w tym kraju.

 

No nic, jeszcze troszkę ponad tydzień czekania :<

Singla i tak mam w odwłoku :)

 

Crack jest tylko potrzeba seriala.

Single jest odpalany przez origin a do tego musza miec cdkey.

Czekaja na zewnetrzny launcher, ktory bedzie ignorowal origina

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 261,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano
W czym? Bo w GT5 można zmieniać przełożenia poszczególnych biegów (nie można było na samym poczatku po premierze).

 

o to za(pipi)iscie, szkoda ze nie moglem tego robic jak mialem gre ~pol roku temu.

 

 

To trzeba było podłączyć konsolę do internetu. Patch dodający tę opcję wyszedł już w grudniu kilkanaście dni po premierze.

 

PS: Za kilka/kilkadziesiąt dni pewnie będzie po staremu - znudzeni wielcy pseudofani motoryzacji, którzy zachwycają się momentami lepszą oprawą w FM4 i... chyba na tym kończy się przewaga gry na tą chwilę; wrócą do rzeczywistości, bo gra zacznie ich po prostu nudzić (główny problem FM3 zaraz po kiepskim poziomie trudności i modelu jazdy). Wtedy to pewnie pojawi się kolejna informacja na temat FM5 i cała historia zatoczy koło. Tak jak już kiedyś mówiłem - idę grać w to brzydkie kaczątko, które najwięcej oferuje prawdziwym miłośnikom motoryzacji.

Opublikowano

Tyle, ze kariera jest teraz tak prowadzona, ze ciezko w ogole sie od niej oderwac, a model jazdy jest jeszcze lepszy niz w trojce. I tudno, by gra w pewnym moemencie nie zaczela nudzic, jak na przejscie potrzeba ponad 200 godzin. Ile godzin spedziles przy GT ?

Opublikowano

Nie ma licznika godzin w GT5, ale z tego co widziałem to Winner ma już nabite ponad 200.000km w grze, raczej zajęło mu to więcej niż 200h ^_^

Opublikowano

ale co to zmienia ? mam znajomych co wycalakowali Forze 3. Mnie osobiscie po kilkudziesieciu godzinach takze nuzyla, ale prawda jest taka, ze jedyne z czym F3 ustepowala GT to model jazdy i nudna kariera. To zostalo zmienione i chyba tylko dla posiadaczy jednej konsoli GT wciaz bedzie rzadzic na rynku racerow.

Edytowane przez easye

Opublikowano

W takich grach zawsze najwazniejszy jest model jazdy. Czekam na szczere wypowiedzi forumowych wymiataczy, zeby odniesli sie do obu i powiedzieli, ktory jest lepszy.

 

Bo smieszy mnie jak ktos porownuje model jazdy GT i Forzy na padzie. Do tego sa potrzebne kierownice, a tutaj wiadomo, ktora konsola wypada lepiej. ;]

Opublikowano
W czym? Bo w GT5 można zmieniać przełożenia poszczególnych biegów (nie można było na samym poczatku po premierze).

 

o to za(pipi)iscie, szkoda ze nie moglem tego robic jak mialem gre ~pol roku temu.

 

To trzeba było podłączyć konsolę do internetu. Patch dodający tę opcję wyszedł już w grudniu kilkanaście dni po premierze.

 

PS: Za kilka/kilkadziesiąt dni pewnie będzie po staremu - znudzeni wielcy pseudofani motoryzacji, którzy zachwycają się momentami lepszą oprawą w FM4 i... chyba na tym kończy się przewaga gry na tą chwilę; wrócą do rzeczywistości, bo gra zacznie ich po prostu nudzić (główny problem FM3 zaraz po kiepskim poziomie trudności i modelu jazdy). Wtedy to pewnie pojawi się kolejna informacja na temat FM5 i cała historia zatoczy koło. Tak jak już kiedyś mówiłem - idę grać w to brzydkie kaczątko, które najwięcej oferuje prawdziwym miłośnikom motoryzacji.

 

A jakim kur.wa prawem masz czelność oceniać kogoś czy ktoś jest pseudo, czy prawdziwym fanem motoryzacji gościu? Weź wracaj lepiej do tego GT5 i odpuść sobie pisanie swoich kacapołów. :confused:

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

ja tam jezdze od lat na Logitechach i mi w zupelnosci wystarczaja. 1300 zl wydac na plastikowa kierownice to dla mnie za duzo.

Opublikowano

Spoko, jak Ci wygodnie, ale w tym Logitechu nie masz FF, nie?

Opublikowano

Do Xa mam DriveFX Axial Feedback. Kosztowala mnie w promocji kiedys niewiele ponad 100 zl, a i tak fun postawic sobie stelarz do kierownicy i fotel przed ekranem jest o wiele wiekszy niz gra na padzie. Ma drgania, symulacje zachowan podczas ostrych manewrow. Na bank to nie ten sam poziom, co kierownice za 1500 zl, ale uwierz, ze przecietnemu graczowi wystarczy.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Widzę, że dalej co niektórzy chcą zaklinać rzeczywistość :)

 

W takich grach zawsze najwazniejszy jest model jazdy. Czekam na szczere wypowiedzi forumowych wymiataczy, zeby odniesli sie do obu i powiedzieli, ktory jest lepszy.

 

Bo smieszy mnie jak ktos porownuje model jazdy GT i Forzy na padzie. Do tego sa potrzebne kierownice, a tutaj wiadomo, ktora konsola wypada lepiej. ;]

 

Już widzę jak na PS3 wszyscy gracie na tych lepszych kierach Logitecha za 500-700 zł, a jednocześnie płaczecie jaki to kosmiczny wydatek 130 zł na rok Gold'a :D Pewnie z 95% gra na padach skoro są z każdą konsolą. Forza 4 doskonale daje radę na padzie i z tego co słyszałem, między innymi od kumpla, który ma najnowszego Fanateca, to na kierach też jest kosmos.

 

Każdy kto ma obie konsole wie, że to Forza jest królem tej generacji, gdzie GT miało jedynie swoje 5 minut. Ciekaw jestem, który to fan semi-sim'ów by zamienił 4 lata łupania w Forza 2, 3 i 4 na ten jeden rok z GT5 :)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Już widzę jak na PS3 wszyscy gracie na tych lepszych kierach Logitecha za 500-700 zł, a jednocześnie płaczecie jaki to kosmiczny wydatek 130 zł na rok Gold'a :D Pewnie z 95% gra na padach skoro są z każdą konsolą. Forza 4 doskonale daje radę na padzie i z tego co słyszałem, między innymi od kumpla, który ma najnowszego Fanateca, to na kierach też jest kosmos.

Nie porównuj mnie do ogółu. Koszt kapitalnej kiery na PS3 to ok 300 zł. Za taka kwote nic porownywalnego do DFGT nie znajdziesz. Owszem, kiery (na szczescie!) na X360 juz sa, ale siegaja one blisko 1000 zl, czyli tych z jeszcze wyzszej polki na PS3.

 

Poza tym jak powiedzialem, obie gry daja rade na padzie. Jest fajnie, przyjemnie, ale porownywanie simowego modelu jazdy mozna zrobic na kierownicy. Jezeli Forza 4 przebila pod tym wzgledem GT to jestem pelen podziwu dla Turn 10.

 

Każdy kto ma obie konsole wie, że to Forza jest królem tej generacji, gdzie GT miało jedynie swoje 5 minut. Ciekaw jestem, który to fan semi-sim'ów by zamienił 4 lata łupania w Forza 2, 3 i 4 na ten jeden rok z GT5 :)

GT5 mialo swoje 5 minut. Ha, z calym szacunkiem, Don, ale teraz to pier.dolnąłeś babola.

Opublikowano

Voytec: Kiedy Ty czekałeś na mesjasza wyścigów to na X360 od 3 lat już grali w najlepsze dostępne, konsolowe semi-simy na rynku. Później wyszło GT5 pełne niespełnionych obietnic, a teraz wychodzi Forza 4. Tak, GT5 miało swoje 5 minut i tylko 5 minut. Jak masz tylko PS3 to czekałeś i grasz bo nie miałeś innego wyboru.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano
W czym? Bo w GT5 można zmieniać przełożenia poszczególnych biegów (nie można było na samym poczatku po premierze).

 

o to za(pipi)iscie, szkoda ze nie moglem tego robic jak mialem gre ~pol roku temu.

 

To trzeba było podłączyć konsolę do internetu. Patch dodający tę opcję wyszedł już w grudniu kilkanaście dni po premierze.

 

PS: Za kilka/kilkadziesiąt dni pewnie będzie po staremu - znudzeni wielcy pseudofani motoryzacji, którzy zachwycają się momentami lepszą oprawą w FM4 i... chyba na tym kończy się przewaga gry na tą chwilę; wrócą do rzeczywistości, bo gra zacznie ich po prostu nudzić (główny problem FM3 zaraz po kiepskim poziomie trudności i modelu jazdy). Wtedy to pewnie pojawi się kolejna informacja na temat FM5 i cała historia zatoczy koło. Tak jak już kiedyś mówiłem - idę grać w to brzydkie kaczątko, które najwięcej oferuje prawdziwym miłośnikom motoryzacji.

zachwycają się znacznie lepszą oprawą AV, lepszym A.I., większą ilością tras i samochodów, równie wykonana i dopracowana grą, znakomitym modelem jazdy, nowymi eventami...trybami...itd.

 

Pseudo fani motoryzacji po kilku godzinach rzucili w kąt rok temu gt5, rozczarowania i jechanie po grze było podobne do bety BF3 ^_^ A sama gra zebrała wiele wyróżnień a nawet wygrywała ale w kategorii ''Disappointment 2010''.

Tak jak napisał don, Forza zaczyna i kończy generacje najlepszymi racerami, gt5 gdzieś tam w środku się pojawiło i miało swoje 5minut.

Opublikowano

Nie boj zaby. Kiedy jak uwazasz, czekalem na mesjasza, gralem w Forze 2 jeszcze na swoim X360, potem w Forze 3 na pozyczonym i GT5 Prologue. Mialem w co grac i dopiero GT5 dalo kopa jezeli chodzi o model jazdy.

 

Owszem, GT5 nie dotrzymalo wielu obietnic, ale Ty opierasz sie tylko na tym, nie grajac nawet w ta gre.

Opublikowano

Nie boj zaby. Kiedy jak uwazasz, czekalem na mesjasza, gralem w Forze 2 jeszcze na swoim X360, potem w Forze 3 na pozyczonym i GT5 Prologue. Mialem w co grac i dopiero GT5 dalo kopa jezeli chodzi o model jazdy.

 

Owszem, GT5 nie dotrzymalo wielu obietnic, ale Ty opierasz sie tylko na tym, nie grajac nawet w ta gre.

 

Jak widzę ogień to nie wsadzam łapy żeby ją sobie spalić. Gt5 ma swoje mocne strony, które znam tak samo jak jej wady, a że raptem rok później miała wyjść lepsza gra to panom z PD powiedziałem no profit. Niech sobie zarabiają na tych co im za demo wycięte z GT5 płacili. Ja sobie GT5 kupię, ale jak je skończą gdzieś tak za rok. Trzeba wiedzieć kiedy pokazać żółtą kartkę żeby później nie płakać, że nas dymają. Tak samo jak mi się polityka kolejnych CoD'ów nie podobała i po MW1 nie kupiłem żadnej części tak i w ramach sprzeciwu nie kupię GT5 do momentu kiedy nie skończą poprawiać gry i nie upchną wszystkiego na płycie.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

No to w tej generacji dalej rządzi GT5, nawet sztuczna/cukierkowa grafa w fm4 lub kokpity czy tam troche polepszone sterowanie dla niedzieniaków tego nie zmieni, większość jeszcze troche pospuszcza się nad nową forzą jak to ma sie w zwyczaju z nowymi tytułami i wróci do prawdziwego racera czyli GT5. Deal with it.

Edytowane przez mersi

Opublikowano

Masz narąbane w tej małej główce :) Nie wiesz co napisać to piszesz bzdury. W sumie nikt się po Tobie niczego innego nie spodziewa :P

Opublikowano

No to w tej generacji dalej rządzi GT5, nawet sztuczna/cukierkowa grafa w fm4

 

 

 

lM7ea.jpg

 

 

:potter:

Opublikowano

phi forza nigdy nie bedzie miala takiej trasy wiec masz pecha :P

Opublikowano

No to w tej generacji dalej rządzi GT5, nawet sztuczna/cukierkowa grafa w fm4 lub kokpity czy tam troche polepszone sterowanie dla niedzieniaków tego nie zmieni, większość jeszcze troche pospuszcza się nad nową forzą jak to ma sie w zwyczaju z nowymi tytułami i wróci do prawdziwego racera czyli GT5. Deal with it.

 

Powinieneś dawać wykłady o trollowaniu dla bezmozgów z PS3site

Opublikowano

phi forza nigdy nie bedzie miala takiej trasy wiec masz pecha :P

 

 

Uff, jak dobrze, ze w forzie nie bedzie trasy z wesolego miesteczka dla homoseksualistow.

Edytowane przez Czez

Opublikowano

i dobrze bo juz sie boje co bys sobie mogl namalowac na autku jezdzac na tej trasie ;)

Opublikowano

Ze szpic lubi siusiaki bym napisal ;)

Opublikowano

 

Powinieneś dawać wykłady o trollowaniu dla bezmozgów z PS3site

 

po co? wystarczy że ty sobie bardzo dobrze z tym radzisz

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.