Litwin81 1 161 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 A juz najfajniej to kosić głupawych snajperów bo taki w żaden sposób się nie odgryzie. A co MAV-a nie mieli by ci zniszczyć twój? Cytuj
rob1979 55 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 A juz najfajniej to kosić głupawych snajperów bo taki w żaden sposób się nie odgryzie. A co MAV-a nie mieli by ci zniszczyć twój? eee... być może mieli ale zniszczenie mava mavem jest chyba jeszcze trudniejsze niż zniszczenie go z pomocą groźnego spojrzenia W pewnym momencie toczyłem potyczkę z wrogim mavem ale po 40 sekundach wzajemnych poszturchiwań wróciliśmy do swojej roboty olewając się wzajemnie do końca rundy... Nie wątpię, że obyty operator MAVa zniszczylby mnie w momencie ale na szczęście takiego nie było Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Nie rozumiem jakich poszturchiwań?Skoro pod R1 jest zniszczenie go. Cytuj
Grez 33 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 ale to R1 jakoś dziwnie działa, czasami latam i mam go namierzonego przez co najmniej 10s oczywiście wciskając R1, a chwile później (ciągle ta sama odległość ) nakieruje na sekundę, nawet nie namierzając go i nacisnę R1 i zniszczony . . . . . i na 100% nie był namierzany przez nic innego i był atakowany tylko przez mojego mav'a. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Ja tez bardzo chetnie na wyprobowania rusha sie pisze Temat byl zreszta juz pare razy niedawno poruszany i nawet jakies proby byly, ale ale ostatecznie i tak znowu w podboju wyladowalismy Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Ja też piszę się na rusha bo brakuję mi wygranej do kolejnego medalu zresztą też miałem ochotę pograć,ale wszyscy znajomi grają w podbój. Choć w BC2 miałem odwrotnie większość gier to był Rush Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 to po to jest to R1:) :rofl2: Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 ale to R1 jakoś dziwnie działa, czasami latam i mam go namierzonego przez co najmniej 10s oczywiście wciskając R1, a chwile później (ciągle ta sama odległość ) nakieruje na sekundę, nawet nie namierzając go i nacisnę R1 i zniszczony . . . . . i na 100% nie był namierzany przez nic innego i był atakowany tylko przez mojego mav'a. Tak samo mam z rakietami w samolocie,raz namierzy szybko,a ostatnio bywa tak ze lecę za gościem,widzę że próbuje uciekać ale ja nie mam ani odgłosu ani nie podświetla. Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Dziś będę późno ale z chęcią pisze się na rush:) ps. Ekipie wybierajacej się na paraolimpiade gratulujemy wyniku;) chooyki wiedziałem ze to plan Kozbinio z ta wiadomością (null) A (pipi) prawda Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 F.iut i usasowa ameba:) do wieczora ekipa bo trza pracować a nie na forumku;) (null) Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Na inny forum pisali, nie wiem czy to jest wam wiadomo, bo ja np. nie wiedziałem. Jak jesteś w innym zespole i weźmiesz z meny PSN "Join sesion" to automatycznie przenosi do zespołu gdzie są znajomi, nawet jak jest równowaga zachwiana. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 (edytowane) Przyszłe możliwe zmiany w broniach trochę chłopaki zaszaleli z shotgunami DICE is working on tweaking a lot of weapons in the next Battlefield 3 patch, and we’ve now gotten some kind of idea what those changes will be. Battlefield 3 designer Alan Kertz (who supposedly left the BF3 team?) has released a weapons change list to the guys over at Symthic.com. The list shows that almost all weapons will get some sort of adjustment, both damage and accuracy wise. Here’s a roundup of the changes This is not a full list, I haven't analyzed all the data yet. All the changes and rest of the info that I can get out of these files will be here soon. Red - Nerf Green - Buff 1. Damage changes Assault Rifles: All assault rifles except G3A1 Min damage 17 -> 18.4 G3A1 Min Damage 20 -> 22 Max damage 30 -> 34 Carbines SCAR-H Min Damage 17 -> 20 LMGs M60 & M240B Max damage 30 -> 34 Min damage 20 -> 22 PKP Min damage 20 -> 22 M249, M27IAR, RPK-74M Min damage 17 -> 18.4 Sniper rifles All sniper rifles: Upper chest damage multiplier 1 -> 1.25 Note that all the bolt-action sniper rifles will 1hit kill under distances of 15 meters M98B Max damage 95 -> 80 Dropoff start dist. 20 -> 15 Dropoff end dist. 75 -> 120 All other bolt-action sniper rifles Max damage 75 -> 80 Min damage 55 -> 59 Dropoff start dist. 20 -> 15 Dropoff end dist. 75 -> 100 All semiautomatic sniper rifles except SKS: Min damage: 34 -> 37.5 Dropoff start distance 12 -> 15 SKS Dropoff end distance 50 -> 60 Shotguns 12g Slug (Auto & Semiauto) Max damage 50 -> 75 Min damage 34 -> 37.5 Dropoff start dist. 8 -> 15 Dropoff end dist. 40 -> 50 Upper chest damage multiplier 1.0 -> 1.25 12g Slug (Pump-action) Min damage 34 -> 37.5 Dropoff start dist. 8 -> 15 Dropoff end dist. 40 -> 50 Upper chest damage multiplier 1.0 -> 1.25 12g Frag (Auto & Semiauto) Some weird things in the files, not 100% sure about frags yet. Looks like only the min direct damage is reduced from 10 to 5 12g Frag (Pump-action) Max direct hit damage 60 -> 67 Blast damage 30 -> 40 12g Buckshot Max damage 20 -> 12.5 Dropoff start dist. 4 -> 8 Dropoff end dist. 25 -> 30 12g Flechette Max damage 14.3 -> 11.2 Min damage 8.4 -> 8 Dropoff start dist. 12 -> 15 Dropoff end dist. 25 -> 30 PDWs P90 & MP7 Min damage 10 -> 11 Drop-off end dist. 50 -> 40 PP2000 Min damage 10 -> 12.5 PDW-R Min damage 12.5 -> 14.3 Drop-off start dist. 8 -> 4 Drop-off end dist. 50 -> 30 AS VAL Min damage 16.7 -> 18.4 Drop-off start dist. 8 -> 4 Drop-off end dist. 50 -> 40 PP-19 Min damage 9.1 -> 12.5 Drop-off end dist. 50 -> 40 UMP-45 Min damage 12.5 -> 13.75 Pistols G18 Drop-off start dist. 12 -> 8 .44 Magnum It also gets the new 1.25x upper chest damage multiplier 2. Attachments Fore grip Basically before it reduced the horizontal recoil by 50%, in these files it reduces h-recoil only ~20-33% depending on weapon. It also increases the minimum spread 20% ~ 50% depending on stance and weapon. Suppressor Suppressors will not reduce the damage anymore. Now it will reduce the distance where damage starts/stops to drop off instead. For most weapons it will decrease the min spread by 25% instead of 50% Although looks like M60 will still have the same 50% effect. Heavy barrel For most of the weapons it decreases ADS min spread by 75 or 50% depending on weapon. Recoil is still increased by 10 or 15% and HIP min spread by 20-25% depending on weapon. It doesn't make AN94 100% accurate anymore while aiming down the sight. Reduces ADS min spread by 75% and only increases recoil by 10%, the hip fire penalty is 20% for AN94 G3A1 is same than AN94 except heavy barrel increases recoil 6.7% and hip fire is increased only 14.3% For few weapons it also makes Spread increase per shot 10% higher. It will also increase drop-off end distance by 50% making weapons more deadly at ranges between 50m and 90m, depending on weapon. Flash suppressor Will decrease recoil by 17 ~ 25% depending on weapon. For most weapons it increases hip min spread by 20~25% but some weapons don't have any hip accuracy penalty. Extended magazine There seems to be extended magazine for AS VAL which didn't exist before. With ext mag it will have 30 bullets in a mag instead of 20 I'll have complete list of all these soon 3. Accuracy changes Assault rifles AEK971 ADS Min Spread, Not moving 0.2 -> 0.4 Recoil right 0.5 -> 0.3 AK74M Recoil up 0.3 -> 0.28 FirstSRecoilMul 2 -> 1.5 AN94 Recoil up 0.45 -> 0.3 FirstSRecoilMul 1.5 -> 2 F2000 Recoil up 0.3 -> 0.26 FAMAS Recoil left 0.6 -> 0.35 Recoil right 0.6 -> 0.5 Recoil decrease 15 -> 18 FirstSRecoilMul 2 -> 2.6 G3A1 Recoil up 0.55 -> 0.45 FirstSRecoilMul 1.2 -> 1.8 L85A2 Recoil left 0.4 -> 0.3 Recoil decrease 22 -> 18 Min spread, ADS, not moving 0.4 -> 0.2 M416 FirstSRecoilMul 2 -> 2.4 Carbines AKS74u Recoil up 0.3 -> 0.28 FirstSRecoilMul 2 -> 2.2 HK53 Recoil up 0.3 -> 0.28 Recoil left 0.3 -> 0.2 Recoil right 0.5 -> 0.35 Recoil decrease 22 -> 18 SCAR-H Recoil decrease 15 -> 13 SG553 Recoil up 0.3 -> 0.25 FirstSRecoilMul 2.5 -> 2.2 QBZ-95B Recoil left 0.5 -> 0.335 Recoil right 0.5 -> 0.335 Recoil decrease 22 -> 18 Min spread, ADS, not moving 0.4 -> 0.5 LMGs M240 FirstSRecoilMul 1 -> 1.7 M249 FirstSRecoilMul 1 -> 2.2 Recoil decrease 15 -> 12 M60 FirstSRecoilMul 2 -> 1.5 MG36 Recoil decrease 15 -> 13 FirstSRecoilMul 1 -> 1.8 PKP Recoil up 0.75 -> 0.65 Recoil decrease 7 -> 13 FirstSRecoilMul 1 -> 1.5 Max spread, ADS, not moving 1 -> 3 Type88 Recoil left 0.4 -> 0.3 Recoil right 0.4 -> 0.3 Recoil decrease 15 -> 12 FirstSRecoilMul 1.34 -> 1.5 RPK Recoil decrease 15 -> 13 FirstSRecoilMul 2 -> 1.8 QBB-95 Recoil up 0.45 -> 0.37 Recoil left 0.1 -> 0.4 Recoil right 0.3 -> 0.4 FirstSRecoilMul 1 -> 2 Recoil decrease 15 -> 13 PDWs AS VAL Recoil left 0.2 -> 0.25 Recoil right 0.3 -> 0.45 Recoil decrease 22 -> 18 PDW-R Recoil decrease 22 -> 18 FirstSRecoilMul 2.5 -> 2 Min spread, ADS, not moving 0.4 -> 0.5 Min spread, ADS, moving 0.6 -> 0.8 Min spread, HIP, not moving ^ Standing 1.5 -> 2 ^ Crouching 1 -> 1.5 ^ Prone 0.75 -> 1 Min spread, HIP, moving ^ Standing 2 -> 2.5 ^ Crouching 1.5 -> 2 ^ Prone 1.25 -> 1.5 MP7 Min spread, HIP, not moving, prone & crouching 0.75 -> 1.2 Min spread, HIP,moving, prone & crouching 1.25 -> 1.5 P90 Min spread, HIP, not moving, prone & crouching 0.75 -> 1.2 Min spread, HIP,moving, prone & crouching 1.25 -> 1.5 PP-19 Recoil decrease 25 -> 20 FirstSRecoilMul 2.5 -> 2 Min spread, HIP, not moving, prone & crouching 0.75 -> 1.2 Min spread, HIP,moving, prone & crouching 1.25 -> 1.5 PP2000 Min spread, HIP, not moving, prone & crouching 0.75 -> 1.2 Min spread, HIP,moving, prone & crouching 1.25 -> 1.5 UMP45 Min spread, HIP, not moving, prone & crouching 0.75 -> 1.2 Min spread, HIP,moving, prone & crouching 1.25 -> 1.5 Pistols G18 Recoil up 0.7 -> 0.5 M9 RecoilDecrease 15 -> 30 M93R Recoil up 0.5 -> 0.4 Recoil left 0.4 -> 0.2 Recoil right 0.4 -> 0.2 FirstSRecoilMul 2.5 -> 2 .44 Magnum Spread increase 0.6 -> 0.3 Edytowane 21 lutego 2012 przez marekjw2523 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 No wczoraj serwer był opanowany przez polaków. Na metrze rzeźnia była cały czas, aż mnie nogi bolały od tego biegania bokami hehe. Dziś też przysiedzę więc szykujcie się na lanie hehe Cytuj
tommi 345 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Spoko, ze tlumik obrazen nie bedzie juz redukowal. No i widze, ze z baretka za snajpy do tego patcha zaczekam Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Szkoda, że patch wyjdzie tylko na PC (o konsolach chyba już DICE całkiem zaopmniało, jesteśmy wciąż jedną łatkę do tyłu) Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 21 lutego 2012 Opublikowano 21 lutego 2012 Szkoda, że patch wyjdzie tylko na PC (o konsolach chyba już DICE całkiem zaopmniało, jesteśmy wciąż jedną łatkę do tyłu) Bo my dostaniemy łatkę dołączoną do płatnego dlc hehehehe Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 21 lutego 2012 Autor Opublikowano 21 lutego 2012 kurcze ale pech, właśnie odpaliłem konsolę aby do Was dołączyć, po czym przy uruchamianiu BFa zwiesiła się na oknie WCZYTYWANIE... więc z buta twardy reset i znów to samo. więc znów twardy reset i już się nawet nie uruchomiła... to ja na to recovery menu i rebuilt data base, a on mi na to, że nie ma dotępu. więc została tylko opcja Restore. poszło pięknie i właśnie pobieram 767 mb wszystkich updatów. fak je Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 Szkoda, że patch wyjdzie tylko na PC (o konsolach chyba już DICE całkiem zaopmniało, jesteśmy wciąż jedną łatkę do tyłu) Bo my dostaniemy łatkę dołączoną do płatnego dlc hehehehe dokladnie,na pc moga sobie wydawac latki np. co 4 dni bo ich to,nic nie kosztuje. a na konsolach mowi sie o kwocie od 40 do 100 tys dolarow za 1 patch. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 (edytowane) kurcze ale pech, właśnie odpaliłem konsolę aby do Was dołączyć, po czym przy uruchamianiu BFa zwiesiła się na oknie WCZYTYWANIE... więc z buta twardy reset i znów to samo. więc znów twardy reset i już się nawet nie uruchomiła... to ja na to recovery menu i rebuilt data base, a on mi na to, że nie ma dotępu. więc została tylko opcja Restore. poszło pięknie i właśnie pobieram 767 mb wszystkich updatów. fak je :confused: Raz mialem tak samo, z tego co pamietam, ale jakos w koncu poszlo po tym, jak sfrustrowany odpalilem na przetarcie na chwile bf1943. Zagralem jeden mecz, wyszedlem i juz bf3 tez sie uruchomil, ale strachu sie najadlem. Innym razem z kolei wieszal sie jak wchodzilem do multi- wtedy pomoglo jak na chwile kampanie uruchomilem. Jeszcze innym razem znow wisial przy wchodzeniu (wczytywaniu) kampanii- tu dla odmiany pomogl restart misji. To tak na przyszlosc na wypadek, gdyby ktos tez podobne historie mial... PS: Ale wieczor wczoraj- wszystkie 11 meczow do przodu Emocji w tym momentami jakichs mega nie bylo (poza meczami, kiedy nasze sklady przeciwko sobie graly i bylo znacznie trudniej ), ale i taki wieczor od czasu do czasu na odmiane od ostrych w(pipi)i jest dobry Ogolnie powoli zaczyna mi sie podobac ten Rush- mozna w to troche pograc jak dla mnie Aaa, no i w koncu weszly mi dwa kille MAVem Co prawda nadal trafienie tym kogos to dla mnie sztuka, ale w(pipi)ianie i zajmowanie grupy wrogich snajperow na dachu przez pol meczu- bezcenne ) Pozdro, Panowie! Edytowane 22 lutego 2012 przez tommi___t Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 kurcze ale pech, właśnie odpaliłem konsolę aby do Was dołączyć, po czym przy uruchamianiu BFa zwiesiła się na oknie WCZYTYWANIE... więc z buta twardy reset i znów to samo. więc znów twardy reset i już się nawet nie uruchomiła... Jezeli zanim menu gry kilkneles na liscie znajomechy join session to dlatego ci sie zwiecha robila. Musisz czekac,az sie gra zalaladuje i wtedy albo z menu,albo z listy zajomych dolaczasz. Cytuj
rela2 2 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 kurcze ale pech, właśnie odpaliłem konsolę aby do Was dołączyć, po czym przy uruchamianiu BFa zwiesiła się na oknie WCZYTYWANIE... więc z buta twardy reset i znów to samo. więc znów twardy reset i już się nawet nie uruchomiła... Jezeli zanim menu gry kilkneles na liscie znajomechy join session to dlatego ci sie zwiecha robila. Musisz czekac,az sie gra zalaladuje i wtedy albo z menu,albo z listy zajomych dolaczasz. To mogła być przyczyna, ale niekoniecznie. Mi też się zdarzyło dwa razy, że na wczytywaniu miałem zwis jak wyżej i po kilku resetach sie nie odpalała. Włączyłem inną grę na chwilę i później już wszystko działało jak należy. DICE musi naprawdę popracować nad bugami, bo BF3 to nie pierwsza gra, która zachowuje się jak wersja BETA. Tak czy inaczej, jak dla mnie lepsza gra nie powstała w gatunku FPS multi:) Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 lutego 2012 Autor Opublikowano 22 lutego 2012 miałem dokładnie tak jak @rela - nic dawałem z friendlisty nic, tylko jak bóg przykazał - kliknąłem Battlefiled3 zaczęła się włączać gra i pojawił się napis WCZYTYWANIE i na tym się zwiesiła. Po dwóch resetach PS3 już się nie odpaliło. Teraz mam czysty dysk i tylko BFa muszę dociągnąć jakąś inną grę żeby mieć co odpalić "zamiennie" bo z tego co piszecie to może pobudzić BFa do działania Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 kurcze ale pech, właśnie odpaliłem konsolę aby do Was dołączyć, po czym przy uruchamianiu BFa zwiesiła się na oknie WCZYTYWANIE... więc z buta twardy reset i znów to samo. więc znów twardy reset i już się nawet nie uruchomiła... to ja na to recovery menu i rebuilt data base, a on mi na to, że nie ma dotępu. więc została tylko opcja Restore. poszło pięknie i właśnie pobieram 767 mb wszystkich updatów. fak je :confused: Raz mialem tak samo, z tego co pamietam, ale jakos w koncu poszlo po tym, jak sfrustrowany odpalilem na przetarcie na chwile bf1943. Zagralem jeden mecz, wyszedlem i juz bf3 tez sie uruchomil, ale strachu sie najadlem. Innym razem z kolei wieszal sie jak wchodzilem do multi- wtedy pomoglo jak na chwile kampanie uruchomilem. Jeszcze innym razem znow wisial przy wchodzeniu (wczytywaniu) kampanii- tu dla odmiany pomogl restart misji. To tak na przyszlosc na wypadek, gdyby ktos tez podobne historie mial... PS: Ale wieczor wczoraj- wszystkie 11 meczow do przodu Emocji w tym momentami jakichs mega nie bylo (poza meczami, kiedy nasze sklady przeciwko sobie graly i bylo znacznie trudniej ), ale i taki wieczor od czasu do czasu na odmiane od ostrych w(pipi)i jest dobry Ogolnie powoli zaczyna mi sie podobac ten Rush- mozna w to troche pograc jak dla mnie Aaa, no i w koncu weszly mi dwa kille MAVem Co prawda nadal trafienie tym kogos to dla mnie sztuka, ale w(pipi)ianie i zajmowanie grupy wrogich snajperow na dachu przez pol meczu- bezcenne ) Pozdro, Panowie! Z dobrą ekipą RUSH jest ciekawy, bo trzeba o wiele bardziej współpracować. Mam nadzieję, że dzisiaj się widzimy:) Cytuj
tommi 345 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 (edytowane) Ja na 100% nie obiecuje, ale postaram sie Najgorsze to jest jedynie wstawanie do roboty na drugi dzien po tych sesjach z Wami Zwykle w tygodniu weekendowe granie odsypiam, ale ostatnio nawet i z tym ciezko Edytowane 22 lutego 2012 przez tommi___t Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.