Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Don, skąd wziąłeś te 800 mln?

Tutaj piszą o 375 mln: http://www.eurogamer...who-killed-rare

 

Wydawało mi się, że tak czytałem w jakimś artykule. Co nie zmienia faktu, że to co dali za Rare to równowartość budżetu na jakieś 10 gier z serii Gears of War.

 

To do kosztow produkcji nastepnej gry Sucker Punch bedzie trzeba doliczyc to za ile Sony ich po IF2 kupilo?

 

Nabijasz koszty Don, jak mali i sredni polscy przedsiebiorcy. :)

 

Nie nabijam niczego, Ty po prostu nie rozumiesz podstawowych zasad ekonomii...

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 260,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

No jezeli chodzi o god of war to faktycznie zero postepu. W jednym roku zaliczylem dwie czesci z PSP, dwie czesci z PS2 i trojke - jedno i to samo tylko roznica w oprawie ...

 

Nie no, ogółem zmieniła się przede wszystkim oprawa, i to w każdej części był duży progres - wszak GoW 2 to najładniejsza gra na PS 2, a GoW 3 to najładniejsza graficznie gra 2010 (wg. VGA Spike Awards), zaś handheldowe wersje wyciskają ostatnie poty ze starej, poczciwej PSP :) Do tego każda kolejna część była bardziej brutalna, i bardziej epicka (od grzbietu tytana, po żywego wspinającego się na Olimp). Z tym, że to slasher i ten gatunek ce(pipi)ą zwykle mniejsze zmiany w przypadku sequeli, a przy fps-ach jest duże pole do popisu :) Halo gdyby nie wniesiony Forge, traktowałbym tak samo jak CoD. Ale bynajmniej chciałbym zaznaczyć, że odgrzewalizm kontrolowany jest czymś naturalnym gdy gra ma ogromną rzeszę fanów i scenę. Wtedy bardziej opłaca się zrobić coś co jest podobne do poprzednika, z lekkimi zmianami. Na to może pozwolić sobie MS z Halo, i na to może pozwolić sobie Activision z CoD. Ot, realia rynkowe :)

 

Ps. Ale o Halo wolę nie rozmawiać, bo ta gra ma wyjątkowo irytującą rzeszę obrońców, którzy lada moment rzucą się na mnie z railgunami. Już kiedyś to przerabiałem.

Opublikowano

Bioshock: Infinite przesunięty na luty 2013. :(

 

GTA V na jesieni

 

65447443.gif

 

Take two nie ma nic poza Borderlands 2 teraz.

 

 

Ps. Ale o Halo wolę nie rozmawiać, bo ta gra ma wyjątkowo irytującą rzeszę obrońców, którzy lada moment rzucą się na mnie z railgunami.

 

Ta gra ma wyjątkowo irytujących hejterów, którzy znają ją tylko z youtube.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Don, skąd wziąłeś te 800 mln?

Tutaj piszą o 375 mln: http://www.eurogamer...who-killed-rare

 

Wydawało mi się, że tak czytałem w jakimś artykule. Co nie zmienia faktu, że to co dali za Rare to równowartość budżetu na jakieś 10 gier z serii Gears of War.

 

To do kosztow produkcji nastepnej gry Sucker Punch bedzie trzeba doliczyc to za ile Sony ich po IF2 kupilo?

 

Nabijasz koszty Don, jak mali i sredni polscy przedsiebiorcy. :)

 

Nie nabijam niczego, Ty po prostu nie rozumiesz podstawowych zasad ekonomii...

Nie no jasne :)

 

Cene zawyzyles ponad dwukrotnie. Do tego dobiles koszty kupna calego studia do jego projektu. Jak kupie samochod by pojechac nim na wakacje ale w perspektywie bede mial jezdzenie nim do pracy i potem kolejne wakacje, lecz niestety po tym pierwszym urlopie mi padnie na amen to potem powiem, ze te wakacje byly drogie bo kosztowaly mnie zalozmy 50 tysiecy bo zalozmy 46 za auto i 4 za wakacje?

 

Rozdziel te 2 koszty bo to za ile Rare zostalo kupione nie jest budzetem pierwszego projektu. Porozmawiamy o duzym ryzyku jak ich gra pochlonela 20 milionow i sie nie zwrocila. Wtedy powiem, ze tak, taka suma to bylo ryzyko i git, idziemy dalej.

Opublikowano

Do nowych projektów powinny zabierać się nowe studia, chyba że temat się wypalił i seria podupadła. Albo powiększyć studio tak żeby mogło robić kilka projektów.

Fable 3, Fable Heroes, Fable Journey - dokładnie, mi też się wydaje, że seria podupadła.

 

Serio myślisz, że ND nie robi Uncharted 4?

Pewnie i robi, ale za to teraz skupiają się na nowej marce, a takie Lionhead w przerwie między jedną a drugą większą odsłoną Fable, robią Fable Heroes i Fable Journey.

 

A Polyphony Ci nie żal? Że robią 7 grę z logiem Gran Turismo? Albo, że SM robi swoją 4 grę God of War?

Co do Polyphon to może i racja (chociaż to japońce, kto ich tam zrozumie). A takie SMS pomagało przy wielu innych produkcjach i w ogóle też pracują nad nowym ip. A takie Lionhead? Czemu chociaż nie wrócą do Black & White (przecież ta seria też ma sporo fanów)?

Opublikowano

Sorry, że wyskoczę ni z gruszki, ni z pietruszki ale rozwalił mnie dzisiejszy mail z playfire:

 

https://www.playfire.com/ps3-xbox-pc

 

Rozjebali nagrodą :P tak jakby wiedzieli co będzie na E3 :P

 

Dobrze wiedzieć, że PC to konsola, a Wii nie :P

 

Don, skąd wziąłeś te 800 mln?

Tutaj piszą o 375 mln: http://www.eurogamer...who-killed-rare

 

Wydawało mi się, że tak czytałem w jakimś artykule. Co nie zmienia faktu, że to co dali za Rare to równowartość budżetu na jakieś 10 gier z serii Gears of War.

 

To do kosztow produkcji nastepnej gry Sucker Punch bedzie trzeba doliczyc to za ile Sony ich po IF2 kupilo?

 

Nabijasz koszty Don, jak mali i sredni polscy przedsiebiorcy. :)

 

Nie nabijam niczego, Ty po prostu nie rozumiesz podstawowych zasad ekonomii...

Nie no jasne :)

 

Cene zawyzyles ponad dwukrotnie. Do tego dobiles koszty kupna calego studia do jego projektu. Jak kupie samochod by pojechac nim na wakacje ale w perspektywie bede mial jezdzenie nim do pracy i potem kolejne wakacje, lecz niestety po tym pierwszym urlopie mi padnie na amen to potem powiem, ze te wakacje byly drogie bo kosztowaly mnie zalozmy 50 tysiecy bo zalozmy 46 za auto i 4 za wakacje?

 

Rozdziel te 2 koszty bo to za ile Rare zostalo kupione nie jest budzetem pierwszego projektu. Porozmawiamy o duzym ryzyku jak ich gra pochlonela 20 milionow i sie nie zwrocila. Wtedy powiem, ze tak, taka suma to bylo ryzyko i git, idziemy dalej.

 

Nigdzie nie pisałem, że do jednego projektu. Jak kupuje się studio, to w jakiejś prognozowanej przestrzeni czasu musi się ten koszt zwrócić, np. pierwsze 10 lat działalności. Rare nie zajęło się jakimś klonem CoD'a czy Girsa, tylko klepało gry wbrew trendom.

Opublikowano

011322-02.jpg

 

Fable [*]

 

:(

 

Ta okładka to na serio tak?

Opublikowano

Ok, zgodze sie ze robili [*] gry wbrew trendom, ale teraz i MS to chwalisz, a dlaczego nie u Sony? Oni tez tworza projekty wbrew trendom. :)

 

Odnosnie ryzyka, to ryzykowne bylo kupno Rare majac w glowie, ze beda robic gry takie a nie inne, ok. Ale ryzyko wydania Viva Pinaty wiaze sie z tym, ile projekt pochlonal. Nie? :)

Opublikowano

Ja yebie, Voytec. Nikogo nie chwalę i nikogo nie ganię. Co Ty czytasz? Odniosłem na początku logikę myślenia Beńka do analogicznych sytuacji po stronie Sony. That's all. A Ty sobie dopowiadasz nie wiadomo co. Później podałem przykłady, że M$ tak samo jak Sony miał swoje ryzykowne projekty.

 

Wszystko się wzięło z pytania dlaczego Lionhead robi ciągle Fable. Jak sprzedają tego po 4 czy 5 mln, to robią. Może nie są na tyle wydajni by zacząć nowy projekt bez porzucenia tego czym się teraz zajmują. Kij ich tam wie.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Don, przyznajmy im racje, ciezko bedzie sie z tego wywinac kiedy sony bankrutuje :potter:

Opublikowano

Innego tekstu Czez nie masz tylko z tym bankructwem? :morning2:

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Odniosłem na początku logikę myślenia Beńka do analogicznych sytuacji po stronie Sony.

No i ja ci wykazałem, że się mylisz, ale oczywiście musiałeś to zignorować, tak samo jak z tym twoim argumentem, że Fable Heroes robiło tylko 25 osób i dlatego jest takie słabe (nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego).

 

Później podałem przykłady, że M$ tak samo jak Sony miał swoje ryzykowne projekty.

Słowo klucz - miał, Sony cały czas to robi (i nie zraża się jak jakaś seria nie sprzeda się jak popularne strzelanki).

Opublikowano

Odniosłem na początku logikę myślenia Beńka do analogicznych sytuacji po stronie Sony.

No i ja ci wykazałem, że się mylisz, ale oczywiście musiałeś to zignorować, tak samo jak z tym twoim argumentem, że Fable Heroes robiło tylko 25 osób i dlatego jest takie słabe (nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego).

 

Później podałem przykłady, że M$ tak samo jak Sony miał swoje ryzykowne projekty.

Słowo klucz - miał, Sony cały czas to robi (i nie zraża się jak jakaś seria nie sprzeda się jak popularne strzelanki).

 

Fajnie sobie dopowiadasz :) Nigdzie nie napisałem, że Fable Heroes jest słabe bo robiło je 25 osób :) Skoro robiło je 25 osób, czyli jakiś mały wycinek zespołu, to nie oznacza to, że jest to równoznaczne z upadkiem głównej serii - a żeby to ocenić, to będzie trzeba poczekać do Fable 4, co zresztą już wcześniej napisałem.

 

Nic mi nie wykazałeś, napisałeś, że Lionhead robi ciągle Fable i z tego powodu jest Ci ich żal, a ja napisałem, że Polyphony robi ciągle Gran Turismo i się spytałem czy z tego powodu nie jest Ci ich żal?

 

I na koniec - napisałem gdzieś, że Sony nie robi obecnie ryzykownych projektów? Skrytykowałem ich za to, że takimi się zajmują?

 

Jak przestaniecie przypisywać mi to czego nie napisałem, to te dyskusje będą o wiele krótsze.

 

trzy rdzeniowy xbox 360 nie poradził sobie z grą z pegazusa:

http://overcraft.pl/...glupia-wymowka/

 

Ludzie i tak pewnie rzucą się jak szczerbaty na suchary. Odpaliłem sobie raz demko jakiegoś klona Minecrafta z XBLIG i nie wiedziałem co mam robić. Chodzić i rąbać skały? :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Niestety PS3 nie poradzilo sobie nawet z uruchomieniem minecrafta xD

Opublikowano

Nic mi nie wykazałeś, napisałeś, że Lionhead robi ciągle Fable i z tego powodu jest Ci ich żal, a ja napisałem, że Polyphony robi ciągle Gran Turismo i się spytałem czy z tego powodu nie jest Ci ich żal?

A ja ci odpisałem na Tego posta -> http://www.psxextreme.info/topic/97315-console-wars-3de/page__view__findpost__p__2614098.

Opublikowano

Niestety PS3 nie poradzilo sobie nawet z uruchomieniem minecrafta xD

 

Nie zmienia to faktu że Minecraft na Xboxa to jest półprodukt,a wręcz ćwierćprodukt

 

Mapa , w przeciwieństwie do PCtowej wersji jest OGRANICZONA. Jej maksymalny wymiar to 1024×1024 – cała mapa którą otrzymamy na początku gry przedstawia rzeczywisty rozmiar świata. Na krańcach spotkają nas niewidzialne światy i bezkresne morze. . Tłumaczone jest to limitami konsoli.

 

Wasza trzy rdzeniowa konsola nie potrafi poradzić sobie z gra która ma wymagania:

 

Wymagania Minimalne:

 

CPU: 2.0+ GHz procesor wielordzeniowy, 2.5+ GHz procesor jednordzeniowy

RAM: 2.0+ GB dla Xp, 3.0+ GB dla Vista/Win 7/Mac OS, 4.0+ GB dla wszystkich 64-bit systemów operacyjnych

Karta graficzna: Musi obsługiwać OpenGL 1.4 lub lepszy (może być to zintegrowana karta graficzna)

Dysk twardy: 80+ MB wolnego miejsca

 

 

 

Wymagania Zalecane:

 

CPU: 1.5+ GHz procesor wielordzeniowy, 2.0+ GHz procesor jednordzeniowy

RAM: 1.0+ GB dla Xp, 1.5+ GB dla Windows 7-32 bit, 2.0+ GB dla Vista/Mac OS, 3.0+ GB dla Windows 7-64 bit

Karta graficzna: Dedykowana karta ATI/Nvidia obsługujaca OpenGL 2.0 z 128+ MB dedykowanej pamięci

Dysk twardy: 250+ MB wolnego miejsca

 

Haha xD

Opublikowano

Ogolnie Minecraft to jest chyba najgorzej zoptymalizowana gra we wszechświecie bo gruby (pipi) koduje to w Javie.

 

Ale wersja na Xa pokpiona.

Opublikowano

tibia jest najgorzej zoptymalizowaną grą bo zżera 100 % procka na PC

Opublikowano
Japoński gigant opublikował bowiem dane z poprzedniego roku fiskalnego, które nie nastrajają optymistycznie. Firma straciła 3,56 miliarda funtów, przy obrocie 50,7 mld funtów. Co ciekawe, oddział PlayStation przyniósł straty w wysokości 1,8 mld funtów, a winą za taki stan rzeczy obarcza się obniżkę cen PlayStation 3 oraz spadającą sprzedaż PlayStation 2

http://www.ps3site.p...i-straty/109764

 

to chyba możemy zacząć odpalać znicze [*]

 

a wy wmawiajcie sobie że to przez jakieś telewizorki 3dhd

Edytowane przez Wściekły Pies

Opublikowano

no bo mieli premiere Vity , naturalny model jest taki, ze to zwrócic ma się z czasem

Opublikowano

no bo mieli premiere Vity , naturalny model jest taki, ze to zwrócic ma się z czasem

 

patrząc na jej sprzedaż może być ciężko :sorcerer:

Opublikowano

no bo mieli premiere Vity , naturalny model jest taki, ze to zwrócic ma się z czasem

 

Inwestycje w produkcję nowego sprzętu były rozpisane już w wielu poprzednich kwartałach, więc start Vity ma tu małe znaczenie. Tak samo jak M$ wyda w przyszłym roku nową konsolę, to nie zaksięguje sobie nagle paru mld $ strat, bo wydawał kwartalnie przez parę lat po kilkadziesiąt mln $ na badania i projekty. Najwyżej koszty wprowadzenia do obrotu.

 

Straty biorą się z:

 

- obniżki ceny PS3,

- gorszej niż zakładana sprzedaży wiekowego PS2

- gorszej niż planowana sprzedaży PS3 (założenia - 15 mln / a sprzedali 13.9 mln)

- i prawdopodobnie słabszej niż zakładano sprzedaży Vita

 

Może coś jeszcze, bo ta dywizja Sony, to tak samo jak w przypadku Microsoftu, to nie są chyba same konsole.

Edytowane przez DonSterydo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.