Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

God Of War jest tak dobry, że nie potrzebuje usprawnień. ;]

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 260,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Tylko Infinity Ward jest własnością Activision i sami ze sobą się sądzić nie będą...

 

To jest umowa między studiem a wydawcą, a nie między byłymi szefami, a wydawcą. Zapela nie może dochodzić roszczenia z tytułu złamania warunków umowy, której nie jest stroną :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano
  • Autor

Activision już nakręca hype na COD, ciekawe co wymyślą w przyszłym roku. W ubiegłym roku też na długo przed premierą "wykradli" im scenariusz MW3. :rolleyes:

Opublikowano

O jakiej mocarnej sprzedaży exów na xboxa mówimy tak w ogóle? Jedno halo wiosny nie czyni, i to mimo, że wychodzi już praktycznie co roku (trololo). Sprzedaż Gearsów jest mniej więcej porównywalna z tą z Uncharted, podobnie Forza vs. Gran Turismo. Inne tytuły? Fable 2 i 3 około 2-3 mln (Resistance, Heavy Rain, albo Infamous podobny poziom). Coś tam jeszcze z wartościowych exów na xboxa zostało?

 

Halo nie jest jedną "jaskółką". Mówisz o porównywalnej sprzedaży Uncharted i GoW'a, a różnica w sprzedaży pomiędzy ostatnimi wydanymi częściami tych gier to ponad milion sztuk, czyli GoW sprzedał się o jakieś 25% lepiej. Fable II i III to odpowiednio 4 i 5 milionów, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd. W "obozie" Sony całkiem nieźle radzi sobie LBP i GoW III(5 i 4 mil.), ale już taki Resistance 3 to nie "2-3 mil." tylko jeden ;)

 

Na sprzedaż gry przekłada się też jej jakość w oczach targetu, do którego kierowany jest dany tytuł.

Edytowane przez zloto

Opublikowano

The Journey dla serii Fable to taki sam spinoff jak ODST dla serii Halo = nie znaczy zupełnie nic. Paradoksalnie właśnie teraz jest szansa dla marki po słabej trzeciej odsłonie, a to dlatego, że Piotrek już nie kieruje studiem. Jeszcze Fable 4 zrobione przez Molyneuxa i Lionhead by skończyło jak Rare, robiąc gry, których nikt nie chce kupić i finalnie skończyliby robiąc wyłącznie gry na Kinecta. kto stoi w miejscu ten się cofa.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Już przy Fable Heroes można było tą świeczkę postawić, jeśli nie przy Fable 3.

Opublikowano

Fable Heroes robiło ledwie 25 osób.

 

Gdzieś tam na horyzoncie jest Fable 4 na NextBoxa, jak nie nauczą się na błędach Fable 3 i ją skiepszczą, to wtedy będzie koniec.

Opublikowano

O jakiej mocarnej sprzedaży exów na xboxa mówimy tak w ogóle? Jedno halo wiosny nie czyni, i to mimo, że wychodzi już praktycznie co roku (trololo). Sprzedaż Gearsów jest mniej więcej porównywalna z tą z Uncharted, podobnie Forza vs. Gran Turismo. Inne tytuły? Fable 2 i 3 około 2-3 mln (Resistance, Heavy Rain, albo Infamous podobny poziom). Coś tam jeszcze z wartościowych exów na xboxa zostało?

 

Halo nie jest jedną "jaskółką". Mówisz o porównywalnej sprzedaży Uncharted i GoW'a, a różnica w sprzedaży pomiędzy ostatnimi wydanymi częściami tych gier to ponad milion sztuk, czyli GoW sprzedał się o jakieś 25% lepiej. Fable II i III to odpowiednio 4 i 5 milionów, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd. W "obozie" Sony całkiem nieźle radzi sobie LBP i GoW III(5 i 4 mil.), ale już taki Resistance 3 to nie "2-3 mil." tylko jeden ;)

 

Jeżeli korzystasz już z (wątpliwych) danych vg chartz, to wypadałoby by jeszcze podać dynamikę sprzedaży obu gier. O ile bowiem, GeoW3 miał dużo lepszy start niż U3, tak tygodniowo, gra ND sprzedaje się średnio 2,5 raza lepiej niż produkcja Epic. Idąc tym tropem, pod koniec roku, sprzedaż obu tytułów może się wyrównać.

 

Na sprzedaż gry przekłada się też jej jakość w oczach targetu, do którego kierowany jest dany tytuł.

 

Temu targetowi wypada tylko współczuć. Zapewne tych ludzi ominęło wiele wspaniałych gier.

Edytowane przez Camillus

Opublikowano

Fable Heroes robiło ledwie 25 osób.

Nie widzę w tym żadnego usprawiedliwienia biorąc pod uwagę poziom poprzednich dokonań studia.

Opublikowano

Fable Heroes robiło ledwie 25 osób.

A SuperMeatBoy dwie osoby, a jakoś potrafili stworzyć jedną z najlepszych (IMO) platformówek.

 

Gdzieś tam na horyzoncie jest Fable 4 na NextBoxa, jak nie nauczą się na błędach Fable 3 i ją skiepszczą, to wtedy będzie koniec.

Trochę żal mi Lionhead, bo wygląda na to, że teraz to już do końca będą robić kolejne Fable :/. Dlaczego M$ nie chce zainwestować w nowe ip? Rozumiem, że większe ryzyko i mniejsza sprzedaż niż wypadku znanej już serii, ale w końcu jakaś odmiana. Właśnie to mi się podoba w Sony, że oni inwestują w nowe marki/ip i tak np. ND nie robi kolejnego Uncharted tylko próbuje swoich sił w czymś nowym (TLoU).

Opublikowano

Bo ludzie chcą kolejne Fable? Idiotyczne pytanie. Do nowych projektów powinny zabierać się nowe studia, chyba że temat się wypalił i seria podupadła. Albo powiększyć studio tak żeby mogło robić kilka projektów.

 

Serio myślisz, że ND nie robi Uncharted 4?

 

A Polyphony Ci nie żal? Że robią 7 grę z logiem Gran Turismo? Albo, że SM robi swoją 4 grę God of War?

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Bioshock: Infinite przesunięty na luty 2013. :(

Opublikowano

Ale sony hehter :)

 

Stary, zawsze moze byc tak, ze studio robi kontynuacje znanej marki i nowe IP w tym samym czasie. Dzisiaj jedno studio nie oznacza jednego projektu, co zapewne wiesz. Wiaze sie to z ryzykiem, ale to wlasnie w Sony zawsze wszyscy chwala ze pomimo porazek dalej podejmuja rekawice. Microsoft nie lubi duzych, ryzykownych projektow i tyle. Zawsze musisz obrocic to w atak na Sony?

 

A to ze ND nie robi U4 jest malo, ale prawdopodobne. Moze zawsze byc tak, ze z koncem generacji zakoncza swoja przygode z Uncharted. Nie chcialbym tego ale tak moze byc.

Opublikowano

Bioshock: Infinite przesunięty na luty 2013. :(

 

sad_panda_by_SnowBoundPanda.jpg

Opublikowano

Ale sony hehter :)

 

Stary, zawsze moze byc tak, ze studio robi kontynuacje znanej marki i nowe IP w tym samym czasie. Dzisiaj jedno studio nie oznacza jednego projektu, co zapewne wiesz. Wiaze sie to z ryzykiem, ale to wlasnie w Sony zawsze wszyscy chwala ze pomimo porazek dalej podejmuja rekawice. Microsoft nie lubi duzych, ryzykownych projektow i tyle. Zawsze musisz obrocic to w atak na Sony?

 

Jaki atak na Sony? Wykazuję tylko, że Beniek pisze głupoty, bo niektóre studia Sony robią dokładnie to samo. Czytaj ze zrozumieniem. To nie boli trochę się zastanowić.

 

Microsoft też ma pewną tradycję ryzykownych projektów, ale sonyboty o tym nie pamiętają albo nie chcą pamiętać. Wszystkie Viva Pinaty, Kameo, Banjo Kazui, Too Human, Alan Wake, Lost Odyssey, Blue Dragon, to nie były ryzykowne projekty? Wszystkie umarły śmiercią naturalną (poza Alanem).

 

I radzę nie przesadzać, bo takie Last of US wcale nie jest ryzykownym projektem, tylko wpisuje się modelowo w trendy - różnej maści gier o zombie.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Alan Wake jak najbardziej sie zgadzam. Ryzyko z nowym IP bylo i Remedy po Maxach nic nie wydal wiec bylo to jak najbardizej ryzyko. Ale Viva Pinata? Kameo? Kurde jaki to mialo budzet zeby tak ogromnym ryzykiem bylo?

Opublikowano

Alan Wake jak najbardziej sie zgadzam. Ryzyko z nowym IP bylo i Remedy po Maxach nic nie wydal wiec bylo to jak najbardizej ryzyko. Ale Viva Pinata? Kameo? Kurde jaki to mialo budzet zeby tak ogromnym ryzykiem bylo?

 

Nie było Twoim zdaniem ryzykiem, że studio kupione za 800 mln $ robiło gry, które nie odpowiadały współczesnym trendom, co ostatecznie doprowadziło do jego "degradacji"? Przecież to jest właśnie to za co Beniek chwali Sony :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

w sumie dobrze się stało, lepiej że zakładają nowe studia i dają ludziom pracę, niż mieliby od kogoś wykupować za chore ceny

Edytowane przez LeszeK-

Opublikowano
  • Autor

Nintendo pewnie do dzisiaj się cieszy, że pozbyli się Rare.

Opublikowano

To do kosztow produkcji nastepnej gry Sucker Punch bedzie trzeba doliczyc to za ile Sony ich po IF2 kupilo?

 

Nabijasz koszty Don, jak mali i sredni polscy przedsiebiorcy. :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.