Gość szpic Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 przy takich efektach to javelin musial by być max 1 na respawn, to by bardzo zaburzylo rozgrywke gdyby dalo sie czolgi rozwalac jednym strzałem i to saponaprowadzającym wole 1 taki javelin niz 4 z ktorych 2 nie trafiaja a 2 pozostale ledwo unieruchamiaja czolg Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 a chciał bys takie javeliny jak siedzisz w czołgu? Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) a chciał bys takie javeliny jak siedzisz w czołgu? a czemu nie ? skonczyly by sie motywy z 3 goscmi w tanku i kierowca majacy wyniki 50-0 bo 2 engów zawsze z tylu go naprawiaja ps. czy dobrze pamietam ze w BC2 jak przy fladze byl 1 piechur vs 1 gosc w czolgu to flaga zmieniala sie na kolor tego w czolgu? tutaj jest remis i sie czeka az ktos jeszcze sie zjawi... Edytowane 22 listopada 2011 przez szpic Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 A nikt się nie żali że strzelec w czołgu karabinkiem nie może niszczyć min choć je widzi ?. Mi jeszcze ani razu nie udało się karabinkiem usunąć min. Ale może trzeba centralnie celować, sam nie wiem Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) wreszcie Den zrobił tabelke ze statsami broni - są one wyciągnięte bezpośrednio z plików gry (podobnie jak z jego statsami z BC2 i innych gier). http://denkirson.proboards.com/index.cgi?board=general2&action=display&thread=3307 http://symthic.dy.fi/?s=bf3 Edytowane 22 listopada 2011 przez Dark Serge 2 Cytuj
dApo 313 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 a wiedzieliście że technik może "podpie*rdalać" miny wroga? Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 a wiedzieliście że technik może "podpie*rdalać" miny wroga? Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 A nikt się nie żali że strzelec w czołgu karabinkiem nie może niszczyć min choć je widzi ?. Mi jeszcze ani razu nie udało się karabinkiem usunąć min. Ale może trzeba centralnie celować, sam nie wiem strzelając z ręcznej broni też nie można ich zniszczyć, lipa jak uj Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 listopada 2011 Autor Opublikowano 22 listopada 2011 wreszcie Den zrobił tabelke ze statsami broni - są one wyciągnięte bezpośrednio z plików gry (podobnie jak z jego statsami z BC2 i innych gier). http://denkirson.proboards.com/index.cgi?board=general2&action=display&thread=3307 http://symthic.dy.fi/?s=bf3 Czyli potwierdziło się - damage spłaszczony, pierwsze skrzypce gra recoil, ktory akurat jest abstrakcyjne podany (wartosci losowe z przedziału) Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Dzisiaj miałem historyczny moment w tej grze, dwa fragi jednym pociskiem SV98 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) strzelając z ręcznej broni też nie można ich zniszczyć, lipa jak uj za to jesli lezy ich masa obok siebie to jeden granat zwykle rozwala wszystkie bo jest reakcja łancuchowa, i z 10 mozna rozwalic na raz wreszcie Den zrobił tabelke ze statsami broni - są one wyciągnięte bezpośrednio z plików gry (podobnie jak z jego statsami z BC2 i innych gier). http://denkirson.pro...lay&thread=3307 http://symthic.dy.fi/?s=bf3 fajne, lubie czytac takie rzeczy, chociaz widać ze oprocz kilku wyjątkow to rpawie wszystkie bronie mają bardzo bardzo zblizone statystyki i roznia sie tylko ROF i odrzutem jest też podane ze możnik dmg na trafienie w głowe to x2, czyli wiekszosc broni potrzbuje 2-3 pociski na zabicie headshotem, a czy nie macie wrazenia ze headshot zwykle zabija na miejscu? Edytowane 22 listopada 2011 przez Yano Cytuj
dApo 313 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 mogło by pokazywać czy padliśmy od HS'a czy też normalnie, bo nigdy nie wiem dlaczego padam od 1 kuli ;/ a przynajmniej mam takie wrażenie Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Przecież pokazuje, kiedy zginęliśmy od headshota. Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Javelin powinien unieruchamiać czołg jednym trafieniem. Da się w nim wogóle uruchomić ten drugi tryb, w którym rakieta leci w górę i spada na cel? Cytuj
Loko_PL 49 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Javelin teraz jeżeli ma się armora w czołgu frontalnie zabiera 34% czyli podobnie do zwykłego RPG. Unieruchomić javelinem na strzała się da tylko w tył czołgu trzeba strzelić. Aha wogóle trochę dziwne jest główne działo z czołgu bo ma taki sam dmg jak RPG. Cytuj
matcz 10 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) przy takich efektach to javelin musial by być max 1 na respawn, to by bardzo zaburzylo rozgrywke gdyby dalo sie czolgi rozwalac jednym strzałem i to saponaprowadzającym Trochę pograłem w multi i uważam, że gra jest genialna... Zaskoczyło mnie tylko, że trzeba odblokowywać osobno dodatki dla broni używanych przez Rosjan i Amerykanów... Powiem szczerze, że nie bardzo podoba mi się ten patent. spokojnie to dotyczy tylko 2 podstawowych broni dla każdej klasy, wszystkie pozostałe bronie można uzywac niezaleznie od tego czy sie gra ruskimi czy usa (a na koncu można też odblokować te poczatkowe bronie żeby byly dostępne dla przeciwnej strony) Acha... Dzięki. Tzn. dwóch kolejnych? Pierwszej podstawowej i jeszcze jednej, tak? Edytowane 22 listopada 2011 przez matcz Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) 2 w sensie że po 1 na strone (i na klase) - czyli tylko te bronie ktore sa dostepne na starcie, wszystkie pozostale bronie ktore trzeba odblokować bedzie można uzywac niezaleznie od strony konfliktu jedyny wyjatek to wyrzutnie rakiet dla inżyniera, też są inne zależnie od strony, ale odblokowują sie jednocześnie i różnią sie tylko wyglądem Edytowane 22 listopada 2011 przez Yano Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 jak sie raportuje graczy? zdenerwowal mnie jeden spawncamper w heli i chce bana dla niego Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 jak sie raportuje graczy? zdenerwowal mnie jeden spawncamper w heli i chce bana dla niego A co takiego robił że nie potrafiłeś sobie z nim poradzić? Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 spawncamping to nie cheatowanie. [POL] vs [P|69] z turnieju na ps3liga.pl Cytuj
walek 96 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 W rush'u zawsze staram sie opanowac spawn'y,a potem odpalic m-com'y lub odwrotnie. Taka natura tego trybu. Wedlug mnie klanowki powinny byc na CQ, ale kto jak woli. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Robson, Robson, Robson, Robson *mysli* Hmmm........ MGS4, MGO? Tak mi się coś kojarzy, ale ni uja nie mogę przypomnieć sobie na bank.... Cytuj
Gość szpic Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 jak sie raportuje graczy? zdenerwowal mnie jeden spawncamper w heli i chce bana dla niego A co takiego robił że nie potrafiłeś sobie z nim poradzić? Kanaly : wyladowal sobie na lotniskowcu heli i on patrzyl na jedna drabine a gosc z karabinem na druga, wiec byli bezpiecznie ze nikt ich nie zajdzie, a jak ktokolwiek wsiadl do heli to dostawal serie w twarz na dzien dobry Damavand : wyladowal sobie na wzgórzu za mapa, gdzie juz igla nie ma zasiegu i czekal na heli, ktos wsiadal -> seria bum. i tak non stop. Na koniec kazdej planszy staty 40-0 Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) spawncamping to nie cheatowanie. Oszukiwanie nie,ale jeszcze gorsze pedalstwo niż kampienie w 1 miejscu,najlepiej niech zabiorą tą strefę 10 sekund i w ogóle niech się odradzać nie mogą. Szpic bo to jest to że nie ma tam strefy śmierci,resp przeciwnika powinien być nietykalny,bo jaka z tego frajda?W grze robi się jak na wojnie,kiedyś były wojny dżentelmenów a później wszystkie chwyty dozwolone,w grach też liczył się skill i przewidywanie gdzie może być wróg,teraz nie trzeba myśleć skoro się kampi na jego respie.Wydaje mi się że w kanałach można ich było rozwalić,np. z RPG zaraz po wychyleniu. Edytowane 23 listopada 2011 przez Litwin25 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Kanaly : wyladowal sobie na lotniskowcu heli i on patrzyl na jedna drabine a gosc z karabinem na druga, wiec byli bezpiecznie ze nikt ich nie zajdzie, a jak ktokolwiek wsiadl do heli to dostawal serie w twarz na dzien dobry czy tam przypadkiem nie ma 2 zestawu drabinek bardziej na tyłach statku? tak żeby wejsc na góre będąc schowanym za tym "domkiem" co stoi na pokładzie, a potem z za tego domku sie wychylać i walić rakietami a skoro pilnowali drabinek i heli to może udalo by sie dołem odpłynąć a potem jakoś zadziałąć z powrotem (moze soflam + javelin z brzegu by tam doleciał) , albo przejąć tunguske nie probowalem tego ale moze dalo by sie wskoczyć na dach pojazdu w ładowni i kiedy on sie troszke oddali od statku to walić z rpg/stingera ? wyobrazam sobie ze to bylo wkurzajace, ale chyba dalo by sie znalesc jakiś sposob Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.