Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

@ Humulin

Jasne że jaramy się pewnymi exami na PS3, ale tylko dlatego że wyglądają fenomenalnie (nie mówię że każdy ex taki jest :) <Haze mode on> )

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 260,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

A tak powaznie to jak to jest z tym projektem KARA?

Bo gdzies czytalem ze to demko nie ma zwiazku z nowa gra i potem nie sledzilem jakos specjalnie tego tematu.

 

Cholera wie, dla mnie temat ciekawy i z checia bym obejrzal ta gre ... na Youtubie. Kupno Heavy Rain to byl moj drugi najwiekszy fail w tej generacji, zaraz za Heavenly Sword.

 

Troche beka, biorąc pod uwagę, że jesteś fanem jednej z największych serii - samograj mianowicie Assassin Creed. Pod względem prostoty gameplayu AC wcale nie różni się tak bardzo od HR heh (czy odwrotnie).

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

AC jest samograjem? Nigga plz. Tzn może jest, jak się chce przejść go po łebkach.

Opublikowano

Niewazne co to za tytul wazne, ze tylko na PS3 i ma fajnom grafe. Gdyby to byl tytul multiplatformowy o tej samej jakosci to reakcje bylyby normalne, bez niezdrowej podniety. No ale jezeli to ex:

 

aY5aD.gif

 

PS. AC samograjem ? Mylisz latwy poziom trudnosci z brakiem gameplay'u w HR :P

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Kompletnie sie tutaj nie zgodze i stane w obronie HR bo dla mnie to jest absolutna perla tej generacji. Cos co nie zdarza sie czesto, jest oryginalne i najbardziej ze wszystkich produkcji zasluguje na miano filmowej. To polaczenie filmu z gra w bardzo bliskim zestawieniu i oczywiscie moze sie nie podobac, jak kazda gra, ale bede stac za nia murem ;)

Opublikowano

Tak samo jest z xbotami. Jakieś noname robią nową część Halo, a xboty już wiedzą że będzie GOTY bo to w końcu Halo. Założę się, że gdyby 343 Industries robiliby multiplatformę podobną do Halo, ale oczywiście z innym tytułem to nawet byście na to nie spojrzeli.

 

A co do samograjów to każda gra nią będzie jeśli ogrywa ją się na youtubie.

Opublikowano

Kompletnie sie tutaj nie zgodze i stane w obronie HR bo dla mnie to jest absolutna perla tej generacji. Cos co nie zdarza sie czesto, jest oryginalne i najbardziej ze wszystkich produkcji zasluguje na miano filmowej. To polaczenie filmu z gra w bardzo bliskim zestawieniu i oczywiscie moze sie nie podobac, jak kazda gra, ale bede stac za nia murem ;)

 

Tylko, że jest strasznie nudna.

 

JASON! JASON!!!

 

Opublikowano

Tak samo jest z xbotami. Jakieś noname robią nową część Halo, a xboty już wiedzą że będzie GOTY bo to w końcu Halo. Założę się, że gdyby 343 Industries robiliby multiplatformę podobną do Halo, ale oczywiście z innym tytułem to nawet byście na to nie spojrzeli.

 

Lepiej zerknij do działu Halo i sprawdź, czy aby na pewno jest tam tak wychwalane.

 

Haloboty jarają się każdym kolejnym Halo m.in. dlatego, że ciągle mają nadzieję na powtórkę poziomu multi np. z drugiej części. :)

Edytowane przez Humulin

Opublikowano

Hasło "nudna' można wpierdzielic absolutnie do każdej gry. Więc to argument na równi "jesteś głupi'.

Opublikowano

Tak samo jest z xbotami. Jakieś noname robią nową część Halo, a xboty już wiedzą że będzie GOTY bo to w końcu Halo.

 

Na chvj powtarzasz bzdury za mendrkiem?

 

to są nołnejmy?

 

 

UNCHARTED 2 (NAUGHTY DOG)

 

Mike Murrill - Background/Environment Artist Uncharted 2

 

KILLZONE 3 (GUERILLA)

 

Chris Haluke - Lead Designer, Lead Level Designer

Ray Almaden - Guerrilla Games lead designer

 

GoD of WAR 3 (SANTA MONICA)

 

Tim Diaz - Environment Artist

Wade Mulhern - Visual Effects Artist & Cinematic

Ryan Peterson - Environment Artist

Chris Hands - Environment Artist God of War3

 

GOD of WAR (SANTA MONICA)

 

Gustavo Rasche - Lead Environment Artist

 

METAL GEAR SOLID 4 (KONAMI)

 

Sotaro Tojima - Composer

 

HALO 1-4,REACH (BUNGIE)

 

Frank O"Connor - ex Bungie dev

Greg Snook-Bungie Animation - Programmer

Will Christiansen-Bungie Animator Halo Reach

Patrick Gillette-Bungie Animator

Chad Armstrong - Bungie Multiplayer Designer

Vic DeLeon-Bungie Senior Environment Artist

 

seria FORZA (TURN 10)

 

Brian Goodrich-Art Lead

 

seria MASS EFFECT (BIOWARE)

 

Armando Troisi- Lead Cinematic Designer

 

METROID PRIME 2,3 (Retro Studios)

 

Kynan Pearson-Senior Designer

Jason Behr-Lead Level Designer

 

INFAMOUS 1,2 (SUCKER PUNCH)

 

Andrew Bosold-3D Environment Artist

Shen-Ming Spurgeon-Visual FX Artist

 

RAGE, DOOM 4 (ID)

 

Nicolas Bouvier-Concept Artist

Paul Pepera-Environment Artist Id

 

GTA4, RED DEAD, MAX PAYNE 3 (Rockstar)

 

CJ Markham-Lead Animator

 

CALL OF DUTY 2,3, World at WAR

 

Jesse Snyder-Lead Designer COD:WAW, Senior Designer COD 2,3

 

FALLOUT 3, TES: Oblivion

 

Gavin Carter- Lead Producer Fallout3 and Technical Producer TES: Oblivion

Sally Huang-Bethesda TES:Oblivion

 

DARKSIDERS 1,2 (Vigil Games)

 

John Flath - Senior Environment Artist

 

 

większość z nich robiła gierki na PS3 nad którymi się spuszczacie.

 

Założę się, że gdyby 343 Industries robiliby multiplatformę podobną do Halo, ale oczywiście z innym tytułem to nawet byście na to nie spojrzeli.

 

Jakby Naughty Dog zrobiło multiplatformę, to nawet byście nie założyli tematu w dziale PS3.

 

Widzisz, też umiem gdybać.

Opublikowano

Hasło "nudna' można wpierdzielic absolutnie do każdej gry. Więc to argument na równi "jesteś głupi'.

Ok to rozwinę. Na czym się zawiodłem:

-kompletny brak emocji przy tych wszystkich QTE, poza tym byłem rozkojarzony, nie mogłem śledzić spokojnie całej scenki bo trzeba było zerkać jaki przycisk by tu przydusić

-bezpłciowi bohaterowie, nawet mimo genialnej mimiki twarzy nie mogłem się z nimi zżyć

-dłużące się momenty (robienie kolacji itp)

 

Strasznie się zawiodłem na tej pozycji, a byłem na nią napalony i dałem się ponieść hype'owi. Byłem też zdziwiony bo Fahrenheit był świetny i potrafił trzymać w napięciu i zaciekawić historią, a tutaj tego zabrakło

Opublikowano

Typ od mgs4 [*] spieprzy Wam całe Halo hehehehehehe :P i nawet ludzie od CoDa xD

 

A tak serio, (pipi)a bez kitu dużo ludzi od exow Ps3 ;p

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Jakby Naughty Dog zrobiło multiplatformę, to nawet byście nie założyli tematu w dziale PS3.

 

Widzisz, też umiem gdybać.

No właśnie nie, ND to zly przyklad.

 

Mam pytanie bez hejtow w podtekscie. Mialem w zeszlym tygodniu okazje w koncu zagrac w BF3 na prawie maksymalnych ustawieniach w 720p (doslownie 2 rzeczy dalismy ponizej najwyzszych zeby utrzymac te 30 fpsow). Odpalilem singla i doslownie na minute multi na Kaspijskiej Granicy. Pytanie kieruje do PCtowych cioraczy Battlefielda. Ktore mapy faktycznie sa wieksze od tych konsolowych? Mowie o Conquescie i Rushu. Na bank nie wszystkie, ale ile i ktore tak naprawde?

 

Kaspijska faktycznie byla wieksza, no na tej mapie to frajda w 64 zagrac, kurde, ale trudno, trzeba zyc z 24 :P

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

No typ od MGS4 (Ryan Payton) na szczescie opuscil 343 i nie zdazyl namieszac :) Kompotyzor muzyki od MGS4 i Neil Davidge dobrze rokuja :)

 

Tak czy inaczej pisanie o nołnejmach w 343 to niezly fail ze strony sonoklapow xD

 

Haloboty jarają się każdym kolejnym Halo m.in. dlatego, że ciągle mają nadzieję na powtórkę poziomu multi np. z drugiej części. :)

 

Jezeli juz to chodzi o pierwsza czesc :)

Opublikowano

Niewazne co to za tytul wazne, ze tylko na PS3 i ma fajnom grafe. Gdyby to byl tytul multiplatformowy o tej samej jakosci to reakcje bylyby normalne, bez niezdrowej podniety. No ale jezeli to ex:

 

Xboty jarają sie nawet okładką :D

Opublikowano

Przebijam:

 

Sonoklapy jaraly sie Home :rofl2:

Opublikowano

To oczywiste, że Halo nie robią kompletne żółtodzioby, bo MS w życiu by czegoś takiego nie powierzył ludziom bez doświadczenia. Chodzi bardziej o to, że robi to nowe studio. To trochę jak z nowym wokalistą w znanej kapeli - będzie musiał starać się dorównać poprzednikowi, a fani będą mieli prawo się obawiać że nie uniesie ciężaru. I faktycznie może nie unieść. Nie byłaby to rzecz niespotykana w tej branży...

 

Nie rozumiem peanów nad okładką z Halo 4, ot znowu MC tym razem... przykląkł. IMO w kategorii "okładki Halo" prym nadal wiedzie Halo 2, a od tej to nawet ODST miało ładniejszy. W kategorii okładki tej generacji, to prym dla mnie wiodą Medal of Honor, Resident Evil 4 (Wii), Resistance (podoba mi się efekt czaszki chimery z podtytułem), Killzone 2 (czterech bohaterów na tle higa), czy Armored Core (nie wiem które, te z białym mechem, że aż mnie kusiło by kupić ;p ).

Opublikowano

No to jest oczywiste, tylko ty po prostu o tym nie wiedziales dopoki Mazzeo nie wrzucil info, ze robia to m.in. ludzie od exow na PS3.

Opublikowano

większość z nich robiła gierki na PS3 nad którymi się spuszczacie.

To tym bardziej się dziwię, że macie taką podnietę na H4, przecież dla was wszystkie exy na PS to kupa i samograje. I już wiem jakie sobie znajdziecie uzasadnienie jak Halo nie okaże się takie super jak myśleliście ('to wszystko przez te osoby z ND, GG i SMS!!').

 

Założę się, że gdyby 343 Industries robiliby multiplatformę podobną do Halo, ale oczywiście z innym tytułem to nawet byście na to nie spojrzeli.

 

Jakby Naughty Dog zrobiło multiplatformę, to nawet byście nie założyli tematu w dziale PS3.

 

Widzisz, też umiem gdybać.

Wiem, bo xboty w gdybaniu są dobre, cały czas jakieś teksty, że gdyby ex'y były multiplatformami to my byśmy nawet się tym nie interesowali (tylko szkoda, że multiplatformy w dziale ps3 mają więcej stron tematu niż w 360, a jak to ostatnio pisałeś, to znaczy że jest większe zainteresowanie).

Opublikowano
(tylko szkoda, że multiplatformy w dziale ps3 mają więcej stron tematu niż w 360, a jak to ostatnio pisałeś, to znaczy że jest większe zainteresowanie).

 

good point :D

Opublikowano

A co do Home, to naprawdę ciekawy obecnie MMO. Co prawda darmowy MMORPG z postaciami z DC Universum wyrwał sporo ludków, co szukali bardziej grania na Home, ale obecnie po raz kolejny Ps Home strasznie się rozbudował. Wpadłem tam po jakiś 3 miesiącach absencji i nie umiałem się odnaleźć Oo' Mimo wszystko pojawiło się sporo mini-gierek i trochę większych (ale też nie szukajcie rewelacji pokroju tytułów AAA). A tak poza tym to też dobre miejsce dla posiadaczek PS Home, gdyż jest dużo stref i opcji skierowanych typowo pod płeć piękną. Pisała o tym nawet Monika w Psx Extreme.

Opublikowano

Wrong. Czemu sonoklapy nie jaraly sie Enslaved ? Czemu nie pisza miliona stron w zapomnianym temacie o tej multiplatformie od Insomniac ? Niby jeden trailer ale to nie przeszkadzalo w podniecaniu sie renderami Killzone 2 i Motorstorma.

Opublikowano

większość z nich robiła gierki na PS3 nad którymi się spuszczacie.

To tym bardziej się dziwię, że macie taką podnietę na H4, przecież dla was wszystkie exy na PS to kupa i samograje. I już wiem jakie sobie znajdziecie uzasadnienie jak Halo nie okaże się takie super jak myśleliście ('to wszystko przez te osoby z ND, GG i SMS!!').

 

Owned xDDDDDDDDD bez kitu o tym nie pomyślałem he he. Trochę dziwne jarać się grą którą robią ludzie od PRZECIEŻ zjebanych exów z Ps3 xD

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

No jest strach wlasnie, ze np. te barany cos zyebia w singlu

 

SHITZONE 3 (GUERILLA)

 

Chris Haluke - Lead Designer, Lead Level Designer

Ray Almaden - Guerrilla Games lead designer

Edytowane przez Ins

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.