Skocz do zawartości

Battlefield 3 - online

Featured Replies

Opublikowano

mialem dzis najlepszą akcje nożem od poczatku gry, nożowy killstreak x5 :D w metrze zasadzilem najpierw jednemu kose, potem podbiegłem od tyłu do grupki 2-3 gosci, zaczalem zabijac tych z tyłu, a w miedzyczasie jeszcze nowi sie respili, chociaz w sumie bylo tam z 6 osob , udalo mi sie zabic 4 zanim sie ktorys odworcil

to nietypowa dla mnie akcja bo zwykle nie mam szczescia do noży i bardzo niewiele ich używam , nawet mysalem ze nigdy nie zdobede beretki za 4 kille nożem ;p

 

druga akcja to pozabilame troche ludzi MAVem, najlepszy kill był jak przejechałem typa ktory mnie namierzał ze stingera :D

  • Odpowiedzi 7 tys.
  • Wyświetleń 513,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • yyyy jak ktoś chce boost do 45 lvlu to na gg 9206262 moge podac detale zrobimy to ;]

  • Zaprawdę powiadam Ci, porzuć ten badziewny tryb, patrząc na ten wątek, jest on źródłem największego zła jakie zstąpiło na Battlefielda 3 ;]

Opublikowano

Karkand jest zaje.bisty :] Wszystkie mapy mi się podobają, szkoda, że nie można ustawić grania tylko na nich. Widać, że ludziom przypasował map pack, bo po zmianie mapy na tą z podstawki następuje exodus z serwera. Tak samo było w BC2. Poziom destrukcji jest wreszcie na zadowalającym poziomie, nowy tryb conquest z przewagą jednej strony jest ciekawym urozmaiceniem.

 

Czy wam tez się wydaje, że poprawili trochę skuteczność celownika na podczerwień? Może nie jest tak przegięty jak na początku, ale widać w nim więcej niż po ostatnim patchu.

Opublikowano

Zobacz jak rozwala się wieża TV(nie pamiętam mapy),dosłownie poezja,zaatakował ją heli,ona jest w kształcie maczugi i po ataku miała mnóstwo dziur,z których było widać pokoje na kilku kondygnacjach.

Opublikowano

Już kiedyś pisałem że Dice w tym dodatku trochę odblokuję zniszczenia, i je tu mamy. Ten dodatek powinien być jak pstryczek w nos którzy nie wierzyli w ten silnik. To że coś było ograniczone w podstawce miało swój cel, a nie oznaczało że nas okłamano

Opublikowano

Czekam teraz na poprawki w podstawowym zestawie map (pewnie się nie doczekam). Szkoda, że się spieszyli, mogli poczekać nawet pół roku, ale wydać grę na takim poziomie jak dodatek.

Opublikowano

Już kiedyś pisałem że Dice w tym dodatku trochę odblokuję zniszczenia, i je tu mamy. Ten dodatek powinien być jak pstryczek w nos którzy nie wierzyli w ten silnik. To że coś było ograniczone w podstawce miało swój cel, a nie oznaczało że nas okłamano

Proszę cię :P Nie podejrzewaj dev aż o taką przebiegłość w działaniu.Wygadali się ostatnio że wersja konsolowa wygląda gorzej bo mieli mało czasu(ograniczenia sprzętowe to swoją drogą),teraz po prostu przysiedli przed kodem i go usprawnili,to jest grzech zaniechania i obłuda,bo do samej premiery karmili nas tymi gadkami.

 

Czekam teraz na poprawki w podstawowym zestawie map (pewnie się nie doczekam). Szkoda, że się spieszyli, mogli poczekać nawet pół roku, ale wydać grę na takim poziomie jak dodatek.

Już widać na mapach z podstawki że rozpadają się ścinany wcześniej nie ruszane.Za o podoba mi się że broń zostaje po zgonie,często robie wymianę,rozstawiam miny i wracam do szturmowca :P

Opublikowano

Ciekawe jaki mieli cel w ograniczeniu zniszczen w podstawce? Cholernie mnie to interesuje. <_< Zakladam, ze z czasem sie nie wyrobili. Nawet ktos wyzej wspominal, ze czasu zabraklo na optymalizacke kodu na PS3 (chat z developer'ami).

Opublikowano

Ciekawe jaki mieli cel w ograniczeniu zniszczen w podstawce? Cholernie mnie to interesuje. <_< Zakladam, ze z czasem sie nie wyrobili. Nawet ktos wyzej wspominal, ze czasu zabraklo na optymalizacke kodu na PS3 (chat z developer'ami).

To co pisali, to jeden z aspektów balansujących grę.

 

Tyle że teraz zniszczenia są troche większe także w podstawce, na sekwanie przy punkcie A można zniszczyć ściany w obu garażach. Wcześniej się tego nie dało zrobić i to właśnie z tamtąd się przejmowało punkty ;)

Opublikowano

Mi nie chodziło o grafikę jako całość ale o zniszczenia nawet oglądałem wywiad z Dice w którym była o tym mowa, jak również jeszcze na długo przed premierą dodatku wypowiedział się że zniszczenia zostaną trochę "odblokowane" i będą bardziej spektakularne choć to nie wszystko na co stać ten silnik. A w podstawce jak Adi powiedział określili to że musi być balans które zbytnie zniszczenia mogą zepsuć.

Opublikowano

obczajcie to !

http://symthic.com/?s=bf3&sb=plots

 

wbrew pozorom to nie są "ogieńki" tylko zobrazowanie rozrzutu w broniach. jak widać niektore srają na boki i nie ptorafia w zadnym miejscu skupić ognia

 

im jasniejszy kolor tym wiecej pocisków padło w dane miejsce , jak jakis obrazek jest ciemny to znaczy ze pociski prawie nigdy nie walą w to samo miejsce

 

zwykle na dole jest najasniejsze kółko - oznacza to skupienie pierwszego pocisku ktore w wiekszosci broni jest precyzyjne i zawsze trafia tam gdzie trzeba, potem zaczyna sie odrzut i pociski leca wyżej i/lub na boki

 

to niezle obrazuje czemu niektore bronie sa do dupy, zwlaszcza na wieksze odległosci

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Hmm...A nie czasem centymetrem ?

Opublikowano

Z tym gripem to beka,bo jak an razie tylko w Famasie zauważyłem że postać za to łapie,w większości broni i tak łapią za łoże.

Opublikowano

Też tak myślałem na początku, ale wszyscy za to trzymają. Tylko nie w całkowitym uchwycie, ale właśnie pół na pół.

Opublikowano

Karkand jest zaje.bisty :] Wszystkie mapy mi się podobają, szkoda, że nie można ustawić grania tylko na nich. Widać, że ludziom przypasował map pack, bo po zmianie mapy na tą z podstawki następuje exodus z serwera. Tak samo było w BC2. Poziom destrukcji jest wreszcie na zadowalającym poziomie, nowy tryb conquest z przewagą jednej strony jest ciekawym urozmaiceniem.

 

Czy wam tez się wydaje, że poprawili trochę skuteczność celownika na podczerwień? Może nie jest tak przegięty jak na początku, ale widać w nim więcej niż po ostatnim patchu.

 

uzyj wyszukiwarki serwerów i odszukaj taki serwer w którym playlista składa się tylko z map B2K

Opublikowano

Dzisiaj w statsach mi wyskoczyło że mam 1 heada z noża :P Ciekawe jak to możliwe.Trafił mi się genialny mecz na Teheranie 32:7 i 8014 pkt.(z baretkami ponad 14 tys) i to mimo iż nas było 8 a ich 11,wygraliśmy ten mecz,by później zacząć mecz od 0:5 i ledwo wyjść na plus.

Opublikowano

Niestety, ale raczej moje drogi z tą częścią się rozejdą. A wszystko to przez mega durne CoD-owatopodobne rozwiązania. I bardzo proszę, po tym co dziś widziałem, skończcie za przeproszeniem pie.rdolić że znerfienie Stingera było dobrym pomysłem. Lata sobie ku.rwa heli, inżynier siedzi i naprawia, ja i gość z drużyny mamy perki do amunicji i oddajemy ku.rwa osiem strzałów jeden po drugim, i 5-6 trafia i g.ówno, bo siedzi inżynier i naprawia :/ Albo zacznie być jak w BC 2 albo jak dawniej, czyli jeden strzał jeden zgon heli, albo niech DICE spie.rdala z zadowalaniem latającej dzieciarni. I tak - heli umie się schować przed drugim szlagiem, wystarczy że poleci szybko i niżej blisko budynków. Wielokrotnie mi spie.rdolił tak heli, więc jeśli ktoś nie umie uciekać przed Stingerem to nie jest to powód by go osłabiać żeby już mógł spokojnie latać i robić jakieś chore punktacje pod koniec. Latasz? Masz przewagę nad 3 klasami, trafił Ci się akurat inżynier ze Stingerem - przykro mi, musisz się obejść smakiem. Jeden z designerów w Dice w wywiadzie mówił że to ma być na zasadzie "papier, nożyce, kamień" a teraz heli to takie "papier, nożyce, nożyce".

Poza tym ich polityka - najpierw wydamy grę a zaraz potem DLC-ka za połowę ceny gry na którego każdy się rzuci i oleje podstawkę, mnie mocno wku.rwia. Bo czuję, że za moment znowu jakiś DLC wyjdzie i znowu trzeba będzie wybulić ponad 50 dych za cztery mapy.

Opublikowano

Dokładnie,wczoraj kolesie potrzebowali 3 igły by zestrzelić mojego Little Birda(zacięły mi się flary i nie chciało puszczać).,to jest jakieś kuriozum,nie umiesz latać to masz pecha,umiesz to nalot i ucieczka i tak za każdym razem,a nie ze kolo wisi na bazą i punktuje.21 z moich 22 baretek za latanie mam na starych zasadach,więc płakać nie będę.

Opublikowano

co do stingerów - w nastepnym patchu maja byc znowu silniejsze, w dodatku flary beda sie dużej przeładowywać

 

a co map - mi sie za(pipi)iscie podobaja, nowe mapy, bronie, pojazdy, za takie dlc to moge płacic te 50 zł co pare miesiecy (chociaz teraz mialem darmo). ożywia gre i daje nowe pokłady zabawy:D mniej bym sie cieszył gdyby nastpne dlc mialo tylko 4 mapy za ta sama cene, to jest juz mało podniecające, ale takie dodatki jak vietnam albo BTK sa super :D

 

a to że teraz troche sajgon sie robil to przeciez normalnka ze ludzie chca wyprobowac nowe mapy, za tydzien wszystko wroci do normy i bedzie sie grac tez na innych mapach

Opublikowano

 

 

a co map - mi sie za(pipi)iscie podobaja, nowe mapy, bronie, pojazdy, za takie dlc to moge płacic te 50 zł co pare miesiecy (chociaz teraz mialem darmo). ożywia gre i daje nowe pokłady zabawy:D

Ja bym jednak wolal aby zaczeli poprawiać błędy.Ale tak na poważnie ,a nie patchami które psują.Dodatki dodatkami ale DICe niczego sie nie naumiało.Pewnie bedziemy dostawać takie patche psuje z musu, do BC3 które bedzie miało też problemy.

Edytowane przez Darude

Opublikowano

Zawsze możesz kupić pojemniejszy .:P

Opublikowano

Podobno po 5 patchu developer musi płacić Sony za wrzucenie kolejnego, więc looz ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.