Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Niestety, istnieją tylko 3 fpsy w których trudność rozgrywki nie polega na zwiększeniu zadawania obrażen, torbie granatów albo aimbocie.

 

Mianowicie: Half-life, FEAR i seria Halo

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 260,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

o dobra, grałem w Feara np i fakt, widac było róznice w al ale i tak jest banał- co tu riozkminiac, masz nie pozwolic sie sflankowac i strzelac celnie. A jak ci sflankują- to (pipi)c. Jak sie da.

 

 

 

Żadna to głębasza filozofia.

Opublikowano

Wieksza niz murek > strzal > murek przez cala gre.

Poza tym kiedys w FPSach byly zagadki logiczne i mozna bylo sie zaciac.

Edytowane przez Czez

Opublikowano

dobra dobra- Yaczes powiedz i jakiego singla skonczyłes ostatnio na hardzie/veteranie?

Opublikowano

BF3 i co?

Opublikowano

a to nie wiem bo jeszcze nie miałem okazji :D

 

no ale np skoncz mW 2 na veteranie i pogadamy wtedy- bo nie jest tak, ze nie trzeba kombinowac. Bo trzeba. Skoncyzłemi polecam :D

 

 

ale takie World at War było faktcznie pomylone na Veteranie, mazzeo dobrze mówi, spadajace 10 granatów pod nogi rules

Edytowane przez Orson

Opublikowano

Tak, ale przynajmniej kombinują, myślą i dokonują jakiś tam działań na podstawie obserwacji ciebie i otoczenia. Lepsze to niż skrypty.

 

Dla mnie i tak mistrzostwem świata zawsze będą komandosi z Half-life i Elity z Halo Reach. Jakby dopracować trochę Locustów z Gearsów to też byłoby fenomenalnie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=iHT6abL9eOM

 

A to było 12 lat temu...

 

Ponoć Killzone 2 również ma świetne AI, ale to niech powie ktoś kto grał.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Rzuciłem okiem na najnowsze preordery w USA i zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem MW3 + Skyrim debiutujące w tym samym tygodniu nie doprowadzą do tego, że będzie to najlepszy tydzień w historii branży. Skyrim na X360 w USA ma preordery na poziomie MW3 na PS3.

 

Ponoć Killzone 2 również ma świetne AI, ale to niech powie ktoś kto grał.

 

Killzone 2 i 3 mają dobre AI, ale na pewno nie jest to poziom Halo. Po prostu Helghaści nie wyglądają z za murku zawsze po tej samej stroni ;) Lepsze AI niż w Killzone 2 i 3 jest w Rage, ale Rage też pod tym względem nie dorasta Halo: Reach do pięt, chociaż mutanci z Rage jako walczący w zwarciu prezentują chyba najwyższy poziom tego rodzaju AI na konsolach, to taki poziom Brute: Chieftain z młotem grawitacyjnym, tyle że Brute Chieftain nie potrafi zrobić szpagatu w drzwiach i biegać po ścianach i suficie :D

 

AI w Killzone 2 i 3 to chyba taki odpowiednich przeciwników w Gears of War 3. Nie jest to 8 cud świata, ale jest lepiej niż w większości gier.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Czy ja dobrze czytam? Zelda najpierw wychodzi w Europie czy czegoś nie rozumiem?

Opublikowano

Jeden z najtrudniejszych FPS'ów ever to moim zdaniem Call of Duty 1 (w wersji Classic na PS3). Nie ma się co rozdrabniać - po prostu pasek życia (którego spadek poniżej połowy oznaczał przechodzenie do końca misji na 1 checkpoincie, bo po prostu gra się nie zapisywała, a wystarczy dodać, że 1 strzał z kar'a czy 2 z MP44 urywały 2/3 paska) i brak apteczek podczas całej kampanii to zło (jedna, jedyna apteczka podczas całej kampanii znajdowała się w najbzdurniejszym i najbardziej bezsensownym miejscu w misji, w której i tak kompletnie się nie przydawała - ot taki żarcik ze strony IW). Do dzisiaj pamiętam jak poważnie denerwowałem się podczas pokonywania kolejnych etapów kampanii i jaką satysfakcje przynosiło mi ukończenie każdej misji. Porównując z tą grą przytoczone MW, MW2 czy Black Ops to jakiś żart - o BC2 czy BF3 nawet nie mówię, szkoda że w ogóle się wysilają ładując tam poziomy średni i łatwy skoro nawet hard jest komicznie banalny. Nawet na swój sposób trudniejszy WaW nie był nawet w 20% tak ciężki jak CoD1. Niestety Killzone również idzie w złą stronę - po dość wymagającej kampanii Elite w 2 części, ten z kolejnej to jawne pośmiewisko i przygoda na 2 wieczory.

 

Oczywiście przytaczając wszystkie gry biorę pod uwagę porównanie najtrudniejszych poziomów trudności czyli odpowiednio Veteran dla CoD'ów, Hard dla Battlefield czy wymieniony Elite w Killzone.

Opublikowano

Ponoć Killzone 2 również ma świetne AI, ale to niech powie ktoś kto grał.

Ma. W K2 i K3 jest swietne AI, najlepsze w FPS na PS3. Z tego co wiem, to w Halo jest najlepsze AI w FPSach w calej branzy wiec nie chce porownywac, ale potwierdzam to co napisales ;)

 

Skoro mowicie o najtrudniejszych poziomach w FPSach obecnej generacji to na litosc boska, nie wywolujcie tutaj Call of Duty. Seria, ktorej Veteran sprawial problemy kiedys, nie dzisiaj. Po MW skonczyl sie wysoki poziom, a zaczelo sie wredne respy przeciwnikow - WaW, MW2, BO i teraz pewnie MW3.

 

Jezeli chodzi o poziom trudnosci to najtrdudniejszy FPS w tej generacji w ktory gralem to wlasnie Killzone 2. Killzone 3 to juz nie to samo. Niby lepsze AI, ale poziomy tak zaprojektowane, ze po prostu bylo latwiej.

Opublikowano

Poziom trudności CoD'ów polega jedynie na zwiększaniu życia, siły strzału i ilości rzucanych granatów przez przeciwników - AI jest identyczne na wszystkich poziomach. Nawet to jest obecnie skalowane w dół, MW2 na Hard było o niebo łatwiejsze niż WaW na Hard.

Opublikowano

Pierwsze dwie części Halo na Legendary ( i pewnie też Reach) - coś fantastycznego , w porównaniu do CoD-a i jego chamskich zagrywek to był inny świat heh . Od tamtej pory żadnej gry nie zagrałem na najwyższym poziomie , naprawdę szacunek jak ktoś siedzi i męczy te veterany .

Opublikowano

Wieksza niz murek > strzal > murek przez cala gre.

Poza tym kiedys w FPSach byly zagadki logiczne i mozna bylo sie zaciac.

 

znajdź klucz/wajchę. Trudność polegała na tym, ąe grafika nie domagała i korytarze były łudząco podobne dlatego błądziliśmy

Opublikowano

Widac malo grales kiedys Orson. Popatrz sobie, lyknij troche WARTOSCIOWEJ klasyki:

http://www.youtube.com/watch?v=Osm-z__Fm6c

Myslem, ze FPSy w singlu pojda w te strone. Niestety, poszly w strone shooterow na szynach :|

Swoja droga - w to sie nadal fantastycznie gra! Action adventure fps z elementami RPG. Super w tej grze jest to, ze problemy mozna rozwiazywac na wiele sposob. No i ten klimat...

Edytowane przez Czez

Opublikowano

nawet polska gra Mortyr niszczy fabularnie kazdej MW i BF :(

Opublikowano

Żółw jest dynamiczny tylko jeśli porównać go do stojącego kamienia ;)

;)

Opublikowano

Widac malo grales kiedys Orson. Popatrz sobie, lyknij troche WARTOSCIOWEJ klasyki:

http://www.youtube.com/watch?v=Osm-z__Fm6c

Myslem, ze FPSy w singlu pojda w te strone. Niestety, poszly w strone shooterow na szynach :|

Swoja droga - w to sie nadal fantastycznie gra! Action adventure fps z elementami RPG. Super w tej grze jest to, ze problemy mozna rozwiazywac na wiele sposob. No i ten klimat...

Fakt gra wymiatała, ale pokaż mi wiecej takich starszych tytułów.

Opublikowano

Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay - gra wymiata.

[chociaz prawde mowiac trudno nawet ja nazwac starsza bo nie zestarzala sie pod zadnym wzgledem - jedna z moich ulubionych gier]

Opublikowano

Na tym samym poziomie jest Bioshock, jako jedna z nowszych.

Opublikowano

Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay - gra wymiata.

[chociaz prawde mowiac trudno nawet ja nazwac starsza bo nie zestarzala sie pod zadnym wzgledem - jedna z moich ulubionych gier]

Riddick to był mój powód zakupu pierwszego Xboxa , strasznie się zajarałem recenzją w Psx Extreme heh jeden z tych momentów kiedy ta gazeta "sprowokowała" mnie do zakupu konsoli , piękne czasy..

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.