Yano 3 697 Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 jesli punkty lecą równomiernie w dół to wyglada jak spawara, albo inzynier albo EOD bot ewentualnie jakieś działko np z samolotu, ale przy tym to słychać uderzenia pocisków zwykle Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 Nic z tych rzeczy, jak działko to też słychać, a poza tym jak punkty leciały to nieraz wyskoczyłem i zacząłem się rozglądać co jest Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 EOD bot może wjechać w czołg, przenika przez niego i moze spawać od środka, taka niedoróbka, ale w takim wypadku pewnie nie widać go na zewnątrz tutaj to widac Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 To rzeczywiście chyba to następnym razem odjadę trochę i będę rozglądał się po ziemi Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 wiem ze to javelin ale dobrze ukazuje jak działają stingery po patchu http://www.youtube.com/watch?v=bm2E8serDsQ 1 Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 Operuję czołgiem nagle punkty pancerza mi lecą w dół, wokół nikogo nie ma, czołg cholernie zwalnia. Co to za broń ? Nadprzyrodzona ? Śmiem wątpić w kreatywność moich przeciwników i jestem na 90% pewny że nie było bota pode mną, a miałem identyczną sytuację. Ale się zgrzałem,zabiłem 7 z Thundebolta a po meczu w zakładce myśliwce +0 i bez tego ciężko zdobywa się te ribbony,a tu jeszcze nie zlicza. Ja zabiłem 8 typów z Venoma (używając miniguna) i co dostałem na koniec? Baretki "Transport Warfare Ribbon". Uj jasny mnie strzelił, bo poluję na Air Warfare. Ciekawe czy to bug czy taki był zamysł designerski? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 Wy też nie możecie wybierać serwerów w browserze? U mnie nie pokazuje żadnych. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 2 grudnia 2011 Opublikowano 2 grudnia 2011 Z tego Venoma transportowego nigdy nie zalicza do walki powietrznej ani do heli,co jest głupie.Dzisiaj grając szturmowcem(z G3) miałem życiówkę 44:12,2 ribbony za wskrzeszanie i 7227 pkt. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 (edytowane) Wy też nie możecie wybierać serwerów w browserze? U mnie nie pokazuje żadnych. Sprawdz ustawienia filtra- u mnie po instalacji patcha automatycznie na wyszukiwanie wylacznie map z BtK sie przestawil. Ale dzis mialem hustawke nastroju: w jeden wieczor zarowno najlepszy (18/2) jak i najgorszy (1/15) wynik jak do tej pory Dobra akcja tez byla: guidet shells + CITV w czolgu i chyba ze 450 pkt za jeden strzal w śmigłowiec Edytowane 3 grudnia 2011 przez tommi___t Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Kolejny patch dla wersji PC się szykuję już chyba drugi, oto zmiany bo chyba coś z tego i będzie dla nas jeśli się nie mylę ? http://bf3blog.com/2011/12/upcoming-battlefield-3-pc-patch-change-list-revealed/ Cytuj
Gość szpic Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 oj bedzie bedzie .... moim zdaniem najciekawsze : Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns. Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles. ( NARESZCIE !) Fixed for surveillance ribbon not counting TUG Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo. Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines ( koniec z nieskonczonymi minami) Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast. ( javelin ? ) Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns. ( USAS znerfiony) Increased the power of Stingers against Jets. Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased. Cytuj
Loko_PL 49 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Może mi ktoś odpowiedzieć.. Operuję czołgiem nagle punkty pancerza mi lecą w dół, wokół nikogo nie ma, czołg cholernie zwalnia. Co to za broń ? Nadprzyrodzona ? Też tak miałem i nikogo wokół mnie nie było (może jakiś bug??). Do osób które używają reactive armor: czy on wogóle po pachu działa??? Jeżdżę sporo tym pojazdem i jakoś chyba nie uwzględnia tego perka. Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Nie dość, że miny widać teraz na mapie i można je moździerzem niszczyć ze sporej odległości to jeszcze będą znikać po śmierci? Może je wogóle usuną? Cytuj
karol666 6 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 @szpic "Fixed for surveillance ribbon not counting TUG" - w wersji na ps3 to zostało naprawione w pierwszym patchu (wczoraj dostałem za to ribbona) "Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles. ( NARESZCIE !)" - chodzi tu pewnie tylko o tunguske, więc szału nie ma bo jest dostępna tylko na jednej mapie na konsolach - na pc można nią śmigać na kilku mapach, więc musieli ją jakoś osłabić W ogóle teraz niszczenie min czołgami nie daje tyle radości co wcześniej ciekawe komu przeszkadzały te miny, że tak je osłabili. Wczoraj próbowałem przez 5 minut ubić igłą śmigłowiec i nie dało rady, strzelałem tylko po pierwszej serii flar i mimo tego koleś zawsze zdążył wypuścić drugą serie , innym razem władowałem 3 pociski w śmigłowiec transportowy i nawet nie dostałem punktów za unieruchomienie... Powinni też poprawić balans drużyn wczoraj mnie wrzuciło do meczu w którym po jednej stronie mieliśmy 3 x 45lvl (w tym ja), 1x 50, 1x38 i reszta kolesi z przedziału 15-30, a drużyna przeciwna miała samych kolesi z lvlami od 10-25 i w efekcie nawet nie tknęli nam żadnego m-coma... Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Dobrze że miny już wymasterowałem,ja nie wiem,maksymalnie 2 strzały z igły przetrzymuje i muszę naprawiać i do tego te flary wcale nie są za czesto.Wczoraj sie wkurzyłem,ba byłem pilotem heli i nie mogłem nikogo zabić,bo strzelec wszystkich dobijał Ja miałem 0 a on 18,w drugim meczu miałem 5 killi i kolesia już naruszonego i skończyły się nam bilety Cytuj
tommi 345 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 (edytowane) "Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired." W końcu... "Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges." "Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod." - Yeah!! Zwlaszcza w M240 na optyce x3,4 lub x4 potrafil czasem celownik po calym ekranie latac "Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground."- a to jak dla mnie kupa. Juz teraz jak zobaczysz goscia na minimapie, to zanim tam strzelisz (albo tam, gdzie sie go za chwile spodziewasz), to duza szansa, ze sie zdazy przemiescic. Jak jeszcze zmniejsza czestotliwosc strzalow, to juz zupelnie przerabane bedzie tym kogokolwiek ubic... "Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators."- oooo, za(pipi)iście!! To jest dokladnie największy problem z nimi- namierzyc jeta dwa razy zanim wyjdzie z zasiegu graniczy z cudem, a i z heli nie zawsze jest latwo. KONKRET!! Ten patch zapowiada sie, ze moze miec dużo wiekszy wplyw na rozgrywke,niz pierwszy. Edytowane 3 grudnia 2011 przez tommi___t Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 3 grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 grudnia 2011 (edytowane) Rozkminiam tę minimape i to pojawianie sie lub jego brak. Bo rozumiem ze ma to działać tak, ze jak biegam z np M16 bez tlumika to kiedy zabijania pojawiam sie na mapie, a jeśli mam tlumik to tak nie jest? Jeśli tak, to zupełnie to nie działa - ustawke zrobiliśmy i przeciwnik łoił z broni assaulta bez tlumika i nawet na chwile nie mignal. Byłem przekonany, ze tlumik wpływa tylko ma hałas i odrzut (pozytywnie) oraz na zasięg i szybkość lotu pocisku (negatywnie). W mojej ocenie jego użycie lub nieuzycie zupełnie nie wpływa na sytuacje na minimapie. Edit: w takim razie czekamy na patcha nr 2 Edytowane 3 grudnia 2011 przez waldusthecyc Cytuj
cycu83 1 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 No ładnie tu juz drugi patch w drodze a na x nawet pierwszego jeszcze nie wydali. No i nareszcie latary osłabią. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns. ( USAS znerfiony) [media=''] [/media] Cytuj
tommi 345 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 (edytowane) jak biegam z np M16 bez tlumika to kiedy zabijania pojawiam sie na mapie, a jeśli mam tlumik to tak nie jest? Jeśli tak, to zupełnie to nie działa - ustawke zrobiliśmy i przeciwnik łoił z broni assaulta bez tlumika i nawet na chwile nie mignal. Tez sie nad tym zastanawialem i wychodzi mi na to, ze gosc strzelajacy bez tlumika jest widoczny kiedy strzela (i trafia) do kogos z naszej druzyny, skoro strzelanie samo w sobie ("w powietrze") go nie ujawnia. To jedyne logiczne wytlumaczenie, jakie przychodzi mi do glowy, bo faktem jest, ze czesto goscie pojawiaja sie na moment tylko na miminapie i znikaja i nie sa to kolesie zespotowani- ci sa widoczni przez caly czas,zdaje sie. Edytowane 3 grudnia 2011 przez tommi___t Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Fajnie, że uwalili inżyniera... Nie mam pojęcia czemu. Ta klasa nie była jakaś przegięta. Za to latarki nie osłabili i dalej w biały dzień ktoś może mnie nią oślepiać z odległości ponad 20 metrów... Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 z tym pojawianiem sie na minimapie to ja raz mialem taki przypadek ze to wyraznie zauwazylem, snajpilem sobie na caspianie niedaleko wieży i nagle uslyszalem strzał, zerkam na mapke i rzeczywiscie przez chwilke widac bylo goscia, zakradlem sie i rzeczywiscie niedaleko mnie kampił inny snajper ogolnie pewnie zadko to widac bo jednak zasieg mapki jest niewielki i wrogowie ktorzy sa "po przeciwnej stronie" i zabiaja naszych są juz poza mapką a teraz o patchu Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights - w koncu, osobiscie najbadziej to widzialem w little birdzie, tam seria z karabinów nie leciała ani troche na srodek celownika tylko o wiele nizej Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar - hmm to dosyc dziwne, moze i radar sporo pokazywal, czasem tak duzo ze bylo nackane i nie bylo widac nic, ale z tego co rozumiem teraz juz nie ebdzie pokazywał pojazdów naziemnych, bo te "heatsignature above threshold" brzmi jak zrodła ciepła powyzej gracza, czyli tylko heli/jety latajace powyzej, to dosyc spora zmiana, a fajnie bylo sobie zobaczyc czołgi na ziemi zeby szybko zawrococ i zniszczyc Fixed a problem where you could get green flashes on screen - mialem tak prawie zawsze gdy używałem mava i go zostawialem żeby pobiegac, wtedy przed oczami snajpera migał mi zielony ekran Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec. - to fajne zwlaszcza ze jakos kiepsko mi sie gra assaultem ostatnio Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. - to to chamstwo jest, nie dosc ze widac je na mapie to jeszcze beda znikac, a to byla ich najwieksza zaleta, po polozeniu nie trzeba bylo sie kitrać żeby nie umrzec, mozna bylo polozyc , zmienic klase i czekac na punkty , a teraz naprawde trudno bedzie cokowliek zabic Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots. - to mi sie podoba! wg rozpiski podawanej tutaj pociski ze snajperki maja podobny lub nawet mniejszy dystans niż karabiny assaulta, max to 975m dla B98 tyle samo co m16 wiec lol. inne snajperki maja jeszcze mniej. oczywiscie nie mowie ze ktoś m16 zabija na 900 metrów , ale jednak jakos glupio to zrobili, niech M98 ma grubo ponad 1000m i bedzie spokoj, czasem wpadnie kill pewnie. (swoja droga powinni na battlelogu skasować wszystkie headshoty powuyzej 975m bo wiadomo że są zrobione nielegalnie skoro z najmocniejszej snajpery pocisk znika po 975 metrach.) Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast. - to moze dotyczyc zarowno samolotow ktore uciekały rakietom ale też naziemnych pojazdów, sami wiecie ze javelin czesto nie trafia jak czołg jedzie Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns. - ciekawe czy chodzi o stacjonarki w bazach czy o tunguske, bo jesli tunguska przestanie kosic inne pojazdy i ludzie to bedzie przykre Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators. - to bardzo dobrze, powinni jeszcze kilka zmian wprowadzic zeby soflam byl chociaz troche urzyteczny , moze tez powinni dac mozliwosc wyboru i soflamu i mava jednoczesnie, zeby soflam był na slocie radyjka , bo radyjko nie zawsze jest potrzbne Increased the power of Stingers against Jets. - to jest smieszne bo w poprzednim patchu to zmniejszali a teraz znowu zmieniaja, oczywiscie słusznie bo teraz sa bardzo slabe, ale smieszne ze jak baby sie nie moga zdecydowac Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased. - tak jak ktos mowil - jak sie wali ze stingera to po strzale heli/jet zdąży przeładowac flary i wystarzelic drugie gdy my strzelamy drugi pocisk co bylo ostra przesadą , bo prawie niemozliwiwało zestrzelenie czegokolwiek przez jedną osobe ogolnie koeljny ciekawy patch, oby nie narobił nowych bugów, bo oficjalne zmiany sa raczej pozytywne, moze z 2 wyjątkami, ale da sie rpzezyc (tyle ze nie bedzie sie juz uzywac min ) Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 (edytowane) Patch na konsole i tak pewnie wyjdzie dopiero po Nowym Roku (skoro na PC zapowiedziany na nast. tydzień patrząc przez pryzmat pierwszego patcha) Edytowane 3 grudnia 2011 przez Qjon Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 3 grudnia 2011 Opublikowano 3 grudnia 2011 Fajnie, że uwalili inżyniera... Nie mam pojęcia czemu. Ta klasa nie była jakaś przegięta. Za to latarki nie osłabili i dalej w biały dzień ktoś może mnie nią oślepiać z odległości ponad 20 metrów... Inżynier to one man army w porównaniu do innych klas. Fajnie że obniżyli celność broni na daleką odległość, może co niektórzy nauczą się że mają w broni zmiane trybu strzelania Cytuj
walek 96 Opublikowano 4 grudnia 2011 Opublikowano 4 grudnia 2011 Czy Dice nie widzi problemu ze sterowaniem? Aiming lag jest niemilosiernie wkurzajacy. Nie wiem, moze wy sie przyzwyczailiscie na juz do tego, ale granie na X360 jest o wiele wygodniejsze, jesli chodzo o ten aspekt... Stara milosc nie rdzewieje, i PC BF3 to dla nich oczko w glowie. Niech sie w koncu obudza, to konsolowy BFBC2 spopularyzowal ich marke, to dzieki niej moga komercyjnie rywalizowac z CoD. Niech wypuszcza patcha naprawiajacego laga, bo to dla mnie to obecnie gamebreaker. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.