SG1-ZIELU 870 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ej tommi Najedz myszką na Ściąganie lub Download zależy jaką masz wersję językową i prawy przycisk myszy by wyświetliło Ci się "kopiuj url" następnie wklej go w okno i masz poradnik a tam już możesz go sobie zapisać na dysku 69,5 MB Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) Dzieki, Zielu- podobnie jak przy odtwarzaniu tego pierwszego filmu premium, poszlo bez problemu dopiero jak battleloga w Chromie odpalilem (po ang). Sciagnelo bez problemu, i to dwa razy (za pierwszym blad na stronie tytulowej mialem, wiec pobralem ponownie). Zapomnialem tylko sprawdzic, czy polskiej wersji tego poradnika nie ma przypadkiem- to byloby cos Edytowane 3 Lipca 2012 przez tommi___t Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) dobra to kto bedzie mily i podzieli sie nim przez mail moze dzieki poradnikowi przestane byc lama @update Nieaktualne juz znalazlem na necie Edytowane 3 Lipca 2012 przez szpic 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gęsior 97 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ja nie moge tego szitu sciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza
mclusky 776 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Niezły poradnik, bardzo ładnie przygotowany. Nareszcie wiem za co dałem 170 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza
dApo 313 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) Dzieki dApo za pro tip Zauwazylem to juz na wielu filmach, ze trzeba wlasnie lewą gałą celowanie na boki korygowac, ale w ferworze walki ciagle o tym zapominam Do tego mam taki gow.niany odruch/nawyk, ktorego nie moge sie pozbyc, ze w czasie wymiany ognia lewa galka chce z linii ognia schodzic, ale zamiast poruszac sie na boki to tylko sie cofam po prostej zbierajac kolejne kulki, a prawa robie zygzaki w lewo/prawo (przez co czesc moich kulek nie dochodzi celu). No i drugi podstawowy blad, ktory robie: giwera zaslania mi duzo ekranu, wiec odruchowo kieruje ja w dol, przez co przy wymianie zaczynam strzelac w nogi (modyfikator x0,9). Nie potrafie sie zmusic do ciaglego biegania z krzyzykiem na wysokosci glowy (modyfikator x2) i jak trafiam na kogos, kto tak robi, to wynik starcia jest wiadomy... Bardzo duzo wymian w ten sposob przegrywam- pracuje nad tym, ale jeszcze nie udalo mi sie tego gow.na wyplenic... Kiedys poswiece chyba wieczor (albo z miesiac) tylko na trening/nauke strzelania i wyrabianie wlasciwych nawykow... :confused: też tak zaczynałem ale w bfbc2 robiłem ten sam błąd, który był moim 1 fpsem na konsole... trochę czasu to wymaga i myślenia podczas gry ;p ale efekty są duże, oczywiście to się nie sprawdza w każdej sytuacji, a w niektórych to tragedia [; Edytowane 3 Lipca 2012 przez dApo Cytuj Odnośnik do komentarza
neogrisza 1 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 hejka powiedzcie mi czy ten poradnik jest tylko po angielsku czy tylko mi sie wydaje i można to gdzies zmienic? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 hejka powiedzcie mi czy ten poradnik jest tylko po angielsku czy tylko mi sie wydaje i można to gdzies zmienic? tylko ang Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) efekty są duże, oczywiście to się nie sprawdza w każdej sytuacji, a w niektórych to tragedia [; W starciu na bezposrednim dystansie przy poruszajacym sie w lewo/prawo przeciwniku bez ruszania/obracania sie prawa galka jednak ani rusz, ale zeby trafic w ruchomy cel na srednie/dalsze odleglosci to ta metoda jest za(pipi)ista Wczoraj pare razy dzieki temu zdjalem przeciwnikow, ktorych normalnie pewnie bym nie zdjal Edytowane 4 Lipca 2012 przez tommi___t Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Niezły poradnik, bardzo ładnie przygotowany. Nareszcie wiem za co dałem 170 zeta no calkiem calkiem jestem szczesliwy ze nie wydalem na niego nic. Bo co to za poradnik skoro jego rady bedzie kazdy znal Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) Ciekawe czy w tym poradniku jest rada na mnie? :blum2: Dzieki Gesior za wczorajsze granie do samego konca. Zadne orly, niewazne jak wysoko "lataja" nie sa nam straszne. Edytowane 4 Lipca 2012 przez walek Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) Dzieki Gesior za wczorajsze granie do samego konca. ehehehe, a widziales w sasiednim temacie, jak sie to skonczylo? Przynajmniej teraz jest jasne, czyja to byla "zasluga" ;P Edytowane 4 Lipca 2012 przez tommi___t Cytuj Odnośnik do komentarza
Litwin81 1 155 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 no calkiem calkiem jestem szczesliwy ze nie wydalem na niego nic. Bo co to za poradnik skoro jego rady bedzie kazdy znal Wystarczy ze na YT uczą jak latać,teraz nie trzeba poświęcać czasu na naukę,wystarczy stosować się do wskazówek,łatwo poznać kto z tego korzysta bo ten styl latania jest jakby"książkowy" Cytuj Odnośnik do komentarza
Litwin81 1 155 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Szkoda ze nie ma nagrywania(tak jak obiecywali) a komórkę jedną ręką ciężko utrzymać jak drugą podkłada się C4,bo dzisiaj typek"kucał" z metr nad ziemią i był nie śmiertelny.C4,Amtrac,kosa nic go nie zabijało,ciało odskakiwało i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Tego to się nie spodziewałem właśnie chcę zagrać w BF3 a tu info że nie mogę zagrać bo szybkość mojego neta nie spełnia warunków do grania WTF ? włączam speedtest a tam 12,5 Mb Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Tego to się nie spodziewałem właśnie chcę zagrać w BF3 a tu info że nie mogę zagrać bo szybkość mojego neta nie spełnia warunków do grania WTF ? włączam speedtest a tam 12,5 Mb pewnie dlatego ze od jakiegos czasu serwery dice leza i kwicza. na wiekszosci monstrualne lagi wliczajac teleportacje i niesmiertelnych... Cytuj Odnośnik do komentarza
Pryxfus 820 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Trochę szczegółów na temat nadchodzącego we wrześniu dodatku: http://www.battlefie...&utm_medium=RSS W serwisie gamespot pojawił się ciekawy wywiad z Niklasem Fergreaus. Z rozmowy dowiecie się nieco o wrześniowym dodatkuSiły pancerne, oraz piątym DLC - Decydujące starcie. Przetłumaczony wywiad znajdziecie w rozwinięciu, zapraszam! Gamespot: Możesz nam powiedzieć nieco o zaletach nowych pojazdów z dodatku? Niklas Fergraus: Nowe pojazdy są dobrze przystosowane do dużego pola bitwy. Niszczyciele czołgów mają dużą siłę ognia oraz słabszy pancerz na rzecz szybkości. Oznacza to, że są w stanie dotrzeć ze swoją dużą siłą ognia do celu znacznie szybciej niż normalne czołgi, zapewniając drużynie mobilność i kontrolę nad obszarem. Samobieżna artyleria jest wolna i słabo chroniona, ale odpowiednio rozmieszczona może siać zniszczenie swoim ciężkim ostrzałem we wrogiej bazie. Nie ma nic lepszego niż dobry strzelec artylerii po twojej stronie i osłabianie obrony przeciwnika przed atakiem na jego bazę. Popularne quady ATV powracają. Fani Battlefield: Bad Company 2 mogą pamiętać je jako szybkie środki transportu, dostarczające żołnierzy do punktu docelowego z dużą prędkością. Mogą też służyć jako pojazd-pułapka, szczególnie przy pokonywaniu wydm na mapie Bandar Desert. AC-130 to kompletnie nowe doświadczenie w serii Battlefield. Jeśli twój zespół przejmie kontrolę nad określonym punktem, samolot zaczyna krążyć nad polem walki. Wtedy twoja drużyna może się z niego odrodzić przy pomocy spadochronów, można też oczywiście obsadzić stanowiska strzelców w maszynie. Ciężkie działka automatyczne, pociski dużego kalibru i działka przeciwlotnicze – z tym arsenałem AC-130 może przygważdżać i niszczyć cele naziemne z wysoką skutecznością. Przeciwna drużyna musi więc wykorzystać swoje myśliwce i działa przeciwlotnicze aby pozbyć się AC-130. To duże ptaszysko może zarówno zadawać ciosy lub się przed nimi bronić. GS: Możesz nam wyjaśnić na czym polega nowy tryb „Tank superiority”? NF: W tym trybie duża liczba ciężkich pojazdów ściera się ze sobą o dominację nad określonymi obszarami. Walka toczy się na rozległych obszarach, więc taktyczne ustawienie i precyzyjne strzelanie na długie dystanse, to umiejętności które gracze muszą posiąść aby wygrać. GS: Do czego gracze mogą porównywać nową „największą mapę w historii serii Battlefield”? Jak duża ona jest? NF: Stworzyliśmy kilka naprawdę dużych map w naszej serii. Nasi rdzenni fani odczują podobieństwo w klasycznych mapach, dla przykładu El Alamein. Te dwie mapy różnią się wyglądem ale skala jest podobna. GS: Z nowych map które skupiają się na pojazdach, powinniśmy spodziewać się otwartego, rozległego terenu, bez nadmiaru budynków? NF: Powinniście spodziewać się otwartych ale i miejskich obszarów. Np. na mapie Bandar Desert jest całe miasto będące w budowie przy wybrzeżu. Tam toczy się zawsze intensywna walka od budynku do budynku. Jednak wokół tej części mapy są rozległe pustynie, zdominowane przez bazy artyleryjskie i linie zasilające, które są kluczem do kontroli, jeśli chcesz pozbawić wroga przewagi. GS: Jakiej reakcji na nowe mapy i pojazdy, spodziewacie od graczy? NF: Myślę, że fani wielkiego pola bitwy pokochają nasz dodatek. Nie ograniczamy się do rozciągania naszych możliwości o to, ile rzeczy można zmieścić na mapie i jak duże mają one być. Wprowadzamy do gry nowe doświadczenia i jestem pewien, że gracze ucieszą się kiedy dostaną to DLC w swoje ręce. GS: Powiedz nam więcej o motorach, co wnoszą do gry? NF: Wprowadzamy motory w naszym piątym rozszerzeniu, Decydujące starcie. Będą to oczywiście zwinne i szybkie pojazdy, ale mogą zaoferować również coś innego. GS: Czy są jakieś specjalne sztuczki lub rzeczy których można dokonać tylko na motorze? NF: Nie sądzę, abym widział czołg jadący na tylnych kołach przed skokiem z mostu! GS: Siły pancerne nie pojawią się wcześniej niż we wrześniu, prawie rok od premiery gry – dlaczego tak długo czekamy na te DLC? NF: Chcieliśmy aby to było coś naprawdę specjalnego, coś co gracze docenią. Pomyśleliśmy, że damy im coś więcej niż mapy, a w zamian postanowiliśmy dać graczom możliwość cieszenia się z nowych doświadczeń w Battlefield. A to w jaki sposób angażujemy się w tematycznych dodatkach, pokazaliśmy teraz. Wkładamy w to ogromną ilość pracy i mamy nadzieję, że gracze będą się dobrze bawić ze wszystkimi dodatkami które mamy do zaoferowania. Ten dodatek chętnie sprawdziłbym na PC, bo boję się że kombo duże mapy + 24 graczy na konsolach = pustki, coś jak Heavy Metal z BC2 Cytuj Odnośnik do komentarza
dApo 313 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 taa dokładnie to dlc będzie nominowane do najgorszych na konsoli bo jakim cudem oni chcą to zrobić... i oczywiście GS się nie zapytało jak to ma niby wyglądać na konsolach.... Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Popykamy, zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) Nic nie wiadomo... przecież równie dobrze co nie którzy narzekają na obecny dodatek że jest za bardzo CODowy , więc teraz fani pojazdów dostają coś dla siebie. DICE ogłosiło, iż w ramach wieloosobowej rozgrywki w Battlefield 3, pojawi się funkcja nosząca miano "Matches." Pozowoli ona na tworzenie gier zgodnie z potrzebami określonych grup przyjaciół i/lub składów, tak by jak najlepiej bawić się w swoim towarzystwie. Wymogiem jest wynajmowanie w danej chwili serwera. Dalej pozostaje już tylko wybór mapy, rozmiaru drużyny, czasu i trybu gry. Wirtualne wojny tworzone poprzez "Matches" są całkowicie modyfikowalne. Ważne jest to, iż zawsze zaczynały będą się od fazy "rozgrzewki", która kończy się po zasygnalizowaniu przez wszystkich graczy gotowości. Na chwilę obecną brak daty wprowadzenia usługi. Proszę proszę w końcu coś dla prawdziwych wilków już nie mogę się doczekać Edytowane 6 Lipca 2012 przez marekjw2523 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pryxfus 820 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Ciekawe co mają na myśli pisząc: "Pozowoli ona na tworzenie gier zgodnie z potrzebami określonych grup przyjaciół i/lub składów" czy będzie np. banowanie określonych bronii czy takie mecze będą rankingowe. Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Ciekawe co mają na myśli pisząc: "Pozowoli ona na tworzenie gier zgodnie z potrzebami określonych grup przyjaciół i/lub składów" czy będzie np. banowanie określonych bronii czy takie mecze będą rankingowe. Urywek możliwości http://www.battlefieldo.com/attachments/4-5-full-page-640x769-png.1225/ Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 i czy takie mecze będą rankingowe. To mnie wlasnie tez najbardziej w tym ciekawi. Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Tyle na razie wiadomo Many Battlefield users have noticed the Matches feature under the Multiplayer tab in Battlelog. It's been rendered useless for quite some time now, but the details for this feature have finally arisen. Competitive players can rejoice, DICE is advancing to the next step to further improve the competitive atmosphere. The 'Matches' feature will allow you to create competitive multiplayer sessions with your friends and squad members. You can set everything from the time, server, game settings, and roster so you can have full control over each competitive match. This feature will be available on all gaming platforms through Battlelog as long as you are currently the owner of a rented server. Once you have rented a server, you can set specific items like match name, start time, game mode, team size and map rotations. More extensive options will also be made available to be customized for total control, with settings such as friendly fire, 3D spotting, squad-leader spawning, kill cam, health regeneration, and a list of weapon unlocks are just some of the many options that server owners can take advantage of. After the rules are set to your desired liking, you will then be prompted to select the roster that will be parti(pipi)ating in your selected competitive match. You can select from your full list of friends and platoon members, while your opponent will do the exact same. When both rosters are set and the match is ready to begin, players from both competing teams will be able to join the server and engage in a warm-up phase. Kills and points earned during this phase does not count toward the match. If your teams are ready before the warm-up phase is finished, you can ready up via the start menu. Once the match is completed, you can view the results of the match through Battlelog. Anybody will then be able to see any information that was relative to the match that was played. With the Matches feature, DICE hopes the competitive community takes advantage to all of the features given to them. Cytuj Odnośnik do komentarza
tommi 345 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) Kurde, Zielu, spojrzalem sobie w Twoja sygnature i widze, ze najwiecej fragow masz przy pomocy M417! Ta giwera przeciez dopiero od miesiaca jest dostepna- jest az tak za(pipi)ista, ze tyle nia nabiles w takim czasie czy przerzuciles sie na gre snajperem zupelnie? Ja wlasnie zbieram sie do wyprobowania jej przy okazji robienia medala zwiadowcy za pare h, jak tylko skoncze spawacza i tragarza Edytowane 6 Lipca 2012 przez tommi___t Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.