Opublikowano 27 marca 201213 l Albo można serwer na hasło zabezpieczyć . Ale to wtedy chyba nie moze byc rankingowa,ale nie jestem pewien.
Opublikowano 27 marca 201213 l Wlasnie tez pierwsze krotkie posiedzenie po epickim patchu mam za soba i stwierdzam co nastepuje: - faktycznie, Javeliny teraz konkretnie czolgi miażdżą (moze w koncu bedzie z nich jakikolwiek pozytek...)- przynajmniej kiedy ja w czolgu siedze, bo raz mi Gesior namierzyl CITV, przyprulem, trafilem i nawet unieruchomienie nie wpadlo. Trzeba jeszcze potestowac, ale wyglada obiecujaco - F2000 tez mialem troche problemow, zeby kogos zabic, zwlaszcza na dluzszy dystans (uzywam tlumika) - ale najbardziej to mnie zaskoczylo, jak latwo teraz jeden czolg rozwala drugi! Nawet z przodu dwa strzaly z dziala wystarcza, zeby bylo pozamiatane. Praktycznie kto pierwszy zaatakuje, ten wygrywa Dalsze testy w kolejnych dniach (zwlaszcza w weekend)- dzieki w ogole za meczyki dzisiejsze, Panowie Ostatni na Kaspianie byl konkret- nie pamietam, kiedy ostatnio tyle czasu w heli spedzilem Trzy razy w ciagu jednego meczu Zielu nad wroga respe podlatywal, zdejmowalismy klienta czekajacego na heli i bralismy go samemu Piekne akcje Jedynie potem kilku obibokow zamiast sie na strzelcu respic i kosic, to w czolgu caly mecz przesiedzieli No, ale przynajmniej flagi i zwyciestwo z tego bylo Pozdro i do nastepnego! Edytowane 27 marca 201213 l przez tommi___t
Opublikowano 27 marca 201213 l W ogóle inny nowy ficzer: unikanie laserowo namierzanych rakiet dzięki flarom; lecę sobie Scoutem na Kanałach wyposażony w Laser Painter i rakiety p-z. Namierzam wrogie heli, odpalam rakietę, wróg dumnie odpala flary, moja rakieta ulatuje gdzieś w górę. Na jego nieszczęście trzymałem go cały czas na celowniku przez co rakietka po chwili znowu załapała cel i rozbiła go w pył trolololo.
Opublikowano 27 marca 201213 l W ogóle inny nowy ficzer: unikanie laserowo namierzanych rakiet dzięki flarom; lecę sobie Scoutem na Kanałach wyposażony w Laser Painter i rakiety p-z. Namierzam wrogie heli, odpalam rakietę, wróg dumnie odpala flary, moja rakieta ulatuje gdzieś w górę. Na jego nieszczęście trzymałem go cały czas na celowniku przez co rakietka po chwili znowu załapała cel i rozbiła go w pył trolololo. Teraz goscia juz nic nie uratuje przed laserem, trzeba wylapac odpowiedni moment inaczej po tobie.
Opublikowano 27 marca 201213 l Dobry ten patch.Gra się bardzo przyjemnie i zabija szybko ,wreszcie jak kogos pierwszy przycelujesz to pada
Opublikowano 27 marca 201213 l Ekipa jak wrazenia z poprawek? niestety lenistwo mnie dzis zmoglo i nici z grania ale ciekawia mnie wasze odczucia. Ogolnie zmiany na lepsze?
Opublikowano 27 marca 201213 l Masakra jak osłabili po patchu pojazdy teraz. Tunguską ledwo co strącałem helke, a czołg idzie na 2 strzały. Javellin zabiera aż 70%, a takiego LAVa prawie niszczy, bo ok 91%. Mogę się założyć, że większość graczy będzie teraz z Javem biegać, bo jest mocarny! Dodatkowo dochodzi znacznie wolniejsze naprawianie. Edytowane 27 marca 201213 l przez Kuba0101
Opublikowano 27 marca 201213 l http://battlelog.bat...19/4/196966240/ istna rzeź na metro(500 ticketsów) :o no i moim zdaniem zje,bali recoil w prawie wszystkich broniach, trudniej teraz kogoś zabić na dalsze odległości, nawet na bliższe bo celwnik cały czas sie trzęsie jak podczas jazdy tarpanem, narazie jest tak sobie Edytowane 27 marca 201213 l przez mersi
Opublikowano 27 marca 201213 l Autor no i moim zdaniem zje,bali recoil w prawie wszystkich broniach, trudniej teraz kogoś zabić na dalsze odległości, nawet na bliższe bo celwnik cały czas sie trzęsie jak podczas jazdy tarpanem, narazie jest tak sobie o to to chciałem właśnie rzec. szczególnie to widzę, bo nabijałem sobie swobodnie killsy przed patchem a po tu już inna broń ogólnie me like it, będzie okazja na gwiazdkę z javelina = większe znaczenie piechoty
Opublikowano 28 marca 201213 l Ah ten jevelin jak nikt nim nie biegał to teraz każdy inżynier go ma. Co do rakiet przeciwlotniczych to na Caspijskiej parę razy udało mi się albo uszkodzić myśliwiec albo nawet zniszczyć więc jest ok, szkoda tylko że za to zmniejszyli zasięg. Niestety znów jest coś dziwnego z czołgami bo wczoraj dwa razy zostałem zniszczony jednym strzałem, a akcję typu P-Z dodatkowo strzał bardzo często kończą się wysadzeniem czołgu trzeba tylko drugim strzałem poprawić w odpowiednie słabe miejsce. A te narzekania przed patchem że heli będzie mocarne, można sobie między bajki włożyć bo wczoraj jak tylko byłem za nisko dostawałem strzał z przeciwlotniczej od inżyniera i 75 % HP nie mam dobrze że gracze byli mało kumaci i większości przypadków zdołałem wylądować i naprawić
Opublikowano 28 marca 201213 l no i moim zdaniem zje,bali recoil w prawie wszystkich broniach, trudniej teraz kogoś zabić na dalsze odległości, nawet na bliższe bo celwnik cały czas sie trzęsie jak podczas jazdy tarpanem, narazie jest tak sobie o to to chciałem właśnie rzec. szczególnie to widzę, bo nabijałem sobie swobodnie killsy przed patchem a po tu już inna broń ogólnie me like it, będzie okazja na gwiazdkę z javelina = większe znaczenie piechoty Najgorzej że potrzebny jest balans,a oni przeginają raz w jedną stronę raz w drugą.Fajne jest ze rakieta p-z z samolotu rozwala jeep-a od razu,czołg unieruchamia.
Opublikowano 28 marca 201213 l Ja wczoraj LAV-em wjechałem w samochód na Wielkim Bazarze i... (pipi)UDU.P, ja dostałem pecha a LAV-a zmiotło. Chyba Al Kaida miała tam ukrytą bombę.
Opublikowano 28 marca 201213 l Z tymi pechami coś nie tak jest. Wcześniej zdarzał się jeden na dwa tygodnie częstego grania. Ostatnio trochę mniej gram, a wczoraj przez jakieś półtorej godzinki miałem trzy pechy
Opublikowano 28 marca 201213 l (...)recoil w prawie wszystkich broniach, trudniej teraz kogoś zabić na dalsze odległości, nawet na bliższe bo celwnik cały czas sie trzęsie jak podczas jazdy tarpanem, narazie jest tak sobie Ehehe, prawda- lepiej bym tego nie ujal W A91 z tym dziwnym duzym kolimatorem z trzema kreskami celowanie wczoraj naprawde jak z paki tarpana bylo Ale plus tego taki, ze teraz przygwozdzenia to masowo beda wpadac Edit: Ten pech to przeciez przychylenie sie glosom graczy z calego swiata i wprowadzenie elementow RPG do Battlefielda- nie wiecie o tym?? Od BF3 przy kazdej akcji (strzal, przeskok przez murek, przelot nad szczytem demawendu itd.) wykonywany jest rzut kostka odpowiadajaca za szczescie- kazdy wynik ponizej 6 oczek skutkuje zgonem wskutek pecha. Edytowane 28 marca 201213 l przez tommi___t
Opublikowano 28 marca 201213 l Dalsze testy w kolejnych dniach (zwlaszcza w weekend)- dzieki w ogole za meczyki dzisiejsze, Panowie Ostatni na Kaspianie byl konkret- nie pamietam, kiedy ostatnio tyle czasu w heli spedzilem Trzy razy w ciagu jednego meczu Zielu nad wroga respe podlatywal, zdejmowalismy klienta czekajacego na heli i bralismy go samemu Piekne akcje Jedynie potem kilku obibokow zamiast sie na strzelcu respic i kosic, to w czolgu caly mecz przesiedzieli No, ale przynajmniej flagi i zwyciestwo z tego bylo Pozdro i do nastepnego! W tym meczu jedziemy z Kaczorem czołgiem z A do D, a Zielu nad nami idealnie przelatuje drogą i informuje ściszonym głosem (opcja rodzina w pobliżu mode on) co jest przed nami, parę sekund później czołgu wroga nie ma. To było wręcz filmowe :] Ekipa jak wrazenia z poprawek? niestety lenistwo mnie dzis zmoglo i nici z grania ale ciekawia mnie wasze odczucia. Ogolnie zmiany na lepsze? Dla Ciebie (i przy okazji dla mnie) lepiej, piechur ma teraz więcej do powiedzenia w starciu z maszynami, inżynierowie przesiedli się na Javeliny. Namierzanie i strzały zza winkla ROX http://battlelog.bat...19/4/196966240/ istna rzeź na metro(500 ticketsów) :o Merson, ale to nie rózni się zbytnio od standardowej rundy w której jest 350 ticketów.
Opublikowano 28 marca 201213 l no i moim zdaniem zje,bali recoil w prawie wszystkich broniach, trudniej teraz kogoś zabić na dalsze odległości, nawet na bliższe bo celwnik cały czas sie trzęsie jak podczas jazdy tarpanem, narazie jest tak sobie A więc to dlatego nie potrafiłem sobie znaleźć wczoraj odpowiedniej broni dla inżyniera. Wszystkimi się tak chvjowo strzelało, że głowa mała :confused: Szkoda, że inżynier nie może biegać z KH2002, bo to jest mocna rzecz Za to w końcu fajnie mi się ze Stingera/Igly strzela do helikopterów Jeszcze lepiej jak się trafi na takiego co nie wie kiedy flary wypuścić Odnośnie rakiet (przeciw latadłom) w samolotach - czy mnie się wydaje czy łatwiej je teraz ominąć? Do jednego gościa wystrzeliłem w sumie 4 rakiety (flary zużywał wcześniej), leciały one w jego stronę i wybuchały obok (lub wcale) nie robiąc mu żadnych szkód... PS. Wczoraj przez przypadek uderzyłem samolotem w śmigłowiec swoich w którym były 4 osoby: zgony na miejscu Edytowane 28 marca 201213 l przez SzczurekPB
Opublikowano 28 marca 201213 l No rakiet nie opłaca się teraz w ogóle używać,tylko działko.Wczoraj pograłem M240B to nie mogłem tego w celu utrzymać
Opublikowano 28 marca 201213 l W tym meczu jedziemy z Kaczorem czołgiem z A do D, a Zielu nad nami idealnie przelatuje drogą i informuje ściszonym głosem (opcja rodzina w pobliżu mode on) co jest przed nami, parę sekund później czołgu wroga nie ma. To było wręcz filmowe :] Trochę bałem się zahaczyć o linię wysokiego napięcia bo dość nisko przeleciałem Ale od razu skojarzyło mi się z filmowymi akcjami, jak czołg robi wjazd w obstawię heli choć dla lepszego efektu obok powinny przelecieć jeszcze myśliwce i mamy scenę jak marzenie
Opublikowano 28 marca 201213 l Kable chyba nie ściągają na glebę,co innego słupy.Tak w ogóle to mam wrażenie ze poprawili sterowanie Havociem,bliżej mu do Vipera a nie kartonu. Edytowane 28 marca 201213 l przez Litwin25
Opublikowano 28 marca 201213 l Zmiany, które dał patch są jak na razie dobre. USASem z odłamkowymi ciężko jest zabić nawet z 10m, a FAMAS to już przeszłość. Co do recoila to w tej chwili jest genialny, trzeba było poprzestawiać się na inne bronie ale moim zdaniem jest to plus. Aha wczoraj podczas jednej mapy zbiłem więcej heli z Igły niż przez 300h gry. PS W czołgach to już chyba nie będę gościł :blum2:
Opublikowano 28 marca 201213 l Dlatego pewnie dali możliwość kupienia unlocków do pojazdów - bo teraz przy tak szybkiej możliwości niszczenia każdego pojazdu naprawdę ciężko byłoby nubkom je nabić
Opublikowano 28 marca 201213 l dobra zaraz powinny być kolejne serwy do wynajecia więc. Mam nadzieje że nie będziecie mieli mi za złe jeśli friendly fire będzie włączony?
Opublikowano 28 marca 201213 l Kilka uwag. Grafika po wyłączeniu AA wygląda IMO lepiej! W pupce mam ząbki na krawędziach - jest ostrzej i bardziej sterylnie - jak to ktoś powiedział - jak w BC2. Co do braku input laga - ratio wcale nie rośnie więc jednak nie pokonam mersona... fak! Nie cholerki nie mogę znaleźć dobrze leżącej spluwy. Zwłaszcza z inżynierem jest masakra - porzuciłem A91 a reszta totalnie mi nie leży... Szturmowiec ma na szczęście F2000, które jest za(pipi)iste z Heavy Barrel (nie grałem tą spluwą przed patchem więc dla mnie jest za(pipi)ista). Niszczenie pojazdów jest jak pierwszy seks - szybkie, kurna, za szybkie! Strach wsiadać do czołgu bez pełnej załogi. Wpadłem na genialny pomysł żeby w celu zdobycia medalu za bronie snajperskie pograć DM w hardcore! Yeah... jest trochę łatwiej..
Opublikowano 28 marca 201213 l a jak z laczeniem skladow Kaczor? jest juz git czy znowu sie szukamy? (null)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.