rajnerGT 159 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) Visy tak mają, z poziomu PS3 są bardzo kapryśne, a nawet nie wiem czy czasami tego nie wyłączyli. Najlepiej jest aktywować kartę z poziomu PC-ta i MediaGo bodajże. Ale jakbyś chciał się uprzeć, to przede wszystkim sprawdź czy masz odpowiednie środki i czy nie masz blokad/limitów na koncie, oraz czy karta obsługuje transakcje internetowe. Poza tym istotne są nawet dane adresowe które mają być tak jak do konta bankowego. Napisz w pierwszej linijce ulice z numerem, bo tam masz trzy pola wpisu - ale to są na "zapasowe adresy" których jak nie masz przypisanych do konta bankowego, to te pola muszą być puste. I rób to w "informacje o rachunku/billing information" w opcjach profilu i potem próbuj kupić. Wiem, upierdliwe - ale po ostatnich wałkach z PSN-em to teraz jest tak jak jest, dmuchają chyba na zimne... :confused: Tego MediaGo nie znam- musze obczaic. Probowalem najpierw na pc logujac sie do PSN przez stronke normalnie, ale tam nie ma tej opcji. Limity sa OK., karta to karta internetowa (bez fizycznej formy), przeznaczona wylacznie do transakcji przez neta, wiec tu tez jest ok. Z tymi adresami jest jazda i przypuszczam, ze tam jest pies pogrzebany, ale robilem wczoraj wszystko tak, jak opisales (ulica i nr domu/mieszkania w "Adres 1", identyko jak w danych karty, reszta pusta) i mimo to ciagle blad wywalalo... (pipi)a, niemozliwe chyba przeciez, zeby byl problem, bo w banku jest Wrocław, a PSN Wroclaw (bez polskich znakow, bo sie nie da)?? Caly czas licze na to, ze po prostu zbyt szybko (bo bezposrednio) po zakupie i aktywacji probowalem i jeszcze nie zdazyla sie w tych ich systemach pojawic, a dzis juz pojdzie- zobaczymy... E: ja w BZ WBK kupilem. ...a patrzac po Waszych wypowiedziach to nie wiem, Voytec, czy problem w PSN a nie w ING nie lezal przypadkiem Przez taką pierdółkę jak brak polskiej litery jak najbardziej może wyskakiwać błąd. Miałem tak samo kiedys przy okazji PayPal'a, wpisałem zamiast poskiej litery zwykłą i dupa, nie dało się wykonać operacji. No chyba, że PSN to nie dotyczy Edytowane 1 Czerwca 2012 przez rajnerGT Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Kolejny filmik z cyklu, ludziom się nudzi 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) Przy obiedzie chwile poprobowalem i kiedy w danych karty w systemie BZWBK zmienilem na WROCLAW (bez pl. "eu") oraz w PSN wbilem wszystko duzymi literami ulica z nr domu ("adres 1") miasto, kod (bez wojewodztwa) to cos drgnelo- od tej pory nie pisze juz, ze dane niewazne, tylko ze nie mozna przeprowadzic aktualizacji karty i zebym zweryfikowal jej dane i sprobowal za pare dni :rofl2: Przed chwila dorobilem sie jeszcze drugiej karty (tez bezet)- poprobuje jeszcze z nia po pracy i jak nie pojdzie, to dzwonie do tych patalachow tak, jak pisales (wczoraj juz sobie nr znalazlem i przygotowalem ) Do zdrapek niestety nie mam tu dostepu, musialbym kombinowac z Allegro, a przy tego typu rzeczach nie mam do tego zaufania (w razie problemu nic nikomu nie udowodnisz). Edytowane 1 Czerwca 2012 przez tommi___t Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 zeby nie bylo miliona pytan 4 czerwca od 17 do 22 battelog nie bedzie dzialac.Czyli po 22 bedzie mozna kupic premium i pobrac dodatek. Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 zeby nie bylo miliona pytan 4 czerwca od 17 do 22 battelog nie bedzie dzialac.Czyli po 22 bedzie mozna kupic premium i pobrac dodatek. Czyli na czas konferencji offline a po niej zaczynamy ściągać . Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 zeby nie bylo miliona pytan 4 czerwca od 17 do 22 battelog nie bedzie dzialac.Czyli po 22 bedzie mozna kupic premium i pobrac dodatek. Czyli na czas konferencji offline a po niej zaczynamy ściągać . Na poczatku malo osob bedzie mialo CQC pewnie,skoro daja dostep 7dni wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Wysłałem zapytanie do tych matołów z Sony by podali polską cenę Premium zobaczymy czy odpowiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Wysłałem zapytanie do tych matołów z Sony by podali polską cenę Premium zobaczymy czy odpowiedzą Jezeli bedzie przelicznik jak w grach w sklepach to 50euro=199zl Cytuj Odnośnik do komentarza
Kris77 433 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) Przy obiedzie chwile poprobowalem i kiedy w danych karty w systemie BZWBK zmienilem na WROCLAW (bez pl. "eu") oraz w PSN wbilem wszystko duzymi literami ulica z nr domu ("adres 1") miasto, kod (bez wojewodztwa) to cos drgnelo- od tej pory nie pisze juz, ze dane niewazne, tylko ze nie mozna przeprowadzic aktualizacji karty i zebym zweryfikowal jej dane i sprobowal za pare dni :rofl2: Przed chwila dorobilem sie jeszcze drugiej karty (tez bezet)- poprobuje jeszcze z nia po pracy i jak nie pojdzie, to dzwonie do tych patalachow tak, jak pisales (wczoraj juz sobie nr znalazlem i przygotowalem ) Do zdrapek niestety nie mam tu dostepu, musialbym kombinowac z Allegro, a przy tego typu rzeczach nie mam do tego zaufania (w razie problemu nic nikomu nie udowodnisz). Kup w Ultimie bo to sprawdzony sklep - dostaniesz kod na maila. Ja tak kupowałem na Allegro i nie było problemu. Dostawałem na maila skan zdrapki i wszystko śmigało jak trzeba. Też się zastanawiałem czy będzie wszystko OK bo kupowałem zdrapkę na 100 zł za 88 zł, ale nie miałem żadnych problemów. Z innej beczki - czekam z jęzorem po pas na naprawienie input laga. Mam nadzieję że się w końcu uda... Edytowane 1 Czerwca 2012 przez Kris77 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Link do stream z konfy EA http://www.ea.com/e3 Data:4 czerwca Start:1pm PDT czas PL: 22 (czyli dlc nie wczesniej jak o 23 bedzie online) Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Mogli by konkretnie poinformowac, o ktorej godzinie pojawi sie ten dodatek do sciagniecia. A tak trzeba czekac niewiadomo ile czasu. Ja w kazdym badz razie kupuje Premium, i napieram w poniedzialek. Ktos sie dolacza z forum do poniedzialkowej, nocnej sesji? Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Ja dopiero na wtorek, poniedzialek - konferencje Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) Nocna sesja to u mnie nie bedzie (wtorek do roboty normalnie), ale na pewno wbije wyprobowac nowe mapy, ma sie kurna rozumiec ...o ile sie uporam z doladowaniem tego pierd.olonego konta- teraz mi wywala ten ostatni komunikat niezaleznie od tego, ktorej karty bym nie uzyl (internetowa, plastikowa), a ze skajpa nie moge na gow.niana infolinie zadzwonic- zaraz mnie cos tutaj strzeli... Edytowane 1 Czerwca 2012 przez tommi___t Cytuj Odnośnik do komentarza
dApo 313 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) nie wiem czy było. szczegóły dot. patcha Zmiany związane z pojazdami: Ułatwiono sterowanie F35, tak, aby bardziej przypominało to z SU35 Wprowadzono lepsze kierowanie rakietami ECM Jammer Usunięto błąd, który powodował, że nie pojawiały się nowe pojazdy, ponieważ na miejscu stał jakiś gadżet Rakiety ziemia-powietrze zadają teraz także uszkodzenia samolotom, które szybko latają Szkody wywoływane przez niekierowane rakiety Javelin zostały zmniejszone, aby nie powodować przypadkowych unieruchomień pojazdów Bezpośrednie szkody wywoływane przez kierowane bronie powietrzne zostały zmniejszone. Aby zadać pełne obrażenia, gracz musi zaznaczyć cel laserem Obrażenia zadawane przez rakiety wystrzeliwane z helikoptera zostały zmienione na te sprzed ostatniej aktualizacji Usunięto błąd przy kierowanych rakietach czołgów US, gdzie wartości przy kierowanych i niekierowanych pociskach zostały zamienione miejscami Uszkodzenia zadawane moździerzem M224 przeciwko pojazdom zostały zredukowane. Niektóre zmiany w ostatniej aktualizacji sprawiły, że były one za mocne VDV Buggy na mapie Gulf of Oman został dla obydwóch drużyn zamieniony na DPV Jeep Usunięto błąd, który sprawiał, że ulepszenia pojazdu zostawały mimo, że gracz opuścił już pojazd Zmiany związane z żołnierzami i gadżetami: Zmniejszono efekt niecelności podczas bycia przygwożdżonym. Efekt jest większy niż podczas premiery, ale mniejszy niż po ostatniej aktualizacji Zredukowano lag wejściowy dla padów na wszystkie platformy. Celowanie za pomocą padów powinno być teraz o wiele lepsze Skrócono czas potrzebny na rozstawianie gadżetów Znacznie skrócono czas rozstawiania dwójnogów w pozycji leżącej lub po ruchu. Rozstawianie dwójnogu nie powinno być już przerywane, gdy gracz robi to zaraz po nagłym zatrzymaniu Usunięto błąd, który nie pozwalał ustawiać moździerza na mapie Grand Bazaar Podczas zmiany akcesoriów w ekranie dopasowania, automatycznie wybrana będzie aktualnie używana broń Efektywność wspomaganego celowania na krótkim dystansie została podwyższona. Testy na mapach Close Quarters pokazały, że dotychczasowe celowanie wspomagane nie radziło sobie w wąskich pomieszczeniach. Ta zmiana będzie miała wpływ na wszystkich mapach i trybach. Zmniejszono natomiast wspomaganie celności na większy dystans. Gracze, którzy odrodzą się na znaczniku będą zwróceni w tą samą stronę, w którą zwrócona będzie radiolatarnia. Przed aktualizacją nie miało to znaczenia Dym z granatów dymnych unosić się będzie dłużej Ślad świetlny przy wystrzale z broni snajperskiej został dopasowany (jest teraz węższy) Efekt oślepiania latarki taktycznej będzie mniejszy przy krawędzi monitora Usunięto błąd, który sprawiał, że po reanimacji nie można było podnieść niektórych gadżetów. Zmiany związane z bronią: Usunięto błąd, który powodował zadawanie zbyt dużych obrażeń przy kombinacji ciężka lufa i podwieszana szyna Wszystkie półautomatyczne bronie mają mniejszy zasięg, jeżeli zamontuje się tłumik Celownik do L96 został dopasowany. Punkt uderzenia odpowiada teraz celowi Obrażenia zadawane SKS z tłumikiem na krótkim dystansie zostały zwiększone Zredukowano możliwość przygwożdżenia za pomocą SKS Zmniejszono obrażenia zadawane przez SKS na duże odległości Zredukowano lekko celność M4A1 oraz SCAR-H przy strzale mierzonym Zmniejszono odrzut i zwiększono celność FAMASa przy strzale mierzonym Zwiększono redukcję odrzutu przy strzale mierzonym w większości karabinów szturmowych Usunięto błąd, który powodował brak wyświetlania nazwy broni dla M416-M26 Wszystkie LKMy z magazynkiem mają znowu opcję dodatkowy magazynek Wszystkie półautomatyczne strzelby mają teraz szybkostrzelność 220 strzałów na minutę. Będą się za to różnić ilością śrutu w naboju Polepszono odrzut i dokładność M26, aby zrównoważyć ją z 870 Efekt przygwożdżenia ze strzelb został zredukowany, będą one nadal miały swój efekt, ale nie tak znaczący przy strzałach z biodra Prędkość przeładowania 870 została zmieniona z 0,55 na 0,48 sekundy. Przeładowanie przy pustym magazynku zostało przyspieszone Dokładność strzelania z przyłożenia podczas ruchu została zwiększona Odrzut SAIGI został zmiejszony M1014 posiada 10 kul śrutowych, inne półautomatyczne strzelby 9. Zmiana podyktowana jest tym że M1014 posiada dłuższy czas przeładowania i mniejszą ilość magazynków. USAS strzela teraz 7 nabojami, a MK3A1 ośmioma Po odrodzeniu bronie zachowują ustawiony tryb strzelania Pozostałe zmiany: Dodano pomoc dla graczy-daltonistów na konsolach Dodano ikonę dla lidera drużyny w trybie dla daltonistów (wszystkie platformy) Dodano opcję umożliwiająca dodanie znaczka oznajmującego, że serwer ma niestandardowe ustawienia. Usunięto błąd, który sprawiał, że nie słyszano kroków zza pleców Usunięto błąd, który powodował przerwanie uzbrajania MCOM-u, jeżeli spojrzało się w kierunku upuszczonej broni Usunięto błąd, który powodował możliwość zajęcia miejsca w broni stacjonarnej na lotniskowcach przy pomocy EOD Usunięto błąd, który powodował złe wyświetlanie stanu amunicji na początku rozgrywki w trybie kooperacji Po wciśnięciu przycisku zmiany zespołu pojawi się komunikat pytający o potwierdzenie Usunięto błąd, który powodował złe sortowanie wyzwań w zakładce My Soldier/Assignments Usunięto błąd, który powodował złe wyświetlanie się commorose dla graczy siedzących w pojazdach (PC) Dodano migającą ikonkę przy punktach podboju w trybie 3D i migające neutralne ikony obiektów Przy próbie dzierżawy serwera przez graczy konsolowych w niedostępnym regionie ukazuje się teraz wiadomość z błędem Polepszono niektóre ścieżki świetlne, które pojawiają się za żołnierzem lub pojazdem Poszerzono tablicę nieśmiertelników w zakładce My Soldier/Assignments Naprawiono losowe psucie się ścieżek audio. źródło: http://www.gram.pl/n...ista_zmian.html Edytowane 1 Czerwca 2012 przez dApo Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) nie wiem czy było. szczegóły dot. patcha byly. Na e3 zobaczymy gameplay z CQC i Armored Kill A ci co beda na targach beda mogli zagrac w oba dodatki. Edytowane 1 Czerwca 2012 przez zaq123456 Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) I znów zrobią z nas napalonych królików, a do premier jeszcze szmat czasu A oto analiza nadchodzącego patcha Edytowane 1 Czerwca 2012 przez marekjw2523 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 ostatnie sekundy.... tyle razy juz bieglem po pojazd po zabicu wroga a ktos mi go wysadzal Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Litwin,fajny wczoraj sie walczylo w odrzutowcach. Latal bym dalej gdyby nie jakies noob z twojej druzyn ktory sie caly czas wpieprzal we mnie,a jak sie nie wpieprzal to heat seeker'ami mnie namierzal. Cytuj Odnośnik do komentarza
Litwin81 1 155 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 (edytowane) Fajnie by się latało,jakbyś nie wolał się roz(pipi) nad wodą gdy ciebie unieruchomiłem by tylko frag mi nie wpadł,ja mogłem 2 razy wyskoczyć,ale zostałem do końca.Do tego mistrzem był typ(chyba szpic,bo kiedyś już tak robił)że jak tylko poczuł 2 kule w maszynie to wyskakiwał.Niby rozwalał się o ciebie ale zawsze latałem przeciwko dwóm,jak z tobą strzelałem to on namierzał mnie rakietami,szczytem była walka nad moim lotniskowcem gdzie walczyłem z 2 Su35 i Havociem. Edytowane 2 Czerwca 2012 przez Litwin25 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 (edytowane) Fajnie by się latało,jakbyś nie wolał się roz(pipi) nad wodą gdy ciebie unieruchomiłem by tylko frag mi nie wpadł,ja mogłem 2 razy wyskoczyć,ale zostałem do końca.Do tego mistrzem był typ(chyba szpic,bo kiedyś już tak robił)że jak tylko poczuł 2 kule w maszynie to wyskakiwał. Nie robilem tego specjalnie,za nisko bylem jak poszedlem w gore,i jak robilem beczke to wbilem sie wode.a pierwszy raz jak mnie unieruchomiles to bylem ledwie nad ziemia i jet sam poszedl w dol.. jak bym chcial ci wyskoczyc to bym ci wyskakiwal a nie popelnial samobojstwo,jak mi waliles w heli wyskoczylem nie? nie zostalem,a moglem ci wyskoczyc. Nie szukaj wszedzie spisku/zlosiwosci pczeciwko tobie. Edytowane 2 Czerwca 2012 przez zaq123456 Cytuj Odnośnik do komentarza
Litwin81 1 155 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 U mnie zero wsparcia drużyny w powietrzu,na lądzie też nie radzili sobie lepiej.Głupie EA zdjęło z radarów maszyny kumpli i teraz nic nie widać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Fajnie by się latało,jakbyś nie wolał się roz(pipi) nad wodą gdy ciebie unieruchomiłem by tylko frag mi nie wpadł,ja mogłem 2 razy wyskoczyć,ale zostałem do końca.Do tego mistrzem był typ(chyba szpic,bo kiedyś już tak robił)że jak tylko poczuł 2 kule w maszynie to wyskakiwał. Nie robilem tego specjalnie,za nisko bylem jak poszedlem w gore,i jak robilem beczke to wbilem sie wode.a pierwszy raz jak mnie unieruchomiles to bylem ledwie nad ziemia i jet sam poszedl w dol.. jak bym chcial ci wyskoczyc to bym ci wyskakiwal a nie popelnial samobojstwo,jak mi waliles w heli wyskoczylem nie? nie zostalem,a moglem ci wyskoczyc. Nie szukaj wszedzie spisku/zlosiwosci pczeciwko tobie. wczoraj robilem to samo Specjalnie lecialem w twoim kierunku abys wlazl mi na tyl. I jak bylem unieruchomiony to wyskakiwalem Cytuj Odnośnik do komentarza
Litwin81 1 155 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 lol po pierwsze to ty latać nie umiesz i wejście na tył to żadna sztuka, dwa to ani razu ciebie nie unieruchomiłem,nie zdążyłem,bo 2 kule w tył i szpic uciekał.Wyglądało to tak,że lecąc na mnie próbowałeś namierzać lub strzelać,nic z tego nie wychodziło to wracałeś na mapę i wyskakiwałeś,taki "skill"można poznać wszędzie.Tak grać to wstyd,szczególnie jak ma się dwudziesty lvl orła Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 lol po pierwsze to ty latać nie umiesz i wejście na tył to żadna sztuka, dwa to ani razu ciebie nie unieruchomiłem,nie zdążyłem,bo 2 kule w tył i szpic uciekał.Wyglądało to tak,że lecąc na mnie próbowałeś namierzać lub strzelać,nic z tego nie wychodziło to wracałeś na mapę i wyskakiwałeś,taki "skill"można poznać wszędzie.Tak grać to wstyd,szczególnie jak ma się dwudziesty lvl orła fail. Nie probowalem namierzac bo nie latam z heat seekerami tylko z FFAR. wstyd to ze boisz sie zejsc na ziemie tutaj jest walka a nie tam na niebie gdy pikujac gnebisz piechote Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.